SUONENJOKI ,JALKASTEN SUKU , JA ROSSIEN SUKU . . .

BILL DOLLAR

Olen ottanut tarkkailijan roolin , vaikka olenkin jo inessä . . .Ei ihme että rahnukka lopahtaa kun surkeasta tehdasalueesta maksetaan satojatuhansia ,oikea arvo 1€ .Lisäksi se on saastunut ,koneenromuista on valunut öljyä maaperään . . .lisäksi "yrittäjille " myytiin huikea järvenrantatontti halleineen 287 000 € hinnalla ,kaikki arviot oli arvosta 2 870 000 € .Täällä vallitsee pelon ilmapiiri kahta sukua kohtaan , Jalkasten suku , ja Rossien suku ,aistin sen heti .Suonenjoen kaupunginhallitus on kumileimaisin ,kun kaikki sovitaan hirviporukoissa , aistin sen heti .EN ole muuttamassa vaan viihdyn täällä tarkkailemassa hometaloja ja rahojen siirtoa ennestään vauraitten sukujen haltuun ,mutta ne on kaupungin varoja . . .tarkkailija on mestoilla ,muistakaa isiltänne perineet tämä . . .

2

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • markkanen

      Otahan lääkkeesi.

    • miumau369

      Halvalla tosiaan meni se ammattikoulu, kumma kun kaupat jo lyöty lukkoon kun tulee julkisuuteen. No se on varma etten ainakaan sinne asti ajele johonkin kauppaan. Johan tuo "alennusmyynti" kertoo miten on tuotteet hinnoiteltu kun pystytään myymään uusia tuotteita puoleen hintaan. Hiihoo kauppiaat ei ihme että kansa tilaa edullisemmin ulkomailta samoja tuotteita! Ja ihan ilman tunnontuskia...
      taannoin keväällä kehoitettiin ostamaan paikallisia kodinkoneita, no netistä sai kotiin tuotuna, asennettuna, vanhan pois vienti, edullisemmin kuin pelkän koneen täältä.
      Ei kuluttajaa kiinnosta kustannukset mitkä aiheutuu kauppiaalle vaan ostohinta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe