Huonoa palvelu ja kalliit hinnat Fressissä

pah-pah

Huonoa palvelu ja kalliit hinnat Fressissä

Venäytin selkäni niin että esti kaiken liikkumisen Fressissä viikon ajalta. Ilmoitin Espoonlahden lippulaivan salille heti tapahtumahetkellä, että voisiko siirtää kortin voimassaoloaikaa viikon eteenpäin koska en kipeällä selällä pääse treenaamaan.

Asiakaspalvelijä änkytti jostakin sairaslomatodistuksesta ja sössötti 10 päivän karenssiajasta.

Olen yrittäjä eikä minulla ole aikaa sairaslomatodistuksia hankkia kun joudun sairaanakin olemaan duunissa. Aspasssa ollut tyttö otti numeroni ylös ja lupasi että esimiehensä soittaa minulle. Eipä soittanut, ilmeisesti asiakastyytyväisyys ei paina kupissa läheskään yhtä paljon kuin eurot kassassa.

1kk Salikortista maksoin 115 euroa ja jonkin ylimääräisen 10 euron maksun jota ei hinnastossa edes ollut mainittuna.

http://www.fressi.fi/asiakkuus/hinnasto/paakaupunkiseutu-2/

Se oli jokin ylimääräinen rangaistuslisä joka päätettiin veloittaa koska en ostanut kahden vuoden jatkuvaa kanta-asiakaskorttia vaan päädyin valitsemaan kuukauden jäsenyyden.

Myyjä yritti sitkeästi tyrkyttää että sitoutuisin vähintään vuoden pakkojäsenyyteen ja rankaisi 10 eurolla kun et tälläiseen suostunut. Erikoista toimintaa.

Onneksi on varaa valita sali eikä fressiin tarvitse tulle enää takas. Hinta ja laatu ei kohtaa millään tavalla. Vertailun vuoksi Espanja aurinkorannikolla Nagomi Spa jossa jäsenyyskuukausi maksaa 90€ ja sisältää kylpyläosaston käytön. Aivan huippu paikka. Aina kun saapuu saa kivan hymyn sekä oman kylpytakin, sandaalit ja kaksi pyyhettä. Salilla on höyrysauna, suomisauna sekä koko kylpyläsasto käytössä salin lisäksi. Uima-altaa löytyvät kahdesta päädystä eli kylpylän puolelta ja omasta osastostaan. Paikka kuuluu Higueron hotellikompleksiin ja salilta on mahtavat näköalat vuorelle ja tenniskentälle päin.

Olen puhunut.

9

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valivali :'((

      Sovittaisko niin, että lukisit ne sopimusehdot ennenkuin ruksailet nimiäs sopimuksiin. Kukaan e ole pakottanu sinua ottamaan tuommoista sopimusta. Ei jaksaisi lukea tämmöisiä perusteettomia itkuvirsiä, jotka johtuu valittajasta itsestään.

      ugh.

    • Lue ehdot!!

      Mikset lukenut sopimusehtoja? Ei ne voi jokaisen venäyttäjän nillittämisen takia joustaa. Bisnes on bisnestä.

      • pah-pah

        Nimen omaan bisnes on bisnestä. Se huokuu lafkan kaikessa toiminnassa.
        Hah.


    • klafjlkajdslka

      Vertailun vuoksi Espanja aurinkorannikolla Nagomi Spa jossa jäsenyyskuukausi maksaa 90€ ja sisältää kylpyläosaston käytön. Aivan huippu paikka. Aina kun saapuu saa kivan hymyn sekä oman kylpytakin, sandaalit ja kaksi pyyhettä. Salilla on höyrysauna, suomisauna sekä koko kylpyläsasto käytössä salin lisäksi. Uima-altaa löytyvät kahdesta päädystä eli kylpylän puolelta ja omasta osastostaan. Paikka kuuluu Higueron hotellikompleksiin ja salilta on mahtavat näköalat vuorelle ja tenniskentälle päin.


      Ei kun Espanjaan sitten vaan !!!! Halpaa

    • ei espanjaan

      Espanjalaiselle 90 € salikortti on sikakallis, varmasti Suomessa vastaavan kortin hinta pitäisi olla 300 euroa, että puhuttaisiin samasta asiasta.

    • 13896

      No tuosta espanjan ihannointi tekstistä näkeekin jo, mitä asioita siellä "salilla" kaipaat. Mene kylpylään, tulee halvemmaksi.

    • yrittäjäälaitetaan1

      Venäytit salilla treenatessa selkäsi ja sen takia vaadit VIIKON treeniaikahyvitystä? Ihan pelleilyähän tuollainen on. Toisaalta ainahan voi YRITTÄÄ varsinkin jos on YRITTÄJÄ, mutta ei tuollaisista nolouksista kannattaisi täällä kertoa. Joku vielä selvittää bisneksesi ja sittenhän täällä vasta naureskellaankin.

      Se oiski kätevää kun kaikki voisivat pyytämällä aina siirtää treenitauot eteenpäin, yhdellä kuukausijäsenyydellä pärjäisi puoli vuotta.

      • buahahahaa

        Kyllä, asiakkaan kannattaa valita tarkkaan minne salille rahansa laittaa. Erityisesti kun kyseinen ylihinnoiteltu sali myy pakkojäsenyyksiä ja rahastaa asiakkaitaan hinnaston ulkopuolisilla maksuilla jotka selviää vasta kassalla. Tällöin on jo myöhäistä kieltäytyä maksusta kun sopimuspaperin on lyöty allekirjoitettavaksi. Ihan mielenkiintoinen menettelytapa, mutta tosiaan turha sitä vinkumaan vaan parempi äänestää jaloilla.


    • älyhoi-äläjätä

      Kuukauden kuntosalikortista 115 euroa????!!!!! Haloo!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1723
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      197
      790
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe