Onko 172-senttinen nainen mielestänne pitkä?

N172

Onko 172-senttinen nainen mielestänne pitkä?

13

186

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Realman

      Jonkun kyselytutkimuksen mukaan 170cm jja n60 kg nainen on parhaimman kokoinen.

      Miehillä mitaat on 180 ja 80kg

      Mutta luonne se tärkein on

    • ...

      Minä olen 170 ja pidän kyllä itseäni pitkähkönä. Minusta 172 cm on jo pitkä.

    • 178cm

      ei kai sillä mitään väliä kunhan on samanpituinen tai lyhyempi kuin mies

    • M181

      Ei nyt ainakaan poikkeuksellinen pitkä, kyllä tuon pituisia naisia on reilusti.

    • 1.7.3

      Tiedän mistä puhut... Liian lyhyt malliksi tai koripalloilijaksi. Mutta monen miehen mielestä liian pitkä parisuhteeseen :/ Ei oikein sopiva mihinkään, mutta paskaakos sillä väliä? Lisäksi olen rakastunut tismalleen pituiseeni mieheen... Itsetunto hakusessa.

    • M181

      Mistäköhän vitusta tulee uskomus, jonka mukaan 173-senttinen nainen on liian pitkä parisuhteeseen? Joka tapauksessa se on pelkkä uskomus ja siihen uskoo ainoastaan nainen.

    • On kyllä pitkä, mutta ei erityisen. Pitkänä naisena pidän kaikkia yli 170 cm pituisia, itse olen 174 cm.

    • Fhjncfy

      Keskivertoa pidempi, ei kuitenkaan merkittävästi. Itse olen 175cm pitkä nainen enkä koe itteäni ollenkaan liian pitkäksi :)

    • Jagdpanther

      Sais olla pidempiki. Ylärajan vois vetää 195 senttiin.

    • Pohjoisen Pihlaja

      Itse olen 175cm, yleisen mittapuun mukaan pitkä, mutta liian pitkäksi kukaan ei ole sanonut, ainakaan päin kasvoja. Kyllähän sitä itselläkin käy mielessä olenko liian pitkä, etenkin kun pidät pieniä naisia yleisesti kauneimpina, mutta yleensä olen mittaani tyytyväinen.

    • Stadi Giba

      Itse olen pitkä mies (191 cm), mutta naisystäväni ovat olleet varmaan välillä 160-182 cm. Eli, oikeastaan pituudella ei ole niinkään väliä. Ja ovathan monet supermallitkin jopa yli 180 cm...ja esim. muissa pohjoismaissa, Saksassa ja Hollannissa on paljon pitkiä naisia. Ja pahuksen kauniita.

      Missään nimessä 172 cm ei ole "liian pitkä." Eikä silläkään lopulta ole niin väliä, kumpi on pitempi, mies vai nainen. Aika keskimittainen tuollainen reilu 170 cm pitkä nainen nykyään on.

      Ruotsissa oli eräs työkaveri (nainen) 193 cm pitkä ja ensi kerran tavatessani kyllä hiukan kiinnitin hänen pituuteensa huomiota. Hän kuitenkin oli sinut itsensä kanssa ja hyvin hauska tyyppi, kauniskin, eikä pituudestaan kärsinyt. Myöhemmin kuulin hänen löytäneen miehen, joka oli (kuvista päätellen) n. 185 cm pitkä. Pari lastakin saivat ja niin poispäin.

      Takavuosina minuakin pidettiin usein erittäin pitkänä, mutta oli meidän jääkiekkojoukkueessa aina pari pidempääkin.:-)

      Suomalaisten keskimitta on sitä paitsi minun nuoruuteni päivistä (-70-luvulla) noussut melkoisesti. Nykyään 172 cm nainen...tai 185-190 cm mies on ihan peruskamaa.

    • Haitannekko tuo

      pituusero vaikka nainen olisi miestä pitempi kyllä silloin siinä ihan muut kemiat pelaa,kun pituus.

    • 875654242354345

      Ole vain tyytyväinen pituuteesi -kun itse käyn kavereiden kanssa ulkona, miehet hakevat ystäväni tanssimaan pituusjärjestyksessä nimenomaan pisimmästä aloittaen. Joka kerta sama juttu :).

      Minua ei sitten kukaan huomaakaan, kun olen kengät jalassa ehkä 160cm, eli jään sitten laukkuvahdiksi... Nimittäin myös ne lyhyet pojat yrittävät iskeä niitä pitkiä ystäviäni. (Muuten arvioisin, että olemme yhtä kauniita ja aika samalla tavalla pukeutuneita, eli merkittävin päällepäin näkyvä ero on pituus.)

      Juuri tuommoinen 10 senttiä lisäpituutta, mikä sinulla on, tekisi monesta asiasta paljon helpomman. Mutta loppujen lopuksi olen tyytyväinen itseeni juuri tällaisena - uskon että sinäkin olet juuri sopivain pituinen sinulle :).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1743
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      212
      821
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe