Pilleri saavuttamattoman kaipuun poistamiseksi?

Mistywind

Olisko olemassa joku pilleri, jolla tuo loppuis, haluaminen siis!?

Kyse on vaimoni siskosta, josta olen haaveillut aina, ja aina kun tavannut hänet, se ei yhtään helpota, vaan jää moneksi päiväksi haaveilemaan. Tietää, ettei kuitenkaan ole mahdollista koskaan minkäänlainen suhde hänen kanssaan, koska en halua toki pilata nykyistä suhdettamme! Enkä myöskään heidän suhdettaan, kun kaikki onnellisesti naimisissa.

Aina jutullessa hänen kanssaan huomaan hänen selvästi laajentuneet pupillit, jostain kuullut että tuo olisi merkki ihastuksesta? Doh, ehkä tässä tilanteessa ei ole mitään tehtävissä, mutta ehkä pienen lohdun antaisi jos voisi kuvitella, että hänelläkin on jotain tunteita meikäläiseen... salaisesti. :p Pitääkö siis paikkaansa tuo ihastus= suurentuneet pupillit?! ;)

Juu, joku pilleri noiden himojen poistamiseksi olis aika bueno. Ei oikeen jaksa enää tätä turhaa kaipaamista. Ja kyse ei ole pelkästään jostain seksihimoista, tekis vaan mieli jakaa niin paljon elämää hänen kanssaan.

4

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • an advice

      Ei sen ole välttämättä pakko olla suurta ihastusta. Suurentuneet pupillit voi olla jos pitää jotakuta ihmistä mukavana, ja keskustelunaiheetkin voi saada kiihtynyttä mielentilaa ja siten pupilline suurenemista. Voihan olla että hän pitää sinua viehättävänäkin, mutta eipä sellaiseen kannata reagoida. Sulla on nyt ihan oma fantasia päässäs, parempi että unohdat vaimosi siskon, mistään askeleen ottamisesta ei seuraisi mitään hyvää. Käytä kättäsi.

    • ...............

      En kyllä luottaisi niihin pupilleihin. Miehelläni ja tyttärelläni on aina suurentuneen näköiset pupillit katsoivat he sitten ketä tahansa, kun taas eräällä ex-poikaystävälläni aikoinaan oli aina "pistävä katse" (=pienet pupillit), vaikka hän olikin silloin erittäin ihastunut minuun.

    • 17+6

      Kun olisikin sellainen pilleri. Minä olen ihastunut kaveriini ja kaveri minuun. Kaipaamme toisiamme. Haluamme koskea mutta emme saa. Piilossa halaamme ja suutelemme, jaamme rankimmatkin ajatukset toistemme kanssa. Kehomme huutaa yhtymään toisiimme, mutta kaikki jää pikaisiin salaisiin hetkiin ja huomaamattomiin hipaisuihin. Henkisesti olen jo niin rankasti pettänyt miestäni ettei rajaa edes näy. Aamulla on hän ensimmäisenä mielessä ja viimeisenä kun nukahdan illalla. Olenhan minä jo fyysisestikin pettänyt. Viimeinen niitti vain puuttuu. Moni tietää meistä, mutta kukaan ei puhu. Heistä minä olen kärsinyt niin paljon avioliitossani, että en tee väärin. Haluaisin pitää avioliittoni vaikka olenkin siinä onneton. Juuri nyt minulla ei ole voimia rakastaa miestäni, mutta joskus rakastin häntä enemmän kuin elämää. Eikä siitä ole edes kauan. Sitten elämääni tuli hän. Ensimmäinen katse aiheutti minussa täysin tuntemattoman tunteen. Hetken keskustelu paljasti sielunkumppanin ja sen jälkeen se on ollut menoa. Minä en halua kuitenkaan luopua miehestäni. Pakotan jostain sen rakkauden tunteen vielä. Minun on pakko. Tiedän että ystäväni kanssa minulla ei ole tulevaisuutta. Ollaan liian samankaltaisia. Kaksi rikkinäistä ihmistä ei tee yhtä ehjää.

      • totta on

        Jaa että sellainen pilleri. Parasta olis katella se puuttuva ruuvi joka on tainnut ihan tipahtaa, voi että miten typeriä olette aikuiset ihimiset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe