Miksi BULL kilpabodaa?

KP Ourama

Mikä siinä kehonrakennuskisoihin osallistumisessa on sellaista, että sitä kannattaa tehdä, vaikka kaikilla mittareillaa hommat menee päin persettä?

Bullilta puuttuu geneettinen lahjakkuus: Kapeat hartiat ja leveä lantio. lihasryhmät menevät päällekkäin, eikä lihaspyöreys ole Bullille ominaista. Dieetillä koko mies muuttuu pannukakuksi (paitsi vatsan osalta).

Nyt sitten vielä alkava palumboismi, kun keskivartalo on pysyvästi menetetty, eikä keho enää pysty ylläpitämään suuria lihasmassoja vaikka perseen piikittäisi neulatyynyksi.

Seuraava -- ja viimeinen -- vaihe taitaa olla epätoivoinen syntholin piikittäminen, kun lihasbalanssia ja symmetriaa koitetaan hakea vaikka väkisin.

7

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • op kouranaama

      Bullilla on hyvän mallinen kroppa.
      Lahjattomaksi miestä ei voi sanoa. Bull on sentään kisannut huippujen kanssa samalla lavalla.

    • Ripulinen pyllyreikä

      Bull ei ole ikinä kisannut huippujen kanssa, ainoastaan joissakin b-luokan luserikisoissa ja niissäkin sijoittunut aina viimeiseksi tai sitten ei ole saanut sijoitusta ollenkaan.Vai milloin bull on käynyt Olympiassa, Arnoldissa tai jossakin muussa ykkösluokan kisassa joissa ne oikeat huiput skabaa. Niin että lahjakasko? Luultavasti yksi surkeimmista pro-bodareista koko planeetalla. Koskahan tajuaa lopettaa?

      • guligali

        Ihana paggara bållillå ön. Tiukka säikeinen...ooohhh aaahhh....vatta vähän bullottaa, mutta se on ominaista bällille. Paggara on hyvä...uuuhhhhh....sieltä kuuluuu rööt prööt. Jos löysä rölötus kuuluu niin ei hyvä. Kimeä prööt niin tiukka paggara. Vattasta kuuluu mölinää onko siellä joku....kopkop......moi sen ölen minä butta...aaahhhh uuuhhh...röölt syy selvisi oli syönyt butan....uuuhhh...nyt gaagan makuista satsi suuhun uuhhhhh


      • KP Ourama
        guligali kirjoitti:

        Ihana paggara bållillå ön. Tiukka säikeinen...ooohhh aaahhh....vatta vähän bullottaa, mutta se on ominaista bällille. Paggara on hyvä...uuuhhhhh....sieltä kuuluuu rööt prööt. Jos löysä rölötus kuuluu niin ei hyvä. Kimeä prööt niin tiukka paggara. Vattasta kuuluu mölinää onko siellä joku....kopkop......moi sen ölen minä butta...aaahhhh uuuhhh...röölt syy selvisi oli syönyt butan....uuuhhh...nyt gaagan makuista satsi suuhun uuhhhhh

        Bullko se siinä kirjoittelee? Terve Bull!


    • Pyllyyn ottanut (m)

      Kisaamisessa ei todellakaan tärkeintä ole sijoitus vaan se matka kisaan ja itse kisakokemus. Jos voitto ja huippuus olisi tärkeintä niin miksi monessa lajeissa on kakkos, kolmos, nelos jne. divareita. Hommia tehdään tekemisen takia, ei voiton tai hyvän sijoittumisen takia.

      • gulihali

        Joku tykkää bodata et vatta kasvaa itse tyggään syödä. Myös hallitulla ummetuksella saa hyvän gh-gutin. Itsellä iso maha kolla pärjäisi pro-bodareillekin, mutta paggara ei säikeillä, kuuluu rölölöö. Vöpö önnönnööö...kuten ruukataan isossa maailmassa sanottava.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7571
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4506
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      65
      3047
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1379
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe