Nyt herää aamulla turhan aikaisin

ristii tikun

Tällä kertaa normaaliaikaan siirtyminen ei enää onnistukaan. Ohjeistettiin, että nukkukaa se ylimääräinen tunti, eilen aamulla. Uni ei enää tullut.

Vielä aamun Ylen Ykkösaamun juontajakin toivotti hyvää talviajan aamua. Po. normaali-ajan aamua.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei nikillä

      Pitääkö muutta Venäjälle he jättävät talviajan nyt lopullisesti käytäntöön, elikkä ei enää kellojen siirtelyä.
      Turhaa se on ollutkin 1981 se otettiin meillä käyttöön eikä monikaan ole siitä tyhkännyt.
      Maitotilalliset purnasivat siitä ensimmäisenä ja nyt alkaa jo ollasuurin osa ihmisistä saman aijan kannalla.

    • pois auringosta

      Sehä alun perin oli sähön säästämiseksi ja sitte myöhenin että tuli konttori-ihmisille aurinngssaolo aikaa lisää. Vaarallista on aurngossa olo'

      • syksyn aika

        Kun katsoo sitä paniikinomaista liikennevirtaa Helsingistä työajan jälkeen eri suuntiin niin näkee, ettei sitä työviihtyvyyttä ole enempää kesä- kuin talviaikaankaan.
        Vankilapaolta se silmitön kiire enempi vaikuttaa.


      • talviaika x
        syksyn aika kirjoitti:

        Kun katsoo sitä paniikinomaista liikennevirtaa Helsingistä työajan jälkeen eri suuntiin niin näkee, ettei sitä työviihtyvyyttä ole enempää kesä- kuin talviaikaankaan.
        Vankilapaolta se silmitön kiire enempi vaikuttaa.

        Toista se oli ennen kun piti aamulöysiin klo 6 olla jo haalarit päällä ja turvasaappaat jalassa valmiina katsomaan taululta päivän työkohdetta.
        Yö-löysikin oli helpompi kuin se tressaava aamuherääminen. Talvella autoa skrapaamaan kerrostalon pihalla.


    • 11 77 00

      Ei kai sentään aurinko kesä/talviaikaa ole määrännyt, on vain kansainvälinen juttu johon muiden mukana liityttiin, monia maita liittyi heti vuotta myöhemin Suomi.



      http://fi.wikipedia.org/wiki/Kesäaika

    • olisi sama aika aina

      Tällä kertaa kellojen siirtäminen taaksepäin sotki minulla unirytmiä. Jos ptäisi vielä käydä töissä säännöllisesti, olisin pahassa pulassa.

      Nyt on mahdollisuus ja tilaisuus paikata jaksamista päivätorkuilla, kun on niin rauhallinen kulmakunta häiriöttömään elämiseen.

    • Nyt viikon harjoittelun jälkeen sain rukattua oman rytmini normaaliaikaan. Kyllä saisivat muuttaa nykyisen systeemin siihen entiseen.
      On tutkijatkin tulleet siihen tulokseen että jopa terveyteen tämä vaikuttaa haitallisesti.
      Haittaa varmaan eri tavoin illanvirkkuja ja illantorkkuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3280
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe