kaatuuko tämä ehkäisyongelmaan

Pettynyt paska

minulle ei sovi pillerit tms hormonaalinen ehkäisy,ukko ei halua kondomia.antaa sit olla kaiken:(

11

246

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entäs

      Kuparikierukka tai miehelle vasektomia?

    • xera234

      Mulla on kuparikierukka ja sopii mulle hyvin.En ole kylläkään tällä hetkellä parisuhteessa mut tää kestää 5v .

      • Pettynyt paska

        Minä en halua kierukkaa.Piste.Ehkäisykapseli käsivarteen ei kuulema ole hyvä kun olen pikkasen ylipainonen...


      • aika vaikeaa
        Pettynyt paska kirjoitti:

        Minä en halua kierukkaa.Piste.Ehkäisykapseli käsivarteen ei kuulema ole hyvä kun olen pikkasen ylipainonen...

        Kannattaisi kuitenkin kokeilla kierukkaa. Mikä siinä inhottaa sua? Maailman helpoin ehkäisykeino ja aika luotettavakin. Hormonikierukoissakaan ei erittyvän hormonin määrä kovin suuri ole. Ja sitä käyttäessä kuukautiset jäävät yleensä kokonaan pois. Helppoa.
        Miten ehkäisykapseli ja ylipaino liittyvät toisiinsa? Pelkäätkö lihovasi? Kokeile ennenkuin luulet mitään.

        Miksi teet asiasta vaikeamman kuin se on? Miksi olet noin ehdoton? Miehen pitäisi kumia käyttää mutta sä et ole valmis itse hankkimaan itsellesi ehkäisyä.


    • No yllätys

      Ukko ei halua ??

      Lopeta se lasten nussiminen ja etsi jostain mies.
      Kyllä se tuolla tavoin ON JO kaatunut ilman mitään ehkäisyäkin,
      aikanaan kun noita lapsia nain niin joku keksi, että hei mulle ei sovi
      kortsut..Lensi pihalle ASAP.

      Aikuinen mies ei edes tuollaista kysele.

      • nainennnnnnmmm

        No multa lentäis kyllä ukko pihalle jos se alkas vaatia kondomia.


    • aikuinen mies

      Kumin käyttö vie tunnon koko puuhasta, aika moni sanoo ihan samaa. Myös naisista löytyy usein samaa mieltä olevia. Joten noi " lensi pihalle ASAP" tyyliset naiset voi keskittyä ihan omiin panoihinsa jos ei ole mitään käsitystä mitä aikuinen mies haluaa niiden omien panojensa lisäksi. Toi on ongelma molemmin puolin suhteessa eikä vain naisten päätettävissä. Vaatii keskustelua asiasta.

      • toinen aikuinen

        Näin on, tunto menee kokonaan vaikka mitä merkkiä/kokoa käyttäisi. Ei vaan sovi mullekaan. Nainen tietty nauttii kun saa halutessaan vaikka tunnin session kun mälli ei lähde.


    • ostappatää

      Mulla kuparikierukka, oon synnyttämätön. Toimii hyvin!

    • 14 + 17

      Jos mies näkee sinuss amuutakin kuin seksiä niin kyllä tuohon ratkaisu löytyy keskustelemalla ja eri vaihtoehtoja miettimällä. Minäkään en pidä kondomista, mutta en kyllä emäntää jättäisi vaikka sitä pitäisi sitten käyttää.

    • Pettynyt paska

      Homma kaatui jo.Lopetin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe