haluan satumaan

gillis*

Vain sinut muut ei kiinosta mua pätkääkään.!!!!!!!!!

340

946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gillis*
    • Uuhkaja

      Soita hänelle ja kysy mitä kuuluu

    • soita hänelle

      Voi, gillis*.......soita hänelle, oikeesti, ja kerro mitä ajattelet.

    • gillis*

      Ei ole numeroa :(

      • Uuhkaja

        Hitaampi vaihtoehto on kirje, tosin kivempi. Lähetä kirje siis


      • gillis*
        Uuhkaja kirjoitti:

        Hitaampi vaihtoehto on kirje, tosin kivempi. Lähetä kirje siis

        Se ei paljoa lohdta tiedän alueen missä hän asuu mut en tiedä hänen osoitetta juna aseman tiedän . :(


      • Korsonpimu
        gillis* kirjoitti:

        Se ei paljoa lohdta tiedän alueen missä hän asuu mut en tiedä hänen osoitetta juna aseman tiedän . :(

        No sitten vaan salapoliisityötä, eli etsit sieltä hänen osoitteensa. Ei kai ole iso alue?


      • gillis*
        Korsonpimu kirjoitti:

        No sitten vaan salapoliisityötä, eli etsit sieltä hänen osoitteensa. Ei kai ole iso alue?

        Ei en todellakaan lähde juorumaan asemia väärin


      • Korsonpimu
        gillis* kirjoitti:

        Ei en todellakaan lähde juorumaan asemia väärin

        Miten meinaat löytää sitten rakkaasi?


      • haaveko vain
        gillis* kirjoitti:

        Ei en todellakaan lähde juorumaan asemia väärin

        Vai onko tämä juttu sellainen, että haluatkin pitää sen vain pelkkänä haaveena?


      • KorsonPimu
        haaveko vain kirjoitti:

        Vai onko tämä juttu sellainen, että haluatkin pitää sen vain pelkkänä haaveena?

        Toivottavasti ei.. Haluaisin Gilliksen saavan satumaansa vihdoinkin :)


    • soita hänelle

      Etkö saa häneen mitenkään yhteyttä?

    • simppel

      Facebook, Instagram

      • gillis*

        Ei oo faces


      • kokeile
        gillis* kirjoitti:

        Ei oo faces

        Entäs Eniro, Twitter, Qruiser, nykyinen työpaikka, hänen kaverinsa? Kirjoitustesi perusteella kyllä sun pitäis hänelle edes saada jotain juteltua, muuten asia vaivaa mieltäsi koko elämäsi ajan. Kannattaisi etsiä hänet jotenkin.


    • gillis*

      Jos näkisin hänet en lähtisi karkuu enään jos hän kutsuis mut sen luo järjestäisin kynttilä illalisen

    • soita hänelle

      Mikset sit näe tai näkisi häntä enää? Kuulostaa tosi surulliselta.

    • gillis*

      Jälki ruaksi on hedelmiä niitä dipataan suklaa kastikeessa suuteluu kaadan kastiketta on iholla jonka nuolen pois..

      • Tunttikatri

        Sitten vaan etsit käsiisi hänet pian. Teet loisteliaan illallisen hänelle


    • 234598765345678

      Aika monta vuotta oot täällä samaa hokenut :D Ettei olis pakkomielle?

    • hulluna sinuun

      Minäkin haluaisin erään ihanan naisen, asuu Lahdessa,vanhempaa vuosikertaa, jonain päivänä ehkä...

      • gillis*

        Mun isä asuu lahdessa mä helsingissä


    • gillis*
    • OmaHanskisi

      Gillis kulta, unohda satumaa ja ota mut!

      • gillis*

        Etkö ymmärrä, mulla ei ole mitään tunteita sua kohtaan. Rakastan satumaata. En sua


    • uriquroiqur

      up

    • gillis*
      • wdfgj

        Up


      • gillis*
        wdfgj kirjoitti:

        Up

        ??????


    • huutonaaurua

      Lopeta ny jo pellely. Jäit jo kii urpo!

      • gillis*

        Mä en mitään pelleile


    • Kuuttari

      Oletko nähnyt satumaatasi viikonloppuna?

    • V....

      Gillis näetkö hänet huomenna koulussa?

      • gillis*

        Ei mun rakas oo koulussa


    • KorsonPimu

      Milloin näet hänet seuraavan kerran?

      • gillis*

        En tiedä :( viikko enään koulua sit työ harjoitteluun köyhää tää opiskelija elämä baariin ei oo varaa lähtee... jos voittaisin lottossa etsisin hänet joka lesbo bileistä helsinki pridessä jos häneen törmäisin puisto juhlassa tai kulkueessa


      • gillis*

        En tiedä mitä hän musta ajattelee?


      • säästä vaikka
        gillis* kirjoitti:

        En tiedä :( viikko enään koulua sit työ harjoitteluun köyhää tää opiskelija elämä baariin ei oo varaa lähtee... jos voittaisin lottossa etsisin hänet joka lesbo bileistä helsinki pridessä jos häneen törmäisin puisto juhlassa tai kulkueessa

        Auttaisko jos säästäisit niistä opiskelurahoista jonkun verran ja menet sitten bileisiin... Ostat vaikka halvempaa ruokaa kotiin niin jää säästöön hiukan ja ne voit käyttää vaikka bileisiin...


      • happyend?
        gillis* kirjoitti:

        En tiedä mitä hän musta ajattelee?

        Gillis, pliis tee kaikkes, etsi se nainen käsiisi.


      • gillis*
        happyend? kirjoitti:

        Gillis, pliis tee kaikkes, etsi se nainen käsiisi.

        Niin etsin hänet... iso ikävä häntä


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        Niin etsin hänet... iso ikävä häntä

        Tyhmää kun ei ole rahaa lähteä mihinkään :(


      • 5378653465
        gillis* kirjoitti:

        Tyhmää kun ei ole rahaa lähteä mihinkään :(

        Syö kaurapuuroa!!? Oikeesti, säästät. Kyllä sä saat ensi kesän pride-juhlia varten rahat kasaan. Odottelet vaan kärsivällisenä siihen saakka, kuten tähänki asti oot ollut. Sitten kesällä meet ja isket ;) Tee se!

        Kerro sitten miten meni. Siihen asti, palataan! :)


      • säästä vaikka
        gillis* kirjoitti:

        Tyhmää kun ei ole rahaa lähteä mihinkään :(

        Kesän pride-bileisiin on vielä monta kuukautta aikaa. Sinä aikana kyllä ehdit säästämään rahaa bileisiin. Laita joka kuukausi säästöön vähän rahaa. Tee edullista ja terveellistä kotiruokaa. Jo 20-40 eurolla pärjäät bileissä ihan loistavasti, ei siihen välttämättä kovin paljoa rahaa tarvitse tai jos et juo mitään, sitä halvempaa. Ei ole pakko myöskään juoda mielettömän kalliita juomia ja olla änkyräkännissä. Ei ole pakko myöskään käyttää kalliita taksikyytejä. Kyllä sä osaat säästää ja tässä on vielä paljon, paljon aikaa=)


      • V....
        gillis* kirjoitti:

        En tiedä :( viikko enään koulua sit työ harjoitteluun köyhää tää opiskelija elämä baariin ei oo varaa lähtee... jos voittaisin lottossa etsisin hänet joka lesbo bileistä helsinki pridessä jos häneen törmäisin puisto juhlassa tai kulkueessa

        Yks säästövinkki: lopeta röökaaminen ;)


      • toinenkin vinkki
        V.... kirjoitti:

        Yks säästövinkki: lopeta röökaaminen ;)

        ja kaljan kittaaminen arkisin.


      • gillis*
        toinenkin vinkki kirjoitti:

        ja kaljan kittaaminen arkisin.

        En juo,viikkolla kaljaa


    • gillis*

      Näin yksi yö unta hänestä aamulla ei olis halunut herää niin romanttisesta tunnelmasta . ......
      Pettymys herääminen kun se oli vain unta tajusin että joka solu minussa kaipaa häntä..... kukaan toinen ei ole saanut minussa tälläsiä tunteita heräämään .......

    • gillis*

      Huh huh miten levoton olo miten ihanaa olis rakastella sinun kanssa

    • gillis*

      Haluaisin sinut mun vaimoksi

      • tympäsee jo

        Hyi helv. Lopeta jo!


      • Gillis*
        tympäsee jo kirjoitti:

        Hyi helv. Lopeta jo!

        EN LOPETA


    • kyllästynyt

      Laita sähköpostios. ja pyydä kirjoittamaan ja joo, vie kiitos samalla hänet pois tältä palstalta

      • gillis*

        Kyllä hän varmasti tän jo täältä lukee ja tietää että oikeesti rakasta vain häntä kukaan toinen ei saa mussa niin syviä tunteita heräämään


    • 44 +4

      Ei taida sulla olla mitään saumaa, katsos kun satumaa tykkää vain ja ainoastaan hoikista ja vaaleista.

      • gillis*

        Sun mieli piteesi ei kiinosta mua pätkääkään haluun sen asian totuuden satumaalta itseltään kulla .... enkä miltään palstalaiselta taidat visiin olla noin katkera


      • mitä jos
        gillis* kirjoitti:

        Sun mieli piteesi ei kiinosta mua pätkääkään haluun sen asian totuuden satumaalta itseltään kulla .... enkä miltään palstalaiselta taidat visiin olla noin katkera

        Valitettavasti se Satumaa ei täällä sinulle vastaa eikä kerro sinulle mitään totuuksia. Sinun pitää häneltä itseltään kysyä. Tee vaikka salapoliisityötä ja etsi hänet jotenkin käsiisi tai syö vaikka kaurapuuroa ja säästä bileisiin rahaa. Minusta olisi hienoa, että voisit häneltä suoraan kysyä mitä mieltä hän on sinusta. Katsos se voi tosiaankin olla, että sulla ei olekaan mitään saumaa ja sitten olet nämä kaikki vuodet tuhlannut vain Satumaan haaveiluun. Et voi edes tietää, että onko se Satumaa kaiken tämän haaveilun arvoista. Mitä jos hän ei sinusta tykkääkään sillai? Sinulta on mennyt vuosia hukkaan ja samalla monen monta kivaa tyttöystäväehdokasta ohi.

        Täällä huutelet vain tyhjyyteen kaipauksesi kanssa niin kuin ulvova, kaipaava susi kuutamolla, vink vink. Saahan sitä kaivata joo, mutta ihan oikeesti, et edes tiedä onko sulla mitään saumaa. Olisit jo tässä välissä päässyt monen monta kertaa seurustelemaan ja suunnittelemaan sitä hääpukua jonkun kivan tytön kanssa. Vuodet vaan vierii, mitä jos Satumaa ei edes muista sinua?

        Toivon, että sulla edes olisi jotain saumaa ja että uskaltaisit etsiä sen henkilön käsiisi ja puhua hänelle.


      • gillis*
        mitä jos kirjoitti:

        Valitettavasti se Satumaa ei täällä sinulle vastaa eikä kerro sinulle mitään totuuksia. Sinun pitää häneltä itseltään kysyä. Tee vaikka salapoliisityötä ja etsi hänet jotenkin käsiisi tai syö vaikka kaurapuuroa ja säästä bileisiin rahaa. Minusta olisi hienoa, että voisit häneltä suoraan kysyä mitä mieltä hän on sinusta. Katsos se voi tosiaankin olla, että sulla ei olekaan mitään saumaa ja sitten olet nämä kaikki vuodet tuhlannut vain Satumaan haaveiluun. Et voi edes tietää, että onko se Satumaa kaiken tämän haaveilun arvoista. Mitä jos hän ei sinusta tykkääkään sillai? Sinulta on mennyt vuosia hukkaan ja samalla monen monta kivaa tyttöystäväehdokasta ohi.

        Täällä huutelet vain tyhjyyteen kaipauksesi kanssa niin kuin ulvova, kaipaava susi kuutamolla, vink vink. Saahan sitä kaivata joo, mutta ihan oikeesti, et edes tiedä onko sulla mitään saumaa. Olisit jo tässä välissä päässyt monen monta kertaa seurustelemaan ja suunnittelemaan sitä hääpukua jonkun kivan tytön kanssa. Vuodet vaan vierii, mitä jos Satumaa ei edes muista sinua?

        Toivon, että sulla edes olisi jotain saumaa ja että uskaltaisit etsiä sen henkilön käsiisi ja puhua hänelle.

        olen täysin varma että satumaa on näillä palstoilla


      • mitä jos
        gillis* kirjoitti:

        olen täysin varma että satumaa on näillä palstoilla

        Miksi hän ei sitten sinulle vastaa? Miksi sitten hän ei ota sinuun yhteyttä?


      • 88+8

        Onkohan tämä Satumaa vaalea vai tumma?


      • gillis*
        88+8 kirjoitti:

        Onkohan tämä Satumaa vaalea vai tumma?

        Se ei kuulu sulle


      • 11+20
        gillis* kirjoitti:

        Se ei kuulu sulle

        Mahdatko itsekään tietää, onko tumma vai vaalea?


      • Niinpämii
        mitä jos kirjoitti:

        Miksi hän ei sitten sinulle vastaa? Miksi sitten hän ei ota sinuun yhteyttä?

        Niin, miksi hän ei vastaa sinulle, Gillis?


      • joku heistä?
        gillis* kirjoitti:

        olen täysin varma että satumaa on näillä palstoilla

        Hmmm... Jos Satumaa on näillä palstoilla niin kuvittelisi sitten sinulle edes jotakin vastaavan. Vai ajattelitko, että sun Satumaa on joku näistä kirjoittajista, jotka ovat tähänkin ketjuun vastanneet?


    • gillis*
    • gillis*
      • Satumaan bestis

        Läskit ei kelpaa Satumaalle.


      • gillis*
        Satumaan bestis kirjoitti:

        Läskit ei kelpaa Satumaalle.

        Sun kommentis ei kiinosta mua


      • gillis*
        Satumaan bestis kirjoitti:

        Läskit ei kelpaa Satumaalle.

        Sit kun valmistun kokki koulusta haen leipuri kouluun koulut kun on käyty alottan laihdutus kuurin ;)


      • TSFGSC
        gillis* kirjoitti:

        Sit kun valmistun kokki koulusta haen leipuri kouluun koulut kun on käyty alottan laihdutus kuurin ;)

        Laihduttaminen kannattaa aloittaa heti, saat hyvän mielen nopeasti! Tuollainen ajattelu, että aloittaa jonkun asian tekemisen sen jälkeen, kun jotain on tapahtunut, on itsensä pettämistä


      • jeps jeps
        gillis* kirjoitti:

        Sit kun valmistun kokki koulusta haen leipuri kouluun koulut kun on käyty alottan laihdutus kuurin ;)

        Ajattele, jos laihdutat maltillisesti vain 1 kg:n kuukaudessa, niin 10 kuukaudessa olet laihtunut jo10 kg! Seuraavaan kesään on vielä aikaa, joten ehdit ja kykenet laihduttamaan kyllä! Vaihtamalla epäterveelliset einekset terveellisempään ja halvempaan kotiruokaan laihdut jo kummasti! Pois turhat sokerit ja rasvat! Tosin ei se laihdutus välttämättä tee kenestäkään sen onnellisempaa tai menestyneempää rakkauselämässä, mutta jos ajattelee laihduttavansa niin ei sitä kannata suunnitella, että aloittaa laihduttamisen kahden tai viiden vuoden päästä.


    • gillis*
      • 532790

        Haluan vetää sua kuonoon.


      • gillis*
        532790 kirjoitti:

        Haluan vetää sua kuonoon.

        Miksi haluut vetää mua kuonoon


    • Gullis

      Haluan Vitumaan.

      • gillis.

        Olet tosi lapsellinen


    • gillis*

      Otaako teitä muita lesboja noin koville olen yhden naisen nainen

      • Himbetuikkis

        Opettele kirjoittamaan.


      • gillis*
        Himbetuikkis kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan.

        En voi luki-häirölle mitään


      • gillis*

      • tietävä

        Monia lesboja ärsyttää kun et vaiha naista kuin sukkaa


    • Karju-Sari

      Enkö kelpaa sulle?

      • gillis*

        Et kelpaa sori


    • Hopsukkaa

      Nyt äkkiä kontaktia siihen Satumaahan :) Soita tai mailaa! :)

    • Pillis ja Pullas

      Onkin oikein hyvä idea, että vedätte toisianne kuonoon oikein kunnolla.

      • gillis*

        Satumaan ex nainen taas riehuuu huuiiii


    • 456789

      tää mikää chatti oo!

      • gillis*

        Koira söi tietokoneen laturin en pääse sättiin pitäs homaa kannettavaan uusi laturi


    • gillis*

      Sori oon vähän vajaa siks mun jutuissa ei oo järjen häivää.

      • gillis*

        Miksi käytät mun nimee etkö keksi omaa nikkiä


    • gillis*

      Tykkään haistella kainalihikee.

      • gillis*

        Oletko noi katkera ? Keksi oma nimi merkki sä olet sekasin kun käytät mun nikkiä


    • gillis*
    • gillis*
    • gillis*

      Mua ei kiinosta lumpput jotka säätää ristiin rastii .... vain yksi nainen pyörii mielessä .... eikä millään muulla ole mitään saumaa.

      • 12+7

        Entäs jos se sun satumaa just säätää ristiin rastiin useiden naisten kanssa ja pyörittää useampaa naista yhtäaikaa?


      • gillis*
        12+7 kirjoitti:

        Entäs jos se sun satumaa just säätää ristiin rastiin useiden naisten kanssa ja pyörittää useampaa naista yhtäaikaa?

        Jos se pettää niin ei saumaa


      • Antaa vse
        gillis* kirjoitti:

        Jos se pettää niin ei saumaa

        Mutta eihän se satumaa ole sun kanssa suhteessa joten ei se sua voi pettää?


      • gillis*
        Antaa vse kirjoitti:

        Mutta eihän se satumaa ole sun kanssa suhteessa joten ei se sua voi pettää?

        Niin jos se meidän suhteen aikana pettäis dumppaisin sen pois


      • siis JOS
        gillis* kirjoitti:

        Niin jos se meidän suhteen aikana pettäis dumppaisin sen pois

        Siis JOS teillä olisi suhde, mutta ei teillä tällä hetkellä taida olla suhdetta keskenään... Aiotko muuten tehdä asialle mitään, että teillä olisi joskus suhde vai ajattelitko vain märehtiä tällä keskustelupalstalla näitä asioita?

        Katsos kun ei se suhde millään voi edes alkaa saati sitten toimia jos et tee asialle mitään. Ottaisit nyt ihan ensiksi edes selvää, että onko sulla edes mitään mahiksia Satumaan suhteen eli puhelin käteen ja soitat sille tai sitten teet salapoliisityötä ja etsit sen henkilön käsiisi. Katsos kun jos kävisikin niin, että sulla ei olekaan mitään mahiksia sen Satumaan suhteen niin sä oot sitä tällä palstalla jo vuosia ja vuosia märehtinyt ja kaipaillut.

        Ei se asia etene yhtään mihinkään jos sä vaan haaveilet tällä palstalla etkä tee asian eteen yhtään mitään!


    • gillis*

      Mulla on kauhee onkelma kun en osaa lopettaa ajoissa vaikka ketään ei kiinnosta mun jutut.

    • gillis*

      Haluisin maistaa korvavaikkuani

    • gillis*

      Satumaakin aina sanoo että ei tykkää musta. Vainoon sitä silti.

    • sää se jaksat :.D

    • kuhanvastasin

      En ikinä lue näitä ketjuja en nytkään.ihmettelen vaan joka kerta kuin näistä satumaan idiooyeista ketjuista tulee näin "suosittuja".

      • :DDD

        kai näistä tulee "suosittuja", kun pääasias ittensä kanssa keskustelee...

        ja toiseks - ainahan erilaisuus on ihmisiä kiinnostanut :)


      • gillis*
        zz50zz kirjoitti:

        :DDD

        kai näistä tulee "suosittuja", kun pääasias ittensä kanssa keskustelee...

        ja toiseks - ainahan erilaisuus on ihmisiä kiinnostanut :)

        Kyllä tähän ketjuunkin on muut kirjoitellut


      • gillis*

        Taidat olla kateellinen


      • Apveomu
        gillis* kirjoitti:

        Taidat olla kateellinen

        Niinpä! Monet lesbot on katkeria kun et vaihda naista joka viikko vaan haluat olla yhden naisen nainen


      • gillis*
        Apveomu kirjoitti:

        Niinpä! Monet lesbot on katkeria kun et vaihda naista joka viikko vaan haluat olla yhden naisen nainen

        Niin mut jos mulla ei ole ihmistä kohtaan tunteita en anna, mitään


      • crccfcc
        gillis* kirjoitti:

        Niin mut jos mulla ei ole ihmistä kohtaan tunteita en anna, mitään

        Monesko vuosi olikaan menossa, etsi nyt jo se oikea nainen, maailma on pullollaan mitä ihanampia ja kauniimpia naisia, nyt on lahjojen aikakin .


      • gillis*
        crccfcc kirjoitti:

        Monesko vuosi olikaan menossa, etsi nyt jo se oikea nainen, maailma on pullollaan mitä ihanampia ja kauniimpia naisia, nyt on lahjojen aikakin .

        Kauneus on pinnalista ihmisen luonne kiinostaa enemmän mua jos luonne mielyttää se on paljon arvokaampaa kun ulkonäkö


    • gillis*

      En oo saanu koskaan pimpsaa ja satumaakaan ei anna mulle.

    • gillis*

      Mitä karvasempi nainen sen parempi.

      • Vaippa-Arja

        Entä jos satumaasi on posliini?


      • puhe mistä puute
        Vaippa-Arja kirjoitti:

        Entä jos satumaasi on posliini?

        Et vissiin viime aikoina ole seksiä saanut kun noin pitää piikitellä?


      • gillis*
        Vaippa-Arja kirjoitti:

        Entä jos satumaasi on posliini?

        Ei ole.


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        Ei ole.

        Älä, vastaile enään mun nimellä Vi×ttu


      • gillis*
        puhe mistä puute kirjoitti:

        Et vissiin viime aikoina ole seksiä saanut kun noin pitää piikitellä?

        Olisin sexiä saanut .. Mut en halunut koska en ole mikään yhden yön pano ..... että etsikää pannonne muualta


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        Älä, vastaile enään mun nimellä Vi×ttu

        Ärsytän itseäni.


      • Syttyy
        gillis* kirjoitti:

        Ärsytän itseäni.

        Tärisytätkö klittaasi?


      • pannonne
        gillis* kirjoitti:

        Olisin sexiä saanut .. Mut en halunut koska en ole mikään yhden yön pano ..... että etsikää pannonne muualta

        Pannonne.


      • gillis*
        Syttyy kirjoitti:

        Tärisytätkö klittaasi?

        Vähäse.


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        Vähäse.

        Älä kirjoittele mun nikkillä mitään tollasta


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        Älä kirjoittele mun nikkillä mitään tollasta

        Tai suutun.


    • gillis*

      Haluan vain söpön satumaani

      • gillis*

        Joka on pyromaani.


      • sen pituinen se

        Taitaa olla satua koko tarina.


      • gillis*
        sen pituinen se kirjoitti:

        Taitaa olla satua koko tarina.

        Ei ole satua kun on oikeita tunteita ihmistä kohtaan


      • Eevvee
        gillis* kirjoitti:

        Ei ole satua kun on oikeita tunteita ihmistä kohtaan

        Milloin näät rakkaasi?? Huomenna?


      • gillis*
        Eevvee kirjoitti:

        Milloin näät rakkaasi?? Huomenna?

        Huomenna alkaa työharjoitelu pitää herää 6 aikaan aamulla eipä tarvii kouluun mennä


      • milloin
        gillis* kirjoitti:

        Huomenna alkaa työharjoitelu pitää herää 6 aikaan aamulla eipä tarvii kouluun mennä

        Eli milloin näet rakkaasi?


      • gillis*
        milloin kirjoitti:

        Eli milloin näet rakkaasi?

        En milloinkaan paitsi unissa rakaani on mielikuvitusta.


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        En milloinkaan paitsi unissa rakaani on mielikuvitusta.

        Onko ihan,pakko kirjoittaa mun nimellä keksi oma nikki


      • milloin
        gillis* kirjoitti:

        Onko ihan,pakko kirjoittaa mun nimellä keksi oma nikki

        Eli milloin siis näet oman rakkaasi?


      • gillis*
        milloin kirjoitti:

        Eli milloin siis näet oman rakkaasi?

        Alan kesäksi etsimään kesä työ paikkaa että olis kesän praideissa rahaa oon .. ei oo helpoo olla opiskelija


      • gillis*
        milloin kirjoitti:

        Eli milloin siis näet oman rakkaasi?

        Oon vähän vajaa mutta kyllä tää tästä.


      • Säästä?
        gillis* kirjoitti:

        Alan kesäksi etsimään kesä työ paikkaa että olis kesän praideissa rahaa oon .. ei oo helpoo olla opiskelija

        No, ei kai se nyt niin paljoa voi maksaa. Entäs Uuden Vuoden bileet, pääsymaksu vain 12 e tai jäsenkortilla 10 e. Veikkaan, että aika nopeasti säästäisit tuon summan vaikka ruoka/röökiostoksista sun muista.


      • gillis*
        Säästä? kirjoitti:

        No, ei kai se nyt niin paljoa voi maksaa. Entäs Uuden Vuoden bileet, pääsymaksu vain 12 e tai jäsenkortilla 10 e. Veikkaan, että aika nopeasti säästäisit tuon summan vaikka ruoka/röökiostoksista sun muista.

        Loppu kuu rahaa tulee vasta 4 päivä


      • gillis*
        Säästä? kirjoitti:

        No, ei kai se nyt niin paljoa voi maksaa. Entäs Uuden Vuoden bileet, pääsymaksu vain 12 e tai jäsenkortilla 10 e. Veikkaan, että aika nopeasti säästäisit tuon summan vaikka ruoka/röökiostoksista sun muista.

        Kolme viikkoa enään työ harjoittelua sit alkaa joulu loma eipä saa koulusta,/ työharjoittelusta ilmaata ruokaa


      • Haaveilenko vaan?
        gillis* kirjoitti:

        Kolme viikkoa enään työ harjoittelua sit alkaa joulu loma eipä saa koulusta,/ työharjoittelusta ilmaata ruokaa

        Meinaatko viikon loppuna nähdä satumaan?


      • gillis*
        Haaveilenko vaan? kirjoitti:

        Meinaatko viikon loppuna nähdä satumaan?

        En kun hänen aviomiehensä kieltää.


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        En kun hänen aviomiehensä kieltää.

        Olen sinkku ja vapaa ainoastaan varattu satumaalle jos meillä synkaa on mun vaimo menään naimisiin kun avioliittolaki muutuu


      • vain yksi elämä
        gillis* kirjoitti:

        Olen sinkku ja vapaa ainoastaan varattu satumaalle jos meillä synkaa on mun vaimo menään naimisiin kun avioliittolaki muutuu

        Vai ajattelitko esittää vaikeasti tavoiteltavaa siksi, että saisit helpommin naisia? =)
        Ei kannata kuitenkaan koko elämää heittää hukkaan haaveillessa. Äkkiä se aika menee ja kohta huomaatkin olevasi mummoiässä...


      • gillis*
        vain yksi elämä kirjoitti:

        Vai ajattelitko esittää vaikeasti tavoiteltavaa siksi, että saisit helpommin naisia? =)
        Ei kannata kuitenkaan koko elämää heittää hukkaan haaveillessa. Äkkiä se aika menee ja kohta huomaatkin olevasi mummoiässä...

        Oon jo mummoiässä.


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        Oon jo mummoiässä.

        Ei 30 ole.vielä mummoikä


    • gillis*
    • prinsessalle
    • gillis*
    • Izmir

      Aika moni muukin haluaa sun satumaasi... tiedä se

      • gillis*

        Jakaisin milelläni satumaata muillekin.


      • Gillis*<>
        gillis* kirjoitti:

        Jakaisin milelläni satumaata muillekin.

        ÄLÄ VASTAILE MUN NIKKILLÄ.....!!!!!!!! EN ALA NAISTANI JAKAMAAN....... SE ON KAIKKI TAI EI YHTÄÄN MITÄÄN......


      • Gillis*<>
        gillis* kirjoitti:

        Jakaisin milelläni satumaata muillekin.

        TAI VOISIN MÄ VÄHÄN LAINATA SATUMAATA JOS SILLE SOPIS.


      • Gillis*<>
        Gillis*<> kirjoitti:

        TAI VOISIN MÄ VÄHÄN LAINATA SATUMAATA JOS SILLE SOPIS.

        EI SOVI


      • Gillis*<>
        Gillis*<> kirjoitti:

        EI SOVI

        SOPII!


    • phyIIis*

      Haluan tutumaan.

    • Lopettaisit jo

      Voi jessus sentään. Keskusteletko sä täällä itsesi kanssa? Jos et, niin mikset rekisteröi nimimerkkiäs, niin muut ei voi käyttää sitä?

      • gillis*<>

        En lopeta ennenkun satumaa on mun oma


      • Herää jo!
        gillis*<> kirjoitti:

        En lopeta ennenkun satumaa on mun oma

        Eli seuraavat 50 vuotta ajattelit jankuttaa tuota samaa asiaa täällä? Mä uskon, että se Satumaa ei ole yhtään sen enempää sun oma (jos ylipäätään nyt ketään edes voi omistaa) vaikka kuinka jankkaisit tuota asiaa tällä palstalla. Itseasiassa, sehän voi olla sille Satumaalle tooosi suuri turn off kun vainoat sitä ja jankkaat tätä asiaa loputtomiin tällä palstalla. Todellisuudessahan sä seukkaat täällä vain nettiavaruuden kanssa etkä kenenkään ihmisen.

        Jos sä oikeasti haluaisit sen ihmisen niin sä ettisit sen ihmisen käsiisi ja menisit sille puhumaan. Sä taidat oikeasti pelätä sitä, että saat pakit tai sitten tää Satumaa on sulle tekosyy kun sä et uskalla sitoutua ja tutustua muihin ihmisiin, koska sä pelkäät, että olisit liian helppo nakki ja saisit taas pakit tai sitten sä haluat kaikille jotenkin netissä näyttää, että kyllä sulla vientiä on ja oot jotenkin saavuttamaton.

        Mä luulen, että aika moni Satumaan asemassa sais sellasen vaikutelman susta täällä netissä, että sä oot aika epätoivoinen ja kenties hieman mielipuoli kun keskustelet ja vastaat itse itsellesi. En usko, että toi sun viestittely itsellesi antais kenellekään mitään loistavan hurmaavaa kuvaa. Kuka oikeasti haluaisi, että joku vainoasti sitä täällä netissä vuosi tolkulla? Ei kukaan.

        Ei se auta vaikka keskustelisit chatissä sun rekisteröimies Prinsessa Satumaa ja Satumaa nimimerkkien kanssa, koska sähän keskustelet ja vastaat itse itsellesi. Luuletko oikeasti, että tuo on jotenkin tosi hyvä iskutaktiikka sitä Satumaata kohtaan? Jos oikeasti sä haluaisit sen, sä hurmaisit sen, ostaisit vaikka ruusun sille ja lausuisit jotain romanttista. Tällä tyylillä mitä sä täällä itse itsellesi kirjoittelet ja vastaat tuskin hurmaat ja isket yhtään ketään paitsi sun unissasi. Onhan se hienoa unelmoida joo, eri asia on se, toteutuuko ne unelmat koskaan. Sulla on vaan yksi elämä, eiks vaan? Haluatko sä käyttää sun koko elämän unelmoimalla sellasesta, mitä sä et ehkä koskaan voi saavuttaa? Et varsinkaan tolla tyylillä kun sä et edes ole missään yhteyksissä sen ihmisen kanssa etkä uskalla edes ottaa yhteyttä.

        Herää jo!


      • gillis*<>

        Koskaan en tule satumaata saamaan mutta pakkomielteestäni en luovu.


      • gillis*<>
        gillis*<> kirjoitti:

        Koskaan en tule satumaata saamaan mutta pakkomielteestäni en luovu.

        Edeleen aistin katkeruuden siitä että annoin muille naisille pakkit vain sen takia kun sydän tuntee yhtä kohtaan syviä tunteita... ikävä tuotaa muille pettymys.... siitä että en suostu kierto pokaksi.. et leikkikää vain keskenänne niitä traama leikkejänne mua ette siihen saa.... sit voitte ryhmässä pitää laskua kuka on ollut ja kenen kanssa sängyssä... pankaa ihmeessä ristiin rastiin toisianne..


      • hei ääliö hei
        gillis*<> kirjoitti:

        Edeleen aistin katkeruuden siitä että annoin muille naisille pakkit vain sen takia kun sydän tuntee yhtä kohtaan syviä tunteita... ikävä tuotaa muille pettymys.... siitä että en suostu kierto pokaksi.. et leikkikää vain keskenänne niitä traama leikkejänne mua ette siihen saa.... sit voitte ryhmässä pitää laskua kuka on ollut ja kenen kanssa sängyssä... pankaa ihmeessä ristiin rastiin toisianne..

        No mua ei kyllä kiinnostaiskaan tommonen lähemmäs nelikymppinen eukko, joka ei osaa edes kirjoittaa... Yhdyssanatkin päin pimperoo. :'D


      • ...
        gillis*<> kirjoitti:

        Edeleen aistin katkeruuden siitä että annoin muille naisille pakkit vain sen takia kun sydän tuntee yhtä kohtaan syviä tunteita... ikävä tuotaa muille pettymys.... siitä että en suostu kierto pokaksi.. et leikkikää vain keskenänne niitä traama leikkejänne mua ette siihen saa.... sit voitte ryhmässä pitää laskua kuka on ollut ja kenen kanssa sängyssä... pankaa ihmeessä ristiin rastiin toisianne..

        Kenelle muille naisille?


      • gillis*<>
        gillis*<> kirjoitti:

        Edeleen aistin katkeruuden siitä että annoin muille naisille pakkit vain sen takia kun sydän tuntee yhtä kohtaan syviä tunteita... ikävä tuotaa muille pettymys.... siitä että en suostu kierto pokaksi.. et leikkikää vain keskenänne niitä traama leikkejänne mua ette siihen saa.... sit voitte ryhmässä pitää laskua kuka on ollut ja kenen kanssa sängyssä... pankaa ihmeessä ristiin rastiin toisianne..

        Oikeesti en ole pimpsaa koskaan saanut mutta kerran sain hipaista saunassa yhtä mummoa.


      • ...
        gillis*<> kirjoitti:

        Oikeesti en ole pimpsaa koskaan saanut mutta kerran sain hipaista saunassa yhtä mummoa.

        Taisit vaan sammua kesken touhujen...


      • Haavemaa000
        ... kirjoitti:

        Kenelle muille naisille?

        Onkohan ne muutkin naiset mielikuvitushenkilöitä?


      • joulutorttua
        gillis*<> kirjoitti:

        Oikeesti en ole pimpsaa koskaan saanut mutta kerran sain hipaista saunassa yhtä mummoa.

        Nylkytit päällä muutaman kerran ja sammuit kesken aktin. Kalja voitti pimperon.


      • gillis*<>
        gillis*<> kirjoitti:

        Oikeesti en ole pimpsaa koskaan saanut mutta kerran sain hipaista saunassa yhtä mummoa.

        Mun rakas on saman ikäinen kun mä aikuinen nainen .... mitkään pikku pi'llut ei vois vöhempää kiinostaa.!!!!!!!


      • montas vuotta
        gillis*<> kirjoitti:

        Mun rakas on saman ikäinen kun mä aikuinen nainen .... mitkään pikku pi'llut ei vois vöhempää kiinostaa.!!!!!!!

        Kauas ootte sitten seurustelleet? Tosi ihme kun sun Satumaa ei koskaan vastaa täällä oikein mitään...


      • gillis*<>
        joulutorttua kirjoitti:

        Nylkytit päällä muutaman kerran ja sammuit kesken aktin. Kalja voitti pimperon.

        Usko jo vaikka kuinka yrittät musta maalata mulle on tunteet vain satumaata kohtaan olit vain yhden yön pano vaikka sydän oli romuna satumaan takia


      • iggjvcccv
        gillis*<> kirjoitti:

        Mun rakas on saman ikäinen kun mä aikuinen nainen .... mitkään pikku pi'llut ei vois vöhempää kiinostaa.!!!!!!!

        No ei niitä "pikkup'illujakaan" tommoset tädit kiinnosta.


      • gillis*<>
        iggjvcccv kirjoitti:

        No ei niitä "pikkup'illujakaan" tommoset tädit kiinnosta.

        Ei väliä


      • kuka mä?
        gillis*<> kirjoitti:

        Usko jo vaikka kuinka yrittät musta maalata mulle on tunteet vain satumaata kohtaan olit vain yhden yön pano vaikka sydän oli romuna satumaan takia

        Siis olin vain yhden yön pano? Siis kuka mä? Mistä sä tiedät kuka mä olen? Joku uus mielikuvitushenkilö?


      • 17+1
        gillis*<> kirjoitti:

        Edeleen aistin katkeruuden siitä että annoin muille naisille pakkit vain sen takia kun sydän tuntee yhtä kohtaan syviä tunteita... ikävä tuotaa muille pettymys.... siitä että en suostu kierto pokaksi.. et leikkikää vain keskenänne niitä traama leikkejänne mua ette siihen saa.... sit voitte ryhmässä pitää laskua kuka on ollut ja kenen kanssa sängyssä... pankaa ihmeessä ristiin rastiin toisianne..

        Olet oikeassa että monet lesbot on katkeria, kun olet antanut pakit heille, etkä ole jakanut itseäsi kaikille. Katkeruus on silmiinpistävää


      • kyllävain
        Herää jo! kirjoitti:

        Eli seuraavat 50 vuotta ajattelit jankuttaa tuota samaa asiaa täällä? Mä uskon, että se Satumaa ei ole yhtään sen enempää sun oma (jos ylipäätään nyt ketään edes voi omistaa) vaikka kuinka jankkaisit tuota asiaa tällä palstalla. Itseasiassa, sehän voi olla sille Satumaalle tooosi suuri turn off kun vainoat sitä ja jankkaat tätä asiaa loputtomiin tällä palstalla. Todellisuudessahan sä seukkaat täällä vain nettiavaruuden kanssa etkä kenenkään ihmisen.

        Jos sä oikeasti haluaisit sen ihmisen niin sä ettisit sen ihmisen käsiisi ja menisit sille puhumaan. Sä taidat oikeasti pelätä sitä, että saat pakit tai sitten tää Satumaa on sulle tekosyy kun sä et uskalla sitoutua ja tutustua muihin ihmisiin, koska sä pelkäät, että olisit liian helppo nakki ja saisit taas pakit tai sitten sä haluat kaikille jotenkin netissä näyttää, että kyllä sulla vientiä on ja oot jotenkin saavuttamaton.

        Mä luulen, että aika moni Satumaan asemassa sais sellasen vaikutelman susta täällä netissä, että sä oot aika epätoivoinen ja kenties hieman mielipuoli kun keskustelet ja vastaat itse itsellesi. En usko, että toi sun viestittely itsellesi antais kenellekään mitään loistavan hurmaavaa kuvaa. Kuka oikeasti haluaisi, että joku vainoasti sitä täällä netissä vuosi tolkulla? Ei kukaan.

        Ei se auta vaikka keskustelisit chatissä sun rekisteröimies Prinsessa Satumaa ja Satumaa nimimerkkien kanssa, koska sähän keskustelet ja vastaat itse itsellesi. Luuletko oikeasti, että tuo on jotenkin tosi hyvä iskutaktiikka sitä Satumaata kohtaan? Jos oikeasti sä haluaisit sen, sä hurmaisit sen, ostaisit vaikka ruusun sille ja lausuisit jotain romanttista. Tällä tyylillä mitä sä täällä itse itsellesi kirjoittelet ja vastaat tuskin hurmaat ja isket yhtään ketään paitsi sun unissasi. Onhan se hienoa unelmoida joo, eri asia on se, toteutuuko ne unelmat koskaan. Sulla on vaan yksi elämä, eiks vaan? Haluatko sä käyttää sun koko elämän unelmoimalla sellasesta, mitä sä et ehkä koskaan voi saavuttaa? Et varsinkaan tolla tyylillä kun sä et edes ole missään yhteyksissä sen ihmisen kanssa etkä uskalla edes ottaa yhteyttä.

        Herää jo!

        JUURI NÄIN!!!


    • gillis*

      Olisitpa täälä kun on ikävä sua satumaa

      • Apuuuvva

        Viikonloppuna näätkö satumaan? Mee etsimään se käsiis sieltä missä se asuu


      • gillis*
        Apuuuvva kirjoitti:

        Viikonloppuna näätkö satumaan? Mee etsimään se käsiis sieltä missä se asuu

        Eli mielikuvitusmaailmasta.


      • gillis*
        Apuuuvva kirjoitti:

        Viikonloppuna näätkö satumaan? Mee etsimään se käsiis sieltä missä se asuu

        Ei ole rahaa lähtee..... tää opiskelija elämä on köyhää...... töissä viikkon loppuna ja uutenavuonna :(


      • Yhdyntäsanat
        gillis* kirjoitti:

        Ei ole rahaa lähtee..... tää opiskelija elämä on köyhää...... töissä viikkon loppuna ja uutenavuonna :(

        Opiskelijaelämä. Viikonloppu.


      • Sujuuwwwuuus
        gillis* kirjoitti:

        Ei ole rahaa lähtee..... tää opiskelija elämä on köyhää...... töissä viikkon loppuna ja uutenavuonna :(

        Mene viikolla, odottele sen rapun luona jossa sun rakas asuu.. Sit kun se tulee, niin kysyt rohkeasti alkaako se seurustelemaan ja menisittekö naimisiin vuonna 2017


      • gillis*
        Sujuuwwwuuus kirjoitti:

        Mene viikolla, odottele sen rapun luona jossa sun rakas asuu.. Sit kun se tulee, niin kysyt rohkeasti alkaako se seurustelemaan ja menisittekö naimisiin vuonna 2017

        En tiedä rappua missä hän asuu mut voisin hänen kansaan naimisiin mennä


      • kysy pois
        gillis* kirjoitti:

        En tiedä rappua missä hän asuu mut voisin hänen kansaan naimisiin mennä

        No, jos tiedät edes talon niin mene sinne talon pihalle kytikseen ja sit kun se tulee ni kysy siltä. Kaikille on varmaan tullu selväks, että sä haluut sen kans naimisiin, mut me ei vielä tiedetä etkä säkään tiedä haluuks se sun kaa naimisiin vai ei.. Joten kysy siltä haluuks se naimisiin sun kaa vai ei.


      • gillis*
        kysy pois kirjoitti:

        No, jos tiedät edes talon niin mene sinne talon pihalle kytikseen ja sit kun se tulee ni kysy siltä. Kaikille on varmaan tullu selväks, että sä haluut sen kans naimisiin, mut me ei vielä tiedetä etkä säkään tiedä haluuks se sun kaa naimisiin vai ei.. Joten kysy siltä haluuks se naimisiin sun kaa vai ei.

        Tiedän vain juna aseman


    • gillis*

      Enään 1viikko työharjoittelua sit alkaa joululoma 20.12 - 6.1 perjantaina olis duunista palkka päivä 19.12 sillon voisin lähtee etsii satumaasta rakasta laulaa alku illasta mut en jää koko illaksi kello: 20 tai 21 - 00.00 saakka lähden pois jos häntä ei näy

      • Qmwnebrvtcdhct

        Mut miksi hän satumaassa olisi silloin? Kannattaisiko mennä odottamaan hänen talolle mieluummin ja kysyä miten olisi, meettekö naimisiin?


      • gillis*
        Qmwnebrvtcdhct kirjoitti:

        Mut miksi hän satumaassa olisi silloin? Kannattaisiko mennä odottamaan hänen talolle mieluummin ja kysyä miten olisi, meettekö naimisiin?

        En tiedä taloa missä hän asuu .... satumaa oli se paikka jossa hänet enssimäisen kerran tapasin ihastuin häneen


      • kysy pois
        gillis* kirjoitti:

        En tiedä taloa missä hän asuu .... satumaa oli se paikka jossa hänet enssimäisen kerran tapasin ihastuin häneen

        No, onko sillä salainen puhelinnumero vai miksi et voi soittaa sille? Vai onks hän vaihtanut puhelinnumeron siksi, että sä et soittaisi sille? Jos näin on, niin toi menee ihan vainoamisen puolelle...

        Tunnetko ketään sen frendejä tai tuttavia, joilta voisit kysyä miten saisit siihen yhteyden? Milloin te olette viimeksi nähneet ja oliko puhetta mistään tapaamisista, soittamisista tms. ?


      • En ole varma
        kysy pois kirjoitti:

        No, onko sillä salainen puhelinnumero vai miksi et voi soittaa sille? Vai onks hän vaihtanut puhelinnumeron siksi, että sä et soittaisi sille? Jos näin on, niin toi menee ihan vainoamisen puolelle...

        Tunnetko ketään sen frendejä tai tuttavia, joilta voisit kysyä miten saisit siihen yhteyden? Milloin te olette viimeksi nähneet ja oliko puhetta mistään tapaamisista, soittamisista tms. ?

        Veikkaan, että on nähnyt viimeksi vuonna 2007


      • gillis*
        kysy pois kirjoitti:

        No, onko sillä salainen puhelinnumero vai miksi et voi soittaa sille? Vai onks hän vaihtanut puhelinnumeron siksi, että sä et soittaisi sille? Jos näin on, niin toi menee ihan vainoamisen puolelle...

        Tunnetko ketään sen frendejä tai tuttavia, joilta voisit kysyä miten saisit siihen yhteyden? Milloin te olette viimeksi nähneet ja oliko puhetta mistään tapaamisista, soittamisista tms. ?

        Ei mulla ole hänen numeroaan enkä ala sitä keneltäkään uttelemaan haluan että hän itse antaa numeronsa jos sitä itse haluaa


      • 1+2
        gillis* kirjoitti:

        Ei mulla ole hänen numeroaan enkä ala sitä keneltäkään uttelemaan haluan että hän itse antaa numeronsa jos sitä itse haluaa

        No, mutta eihän hän voi antaa sitä numeroa sinulle jos ette missään edes tapaa.


      • gillis*
        1+2 kirjoitti:

        No, mutta eihän hän voi antaa sitä numeroa sinulle jos ette missään edes tapaa.

        Sempä takia kirjoitin tänne jos hän sattuu täältä lukemaan 19.12 kello 21.00- 00.00 välisenä aikana satumaassa saatais puhuttua asiat selväksi


      • afrodiiitta
        gillis* kirjoitti:

        Sempä takia kirjoitin tänne jos hän sattuu täältä lukemaan 19.12 kello 21.00- 00.00 välisenä aikana satumaassa saatais puhuttua asiat selväksi

        Ja jos ei tule, niin mitäs sitten teet? Huhuilet toiset seitsemän vuotta hänen peräänsä? Köykö hän ees siellä satumaassa?


    • gillis*

      Yksi perjantai valvoin melkeen 24 tuntia nukkumatta aamu 6 aamu yö 4 työharjottelussa aamulla ja yön vetämässä karaokea baarissa ilman unta rankaa oli valvoo

    • gillis*

      Nyt kaipaisin vähän satumaan penistä.

      • gillis*<>

        Satumaa on nainen lesbo ... mitään miestä en halua...... älä kirjoita mun nimellä enään mitään urpoa


    • gillis*<>

      Satumaan pallit on niin karvaiset... mmmmm...

    • Gin Cerella

      Onko sulla hänen kengännumero? Sitten vaan naisia kaatamaan että voit tsekata josko toi on hän.

    • jepjepp

      jos gillis on sama gillis joka joskus on käynyt lesbochatissa niin pahoin pelkään, ettei sinusta satumaa taida olla kiinnostunut, en halua pahoittaa mieltäsi mut oisko jo aika alkaa elämään ?

      • onhan se

        Onhan se sama Gillis, mutta hänen olisi paras kuulla se itse Satumaalta, koska ei usko muita ihmisiä.


    • mnbgv6t5

      Kuka teki sinusta naurettavan lesbopellen? Tule raskaaksi ja onnelliseksi.

      • inhimillistä

        Lopeta toi Gilliksen kiusaaminen. Jokainen rakastuu joskus, toisinaan siihen saavuttamattomaan.


      • Arja lesbo

        Hei, minä olen lesbo


      • gillis*
        Arja lesbo kirjoitti:

        Hei, minä olen lesbo

        Minä olen gillis


      • kiusaaja on pellein
        Arja lesbo kirjoitti:

        Hei, minä olen lesbo

        Minkälainen on kiusaaja?

        - voi olla vaikeita ongelmia elämän eri osa-alueilla, myös tunne-elämän ongelmia
        - pettymykset, mt-ongelmat, kateus, katkeruus, mustasukkaisuus
        - voi olla aggressiivinen, tunnekylmä,, joka ei kykene tuntemaan myötätuntoa toisia ihmisiä kohtaan (vrt. narsisti, psykopaatti)

        Miksi kiusaaja kiusaa?

        - tavoittelee huomiota itselleen
        - tavoittelee itselleen hyväksyntää ja valtaa, valta-aseman pönkittäminen
        - tarve saada ihailua ja valtaa (vrt. narsisti), tarve tehdä vaikutus muihin ihmisiin
        - tarve saada kavereita itselleen kiusaamalla muita, tavoittelee kaveripiirin ihailua, tarve kuulua johonkin ryhmään
        - heikko itsetunto, pönkittää omaa itsetuntoaan kiusaamalla toisia, tunne että ei olekaan se kaikista huonoin
        - on itse joutunut joskus kenties kiusatuksi
        - uskoo, että muiden ihmisten alistaminen ja vahingoittaminen on hieno tapa saada muiden huomiota ja ihailua (vääristynyt kuva)
        - tavoittelee kiusaamisella mielihyvää ja parempaa itsetuntoa itselleen
        - pyrkii löytämään uhrinsa kipeimmän ja arimman kohdan ja iskee siihen
        - hirveän kiinnostunut uhrinsa asioista, tuntee uhrin asiat melkein paremmin kuin tämä itse (hirveän utelias muiden asioista, ei siis omaa elämää)


        Kiusaajalla on se kaikista pahin olla. Nettikiusaaja on useimmiten narsisti tai psykopaatti. Nettikiusaamisella osoitat olevasi itse se heikoin lenkki ja se kaikista pelleistä pellein.

        Vain tyhmä ja mieleltään sairas kiusaa muita netissä.


    • gillis*

      Satumaa on poistettu :(

    • gillis*

      Ydhjfhnxsyolj

    • Tonttujen Tonttu

      Gillis oo mun Tonttu:) Tuu tänne mä tarjoon joulu juomat.On kuulee koffii,viinii,kossssuu ja konjakkii.

      • gillis*

        kenen luo mun pitäs tulla ?


      • gillis*

        Sopiiko että tuon penikseni mukanani ?


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        Sopiiko että tuon penikseni mukanani ?

        oon lesbo enkä halua mitään sellaista


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        Sopiiko että tuon penikseni mukanani ?

        älä kirjoittele mun nimellä pelle


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        Sopiiko että tuon penikseni mukanani ?

        sulla ei ole sen jälkeen enään toimivaa penistä kun väännän sun peniksen solmuun


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        Sopiiko että tuon penikseni mukanani ?

        Nyt sekoilen. Penislääkkeet!


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        Nyt sekoilen. Penislääkkeet!

        lopeta se mun nimellä kirjoittelu pillua et saa vaikka kuinka yrittäisit vonkaa


      • puuttees oot
        gillis* kirjoitti:

        Nyt sekoilen. Penislääkkeet!

        siitä puhe mistä puute vai vaivaako peniskateus?


      • peniskateus
        gillis* kirjoitti:

        Sopiiko että tuon penikseni mukanani ?

        äijähän sä haluatki olla .


      • gillis*
        peniskateus kirjoitti:

        äijähän sä haluatki olla .

        Joo


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        Joo

        älä kirjoita mun nikkillä enään


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        Joo

        tai penikseni ei nouse enää.


      • tumputi tumputi
        gillis* kirjoitti:

        tai penikseni ei nouse enää.

        ei tollaselle huomiohuoraaja feikkikillikselle kukaa vastaa . hanki pumpattava parpara ja tumputtele sen kaa ku vaimo ei anna eikä killiskää .


      • gillis*
        tumputi tumputi kirjoitti:

        ei tollaselle huomiohuoraaja feikkikillikselle kukaa vastaa . hanki pumpattava parpara ja tumputtele sen kaa ku vaimo ei anna eikä killiskää .

        ihanaa


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        tai penikseni ei nouse enää.

        kaikki lopetakaa mun nikkillä kirjottaminen


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        kaikki lopetakaa mun nikkillä kirjottaminen

        ja mun


      • sykopaatti veikki
        gillis* kirjoitti:

        kaikki lopetakaa mun nikkillä kirjottaminen

        ei sun nikillä kirjoita ku yks päästänsä häiriintyny huomiohoro . se lopettaa sun kiusaamisen tasan tarkkaan kun se ei saa mitään vastakaikuu eli huomiota . toi yksilö saa sairasta nautintoo ku saa huomiota noilla kirjoituksilla . nausreskelee yksinää ku sille vastataa . sit ku lopetat sen viesteihi reakoimise ni seki lopettaa .


      • gillis*
        sykopaatti veikki kirjoitti:

        ei sun nikillä kirjoita ku yks päästänsä häiriintyny huomiohoro . se lopettaa sun kiusaamisen tasan tarkkaan kun se ei saa mitään vastakaikuu eli huomiota . toi yksilö saa sairasta nautintoo ku saa huomiota noilla kirjoituksilla . nausreskelee yksinää ku sille vastataa . sit ku lopetat sen viesteihi reakoimise ni seki lopettaa .

        säkö mun nikillä oot kirjotellu ?


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        säkö mun nikillä oot kirjotellu ?

        Minä ja minun kolme sivupersoonaa.


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        Minä ja minun kolme sivupersoonaa.

        Oletko noin katkera..... kun annoin sulle pakit.... että sun pitää alkaaa vääristelemään asioita..... mä enhalua sun kanssa olla missään tekemisissä......


      • otan osaa
        gillis* kirjoitti:

        Oletko noin katkera..... kun annoin sulle pakit.... että sun pitää alkaaa vääristelemään asioita..... mä enhalua sun kanssa olla missään tekemisissä......

        Hah hah=) Vai on se sultakin vongannut seksiä...Todellakin epätoivoinen tyyppi tuo vonkaaja.


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        Oletko noin katkera..... kun annoin sulle pakit.... että sun pitää alkaaa vääristelemään asioita..... mä enhalua sun kanssa olla missään tekemisissä......

        Älä kirjoita mun nikkillä!


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        Oletko noin katkera..... kun annoin sulle pakit.... että sun pitää alkaaa vääristelemään asioita..... mä enhalua sun kanssa olla missään tekemisissä......

        Äläkä mun!


    • gillis*
    • hjördiz

      Jessus, toi gillis ei taida olla ihan normaali lapsi... :'D

      • huomionkipeä

        Ei Gilliksenä esiintyvä feikki, jolla on pakkomielteenä provoilla täällä, kovin tervepäiseltäkään vaikuta...


      • huomionkipeä
        huomionkipeä kirjoitti:

        Ei Gilliksenä esiintyvä feikki, jolla on pakkomielteenä provoilla täällä, kovin tervepäiseltäkään vaikuta...

        Useimmitenhan se kiusaaja on enemmän mieleltään sairas kuin se kiusattu...


    • huomionkipeä

      Minusta tuo Gilliksenä esiintyvä Gilliksen nettikiusaaja tarvitsee eniten tässä sitä mt-apua itselleen. Ei ole tervettä kiusata jotakuta viatonta netissä.

      Gillis sen sijaan on auttamattomasti vaan rakastunut (kenties?) saavuttamattomaan. Sitä tapahtuu varmasti ihan kenelle tahansa. Kuitenkin hän ei täällä esiinny pahansuopana eikä ilkeile tahalleen kenellekään. Se voi myös tapahtua tuolle nettikiusaajalle itselleen, että rakastuu saavuttamattomaan yksipuolisesti tai yrittää pokata jotakuta ja saakin pakit... Sairaalloinen mustasukkaisuus tai omistuksenhalu ei myöskään ole kovin tervettä.

      • Sivista seurannut

        Mistä sitä tietää jos noi Gillikset on kaikki yksi ja sama tyyppi. Täällä kun näyttää pörivän näitä pöpejä.


      • Sivusta seurannut
        Sivista seurannut kirjoitti:

        Mistä sitä tietää jos noi Gillikset on kaikki yksi ja sama tyyppi. Täällä kun näyttää pörivän näitä pöpejä.

        Siis pyörivän. Ei pitäis kirjotella puhelimella :D


      • gillis*
        Sivusta seurannut kirjoitti:

        Siis pyörivän. Ei pitäis kirjotella puhelimella :D

        ostin tietokoneeseen uuden laturin minkä koira söi


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        ostin tietokoneeseen uuden laturin minkä koira söi

        pääsen taas chattiin


      • gillis*
        Sivusta seurannut kirjoitti:

        Siis pyörivän. Ei pitäis kirjotella puhelimella :D

        nimesin joulu kinkkuni satu maaksi


    • gillis*
    • gillis*
    • gillis*
    • gillis*
    • gillis*
    • arvaakukaHan...

      nyt oon päättänyt unohtaa satumaan, en mä häntä tule koskaan saamaan. jätän netis huhuilun muille ja siirryn metsästään vaimoa oikeassa elämässä!

      mut gillis, sut mä haluan edelleen. muistakin se! puspus.

      • gillis*

        Kuka olet????? jos olet hannele niin mene pois en halua sinua ........ mut jos olet satumaa sydämeni kuuluu edeleen sulle


      • gillis*

        mutta voin minä sinunkin pimpsaa kutitella


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        mutta voin minä sinunkin pimpsaa kutitella

        voi v*ittu pitääkö sun taas käyttää mun nimee v*ittu


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        mutta voin minä sinunkin pimpsaa kutitella

        mene vaimos piparia kutittelmaan mut älä tule mun lähelle


      • pimps pomps
        gillis* kirjoitti:

        mene vaimos piparia kutittelmaan mut älä tule mun lähelle

        Vaimo ei anna ni sen takia haluaa kutiella muiden pimpsoja. No joo, eiks kannattais jutella vaimon kaa tai sitten vaihtaa vaimoa, mut tommonen välimaasto ei monellekaa varmaan oo hyväks...


      • gillis*
        pimps pomps kirjoitti:

        Vaimo ei anna ni sen takia haluaa kutiella muiden pimpsoja. No joo, eiks kannattais jutella vaimon kaa tai sitten vaihtaa vaimoa, mut tommonen välimaasto ei monellekaa varmaan oo hyväks...

        mä en ole vara-vaimo jos omas ei anna ..... enkä laastari etsi toinen


      • gillis*
        pimps pomps kirjoitti:

        Vaimo ei anna ni sen takia haluaa kutiella muiden pimpsoja. No joo, eiks kannattais jutella vaimon kaa tai sitten vaihtaa vaimoa, mut tommonen välimaasto ei monellekaa varmaan oo hyväks...

        ei ihme jos vaimos ei anna sulle .... kun nettissä vonkaat muita naisia ... käyt vieraissa mieti ihan itse omaa tyhmyyttäsi ... olet säälittävä luuseri ....


      • gillis*

        hannelen pimpsaa haluan lörpsyttää


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        hannelen pimpsaa haluan lörpsyttää

        satumaa ei kelpaa mutta hannele on naiseni jonka karvoja löytyy teekupistani


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        hannelen pimpsaa haluan lörpsyttää

        varpaita imeskelen ... mutta vain jos ne on hannelen ...


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        satumaa ei kelpaa mutta hannele on naiseni jonka karvoja löytyy teekupistani

        hannele mua ei kiinosta tipaakan tyrkyt lumpput älä kirjoita mun nimellä


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        varpaita imeskelen ... mutta vain jos ne on hannelen ...

        hannele sä olet oksettava lumppu


      • läps läps
        gillis* kirjoitti:

        hannele sä olet oksettava lumppu

        kuti kuti kuti kuti...


      • gillis*
        läps läps kirjoitti:

        kuti kuti kuti kuti...

        suksi kuuseen hannele lumppu


      • Ferdinando
        gillis* kirjoitti:

        suksi kuuseen hannele lumppu

        Tosi kypsää käytöstä toi lumpuksi nimittely.


      • gillis*
        läps läps kirjoitti:

        kuti kuti kuti kuti...

        multa tuli jo ....


      • gillis*
        Ferdinando kirjoitti:

        Tosi kypsää käytöstä toi lumpuksi nimittely.

        en pidä yrkyistä naisista hermot menee kun toi yksi sekoilee taas


      • gillis*
        Ferdinando kirjoitti:

        Tosi kypsää käytöstä toi lumpuksi nimittely.

        osotan kiintymystäni kun lumputan ihmisiä


      • gillis*
        Ferdinando kirjoitti:

        Tosi kypsää käytöstä toi lumpuksi nimittely.

        sekoilen taas


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        multa tuli jo ....

        sä olet tyhmä kun kirjoittelet mun nimellä täälä mee mielisairaalaan hoitoon sinne sä kuulut multa et ikinä seksiä saa senkin sekopää


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        sekoilen taas

        älä käytä mun nikkii !!!!!!111111


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        sä olet tyhmä kun kirjoittelet mun nimellä täälä mee mielisairaalaan hoitoon sinne sä kuulut multa et ikinä seksiä saa senkin sekopää

        sekopää lopeta mun nimen käyttö multa ei tipu sulle mitän seksiä tai keksiä eikä edes reksiä


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        multa tuli jo ....

        mulle kelpaa vaan yli kuuskyt vuotiaat en halua sua


      • kuti kuti kuti
        gillis* kirjoitti:

        sekopää lopeta mun nimen käyttö multa ei tipu sulle mitän seksiä tai keksiä eikä edes reksiä

        reksiä, aaah...


      • hampaat tippu
        gillis* kirjoitti:

        mulle kelpaa vaan yli kuuskyt vuotiaat en halua sua

        oon 75 veee kelpaisko?


      • gillis*
        kuti kuti kuti kirjoitti:

        reksiä, aaah...

        et saa sinäkään mitään vain satumaalle annan jos hän haluaa


      • gillis*
        hampaat tippu kirjoitti:

        oon 75 veee kelpaisko?

        vain jos hampaasi ovat tekarit tykkään paljaista ikenistä ...


      • mummimaa

      • gillis*

      • gillis*

    • greenlord

      Ei helvetti tätä keskustelua. Musta tuntuu, että täällä on oikeesti vain yksi ihminen, joka sekoilee itsensä kanssa.

      • gillis*

        täällä on vain minä ja mielikuvitus ystäväni satumaa


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        täällä on vain minä ja mielikuvitus ystäväni satumaa

        vaikka kuinka yrittät kieroilla et tule ikinä mua saamaan


    • gillis*

      täälä kyl muut sekoilee mun nimellä kirjoittelee sekoja ...... taitaa otaan niin koville kun en ole kierto poka kateelisten panettelua muhahahahahaa XDDDD

      • Joulun Jeesus

        Ootpas itserakas. Jotenkin en usko, että kukaan sua oikeesti haluaa. Eihän sulla ole elämää, kun roikut täällä kaiket päivät (ja näköjään yötkin) haikailemassa ihmistä, jota et näytä saavan. :D


      • gillis*
        Joulun Jeesus kirjoitti:

        Ootpas itserakas. Jotenkin en usko, että kukaan sua oikeesti haluaa. Eihän sulla ole elämää, kun roikut täällä kaiket päivät (ja näköjään yötkin) haikailemassa ihmistä, jota et näytä saavan. :D

        on elämä mutta se tapahtuu mun mielikuvituslandiassa !!!!!!!! kaikki haluaa mut säkin mutta mut on varattu satumaalle eli ei tipu pildee !


      • gillis*
        Joulun Jeesus kirjoitti:

        Ootpas itserakas. Jotenkin en usko, että kukaan sua oikeesti haluaa. Eihän sulla ole elämää, kun roikut täällä kaiket päivät (ja näköjään yötkin) haikailemassa ihmistä, jota et näytä saavan. :D

        en ole itserakas nyt on joulu loma koulusta / työharjoittelusta yö töistä


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        on elämä mutta se tapahtuu mun mielikuvituslandiassa !!!!!!!! kaikki haluaa mut säkin mutta mut on varattu satumaalle eli ei tipu pildee !

        itse taidat olla mielikuvituslandiassa


      • gillis*
        Joulun Jeesus kirjoitti:

        Ootpas itserakas. Jotenkin en usko, että kukaan sua oikeesti haluaa. Eihän sulla ole elämää, kun roikut täällä kaiket päivät (ja näköjään yötkin) haikailemassa ihmistä, jota et näytä saavan. :D

        olen itserakastelija anteeksi


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        itse taidat olla mielikuvituslandiassa

        niinhän mä kirjotinkin että mun elämä on mielikuvituslandiassa älä revi viimesiäkin haituvia päästäs


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        olen itserakastelija anteeksi

        vit*tun pässi älä kirjoittele mun nimellä


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        vit*tun pässi älä kirjoittele mun nimellä

        vit*tun tissi älä kirjota mun pyhällä nimellä


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        olen itserakastelija anteeksi

        Älkää te kirjoittako MUN nimellä! S*atanan tunarit.


    • gillis*
      • gillis*

        Satumaan kanssa haluan sen kaikken


    • Ah ma nauran

      Mitä jos satumaa ei halua sua?

    • 20+9

      Oletko varma että satumaa on yhtä ahnas kuin sinä

    • gillis*

      Joo meillä on juttu vähän hakusessa, mut kunhan toiset viis vuotta käyttäydyn karmivan ällöttävästi ja jatkan stalkkaamista, niin enköhän mää saa käräjillä satumaalta hymyn (l. inhon irvistyksen) T: Satumaan kaveri PS: Toi on sairasta ja karmivaa.. Etkö voisi säästää satumaata, jos kerran niin välität...?

      • gillis*

        satumaa on mun pimpsa muut pysykää kaukana !


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        satumaa on mun pimpsa muut pysykää kaukana !

        etkö sä pässi tajua älä kirjoittele mun nimellä pelle


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        etkö sä pässi tajua älä kirjoittele mun nimellä pelle

        Etkö sää pässi tajua, että ihmiset on huolissaan susta?!!!!

        Tommonen stalkkaaminen ei ole tervettä!!!


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        etkö sä pässi tajua älä kirjoittele mun nimellä pelle

        pässi!


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        Etkö sää pässi tajua, että ihmiset on huolissaan susta?!!!!

        Tommonen stalkkaaminen ei ole tervettä!!!

        ja paskan marjat


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        Etkö sää pässi tajua, että ihmiset on huolissaan susta?!!!!

        Tommonen stalkkaaminen ei ole tervettä!!!

        terve en ole mutta nännini on kivat.


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        terve en ole mutta nännini on kivat.

        PÄSSI LOPETA


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        PÄSSI LOPETA

        PÄSSI PÄSSINPOIKA PÄSSINEN!


    • satumaankaveri

      Lopeta satumaan ahdistelu tai teen susta rikosilmotuksen!!!

      Ymmärrä sairas huora!!

      • gillis*

        ENSINNÄKÄÄN MÄ EN KETÄÄN AHDISTELE..... ENKÄ OLE HUORA..... TAIDAT OLLA SE SATUMAAN EX NAINEN.... HULLU MENE HOITOON


      • gillis*

        TAI JOO VÄHÄN AHDISTELEN MUTTA SE MULLE SALLITTAKOON


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        TAI JOO VÄHÄN AHDISTELEN MUTTA SE MULLE SALLITTAKOON

        PÄSSI ÄLÄ VASTAILE MUN NIMELLÄ


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        PÄSSI ÄLÄ VASTAILE MUN NIMELLÄ

        KUKAAN EI SAA VASTAILLA MUN PÄSSINIMELLÄ


      • gillis*

        etkö ymmärrä tarvitsen ammattiauttajan apua psykologi juttusille niin vois helpottaa sunkin,,, elämäää .... puhuminen ongelmista


    • åcyvy oh

      Rikosilmotus lähteee!!!

      • gillis*

        Mä en sun rikos ilmotusta pelkää aijon kosia satumaata jos se suostuu niin se on mun vaimo


      • gillis*

        PÄSSEJÄ SEN SIJAAN PELKÄÄN


      • saas nähdä

        Saas nähdä kumpi päätyy käräjille, Gilliksen kiusaaja vai Gillis..


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        PÄSSEJÄ SEN SIJAAN PELKÄÄN

        en kuules pelkää yhtään mitään .... kelaan vain sustakin, että olet katkera omaan elämääsi ja kostat muille omaa pahaa oloasi .....


      • gillis*
        saas nähdä kirjoitti:

        Saas nähdä kumpi päätyy käräjille, Gilliksen kiusaaja vai Gillis..

        satumaan ex nainen, taas kostaa omaa pahaa oloaan


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        en kuules pelkää yhtään mitään .... kelaan vain sustakin, että olet katkera omaan elämääsi ja kostat muille omaa pahaa oloasi .....

        kirjotinkin että mä pelkään pässejä senkin pässi ......


    • gillis*

      Stalkkaan vieläkin kun mieli tekee!!

      • gillis*

        pässejä unohtamatta


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        pässejä unohtamatta

        Mun mielessä pyörii vain rakas tuleva vaimoni jota oikeasti rakastan haluan hänen kanssa elää elämäni loppuun saakka


    • gillis*
    • gillis*
      • satumaankaveri

        En Ole satumaan exä vaan nyxä!!! Jätä perkele mun nainen rauhaan!!!


      • gillis*
        satumaankaveri kirjoitti:

        En Ole satumaan exä vaan nyxä!!! Jätä perkele mun nainen rauhaan!!!

        se ei ole sun kauaa kun isken sen ;)


      • gillis*
        satumaankaveri kirjoitti:

        En Ole satumaan exä vaan nyxä!!! Jätä perkele mun nainen rauhaan!!!

        ei ole sun naises satumaa ..... ja vaikka oliskin niin ei ole kauaa kun mä tulen niin kovaa että sunkin naama on sen jälkeen märkä mehuista


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        ei ole sun naises satumaa ..... ja vaikka oliskin niin ei ole kauaa kun mä tulen niin kovaa että sunkin naama on sen jälkeen märkä mehuista

        todellakin on mun vielä tuu kokeilee onneas sä et mulle pärjää pidätiän sut poliisi ottein ja vien sut ulos paarista ja poket hoitaa lopput voin mä sut kurki kävelyllä ulos taluttaa sä et voi mitään tehdä mulle kun otan itse puolustus taidot kehiin


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        ei ole sun naises satumaa ..... ja vaikka oliskin niin ei ole kauaa kun mä tulen niin kovaa että sunkin naama on sen jälkeen märkä mehuista

        jos oikein hankalaksi heittäydyt puujalka perään


      • opettele nämä:
        gillis* kirjoitti:

        todellakin on mun vielä tuu kokeilee onneas sä et mulle pärjää pidätiän sut poliisi ottein ja vien sut ulos paarista ja poket hoitaa lopput voin mä sut kurki kävelyllä ulos taluttaa sä et voi mitään tehdä mulle kun otan itse puolustus taidot kehiin

        pidätän
        poliisiottein
        baarista
        loput
        kurkikävelyllä
        itsepuolustustaidot


      • gillis*
        opettele nämä: kirjoitti:

        pidätän
        poliisiottein
        baarista
        loput
        kurkikävelyllä
        itsepuolustustaidot

        mitä välii joku taas viilaa pilkkua ....


      • melkein kade
        gillis* kirjoitti:

        ei ole sun naises satumaa ..... ja vaikka oliskin niin ei ole kauaa kun mä tulen niin kovaa että sunkin naama on sen jälkeen märkä mehuista

        "....mä tulen niin kovaa että sunkin naama on sen jälkeen märkä mehuista"

        Jahas, jahas, kolmen kimppakivaa satumaa-lemmenparin ja gilliksen kesken? Söpöä.


      • gillis*
        melkein kade kirjoitti:

        "....mä tulen niin kovaa että sunkin naama on sen jälkeen märkä mehuista"

        Jahas, jahas, kolmen kimppakivaa satumaa-lemmenparin ja gilliksen kesken? Söpöä.

        kyllä kyllä kolmen kimppaa se on se mitä haluan kokeilla eikä haittsa vaikkei satumaa haluiskaan kun oon niin kuuma viiskymppinen että saan kenet haluun !!!


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        kyllä kyllä kolmen kimppaa se on se mitä haluan kokeilla eikä haittsa vaikkei satumaa haluiskaan kun oon niin kuuma viiskymppinen että saan kenet haluun !!!

        Vi'ttu älä kirjoittele mun nimellä mitään ei
        kiinosta paskan vertaa mitkään kolmio juttut paskan vertaa


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        kyllä kyllä kolmen kimppaa se on se mitä haluan kokeilla eikä haittsa vaikkei satumaa haluiskaan kun oon niin kuuma viiskymppinen että saan kenet haluun !!!

        En ole lähelläkään viittäkymmentä oon 30


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        kyllä kyllä kolmen kimppaa se on se mitä haluan kokeilla eikä haittsa vaikkei satumaa haluiskaan kun oon niin kuuma viiskymppinen että saan kenet haluun !!!

        kyllä mua paskan vertaa sittenkin kiinnostaa juuri tämmöset paskan vertaa jutut kuin kolmen kimppa banaanin ja sateenvarjon kans se on ihan normaalia enkä välitä paskan vertaa mitä paskan vertaa sanoo


    • gillis*

      haluun vaan upottaa satumaan pyllyyn pikku penikseni joka janoaa karvaista pyllyä

      • gillis*

        Älä katkera paska kirjoita mun nimellä


    • gillis*

      taitaa olla se aika kuukaudesta

    • Kikulinpuute blues

      Gilliksen ongelmat johtuvat kikkelin puutteesta.

      Mene Gillis johonkin ravintolaan ja ota sieltä joku gigolo yöksi kotiisi ja pyydä siltä melaa oikein kunnolla monta kertaa putkeen ja koko yön yhtä soittoa niin että värkkisi rytkyy ja natisee liitoksissaan, niin olosi helpottuu ja pystyt keskittymään muihinkin asioihin elämässäsi kuin jauhamiseen yhdestä satuolennosta tällä paskapalstalla.

      Gigulia, gigulia sinä Gillis vain tarvitset, ei siinä sen kummempia.

      • gillis*

        Ei kiinosta paskan vertaa ja jos joku ukko yrittäkin lähelle potku munille


      • gillis*

        kyllä vihdoin joku sanoi sen mitä en itse uskalla sanoa tai edes kirjottaa


    • gillis*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2022
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      146
      1475
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      126
      997
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      111
      976
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      812
    Aihe