Paxun sana pitää

Adios Suomi!

Nyt se on virallista ja totta, Paxu muuttaa vihdoinkin pois Suomesta:

"Suoritan tosin velvollisuuteni Suomessa, teen pikkujoulukeikat ja sen jälkeen se on Adios Suomi."

Milloinkahan se pikkujoulusesonki nyt onkaan ohitse - no viimeistään sitten kun on oikea joulu. Siis vuonna 2014. Sitä odotellessa.

113

1405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suuri kysymys

      Nyt on sitten Ruotsi poistettu ulkomaille muuton määränpäänä. Siellähän on "ihan eri säännöt" kun 50-vuotias ukko ei kohdellut glamour-tähteämme arvonsa mukaisesti.

      Voisiko suunta ollakin itään päin? Karismaattisia herrasmiehiä lienee riittävän myös itärajan takana?

    • Suuri nauraja

      Muahahahahahahahahahahaaaa!!!:-):-):-)

    • miten on?
    • kielmuuri

      Onkos tolla ees lupaa poistua Suomesta?

      Eikös sillä oo näitä kaikkia oikeusjuttuja vielä käynnissä? Saako sitä kesken kaiken muuttaa jos on tarpeeksi iso diiva. No Tuksuhan saa...

      Adios Hola ja whatever, häv ö nais laif

    • pukkaakokeikkaa

      Minne Pullukka mahtaa muuttaa? Ainoa häviävän pieni mahdollisuus olisi tietenkin äidin luo Tukholmaan. Läksiäslahjaksi Pullukka varmaan tekee asianajansa välityksellä rikosilmoituksen Suomen valtiosta.

    • jeijjeij

      No nyt on Hymyn keskustelupalstat raskaassa poliisitutkinnassa, sinne ei nyt pääse, on suljettu. Samoin on tässä ketjussa suljettu tuo kertomus Tuksun laivamatkasta. Sensuroitu. Nyt tullee elokuvaa suurempaa draamaa, kaikki näädät oikeuteen asap! raskaaseen poliisitutkintaan, suoraan. Hih.

    • Hehhehiiiii

      Mitään ei ole suljettu eikä mitään tutkinassa. Ohtaako jurpo päähän? Ainoa mitä tutkitaan on uudet oikeudenkäynnit tuksulla joita on tulossa taas lisää. KIVAA. Läski horohanuri ottaa sen ehdottoman kohta. NICE. Jeijeijeijeijei,,,

      • Jostakin olin lukevinani kesällä, että joitakin juttuja on syyttäjän pöydällä. Oliko siinä jokin sellainenkin, että Johanna olisi hyökännyt jotain kuvaajaa kohtaan ja raapinut tämän kaulaa/kasvoja ja heittänyt kameran jonnekin Metsähallituksen puolelle? Mitä sille jutulle kuuluu? Onko syytetään/syyttämättäjättämispäätös jo tullut? Entäs se isän pahoinpitelyjuttu? Entäs se rottajuttu?

        Sillä mä vaan kysyn, kun ne paprut ovat lojuneet syyttäjän pöydällä jo kuukausitolkulla. Luulis nyt puolessa vuodessa syyttäjän osaavan sanoa kantansa ja määränneen käsittelypäivät. Noita tapahtumia myöhemminkiin tapahtuneet on puitu jo käräjillä Johannan osalta. Eli onko mitään oikeusjuttuja enää edes vireilläkään? Ainakin hiton pitkään se syyttäjä nyt miettii.


      • Oikeuden Ratas
        RailiSuominen kirjoitti:

        Jostakin olin lukevinani kesällä, että joitakin juttuja on syyttäjän pöydällä. Oliko siinä jokin sellainenkin, että Johanna olisi hyökännyt jotain kuvaajaa kohtaan ja raapinut tämän kaulaa/kasvoja ja heittänyt kameran jonnekin Metsähallituksen puolelle? Mitä sille jutulle kuuluu? Onko syytetään/syyttämättäjättämispäätös jo tullut? Entäs se isän pahoinpitelyjuttu? Entäs se rottajuttu?

        Sillä mä vaan kysyn, kun ne paprut ovat lojuneet syyttäjän pöydällä jo kuukausitolkulla. Luulis nyt puolessa vuodessa syyttäjän osaavan sanoa kantansa ja määränneen käsittelypäivät. Noita tapahtumia myöhemminkiin tapahtuneet on puitu jo käräjillä Johannan osalta. Eli onko mitään oikeusjuttuja enää edes vireilläkään? Ainakin hiton pitkään se syyttäjä nyt miettii.

        Tukiaista ei ole tavoitettu normaalilla tavalla poliisikuulusteluihin, mutta nyt nuo mainitut rikosjutut ja monta muuta rikosjuttua etenevät varsin mukavasti kohti tuomiolausumia.


      • Utelias näätä=raili
        RailiSuominen kirjoitti:

        Jostakin olin lukevinani kesällä, että joitakin juttuja on syyttäjän pöydällä. Oliko siinä jokin sellainenkin, että Johanna olisi hyökännyt jotain kuvaajaa kohtaan ja raapinut tämän kaulaa/kasvoja ja heittänyt kameran jonnekin Metsähallituksen puolelle? Mitä sille jutulle kuuluu? Onko syytetään/syyttämättäjättämispäätös jo tullut? Entäs se isän pahoinpitelyjuttu? Entäs se rottajuttu?

        Sillä mä vaan kysyn, kun ne paprut ovat lojuneet syyttäjän pöydällä jo kuukausitolkulla. Luulis nyt puolessa vuodessa syyttäjän osaavan sanoa kantansa ja määränneen käsittelypäivät. Noita tapahtumia myöhemminkiin tapahtuneet on puitu jo käräjillä Johannan osalta. Eli onko mitään oikeusjuttuja enää edes vireilläkään? Ainakin hiton pitkään se syyttäjä nyt miettii.

        Mites sua kiinnostaa, kun eihän tuksu tee pahojaan ja vain oikeus voi tuomita?
        Silminnäkijätkin valehtelee aina, niin kuis sille voidaan edes tuomioita voidaan antaa??

        Kyllä nyt ihmettelen silmät pyöreinä.
        Raili, sittenkin pahimmanluokan näätä, vaikka muuta väittääkin.


    • elävä sana

      Onhan se jo nähty, ettei Tuksu vaan millään joudu vankilaan, vaikka näädät kuinka sitä toivoisivat. Suomessa näet pätee kaikille samat lait, eikä uskomalla, toivomalla tai edes rukoilemalla Tuksua vankilaan saada, vaikka Livets Ord toisin opettaisikin.

    • kiva extra?

      Paxu on yhdyskuntapalvelus-tuomionsa aikana syyllistynyt siveettömään käytökseen julkisella paikalla. Miten mahtaa oikeuslaitos suhtautua asiaan?

      • Ei suomessa.....

        Kansainvälisillä vesillä...
        Ei siis vaikutusta.

        Pääsee taas kuin koira veräjästä.

        Paitsi, että saako se matkustaa YKP n aikana.?


    • Mañana, mañana

      Muutto ulkomaille tapahtuu ensi maanantaina!!1!

    • ihan varmasti

      Tai viimeistään ensi vuoden alussa

      Tai....

      • karvainen torttu

        Todenäköisesti muuttaa miamiin kun on siellä muutenkin asunut. Tai hawajille.


    • Oikeudesta oikeuteen

      Seuraava Johanna Tukiaisen oikeudenkäynti, jossa hän on vastaajana, on tiistaina 24.2.2015.

      Helsingin syyttäjäviraston kihlakunnansyyttäjä Sirpa Väätäisellä on työstettävänään kuusi (6) syytettä Tukiaista vastaan. Yksi niistä on tuo edellä mainittu, ja loput syytteet menevät käräjäoikeuteen myös kevään 2015 aikana.

    • Saatava nyt häkkiin
      • Elämäs oli siin

        Juu, eipä kiinnosta tämä keski-ikänen elähtänyt Röhnöpossu, enää.


      • Ainakin vuosi viel..

        Tunkki ei pysty lähtemään Suomesta ainakaan ennen vuoden 2015 päättymistä.


      • Oikeudesta oikeuteen

        Kaikki nääkin olis; Helsingin käräjäoikeudessa käsitellään seuraavat rikosasiat (kaikki nämä samalla kertaa) ti 24.2.2015 klo 9 alkavassa istunnossa:

        A) R14/ 8868: Laiton uhkaus

        Vastaaja: Johanna Tukiainen
        Asianomistajat: Lea Lastikka ja Hannu Lastikka (naapurit Takilatieltä)

        B) R14/ 8870: Pahoinpitely

        Vastaaja: Johanna Tukiainen
        Asianomistaja: Markku Olavi Tukiainen (oma isä)

        C) R14/ 8873: Laiton uhkaus

        Vastaaja: Johanna Tukiainen
        Asianomistaja: Elli-Marja Valtonen (Helsingin kaupungin eläinsuojelueläinlääkäri)

        Tukiainen uhkasi terroriteolla 20.8.13: ”Ensinnäkin, minä lopetan sinut Elli Valtonen, ennen kuin sinä lopetat yhtäkään koiraani!!!!! Laitan vaikka pommin koko Viikkiin jossa vapautan myös häkeissä olevat eläimenne!”

        D) R14/ 8879: Pahoinpitely

        Vastaajat: Markku Tapani Aho ja Johanna Tukiainen
        Asianomistajat: Venla Tynjä ja Johanna Tukiainen

        -öxö-

        Lisäksi syyteharkinnassa on Tukiaisen viisi muuta rikosasiaa.


      • R14/ 8870

      • R14/ 8868

        Ekan casen - R14/ 8868: Laiton uhkaus - Lea ja Hannu Lastikka ovat Jollashovin naapureita osoitteessa: Takilatie 8 A, Helsinki.


      • Mielenkiintoinen päi
        R14/ 8870 kirjoitti:

        Toinen case, R14/ 8870: Pahoinpitely
        Vastaaja: Johanna Tukiainen
        Asianomistaja: Markku Olavi Tukiainen (oma isä)

        Markku Tukiaisen, joka joutui Esikoistyttärensä raaán pahoinpitelyn kohteeksi (tammikuu 2014): https://www.facebook.com/markku.tukiainen.5/posts/10202700080171998

        Raili on edelleen sitämieltä tästäkin keissistä, ettei Johanna ole moiseen syyllistynyt.
        Silminnäkijä/uhri puhuu soopaa ja on itse mukiloinut itseään.
        Syvästi uskovaisena Johanna ei vain ole voinut mukiloida omaa isäänsä.

        No, kun tuomio tulee tästäkin, niin mites sitten suu pannaan?

        Nyt on jo MONASTI tuomittu väkivaltaisuudesta.
        2kertaa ratista.

        Siihen vaan jononjatkoksi........lisää tulossa.


      • Mistä puhutaan ????
        R14/ 8868 kirjoitti:

        Ekan casen - R14/ 8868: Laiton uhkaus - Lea ja Hannu Lastikka ovat Jollashovin naapureita osoitteessa: Takilatie 8 A, Helsinki.

        Rottaposti, vai onko tää sitten joku muu juttu?
        Eli äyty oikeasti oventakana uhkailemassa ja raivoamassa.

        Loppu tuolle haaskalle ja sen edesottamuksille pitää saada.
        Päänsilittelyn voisi todellakin lopettaa.....


    • no mars siitä!

      On kuulemma kirjoittanut, että tulee "vaikea joulu". Miten niin vaikea?

      Hänellähän pitäisi silloin olla jo matkaliput sinne ulkomaiden onnelaan hankittuna.

      Jouluna pitäisi pitäisi fiiliksenä olla ihanan vapauden ja ulkomaisen galmourelämän odotus.

      Huuliakin sanoi, että hänen pitää muuttaa ulkomaille.

    • täh?

      no joko on liput ostettuna?

    • Terveiset näädille

      Tuksu 3.11.14: ”Näädät saa jäädä stalkkaamaan vaikka toisiaan kun lähden menee!”

      • Pörröhäntänäätä

        Näädät seuraavat sutena perässä.


      • Globalisaatio
        Pörröhäntänäätä kirjoitti:

        Näädät seuraavat sutena perässä.

        Internetin, kameroiden ja digitaalisten jalanjälkiensä vuoksi Tuksu pysyy palstalla. :)


      • samat jutut
        Globalisaatio kirjoitti:

        Internetin, kameroiden ja digitaalisten jalanjälkiensä vuoksi Tuksu pysyy palstalla. :)

        Uskoisin, että Tuksu suoltaa ulkomailta samanlaista schaissea nettiin kuin mitä tähän mennessä on nähty.


    • odotan kovasti

      Hieno homma. Vuodenvaihteeseen on enää 41 päivää.

      • Sit lähtee menee?

        Tuksu 8.10.14: ”Syksy viela Suomessa, sitten pois maasta! :)”


      • Talvi on jo ovella
        Sit lähtee menee? kirjoitti:

        Tuksu 8.10.14: ”Syksy viela Suomessa, sitten pois maasta! :)”

        Tuksulla alkaa olla kiire, jos tänä syksynä aikoo Suomen pölyt karkoittaa korkkareittensa pohjista. Vai tarkoittiko hän tätä vai jotain muuta syksyä?


      • Komsii, komsaa
        Talvi on jo ovella kirjoitti:

        Tuksulla alkaa olla kiire, jos tänä syksynä aikoo Suomen pölyt karkoittaa korkkareittensa pohjista. Vai tarkoittiko hän tätä vai jotain muuta syksyä?

        Hartaan kristityn aikakäsitys on yhtä joustava käsite kuin "sikiäminen Pyhästä Hengestä."


      • Syskyänjärvi
        Talvi on jo ovella kirjoitti:

        Tuksulla alkaa olla kiire, jos tänä syksynä aikoo Suomen pölyt karkoittaa korkkareittensa pohjista. Vai tarkoittiko hän tätä vai jotain muuta syksyä?

        Syksyt ja Ruskat seuraavat toisiaan - milloin mitenkin.


    • sitä odotellessa

      Enää kuukausi vuodenvaihteeseen!

      • Muuttolaatikko

        Totta, kohtahan tuo nähdään.


    • paardilallero

      Kyllä tässä täytyy oikein surutyöhön alkaa hyvissä ajoin ennen vuodenvaihdetta. Niin raskaalta tuntuvat tulevat jäähyväiset.

    • Eskilstunaan?

      Tuksu tarkensi muuttoasiaa 30.11.

      "No muutan vähän kauemmaksi kuin Tukholmaaseen.....;)"

      • Sollentuunaseen

        Eikös se Sollentuna ole juurikin 30 km Tukholman keskustasta (= kauempana).
        Sollentuna on itsenäinen kunta.


      • viimeinen matka

        Toivottavasti Tuksulla ei ole itsetuhoisia ajatuksia, kun on niin kauas lähdössä.


      • Mimmi Sixx

        Maijamistako löytyy lopullinen ratkaisu?


    • Havaiji kutsuu

      Paxu häipyy maasta; Facebook-keskustelua 3.12.14:

      Paxu: "Kohta on 34 tunnin lento edessä, huh en ole koskaan ollut noin pitkällä lennolla!!!!"

      H.R. "ohoh, sit onki pitkä reissu edessä."

      S.A. "Mihin lennät??"

      Paxy: "Kaksi pysahtymispaikkaa enen maaranpaata! Olen ihan INNOISSANI!!!!!!"

      • Huutonaurua taas

        Pysähtymispaikkaa?????

        Tarkoittakohan toi worldtraveller
        VÄLILASKUA
        ????


      • ei tule onnistuun
        Huutonaurua taas kirjoitti:

        Pysähtymispaikkaa?????

        Tarkoittakohan toi worldtraveller
        VÄLILASKUA
        ????

        Takuuvarmasti sössii jonkun välilaskun ja jää johonkin välietapille. Nukkuu pommiin, on vessassa, punkkupullo on baarissa kesken, hukkaa lippunsa/passinsa/rahansa, kaveri kertoo väärän jatkoajan tai väärän postin, melskaa päissään niin etteä vierään putkaan. Mitä vielä kaikkee hälle yleensä onkaan sattunut näillä reissuilla? Ei ole kovin hyvä matkusteleen vaikka klamöörin kautta onkin niitä matkoja ollut paljon.
        Ei osaa edes tavallisesta viikkarista jäädä helsingissä ellei henkilökunta potkase pihalle.


      • Tuhlaajatyttönen
        ei tule onnistuun kirjoitti:

        Takuuvarmasti sössii jonkun välilaskun ja jää johonkin välietapille. Nukkuu pommiin, on vessassa, punkkupullo on baarissa kesken, hukkaa lippunsa/passinsa/rahansa, kaveri kertoo väärän jatkoajan tai väärän postin, melskaa päissään niin etteä vierään putkaan. Mitä vielä kaikkee hälle yleensä onkaan sattunut näillä reissuilla? Ei ole kovin hyvä matkusteleen vaikka klamöörin kautta onkin niitä matkoja ollut paljon.
        Ei osaa edes tavallisesta viikkarista jäädä helsingissä ellei henkilökunta potkase pihalle.

        Äitee Nordeaasesta pelastaa mustan lampaan.


    • bye bye osa 100

      joo taas kerran on lähdössä, jospa tällä kertaa ihan oikeasti lähtisikin mut pelkään että tässäkin on taas kyseessä vaan vaaleenpunaiset unelmat, jotka omassa pikku päässä on muuttuneet todellisuudeksi.

      • Meno ja paluu

        Voi kyllä lähteä, jos saa puijattua jonkun maksumiähen, mutt: palattava on yhdys-kuntapalveluun ja uusiin oikeudenkäynteihin. Tai sitten Interpol hakee raudoissa.


      • Barracudat kaukana

        Tunkki: ”Joulukuun 5 päivä luukku auki, kohta jymähtää....;)

        Joulufiiliksissä olen jo täysin! :) samoin koirani joille tarjoilen herkkuluita. Tänään on showkeikka Mellunmäessä, IL Treno ravintolassa, kaikki paikalle katsomaan! :)

        minulle on tulossa peräti 34 tunnin lento, joka on pisin jonka koskaan olen tehnyt. Tähän asti pisin lento jossa olen ollut, on 14 tuntia yhden vaihdon kautta. Rakastan lentämistä, mulla ei ole koskaan ollut mitään lentopelkoa. Joskus tarvitsee mennä merta edemmäs kalaan......;)”

        Mopsi ja tonttulakki: http://aijaa.com/AjvDtp


      • Rahan Lähde
        Barracudat kaukana kirjoitti:

        Tunkki: ”Joulukuun 5 päivä luukku auki, kohta jymähtää....;)

        Joulufiiliksissä olen jo täysin! :) samoin koirani joille tarjoilen herkkuluita. Tänään on showkeikka Mellunmäessä, IL Treno ravintolassa, kaikki paikalle katsomaan! :)

        minulle on tulossa peräti 34 tunnin lento, joka on pisin jonka koskaan olen tehnyt. Tähän asti pisin lento jossa olen ollut, on 14 tuntia yhden vaihdon kautta. Rakastan lentämistä, mulla ei ole koskaan ollut mitään lentopelkoa. Joskus tarvitsee mennä merta edemmäs kalaan......;)”

        Mopsi ja tonttulakki: http://aijaa.com/AjvDtp

        Kukahan tuonkin reissun rahoittaa? Jos nyt ylipäätään toteutuukaan.


      • Aikoo Honoluluun
        Barracudat kaukana kirjoitti:

        Tunkki: ”Joulukuun 5 päivä luukku auki, kohta jymähtää....;)

        Joulufiiliksissä olen jo täysin! :) samoin koirani joille tarjoilen herkkuluita. Tänään on showkeikka Mellunmäessä, IL Treno ravintolassa, kaikki paikalle katsomaan! :)

        minulle on tulossa peräti 34 tunnin lento, joka on pisin jonka koskaan olen tehnyt. Tähän asti pisin lento jossa olen ollut, on 14 tuntia yhden vaihdon kautta. Rakastan lentämistä, mulla ei ole koskaan ollut mitään lentopelkoa. Joskus tarvitsee mennä merta edemmäs kalaan......;)”

        Mopsi ja tonttulakki: http://aijaa.com/AjvDtp

        Havaijin Honoluluun on noin 34-35 tunnin lento Suomesta.


      • Kuka otti kuvan?
        Barracudat kaukana kirjoitti:

        Tunkki: ”Joulukuun 5 päivä luukku auki, kohta jymähtää....;)

        Joulufiiliksissä olen jo täysin! :) samoin koirani joille tarjoilen herkkuluita. Tänään on showkeikka Mellunmäessä, IL Treno ravintolassa, kaikki paikalle katsomaan! :)

        minulle on tulossa peräti 34 tunnin lento, joka on pisin jonka koskaan olen tehnyt. Tähän asti pisin lento jossa olen ollut, on 14 tuntia yhden vaihdon kautta. Rakastan lentämistä, mulla ei ole koskaan ollut mitään lentopelkoa. Joskus tarvitsee mennä merta edemmäs kalaan......;)”

        Mopsi ja tonttulakki: http://aijaa.com/AjvDtp

        Tuksu: ”6.12.2914, joulukuu oli alunperin nimeltaan talvikuu

        Tassa parempi rajaus minusta eiliselta IL Trenon keikalta, takahuoneessa minua avusti eras kaunis naispuolinen ystavani Helsingista. Ihanaa ITSENAISYYSPAIVAA kaikille!!!! Toivoo, Johanna Tukiainen”

        Se parempi rajaus: http://aijaa.com/1UJeyv


      • Filadelfia-kirkko
        Barracudat kaukana kirjoitti:

        Tunkki: ”Joulukuun 5 päivä luukku auki, kohta jymähtää....;)

        Joulufiiliksissä olen jo täysin! :) samoin koirani joille tarjoilen herkkuluita. Tänään on showkeikka Mellunmäessä, IL Treno ravintolassa, kaikki paikalle katsomaan! :)

        minulle on tulossa peräti 34 tunnin lento, joka on pisin jonka koskaan olen tehnyt. Tähän asti pisin lento jossa olen ollut, on 14 tuntia yhden vaihdon kautta. Rakastan lentämistä, mulla ei ole koskaan ollut mitään lentopelkoa. Joskus tarvitsee mennä merta edemmäs kalaan......;)”

        Mopsi ja tonttulakki: http://aijaa.com/AjvDtp

        Tuksu 6.12.14: ”SIUNATTUA ITSENAISYYSPAIVAA!!!!!

        Tassa kuva Helsingin, kotikaupunkini, keskustasta ja Filadelfia kirkosta jonka kokouksissa kayn. Viime itsenaisyyspaivan juhlimme yhdessa Julian ja Juhan kanssa Jollaksessa. Julia on sydamessani loppuelamani. Kiitos Suomen sotaveteraanit ja Jumala maamme vapaudesta!!!!”

        Täällä Tuksu käy: http://aijaa.com/ZxZt8s


      • Takaovella
        Barracudat kaukana kirjoitti:

        Tunkki: ”Joulukuun 5 päivä luukku auki, kohta jymähtää....;)

        Joulufiiliksissä olen jo täysin! :) samoin koirani joille tarjoilen herkkuluita. Tänään on showkeikka Mellunmäessä, IL Treno ravintolassa, kaikki paikalle katsomaan! :)

        minulle on tulossa peräti 34 tunnin lento, joka on pisin jonka koskaan olen tehnyt. Tähän asti pisin lento jossa olen ollut, on 14 tuntia yhden vaihdon kautta. Rakastan lentämistä, mulla ei ole koskaan ollut mitään lentopelkoa. Joskus tarvitsee mennä merta edemmäs kalaan......;)”

        Mopsi ja tonttulakki: http://aijaa.com/AjvDtp

        Tuksu Ravintola Il Trenossa 5.-6.12. yöllä:
        ”HYVAA ITSENAISYYSPAIVAA SUOMI!!!!

        Johanna Tukiainen toivottaa upeaa ITSENAISYYSPAIVAA koko Suomelle, sen eteen ollaan todellakin taisteltu!!!! Kiitos Suomen sotaveteraaneille! Ja kiitos Jumalalle!!!!”

        Kuva takaovelta: http://aijaa.com/1fdGbZ


    • sitä odotellessa

      Mutta alkuperäisessä lupauksessaan Suomelle ja näädille paxu lupasi MUUTTAA pois tästä kamalasta maasta, jossa häntä syyttömästi vainotaan.

      • Pelkkä rasite

        Joo, ja Tunkin ei kannattaisi isänmaalaisuudella hehkutella, sillä hän on pelkkä rasite maallemme.


    • käytännön järjestely

      Miten Paxun ulkomaille muutto on edistynyt?

      Muuttoauto tilattu, vai meneekö tkallisarvoiset avarat merikonttina?

      • Pimeät keikkarahat

        Pakko lähteä, koska maa polttaa jalkojen alla Suomessa.


      • Yhessä

        Ehkäpä hän sitten muuttaa tammikuussa suohirviön kanssa Madeiralle...


    • adios????????

      Aika kuluu ja vuodenvaihde lähenee.

      Hei paksukainen, kun kerran itsekin myönnät lukevasi tätä palstaa: Missä muuttosuunnitelmat?

      • Haastemiehet perässä

        Ehkäpä hän ei voi julkistaa niitä ennenaikojaan esim. haastemiesten takia.


      • Järjestelykysymys
        Haastemiehet perässä kirjoitti:

        Ehkäpä hän ei voi julkistaa niitä ennenaikojaan esim. haastemiesten takia.

        Aivan hyvin voi julkistaa, sillä näätäperhe joka tapauksessa pitää Helsingin ulosottoviraston haastemiesnatsit ajantasalla Tunkin liikkeistä.


    • ????????????????????

      Tämä rehellinen ja avoin glamourkuningattaremme - missä viipyy muuttofakta?

      Enää 2 viikkoa vuodenvaihteesee. Pikkujoulukeikkojen luulisi jo olevan ohi.

    • mis männää?

      Edelleen tässä odotellaan paxun ulkomailleMUUTON lupauksen totetumista.

      • Lentoreitti, ehkä

        Ensin täytyy käydä pohjustamassa sitä muuttoa! :)
        Todennäköinen lentoreitti: HEL - NYC - LAX - HNL.
        Lähtö Helsingistä Finnairilla 20.12. klo 14:10.
        Saapuminen Honoluluun su 21.12. klo 12:10 paikallista aikaa.


    • tiukka kontrolli?

      mites se ny olikaan. pääseekö usaan muuttamaan, jos on tuomittu väkivaltarikollinen?

    • yhnokmedfv

      Itselläni ei ole mitään haluja matkustaa Havaijille. Sinne on tolkuttoman pitkä lentomatka ja paikallinen huumeongelma on todella paha. Näin asiasta tv-dokumentin joskus aiemmin tänä vuonna. Olisiko paksukainenkin nähnyt saman ohjelman ja hänelle se toimi vetonaulana lähteä paikan päälle katsomaan?

      Tässä linkki aiheesta:

      http://healthyamericans.org/reports/drugabuse2013/release.php?stateid=HI

    • Kentällä…

      Tuksu 20.12. klo 14: ”Lentokentällä nyt on pakko nukkua vähän aikaa.....

      Lähden ulkomaille vihdoinkin, olen ihan loppu kiusaamiseeni Suomessa ja kaikkiin koettelemuksiin kuten eroihini (varsinkin ekasta rakkaastani) ja varsinkin Julian poisnukkumiseen! Itken häntä päivittäin, itkin juuri äskenkin lentokentällä.

      Yritän ja haluan toteuttaa unelmia jotka Julialta jäivät kokematta ja hän sanoi minulle viimeisinä päivinään että olen vahva ja kyllä minä jaksan. En tosin ole yhtään niin vahva kuin monet ehkä luulevat. Johanna http://aijaa.com/VxGHL6

      Kommentti: kone New Yorkiin lähti klo 14:29, ja Tuksu nukkuu nyt koneessa.

      • Hashtagi

        On yhä hieman epävarmaa, minne Tuksukainen on suuntaamassa... ootellaan rauhassa...


      • AMS > LA > HNL?
        Hashtagi kirjoitti:

        On yhä hieman epävarmaa, minne Tuksukainen on suuntaamassa... ootellaan rauhassa...

        SeiskaLiven kommenteissa lukee (noin klo 17:30):

        "Johannan lento lähti klo.16.40 Amsterdamiin.
        Sieltä Johanna jatkaa kohti Los Angelesia."


      • Lento DL9378/ KL0601
        AMS > LA > HNL? kirjoitti:

        SeiskaLiven kommenteissa lukee (noin klo 17:30):

        "Johannan lento lähti klo.16.40 Amsterdamiin.
        Sieltä Johanna jatkaa kohti Los Angelesia."

        Tunkin lento DL9378/ KL0601 Amsterdamista Los Angelesiin.starttasi klo 10:54 (Suomen aikaa) Amsterdamiin Schipholista. Lento kestää suurinpiirtein 11 tuntia.

        Lennon reaaliaikaiset perustiedot: http://flightaware.com/live/flight/DAL9378

        Los Angelesista lentää edelleen Havaijille 6 tuntia


      • Meni Atlantaan
        Lento DL9378/ KL0601 kirjoitti:

        Tunkin lento DL9378/ KL0601 Amsterdamista Los Angelesiin.starttasi klo 10:54 (Suomen aikaa) Amsterdamiin Schipholista. Lento kestää suurinpiirtein 11 tuntia.

        Lennon reaaliaikaiset perustiedot: http://flightaware.com/live/flight/DAL9378

        Los Angelesista lentää edelleen Havaijille 6 tuntia

        Tunkki-rapo 21.12. myöhään illalla: ”I'm at the Atlanta airport right now.......
        I AM IN USA!!!!! FINALLY!!!!! :) 5 vuoden jalkeen olen takaisin taalla ja aion muuttaa tanne myohemmin lopullisesti, se oli yksi Julian viimeisimpia tahtoja, etta jatamme (jatan) naadat ja kiusaajamme kauas taakse ja aloitamme uuden elaman.

        Jatkan taalta viela kauas eteenpain. Aiti lue tekstarisi, ja ole yhteydessa Joel Tokoi ja Olli Loukola kavereihini! Haluan vahvistuksen myos karvaisista vauvoistani, otan ne mukaani ensi vuonna tanne!!”


      • Tunkki 23.12.14
        Lento DL9378/ KL0601 kirjoitti:

        Tunkin lento DL9378/ KL0601 Amsterdamista Los Angelesiin.starttasi klo 10:54 (Suomen aikaa) Amsterdamiin Schipholista. Lento kestää suurinpiirtein 11 tuntia.

        Lennon reaaliaikaiset perustiedot: http://flightaware.com/live/flight/DAL9378

        Los Angelesista lentää edelleen Havaijille 6 tuntia

        Tunkki raportoi Honolulusta 23.12. klo 8:35 (Suomen aikaa):

        ”OLEN VIHDOINKIN PARATIISISSA JONNE KUULUNKIN!!!!! KAIKILLE SUOMALAISILLE: KEEP CALM AND JUST SAY ALOHA!!!! http://aijaa.com/fGRUPX


    • odottavan aika

      Ei nyt pitäis olla kysymys mistään lomamatkasta, vaan ulkomaille muutosta. Niinhän paxu lupasi tehdä heti pikkujoulukeikkojensa jälkeen.

      • Liukuva Aika

        Mutta oliko varmasti kyse tämän vuoden pikkujoulukeikoista?? 11!


    • Tucs-Hawaiian Plan

      Tuksun suunnitelma lienee tämä: hän yrittää Martin Königin välityksellä ja avustamana saada jotain kontakteja ja ehkä työpaikkaakin tämän Havaiji-matkan aikana.

      Tässä Martin Königin taustoista, yms. kertova artikkeli: http://www.bravofinecatering.com/staff/martin-koenig

      Tuksun biljardissa seuraava lyönti olisi, että hän kehittäisi Königiltä saatuja kontakteja talven kuluessa pidemmälle. Sitten, kun sopiva hetki on, hän muuttaisi ensi vuoden aikana Havaijille. Ja niin velkojat Näätälandiassa jäisivät nuolemaan näppejään.

      • christmös truuth

        Tuolla ulkonäöllä ja tuolla luonteella päihdeongelmilla: tuskin. Häpäisee jokaisen kenen kanssa liikkuu.


      • Toiveita vaan
        christmös truuth kirjoitti:

        Tuolla ulkonäöllä ja tuolla luonteella päihdeongelmilla: tuskin. Häpäisee jokaisen kenen kanssa liikkuu.

        Tuksulle kyse on fantasioinnista ja toiveista, eivätkä nuo kohtaa reaalitodellisuuden kanssa.


      • CF X

      • Adamin reittä pitkin
        christmös truuth kirjoitti:

        Tuolla ulkonäöllä ja tuolla luonteella päihdeongelmilla: tuskin. Häpäisee jokaisen kenen kanssa liikkuu.

        Tuksu 25.12. aamuyöllä (Suomen aikaa):

        ”Olen ollut taalla vasta pari paivaa ja miehia tulee jokanurkasta, suorastaan sataa paalle....... :) Tamahan on ihan loistavaa, Helsinki on mielestani hel-vettipaikka sinkuille. Eilen tapasin ihan mielettoman komean tummahiuksisen miehen, jonka aiti on syntynyt Dubaissa ja isa Jenkeissa, hanen nimensa oli Adam."


      • Kaverukset
        CF X kirjoitti:

        Tunkin eräs kontakti/ deitti Honolulussa on filipino Chris Fielding: https://www.facebook.com/people/Chris-Fielding/100006013457291

        Chris Fielding on ollut Martin Königin FB-kaveri jo pidemmän aikaa. He ovat hyviä kavereita oikeassakin elämässäkin. Eivätköhän nämä ole jo naureskelleet tämän Tunkki-casen loppuunkäsitellyksi.


      • Kiiman liima

        Kiima liimaa Tunkin Honoluluun; Tunkin postaus 25.12. (7L):

        "Rakastelimme koko yon ja menimme aamulla syomaan.
        Nyt menen rannalle edes hetkeksi, odotan aitini yhteydenottoa. Adam......:)"


    • ammattitaidoton

      tunkki ei jenkeistä töitä saa kun ei osaa yhtään mitään tehdä...

      • Pink Deal

        Siinähän se.


    • kohta

      se on taas täällä ja valehtelee koko ensi vuoden luksuselämästään havaijilla missä ASUI....

      • Pörröhäntänäätä

      • Röllykkämaha

      • että ne on tyhmiä
        Röllykkämaha kirjoitti:

        Kuvakaappaus: http://aijaa.com/AicZCc

        Eihän toi ole mikään tuksu. Joku tyhmä läski yrittää taas jollain "tosi niinku terävällä" videolla saada muka humoristin maineen. Ei helvetti, miten teini pitää olla että tuollasia jaksaa katsella. Jätkät imee ylähuultaan, kun ne on "niinku keksinyt tollasen maneerin". Omat maneerinsa paljon tyhmempiä niinkun muutkin tylsät juttunsa.

        Että suolla vaan niitä kuvakaappauksias, EI KIINNOSTA KETÄÄN.

        Taas joku apinaporukka yrittää uudeksi netin seppolehdoksi :DDDD


      • Squatting

      • sfgayyger
        Squatting kirjoitti:

        Pari “Squatting Chicks On Christmas by Michael Ye” -videolta napattua kuvakaappausta: http://aijaa.com/h9r3fU

        Ei ole Tuksu. Lakkaa nyt mainostamasta sitä omaa läskimahaas tolla pätkällä!!!!


      • Röllykkämaha

      • Röhnöpossu

      • Lyllerötiinu
        Röhnöpossu kirjoitti:

        Kaveri treenasi koko vuoden ahkerasti jalkakyykkyjä, mutta ei sitten jaksanut kantaa Oman Maan Naisemme solakkaa kehoa! Takaisin kuntosalille!1!! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=axign71sk6M
        (Tunkki näkyy videolla kohdassa 1:35 – 1:45)

        Tunkki on videon karmein ja suurin eukko.


    • Petite-malli

      Tunkki rustasi Faceen tänään aamuyöllä Suomen aikaa (26.12. iltapäivällä Havaijin aikaan):

      ”Huh huh....... matkani aina vaan paranee ja paranee!!!!!! Tapasin eilen klubissa jonkun mallitoimiston omistajan, vanhemman jenkkimiehen ja han pyysi mua ottamaan yhteytta haneen!!!!! Siis han ihan oikeasti sanoi, etta olen "petite" mallina todella kaunis ja han haluaisi tavata mut uudelleen!!!”

      • Uivelot tunkki&kooma

        Pornofilmeissä esiintyminen onnistuu tunkilta hyvin ja niissä hommissa käy millainen kroppa hyvänsä... kaikki kelpaa.


      • Maijamin mies!

        Tunkki hehkui: ”Ja mies jonka tapasin asuu MIAMISSA!!!!!! MUN LEMPIKAUPUNGISSA!!!!”


      • Myös Oahun mies
        Maijamin mies! kirjoitti:

        Tunkki hehkui: ”Ja mies jonka tapasin asuu MIAMISSA!!!!!! MUN LEMPIKAUPUNGISSA!!!!”

        Tunkki jatkoi (27.12.):

        "Sitten tapasin Oahulla asuvan komean miehen, jonka kanssa piti menna yolla syomaan mutta valvoimme niin myohaan, etta jokapaikassa oli vain aamiaista tarjolla..... :) Hanelle on eraan arkkienkelin nimi, mutta en kirjoita tanne yksityiskohtia, silla suomalaiset pyrkivat pilaamaan elamaani jne."


      • Kiima-Näätä
        Maijamin mies! kirjoitti:

        Tunkki hehkui: ”Ja mies jonka tapasin asuu MIAMISSA!!!!!! MUN LEMPIKAUPUNGISSA!!!!”

        Tunkin terveiset 28.12. aamuyöllä Suomen aikaa:

        ”Naadat siella kiimaisena, saatte kohta miljoona kuvaa matkaltani jotka tulevat 7-Days lehteen yms. muualle, etta silla tavalla...... ALOHA!”


      • Muikkelis
        Maijamin mies! kirjoitti:

        Tunkki hehkui: ”Ja mies jonka tapasin asuu MIAMISSA!!!!!! MUN LEMPIKAUPUNGISSA!!!!”

        Tunkki Facessa 28.12. klo 5 Suomen aikaa:

        ”Merry Christmas for everyone, kirjoitan Seiska Live blogiini tsunamista jne. seuraavaksi koska Tapaninpaivana tapahtui se jarkytys, katsokaa "Noah" elokuva jossa on paaosassa Oscar voittajat Russell Crowe ja Jennifer Connelly. http://aijaa.com/dH23Jr


    • Adios Suomi!

      Jaa-a.

      Vuodenvaihde ja muuttopäivä lähestyvät.

      Hyvää uuden elämän alkua sinne uuteen kotimaahan.

    • ????????????????????

      Mikä on se ulkomaan maa, jonne paxu muuttaa vuodenvaihteessa????????????????

      • Pink Deal

        Tätä me monet mietimme.


    • Ollahan pöhönäs

      Vuosi vaihtuu, missä Tuksu taapertaa? Palanneeeko tuo enää Suomeen?

      • Havaijin laguunit

        Tuksu on yhä Havaijilla ja jäänee sinne uiskentelemaan turkoosinsinisessä laguunissa.


    • Tuksu 8.10.14

      Tuksu 8.10.14: ”Syksy viela Suomessa, sitten pois maasta! :)”

    • vuosi vaihtuu nyt

      No onhan tuolla ulkona nyt suojasää. Ehkä se on Tuksulandiassaa syksyä sitten...

    • kakista ulos, Paksu!

      No niin, nyt glamourtähtemme on sitten jättänyt - jos hänen omiin sanoihinsa luotetaan - kauniin kotimaamme ja aloittanut uuden ja paremman elämän jossain Suomen rajojen ulkopuolella.

      Mikä on galmourtähtemme virallinen kotimaa 1.1.2015 lähtien?

    • Vappuna muuttaa?

      Tuksu 1.11.2014:

      "… Muutan ulkomaille n. puolen vuoden päästä. Julian kuoleman jälkeen minulla ei periaatteessa ole enää mitään Suomessa. Suurin osa ystävistänikin on vain siipeillyt kustannuksellani, tosin aitoja ja luotettavia ystäviä minulla myös ONNEKSI on! Heitä on n. 8 ihmistä, sekä naisia että miehiä.”

    • ÄO1000

      Pikkujoulukeikkojen jälkeen piti heti muuttaa. Ei vappuna mitään pikkujoulukeikkoja ole.

    • muutto??????????????

      No niin, muistutan taas siitä muuttolupausesta.

      Missä viipyvät tiedot ulkomaille muutosta?

      Täytyyhän kviinin päästä pois tällaisesta kamalasta maasta.

    • minne matka?

      Kumman hiljaista paksun taholta, vaikka muuton pitäisi olla juuri nyt meneillään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe