Häirikkö naaapurit.

Kypsyttää.

Naapurimme on ottanut elämäntehtäväkseen kiusata meitä. Kanta-astunta alkaa n.19.30 ja jatkuu välillä klo 4.00 asti. Tupakalle mennään partsille ovet paukkuen.
Huonekalujen siirtely alkaa aina klo 22.00 jälkeen. Asunnossa olevaan saunaan mennään aina klo 23.00 jälkeen , ja saunankaan ovea ei voi sulkea hiljaa.
Tuntuu kun asuisi tivolin ja vesipuiston alla. Laittomasti käyttövesi putkistoon kytketty lattialämmitys lorisee yli 12h / vrk.
Taloyhtiön isännöitsijä on oikea lapanen, ei kuulema mahda asialle mitään. Selittää vain että äänet ovat norm. asumiseen liittyviä.

17

458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • horiseeeeeeeeeeeeeee

      Ei lattialämmitys pidä mitään ääntä!

      • Kohiseeeeeee

        Oikein tehty ja lämmitysverkkoon kytkettynä , ei pidä ääntä.
        Mutta kun se laitetaan laittomasti käyttöveteen ja laitetaan siihen vielä laiton termostaatti venttiili , niin varmasti kohisee.


      • keijukainenko
        Kohiseeeeeee kirjoitti:

        Oikein tehty ja lämmitysverkkoon kytkettynä , ei pidä ääntä.
        Mutta kun se laitetaan laittomasti käyttöveteen ja laitetaan siihen vielä laiton termostaatti venttiili , niin varmasti kohisee.

        Meinaatkos,tee se itse mieees,
        Ei voi olla totta, iloita isännöitsijälle!


      • cvbnm
        keijukainenko kirjoitti:

        Meinaatkos,tee se itse mieees,
        Ei voi olla totta, iloita isännöitsijälle!

        Jos ST, niin sama vaikutus kuin seinille kertois.


    • naapuri2

      Kyllä tuo kuulostaa suht normaalilta asumiselta. Ikävä kyllä et voi mitään.

    • Tuskin munaton:)

      Kuka isännöitsijä?

      • Isännöitsijä

        ST


    • Ette ole ainoat

      Tehkää rikosilmoitus. Normaalin asumisen varjolla ei saa häiritä kenenkään kotirauhaa.

    • tl5

      apteekkarissa noita heruämmiä löytyy :D iskevät kiinni vaikka varattuun mieheen jolla nainen mukana!

      onnela on aivan kuraa, siellä juuri ja juuri ehkä jopa 18vuotiaat öveltävät passionissa sama meininki.... Ilona on ihan jees, juomat kalliita.. albatrossi hyvö bile paikka kesäisin

      • Jookosta jooo

        Kiva vastaus häirikkönaapuri keskustelulle.
        Jospa vaan yrität lukea näitä juttuja, ja jätät kommentit muille. Jookos.


      • maate vaan
        Jookosta jooo kirjoitti:

        Kiva vastaus häirikkönaapuri keskustelulle.
        Jospa vaan yrität lukea näitä juttuja, ja jätät kommentit muille. Jookos.

        Minusta on vaan mukavaa kun ääniä kuuluu. Siis normaaleja ääniä. Ei mua haittaa jos vähän kopsuttelua kuuluu. Laittaa vaan korvan tyynyyn ja alkaa maate.


      • levoton__tuhkimo
        maate vaan kirjoitti:

        Minusta on vaan mukavaa kun ääniä kuuluu. Siis normaaleja ääniä. Ei mua haittaa jos vähän kopsuttelua kuuluu. Laittaa vaan korvan tyynyyn ja alkaa maate.

        Joo enemmän se haittaa jos mitään ei kuulus.


    • enemmänelämää

      Vai laitotko ITSE television kiinni jo heti 7-uutisten jälkeen?

      ja alkaa ne 'kokoajan kuuluneet' äänet häiritsemään?

      Illalla ku meet maate, niin entisestään äänet alkaa kuulostamaan isommilta.

      Jätä radio päälle omaan olohuoneeseesi. Radio ei kuluta sähköä paljona ja TOTUT normaaleihin ääniin.

      • Isosti kiitollinen.

        No nyt ei ole enää mitään ongelmaa, tein kuten neuvoit.
        Kiitos kun ymmärsit ja autoit.


      • SimoSepilä
        Isosti kiitollinen. kirjoitti:

        No nyt ei ole enää mitään ongelmaa, tein kuten neuvoit.
        Kiitos kun ymmärsit ja autoit.

        Joo tuo on kyllä jännä. Monesti saattaisi oikein makeasti nukuttaa sohvalla kun telkkarista tulee tasaisella volyymilla jotain ohjelmaa. Sitten siirrytkin makkariin ja ei perkule meinaakkaan uni enää tulla.


    • tamper alert!

      Kaikkein huolestuttavinta tuossa on tuo käyttövesiputkistoon puuttuminen. Tuo pitäisi ilmiantaa hetipaikalla vaikka kaupungin vesilaitokselle tai poliisille. Kyseessä voi olla yleisen terveyden vaarantaminen jos mennään puuttumaan käyttövesiputkistoon, siitä ei tiedä mitä sinne sekaan sitten joutuu!

    • kmeb666

      motorsahaa pebaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe