Vuokratontti espoosta.

timo4

Olen kysellyt ihmisiltä, mistä saisin tietää Espoon vuokratonttien tarjoajista. Kuulin, että Jorvin sairaalan ja Järvenperän väliin tulee uusi asuinalue(Pellaslaakso), missä on paljon tontteja/asuntoja tarjolla. Olisi kiinnostusta laittaa omakotitalo vuokratontille tai hommata asunto uudelta alueelta. Pitää kärkkyä, ettei lipeä käsistä niin kuin kävi Espoon tonttiarvonnassa. Toivottavasti tällä alueella on ulkopaikkakuntalaisillekin tilaa. Koska sitä ei varmasti aktiivisesti meille ulkopaikkakuntalaisille markkinoida enkä käy alueella usein, ilmoitelkaa kun tiedätte lisää yhteistyökumppaneista.

8

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 222222

      Alue on täynnä kylttejä aluella toimivasta organisaatiosta. Kyseinen alue ei välttämättä koske sinua jos etsit vain tonttia. Tuolle alueelle rakennetaan talo suoraan valitulle tontille ja rakentaja tulee olemaan koko alueella sama: Basso. Toki Basso varmaan tekee kaiken puolestasi. Alarinteen puolelle tulee kaiketi noin 100 neliöisiä pientaloja ja ylärinteelle 145 neliöisiä melko vapaasti valittavalla tonttikoolla. Jos asut kaukana kannattaa varmaan tutkia tuotteita ensin netissä.

    • juusinki

      Mitä tarkoitat vapaasti valittavalla tonttikoolla. Kuullostaa aika harvinaiselta. Tarkentaisitko?

      • hansski

        En usko että missään on noin joustavaa tontti politiikkaa. Ainakaan espoossa. Mistä asian voi varmistaa.


    • töhö9

      Mitäs sinä täällä kyselet ota suoraan yhteyttä Bassotaloon joka alueella toimii. Kyllä ne ilmottelee alueen etenemisestä.

    • RjaR-messut

      Kävin tänään Rakenna ja Remontoi -messuilla ja siellä jakoivat Pellaslaakskon esitteitä ja sanoivat, että varauksien mukaan laitetaan aluetta liikkeelle. Itsekin otin esitteen matkaan, mutta varmaan päädytän ostamaan ihan yksityisen tontti. Onhan noiden isonmpien toimijoiden tuotteet aika pitkälle mietittyjä ja luotettavia, mutta vain sijainti painaa meitä. Nöykkiön suuntaan pyrimme.

    • tero

      Itse en luota yksityisiin raksaduunareihin ku haluan jonkun isomman firman vastuuseenprojektistani. Kuka hoitaa projektin loppuun jos pikkutimpuri tai muurari jättää työt keslen. Ei kukaan. Mielummin luotan isompaan toimijaan omakotitalokaupoissa tai ostan just pellas tyyppisen valmiin paketin.

    • harhaanjohtavaa
      • eikannata

        Yhdyn ylempään! Asun itse Pihlajarinteessä ja en suosittele muuttoa tähän lähellekkää. Kyseisen Kuninkaankallion asukkaat häitiköivät päivittäistä elämistä ja aina saa pelätä, että joku saa jonkun kohtauksen (ystäväni kimppuun hyökättiin lähibussipysäkillä nuorempana). En suosittele! Kukaan ei edes asiaa ota tosissaan, poliisitkin vain naureskelivat, että kohta heilläkin on varaa muuttaa tänne...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe