Paavo Arhinmäki on hintti?

JumalaRankaiseeHintt

29

202

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja linkit mukaan

      Vie jo nuo hihhulointisi asiaan kuuluville palstoille.

      • sairautta monenlaist

        Jos sinä painuisit sinne viherlahkolaisten foorumeille?


    • On ne gomoja

      On kuten myös Hagglund, Stubb joka on jatkuvasti kuin olis tappi takapuolessa...Ville Niinistö homostelee myös... Antti rinne on sellainen bear homo.

      • jotain rajaa

        Inhottaa, jos nuo potentiaaliset hiv-tautiset alkaa pussailla väkisin heteroita,
        minä kyllä lataan päin näköä jos alkavat tulla iholle!

        Mitenkähän alkavatkaan hillua jos laki menee läpi ?


    • Homorummutus menossa

      Menossa eduskunnassa ja varsinkin mediassa koska kaikki toimittajat näköjään ovat homoja!

    • katsokaapa naamat
      • Vai tullaista...

        Siellä demareiden ja viherpunikkien puoluekokouksissa tehdään.


    • Ei oikein uutinen

      Pitihän se arvata tuosta Paavo Peräreiästä.

    • ovkk

      Noin vaikutusvaltaisen henkilön kuin sinä jälkeen, hän varmasti vaihtaa heti seksuaalista suuntautumistaan. Etenkin näin tärkeällä foorumilla.

      Hänhän siis on hetero, mutta hänellä on terve suhtautuminen seksuaalikysymyksiin, toisin kuin fanaattisilla homojenvihaajilla jotka ovat itse kaappihomoja, tai muulla tavoin seksuaalisesti poikkeavia.

      Ei hätää, mikä ongelmasi onkin, liberaali ihminen ymmärtää sillä seksuaalisuus kuuluu ihmisyyteen siinä missä hengittäminen.

      • fwEFWEFWEFWEFWE

        Terve suhtautuminen? Paskareikään kairaaminen on tervettä? Vielä siunata sellainen laillisesti ja antaa lapsia moiseen "perheeseen"?

        Kyllä terveen ja normaalin käsite heittänyt volttia Suomessa.

        Pedareillakin on seksuaalisuus kuin myös nekrofiileilla. Oletko kieltämässä heiltä seksuaalisuutensa?


      • pypallwwxawqööööö

        "...tai muulla tavoin seksuaalisesti poikkeavia."

        Tuli näköjään sinullekin suvakille jokin raja vastaan? Eihän sellaista kuin "poikkeavaa seksuaalisuutta" pitänyt olla olemassakaan vaan kaikki ovat tasa-arvoisia. Olet tekopyhä fanaatikko. Häpeä!


    • type1

      Te olette kyllä säälittäviä ihmisvihaaja homofoobikoita. Hankkikaa elämä. Luuletteko, että ketään järkevää ihmistä saatikaan kansanedustajaa kiinnostaa tuollaisten mitättömien junttien mielipiteet?

      • tavan duunari

        Sinä type1 olet turhake. Ei homoja vihaava ole mikään foobikko, vaan järjellä ajatteleva vastuun ottava IHMINEN. Kun taas sivä type1 olet hinttareiden hinttari, joka laitetaan takaisin sinne minne kuulutten, eli kaappeihin, lue ruumisarkkuihin. Tulevan hallituksen tulee perustamaan Keskusta ja kaikista paras puolue suomen historiassa: PerusSuomalaiset. Timo Soinin johdolla me tulemme tuhoamaan suomesssa olevat hinttarit.


    • Pepsodent-homo

      Stybb on hintti.

    • Soini Taisteluporsas

      Arhis vain tiesi kuinka sitä taisteluporsasta häiritsee homostelu, joten päätti hieman vitsailla.

      • Haiseekin

        Soini on hullu porsas.


      • taidat olla sinäkin?

        Henkilö joka näkee seksuaalisen häirinnän pelkkänä vitsailuna on potentiaalinen raiskaaja ja helevetin sairas.


    • comedygold

      Hyvä Paavo, olihan se ehkä hieman lapsellista mutta silti kyllä ei ole sellaista asiaa maailmassa jota ei saisi ja voisi lähestyä huumorin kantilta vaikka erimieltä asioista olisivatkin.

      • Seksuaalisella

        ahdistelulla ei ole mitään tekemistä huumorin kanssa.


    • Tappi-Stuppi

      Olisi koittanut tappi-stubbia, niin olisi saanut kunnon kielarin takaisin..

    • fakta on näin

      Huvittaa kuinka ne nyt kilpaa kosivat homojen ääniä, mutta vaaleissa näkevät, että äänet tippuu, kun heterot jättävät äänestämättä. En ainakaan minä tule äänestämään homojen nuolijoita

      • käyttäiskö ääntäs

        Olisko jo jollain listaa takuuvarmoista hetero politiikoista ja en muuten tarkoita mitään julkkiksia vaan ihan osaavia ihmisiä.

        Viittiikö sitä enää ketään äänestää, ovat jo sotkeneet maan asiat niin penkin alle ja uskomattominta on, etteivät edes tajua hävetä.


    • lue kunnolla!

      Olet ppaska erehtynyt..se on kommunisti !

      • Arhis vai?

        Eihän se kanalja ole EDES kommunisti!


    • ei ensimmäinen kerta
      • 12vhomo

        Ei helvetti mua hävettää näitten homofobisten puolesta. Koittakaa kasvaa aikuisiksi ja hyväksyy niin homot ku lesbotkin, biseksuaalit ja muut. Jos maailmassa homous olisi normaalia niin kyllä varmasti olisi jotain "heterofobisia ihmisiä" Älkää aina luulko että se miten maailmalla suurin osa tekee niin se pienin osa ei saisi tehä sillä tavalla. Ja miten ne homot teihin vaikuttaa mitenkään? Jos yrittää tehä jotain mitä et halua nii sano vaa että lopeta tai jotain.


      • omaan nilkkaan
        12vhomo kirjoitti:

        Ei helvetti mua hävettää näitten homofobisten puolesta. Koittakaa kasvaa aikuisiksi ja hyväksyy niin homot ku lesbotkin, biseksuaalit ja muut. Jos maailmassa homous olisi normaalia niin kyllä varmasti olisi jotain "heterofobisia ihmisiä" Älkää aina luulko että se miten maailmalla suurin osa tekee niin se pienin osa ei saisi tehä sillä tavalla. Ja miten ne homot teihin vaikuttaa mitenkään? Jos yrittää tehä jotain mitä et halua nii sano vaa että lopeta tai jotain.

        Melko heterofobiselta vaikutat sinäkin kun toiset ovat eri mieltä kanssasi.


    • tyhmyyden ylistys

      Paavo hyökkää muutaman kuukauden jälkeen taas toreille kättelemään seniiliä vanhuksia ja luulee saavansa ääniä muiltakin kuin homoilta.

    • Juna kulkee

      Paavolle voi laittaa tuosta tempauksesta palautetta hänen sähköpostiinsa..

      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe