Avioliittolaki

Hyvä asia!

Avioliittolaki samaa sukupuolta olevien
kesken on hyväksytty! Minusta se on
hyvä!

14

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jöötiä putkeen

      Hyvä, seuraavaksi kansalaisaloite, jotta voisi perustaa haaremin ja mennä kirkossa tasa-arvoisesti naimisiin 10 naisen tai miehen kanssa! Onko kenelläkään oikeutta tuomita rakkautta? Seuraavaksi saatava lupa mennä kirkossa naimisiin tyynyn tai vaikka lampaan kanssa. Hurraa, kaikki on sallittava, olethan muuten ahdasmielinen ja kaikkea uutta vastustava ahdasmielinen!

      • On jo jöötille

        Kun rupeat muslimiksi, on sinullakin jo nyt oikeus mennä naimisiin vaikka 10 kanssa samaan aikaan. Se edellyttää sen poikkeusluvan, samalla tavalla kuin ala-ikäisten kanssa syystä tai toisesta. Mutta se on tuolla kulttuurisin perustein automaatti, meillä on aika paljon pakolaisia ym., jotka säännöllisesti hakevat halutessaan uutta emäntää sarjaan.


      • mahdollisia jo nyt

        Poikkeusluvalla myös alaikäiset saavat mennä naimisiin ja samoin on mahdollinen moniavioisuus vaikka 10 naisen kanssa. Lupa anotaan oikeusministeriöstä, ja perusteluiksi katsotaan raskaus, uskonnollinen vakaumus (mormonismi tai vaikka islam) tai kulttuurinen syy. Päätöksen tekee lopulta oikeusministeri.

        Käytännössä luvan avioliittoon saa, jos kirjehakemuksessa on kummankin osapuolen ja näiden vanhempien allekirjoitukset.

        linkkinä http://yle.fi/uutiset/lupa_alaikaisten_avioliittoon_heltiaa_usein_pelkalla_hakemuksella/6641152

        Eläinten kanssa seksiä on saanut harjoittaa vuodesta 1971, sillä varauksella, että eläimelle ei saa aiheuttaa kärsimystä tai vahinkoa, jonka eläinsuojelulaki kieltää.


    • oikeus kaikille

      Voinko haastaa naapurin oikeuteen syrjinnästä jos haluaisin ryhtyä hänen kissaansa seksuaalisessa tarkoituksessa?

      • Ei kissaa

        Se olisi eläinsuojelulain vastaista, et voi. Mutta toisin päin on eläinseksi mahdollista, siis jos ei eläimelle aiheudu kärsimystä siitä; eläinseksi on sallittua Suomessakin. Joten jos tahdot vaikka rööriäsi jakaa Harri Hevoselle, niin siitä vaan. Kannattaa sitten tietty varoa, ettet itse ratkea... Katso kuitenkin varoittava uutislinkki jenkkilästä http://seattletimes.com/html/localnews/2002384648_farm16m.html


      • 15+7

        Eläimiin sekaantuminen on Suomessa laillista, se on itse asiassa tullut lailliseksi jo ennen homoseksiä; kriminalisointi poistettu 1971. Tosin eläinsuojelulaki edellyttää, että kärsimystä ei saa eläimelle aiheuttaa.

        Mutta kissa jne. tulkitaan esineeksi, joten omistajalta on kysyttävä lupa, jos haluat kisua lainata.


    • suo ja Jussi

      Oli se vaan hyvä maalari, kaikkien naisten hoitaja-----------------------------sutimies!

    • hyvä vaihtoehto

      Tiukka anaali on parempi kuin väljä vittu! Ja toinen jäppinen tuskin naputtaa samalla tavalla kun kärttysä eukko menkkapäivinä?

      • Siinä tanner tönisi..kun

        "Hyvä vaihtoehto" ? Ai et sen takiako homo
        et vaimo naputtaa? Kuule kyllä oot iha
        selkee homo ! Miks menit naisen kanssa
        kun oot tollanen kaappihomo? Et uskaltanut
        ruveta toisen homon kanssa asuinkumppa-
        niksi? Vaan menit pilaamaan jonkun
        naisen elämän? Se sun muijas ois voinu
        saada ihan normaalinkin miehen! Tarkoitan
        tällä sitä,että heteroseksuaalin eikä
        biseksuaalia ! Nyt on mahdollisuus ihan
        avioitua toisen miehen kanssa ! Olen
        kyllä kuullut että miehet ne vasta rytiseekin
        kun tulee mustasukkaisuus kohtauksia!
        Ei oo enää mitään naputusta vaan ihan
        kunnon ottelu,niin että naapuritkin pelkää!
        (ainakin kerrostalossa)! Eli miten se nyt
        olikaan:" Siinä tanner tönisi kun hevoset
        nai"!


      • oiputy
        Siinä tanner tönisi..kun kirjoitti:

        "Hyvä vaihtoehto" ? Ai et sen takiako homo
        et vaimo naputtaa? Kuule kyllä oot iha
        selkee homo ! Miks menit naisen kanssa
        kun oot tollanen kaappihomo? Et uskaltanut
        ruveta toisen homon kanssa asuinkumppa-
        niksi? Vaan menit pilaamaan jonkun
        naisen elämän? Se sun muijas ois voinu
        saada ihan normaalinkin miehen! Tarkoitan
        tällä sitä,että heteroseksuaalin eikä
        biseksuaalia ! Nyt on mahdollisuus ihan
        avioitua toisen miehen kanssa ! Olen
        kyllä kuullut että miehet ne vasta rytiseekin
        kun tulee mustasukkaisuus kohtauksia!
        Ei oo enää mitään naputusta vaan ihan
        kunnon ottelu,niin että naapuritkin pelkää!
        (ainakin kerrostalossa)! Eli miten se nyt
        olikaan:" Siinä tanner tönisi kun hevoset
        nai"!

        Meehän nyt manne siitä...


    • ihanaa avikseen !

      Nyt laillisesti Mä tungen munani pentin aanukseen syvälle, paska tirisee ja haisee ,. tämä on kulttuuria aaah aah aaah. pskainen penikseni vavahtelee, pentti nauttii. aaah aaah aaah.
      suomen kokoomus takaa meille hyvät peräsuolitouhut nyt kirkossakin. aaah aah aaah. homoilut avikseen aaah aaah aaah. kovaa munaa peräsuoleen aaah aaah aaah. tuppi on ihan pervon oloinen vesseli aaah aaah saako tuppia vetää aanukseen aaah aaah aaah.

    • minävaan

      Voi hyvät hyssykät, tietääkseni lakialoitteessa ei ollut kysymys miten kukakin harrastaa petipuuhia,täällä vastaajat joko ei ole perehtyneet asiaan tai muuten vaan haluavat vääristellä asia.

    • synnissä vaelletaan

      herra suojele meitä pahalta, vitsauksilta, nälänhädältä, rädyltä, tupilta ja kataiselta ja vanhaselta, ja heidän ahneus syntisiltä taustavoimiltaan.

    • P.Räsänen

      Anna mun kaikki estää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1840
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      836
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe