JHL 525

takkinurin

Kohta olisi "syyskokouksen" aika, on kuulemma joulun jälkeen. Lukekaapa tarkkaan ilmoitukset ettei vaan jää menemättä. Mennään nyt kaikki yhdessä kuuntelemaan perustelut Jarnon vainoamiselle. Toivottavasti myös luottamusmiehet esittelevät aikaansaannoksensa ja hallitus viimein poksahtaa omaa mahtipontisuuttaan hajalle. Uusia rohkeita nuoria ihmisiä kehiin. Älkää nuoret peljätkö vaikka vanhat sössii, näyttäkää mallia!

5

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • strengelöinti

      Onneksi siellä ei enää STRENGELÖIDÄ!

    • jhl525 jäsen

      Voisiko teistä JHL525 hallituksen toimintaa puolustavista joku kertoa, mitä te tai taustajoukkonne on saanut aikaiseksi viimeisen kymmen vuoden aikana? Kaikki yhdistyksen kehitys on tapahtunut strengellin 2012 alkaneen puheenjohtajuuden aikana.

      Olisiko yhdistyksen luottamushenkilöiden pitänyt jarruttamisen, haukkumisen, juonittelun ja kateuden sijasta tehdä yhdessä asioita, kun kerrankin yhdistys sai veturiksi kokeneen ja osaavan järjestöaktiivin. Kun katsoo yhdistyksen tiedotteita tai pöytäkirjoja, niin useasti jarno on pyytänyt talkoisiinkin apua, mutta oliko hallituksen jäseniä paikalla, itse en ainakaan nähnyt yhtään kun kävin yhdistyksen mainosteltalla tai tapahtumissa?

      Eilen tuli kutsu yhdistyksen syyskokoukseen 29.12.2014 klo 18.00 Naisvuoritalolle. Kutsussa mainitaan ettei JHL- liitto ole sisäisissä tutkimuksissaan löytänyt strengellin osalta mitään taloudellisia tai toiminnallisia epäselvyyksiä. Eli hallitus on valehdellut koko ajan, että jarno olisi tehnyt jotakin erottamisen arvoista. Itse aion mennä kokoukseen, sillä tämän tapaisen toiminnan ja yksittäiseen ihmiseen liittyvän ajojahdin on loputtava.

      Mihin tätä hallitus porukkaa tarvitaan, ei mihinkään, vaihtoon vaan. Kokouksessa valitaan muuten uusi puheenjohtajakin jarnon eron johdosta.

    • JHL hallitus nyt hyv

      Kehitys tapahtunut Jarnon aikana? Koko yhdistys on täysin sekaisin ja hallitus haukuttu syyttä suotta maan rakoon minä minä minä minä miehen toimesta. Mennään kaikki kokoukseen puolustamaan nykyistä hallitusta!!!!

      • Maarit.

        Suurin osa jäsenistä on nykyisen hallituksen tukena. Tulemme kokoukseen varmasti!


      • kaikki julki

        Koko yhdistys on ollut sekaisin nykyisen hallitukse johdosta, senhän jo osittain todetaan m.m, että keskustoimistolla ei ollut huomauttamista Jarnon toiminnassa.
        Mikä on se todellinen syy selviää varmasti syyskokouksessa. Jossa nykyinen hallitus antaa oman vastineensa.
        Sen päättää sitten jäsenistö onko aihetta nykyistä hallitusta puolustaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1782
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      121
      1226
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1140
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      74
      915
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      240
      891
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      105
      862
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe