OTM71 Kosin sinua näin julkisesti.

nainen vaan

Tuletko miehekseni.

96

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      Kultaaa...

    • OTM71

      Ihanaa!:-)) Ihan tällaiseen en osaa vastata mitään. Treffeille pitäisi kyllä ensin päästä, olisitko samaa mieltä?

    • .......

      Harkitaan..., mutta sinä saat sitten kosia minua.

    • hekoheko

      Päivän paras... :D

    • .......

      Olen kauniimpi kuin Elina, unohda hänet. Olenhan tässä, senkun poimit.

      • cda

        Toi on niin provo.
        Ei kannata uskoa.


      • OTM71

        Mistä sinä tiedät miltä Elina näyttää? Toiseksi en tee valintaani ulkonäön perusteella, joten olen pahoillani.


    • .......

      Haloooo, mihin katosit..et kai jänistä..

    • EN TAHDO

      ..Oletkin pupupöksy.

    • Vaietkoon ikuisesti

      jos jollain palstalaisella on purnattavaa, suut auki nyt tai vaietkoon ikuisesti.

    • HEHEEEE viikon

      ellei koko kuukauden paras ;o))))))))))).
      Ja OTM71 kiertää kun kissa kuumaa puuroa ;o).
      Tais mennä ukkomiehellä p@skat housuun ;o))))).

      • OTM71

        Ei mene, mutta olen kieltämättä hämmentynyt ja tietenkin myös otettu. En tosiaan voisi edes vielä mennä naimisiin, eikä minulla ole muutenkaan kiire.


      • ...
        OTM71 kirjoitti:

        Ei mene, mutta olen kieltämättä hämmentynyt ja tietenkin myös otettu. En tosiaan voisi edes vielä mennä naimisiin, eikä minulla ole muutenkaan kiire.

        Mikset voi,oletko naimisissa.


    • tuuba24

      Ei nainen voi kosia. Ei siihe tarvi ainakaan vastata mitään. Hahahha

      • Jaa, vai niin!

        Voi kosia jos siltä tuntuu kun toinen vaan nahjustelee ja kuutioi eikä osaa tehdä alotusta kosiakseen.


      • tuuba4000
        Jaa, vai niin! kirjoitti:

        Voi kosia jos siltä tuntuu kun toinen vaan nahjustelee ja kuutioi eikä osaa tehdä alotusta kosiakseen.

        Ai niin vittu onhan se karkausvuosi juttu. Silloin voi. Muuten ei oteta vastaan mitään kosintoja hahaha


      • .......ootko mustis

        kun otan tuon tosimiehen. Lälää


      • Ei käy
        .......ootko mustis kirjoitti:

        kun otan tuon tosimiehen. Lälää

        En. Vastustan vain sitä, että naiset yrittävät kosia. Ei käy.


      • Vai ei
        Ei käy kirjoitti:

        En. Vastustan vain sitä, että naiset yrittävät kosia. Ei käy.

        Kosin jo. Tervetuloa häihin, ne on vähän vielä auki, siis ajankohta, kun mies katosi....


      • hahahaitelles
        tuuba4000 kirjoitti:

        Ai niin vittu onhan se karkausvuosi juttu. Silloin voi. Muuten ei oteta vastaan mitään kosintoja hahaha

        älä tule sitten häihin riehumaan. Ne on rakkaushäät. jihuu.


    • ........

      Ja missäs tuommoinen viisaus on opittu. Kyllä nyt on kosittu ja pelastanhan vaan yhden täältä ikävöimästä.

    • niin voi käydä

      Onhan salkkareiden Elina kaunis.

      http://salatutkuvat2.suntuubi.com/?cat=5&img=328

      Omitusta kuvitella ettei me muka tiedettäsi miltä Elina näyttää!

      Googlesta löytyy paljon Elinan kuvia :D

      Se tässä nyt ihmetyttää et OTM 71 on niin haksahtanu Elinaan :)

    • Ei ollutkaan

      TOSI MIES...otankin Heiskasen. OTM71 katosi kuin pieru saharaan.

    • OTM71

      Miten niin katosin? Täällähän minä olen. Mikäli minä vielä avioidun en halua enää tänne joutua.

    • tämä,,,

      OTM71, on minulle varattu, vaikka hän ei tuskin tiedä sitä itsekkään, olen vaalea, 160cm, 67kg, eli vähän ylipainoa, mutta en kuitenkaan läski, luonteet meillä tulee täsmäämään, tiedän sen, hän ei tiedä vielä, yllätän hänet nurkan takaa,,

    • OTM71

      Saanko kommentoida? 160/67 on aivan täydellinen. Saa olla hieman enemmänkin painoa, jos rinnat on D!:-)) Muuten en kylä usko tätä (kään) pätkän vertaa, mutta olisin otettu.

    • tämä,,,

      rinnat 80 D riittääkö,,

    • OTM71

      Tottakai!:-)) Aika sama varmaan, kuin E....:lla.

    • tämä,,,

      ok, tuo ympärysmitta saattaa olla kuitenkin 75, ehkä arvioin itseäni vähän isommaksi mitä olenkaan, nyt lähden koiruliini kanssa lenkille, et tavoita minua tuntiin, tehdään reipas lenkki,,onko sinusta lenkkikaveriksi, liikutko yleensä,,

    • OTM71

      On minusta lenkkikaveriksi-tietenkin! Nyt on pitkästä aikaa ollut vähän laiska syksy, mutta pidän kyllä ulkoilusta. On ollut jotenkin sellainen masentava olo,,, E....:lla on myös koira. No et sinä nyt kuitenkaan ole, mutta kivaa lenkkiä.

      • joko olet

        jo pettämässä, vaikkei vihillekään keretty vielä. Hyi sinua.


    • tämä,,

      ei näköjään kestänytkään meillä lenkki ihan tuntia, kun koiruliini säikähti ja halusi palata taas aikaisempaa reittiä kotia,minun taskulampuni ei toiminut ja koiralla tukka silmillä, ei varmasti liiku jos ei valoa näe, sinulle OTM71, mene lenkille niin piristyt, vaikka onhan tämä syksy kaikille, tai ainakin minulle,synkkää aikaa, mutta minulle auttaa tuo liikunta kuitenkin, onneksi on tuo koiruliini, jota on pakko viedä ainaskin pari-kolme kertaa lenkille,,

      • OTM71

        Tuota noin. Vaikutat kyllä kivalta!-oikeasti. Kerrotko minkä värinen koirasi on? Saattaa nimittäin jostain kumman syystä nyt alkaa täsmäämään aika moni asia.


      • OTM71
        OTM71 kirjoitti:

        Tuota noin. Vaikutat kyllä kivalta!-oikeasti. Kerrotko minkä värinen koirasi on? Saattaa nimittäin jostain kumman syystä nyt alkaa täsmäämään aika moni asia.

        Miksi ihmeessä et kirjoita minulle sähköpostia, niin kirjoitellaan siellä? Pian sitten selviää jatketaanko siitä eteenpäin. Kovasti kuitenkin varailit tuossa,,, Alkaa olla ihan hämmentävää tämä suosio, kun ei vain taas tulisi itku pitkästä ilosta.
        [email protected]


      • tämä,,,
        OTM71 kirjoitti:

        Tuota noin. Vaikutat kyllä kivalta!-oikeasti. Kerrotko minkä värinen koirasi on? Saattaa nimittäin jostain kumman syystä nyt alkaa täsmäämään aika moni asia.

        musta, jossa valkoista, en ole kuitenkaan hän, jota kaipaat, tiedän sen, en ole Eina, enkä mikään LL-kaunotar,,


      • ....................
        OTM71 kirjoitti:

        Miksi ihmeessä et kirjoita minulle sähköpostia, niin kirjoitellaan siellä? Pian sitten selviää jatketaanko siitä eteenpäin. Kovasti kuitenkin varailit tuossa,,, Alkaa olla ihan hämmentävää tämä suosio, kun ei vain taas tulisi itku pitkästä ilosta.
        [email protected]

        Oletko varma, että "Elinalla" on koira?!


      • OTM71
        .................... kirjoitti:

        Oletko varma, että "Elinalla" on koira?!

        En, mutta on ollut ainakin. Se on 100% varmaa tuollainen alla mainittu!:-))


      • ....................
        OTM71 kirjoitti:

        En, mutta on ollut ainakin. Se on 100% varmaa tuollainen alla mainittu!:-))

        Vaalea pikkukoira?


      • OTM71
        .................... kirjoitti:

        Vaalea pikkukoira?

        Musta jossa valkoista, ei mikään isokaan!:-)


      • ....................
        OTM71 kirjoitti:

        Musta jossa valkoista, ei mikään isokaan!:-)

        No voi harmi...


      • haloo hei
        OTM71 kirjoitti:

        Musta jossa valkoista, ei mikään isokaan!:-)

        kuka mies hakee seuraa täältä. Täytyy olla aika epätoivoinen jo.


      • OTM71
        haloo hei kirjoitti:

        kuka mies hakee seuraa täältä. Täytyy olla aika epätoivoinen jo.

        Mitä sillä on väliä mistä sitä naista hakee? Pääasia kai kuitenkin, kun ylipäätään on markkinoilla,,,,


      • OTM71 kirjoitti:

        Mitä sillä on väliä mistä sitä naista hakee? Pääasia kai kuitenkin, kun ylipäätään on markkinoilla,,,,

        olla meis vastoin tahtoin


    • hääpuku katottu jo

      Alahan tulla, päästäänsitten viettämään hääyökin...

    • näytä kuva

    • Tuota noin..

      menenkö vihille sittenkin toisen miehen kanssa..

    • tämä,,,

      joko luit minkävärinen koirani on, minulla ei sähköposti osoitetta, asun niin kaukana sinusta, mutta kotoisin sieltäpäin, älä pety, ei tarkoitus loukata sinua, ei ketään, ja oikeasti olen aika ujo, en ole rohkea tutustumaan, mutta minusta pidetään kyllä aika paljon,mutta kun tuossa joku rupesi sinua kosimaan,niin oli pakko lyödä vähän rattaita esteeksi,kiva olis jotenkin tutustua, mutta et sinä oikeasti, ainakin uskon, koska olen sinua vähän vanhempi huolisi. ei sillä minuun kyllä tälläkin hetkellä ihastunut minua noin 12-vuotta nuorempi mies, mutta kun minun itsetuntoni huono, ainaskin tuon yli painon takia, vaikka en olekkaan läski,,

      • OTM71

        Kiitos rehellisestä vastauksesta. Et todellakaan ole pätkääkään lihava. Ainakin minä pidän mieluummin muutamasta ylimääräisestä, kuin laihoista!:-)) Ota vain se nuorimies, jos noin ajattelet.


      • huumoria..

        en minä tuota OTM71 halua tai mv. kuhan pelleilin.Sinä nosta itsetuntosi ylös, äläkä murehdi ja jos sinua kiinnostaa tuo mies miin tehkää jotain asialle.Kyllä se sut huolii, usko pois.


      • tämä,,,
        OTM71 kirjoitti:

        Kiitos rehellisestä vastauksesta. Et todellakaan ole pätkääkään lihava. Ainakin minä pidän mieluummin muutamasta ylimääräisestä, kuin laihoista!:-)) Ota vain se nuorimies, jos noin ajattelet.

        kyllä jos uskataisin, tiedn että hänkin kiinostunut minusta, mutta taitaa olla molemmilla sama vika, eli ujous, mutta huomasitko, että minulla ja sinun Elinallasi on paljon yhteistä, koiran väri, suunnilleen saman kokoisia ja oli jotain muyakin, mutta en nt kaikkea jaksa muistaa, jos tulen seinäjoella käymään, joka mahdollista, niin mitä ravintoloita suosittelet, missä itse käyt,,


    • vasta, kuva mukana

      • mitä höpiset

        , mikä kuva..


    • ja tarina päättyi

      jälleen kerran..ei saanut OTM71 Vieläkään naista ja ikävä jatkuu, palstalla.

    • OTM71

      Juuri näin. Tilanne on täysin sama kuin illalla-katastrofi.

      • älä luovuta

        kyllä vielä rakkauden löydät.


      • pistekö

        No kun ei sun kuvailuihin sopivaa naista täältä palstalta löydy!


      • tämä,,,

        miksi itse lyöt kapuloita rattaisiin etkä edes vastaa tuohon kysymykseen, jonka esitin, sanoinhan, että on mahdollista, että tulen käymään seinäjoella, itse loeta jutun aina kesken,siksi sinulla se tilanne niin katastrofi, itse sen teet,,


      • OTM71
        tämä,,, kirjoitti:

        miksi itse lyöt kapuloita rattaisiin etkä edes vastaa tuohon kysymykseen, jonka esitin, sanoinhan, että on mahdollista, että tulen käymään seinäjoella, itse loeta jutun aina kesken,siksi sinulla se tilanne niin katastrofi, itse sen teet,,

        Anteeksi en huomannut!:-) Älä nyt minua kiusaa. Asia jo selvisi, enkä halua panostaa muihin kuin Elinaan, tai,,,


      • TAI.....
        OTM71 kirjoitti:

        Anteeksi en huomannut!:-) Älä nyt minua kiusaa. Asia jo selvisi, enkä halua panostaa muihin kuin Elinaan, tai,,,

        Eli mennään sittenkin naimisiin, juhuu.pusuuu.


      • tämä,,,
        OTM71 kirjoitti:

        Anteeksi en huomannut!:-) Älä nyt minua kiusaa. Asia jo selvisi, enkä halua panostaa muihin kuin Elinaan, tai,,,

        en minä kiusi sinua tämän enempää, toivottavasti saat Elinasi, en todellakaan halunnut sinua loukata mitenkään, mutta vaikutat kiinnostavalta tyypiltä, vaikka kaikkea sinun tekstejäsi en välttämättä hyväksykkään, mutta eihän minun tarvitsekaan,hyvätjatkot sinulle, mutta aika paljon ja minussa ja sinun Elinassasi on samaa, kumpikin vaaleita, koirat varmaan samanlaisia, liikuntaharrastus,yms, vähän snua kiinostaisi kuitenkin, sn verran saan kiusia, eikö,,


      • OTM71
        tämä,,, kirjoitti:

        en minä kiusi sinua tämän enempää, toivottavasti saat Elinasi, en todellakaan halunnut sinua loukata mitenkään, mutta vaikutat kiinnostavalta tyypiltä, vaikka kaikkea sinun tekstejäsi en välttämättä hyväksykkään, mutta eihän minun tarvitsekaan,hyvätjatkot sinulle, mutta aika paljon ja minussa ja sinun Elinassasi on samaa, kumpikin vaaleita, koirat varmaan samanlaisia, liikuntaharrastus,yms, vähän snua kiinostaisi kuitenkin, sn verran saan kiusia, eikö,,

        Saa joo! On yksi ero. Sinä olet täällä linjoilla ja Elina ei koskaan ole kuullutkaan!:-))


      • tämä,,,
        OTM71 kirjoitti:

        Saa joo! On yksi ero. Sinä olet täällä linjoilla ja Elina ei koskaan ole kuullutkaan!:-))

        mistäs tiedät, vaikka lukeekin näitä kirjoituksia, mutta ei itse uskalla mitään vastata, minä itse luin varmaan vuoden verran, ennenkuin ensimmäisen tekstini tänne krijoitin, mutta sen minäkin tiedän, että kyllä sinun pitää se aloitus tuolla oikeassa elämässä tehdä, ei se täällä onnistu,hyvää jatkoa sinulle, minun on pakko lähteä nukkumaan nyt, muuten nukahdan tälle tietokoneelle, hyvää yötä sinulle


    • ..........

      187cm, 53kg ja tisut kuin rusinat. Kengänkoko 44 ja alapää väljä. Kelpaako.

    • Kuules sinä

      OTM71..Mitä sinä flirttailet tuolle tyttö poloiselle ja sitten kun ehdottaa tapaamista, takerrut taas mielikuvitus olentoosi ja hylkäät naisen noin rumasti.

    • OTM71

      Älä nyt jaksa. En minä ole häntä etsinytkään ja asia on sovittu jo. Ei E.... ole mikään mielikuvitus olento!

    • sudenkorentoko

      ellu on sitten.

    • TAHDON TAHDON

      nyt se on sanottu.

    • OTM71

      Homma on nyt kyllä karannut lapasesta!:-)) Odotan sitä sähköpostia. Tulee nimittäin kiire joululahjasetin kanssa,,,

    • En tarvitse

      lahjoja, sinä riität.

      • OTM71

        Siis mittasi mä en tarvitse. Herrasmies ostaa kyllä rakastetulleen lahjoja. En muuten ole Koskaan ennemmin ostanut alusasuja lahjaksi,,,,:-))


      • OTM71
        OTM71 kirjoitti:

        Siis mittasi mä en tarvitse. Herrasmies ostaa kyllä rakastetulleen lahjoja. En muuten ole Koskaan ennemmin ostanut alusasuja lahjaksi,,,,:-))

        Helkkarin puhelin. Mitähän minä meinasin ekalla lauseella,, Varmaankin jotain, että minä en lahjoja tarvitse.


      • .........
        OTM71 kirjoitti:

        Helkkarin puhelin. Mitähän minä meinasin ekalla lauseella,, Varmaankin jotain, että minä en lahjoja tarvitse.

        Alusasut ei kuulu suhteen alkuun,meinaan lahjaksi. Minä en ainakaan tykkäisi. Suklaarasia riittäisi tai nätti kukkakimppu.


      • OTM71
        ......... kirjoitti:

        Alusasut ei kuulu suhteen alkuun,meinaan lahjaksi. Minä en ainakaan tykkäisi. Suklaarasia riittäisi tai nätti kukkakimppu.

        Tottakai alkuun juuri noin. Siksi olenkin hermona, kun joulu on just ja treffejä ei näy ei kuulu!:-))


      • Elämää on
        OTM71 kirjoitti:

        Tottakai alkuun juuri noin. Siksi olenkin hermona, kun joulu on just ja treffejä ei näy ei kuulu!:-))

        joulun jälkeenkin. Syöt kinkut ym. jouluna ja sitten taas uusin voimin uuteen vuoteen ja lahjan ostoon.


      • ...
        Elämää on kirjoitti:

        joulun jälkeenkin. Syöt kinkut ym. jouluna ja sitten taas uusin voimin uuteen vuoteen ja lahjan ostoon.

        No kun ei voi "Elinan" kanssa odottaa niin pitkään...


      • novoivoi
        ... kirjoitti:

        No kun ei voi "Elinan" kanssa odottaa niin pitkään...

        mitäpä tässä enää voi sanoa.


      • OTM71
        ... kirjoitti:

        No kun ei voi "Elinan" kanssa odottaa niin pitkään...

        Pakko odottaa, kun ei kaunottaresta näy varjoakaan!:-))


      • ...
        OTM71 kirjoitti:

        Pakko odottaa, kun ei kaunottaresta näy varjoakaan!:-))

        Mua käy niin sääliksi...


      • OTM71
        ... kirjoitti:

        Mua käy niin sääliksi...

        Ei minua ystävä hyvä tarvitse sääliä!


      • ...
        OTM71 kirjoitti:

        Ei minua ystävä hyvä tarvitse sääliä!

        En voi sille mitään... olet jotenkin hellyyttävä!


      • OTM71
        ... kirjoitti:

        En voi sille mitään... olet jotenkin hellyyttävä!

        Kiitos!:-)) Ei tästä taida tulla loppua muuta, kun lopettamalla kirjoittaminen. Ei etene projekti E.... mitenkään, vaikka ketju on varmasti pisimpiä tällaisessa ajassa koskaan.


    • OTN..

      kauniita unia, haavekuvia.

      • OTM71

        Olihan ilta oikein iltojen ilta! Tällä menolla mulla olisi haaremi ja silti vain yhden haluan,.,:-))


    • eevan asussa

      Onkohan sulla OTM aika käynyt jotenkin pitkäksi? Ja tuosta alusasusta jaksat jorista niin paljon. Mitä, jos olis ihan ilman?

      • OTM71

        Kyllä käy aika pitkäksi. Nyt on parempi lopettaa alusasuista jorinat! Ilman alusasua on kyllä oikeasti se aivan paras juttu, mutta en tietenkään sellaistakaan uskalla mainita aluksi. Tästä voisin kirjoittaa pitkän stoorin päiväunelman, mutta en nyt jaksa edes aloittaa.:-))


    • älä aloita..

      innostut liikaa. Nyt heippa.

    • egolookinen

      Liivit olis kyllä varmaan hyvä olla ettei ihan rupsahtaisi, mutta ä etsitkin vähän pienempää kuppikokoa näemmä. Pikkarit vois jättää ihan kulutuksen vähentämisenkin mielessä pois. Säästyy rahat ja luonto.

    • mekko päällä jo

      ..missä viivyt kultaseni..

    • Löytänyt on

      OTM71 Ellun, onnittelut. Varma tieto.

      • ...

        Hienoa!


      • +++
        ... kirjoitti:

        Hienoa!

        Vältyttiin Ensitreffeiltä alttarilla! :D


    • Epätoivo jo iski

      Onnittelut teille.

      • ei niinkuan kun meis on meis pitas naisel jääma suu auki kun öö on ohi


    • en näytä kuva

    • Hupiukolle

      Tällaisen löysin 😂 hah hahh haa! Ei voi olla todellista! Täältähän löytyy vaikka mitä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2152
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      174
      1691
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1567
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1352
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1207
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1079
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      902
    Aihe