fisting?

neuvoja kaipaan:)

Siis kauniimmin ilmaistuna nyrkillä paneminen. Moniko harrastaa, kuka haluaisi kokeilla ja kuka ei missään nimessä?

Itse olen jo pitkään halunnut kokeilla ja viikonloppuna sitten yritettiin erään naisen kanssa, muttei onnistunut kun mulla sattui liikaa.. Käykö teillä helposti? Hyvät liukkarit tarvii varmaan joka kerta..?

Entä te, jotka ette pidä ajatuksesta olisitteko valmiita fistaamaan toista naista jos hän pyytäisi?

Saa heittää ajatuksia ja kokemuksia, kyllä minäkin vielä joku päivä!

17

628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;;;;;

      Hyi yäk.

    • nääääääh

      Ei ihan oo mun juttu.

    • lesboleenat

      Ei herätä kiinnostusta, kumminkaan päin. Voi aiheuttaa vahinkoa ja epäilen, ettei tuottaisi nautintoa.
      Jos kokeilet, aloittele hitaasti venyttämään alapäätäsi. Sormi-kolme, dildo-iso dildo, jättidildo-nyrkki.
      Käden asento tärkeä myös, rentous ja runsas liukkarin käyttö.
      En suosittelisi edes kokeilemaan, mutta omapahan on tavarasi. Ja olis kyllä mulle turn-off, jos joku uusi tuttavuus pyytäisi nyrkillä naimaan.
      Onneksi mun seksi on nyt hyvää ja riittävää.

    • nyrkki naamaan

      Voi vittu mitä paskaa.. Oikeesti.. Pillu vaa venähtää ku sinne nyrkin tunkee.. Ei siit saa mitää nautintoa irti.. Säälittävää ettei osaa käsitellä pillua tarpeeks hyvin ni täytyy nyrkkiä rupee tunkee..

      Ja muutenki säälittävää asiast tulla tänne vaa huomioo kerjää. Sulla varmaa mitää oikeeta seksielämää edes ole

    • Minä

      Itse tykkään tehdä sitä toiselle ja nautin kyllä itse siitä!:) Fistattavan täytyy olla tosiaan tarpeeksi kiihottunut ja rentoutunut. Kiireellä siitä hommasta ei tule mitään ja sitten se sattuu. Toisen täytyy myös osata kertoa, että miten lujaa ja miten tykkää sen käden olevan siellä. Oikein tehtynä nainen kyllä nauttii siitä tosi paljon ja nainen, jonka kanssa tätä silloin tällöin harastetaan, saa kyllä niin hyviä orgasemeja, että itse melkein tulee samantien toista kuunnellen :)

      Ja mitä hitto täällä heti ollaan, että hyiii!! Kyllä lesbotkin harrastaa seksiä muutoinkin, kuin vain yhdellä sormella vemputtaen. Ja joo, en ole mies, ennenkun joku ahdasmielinen senkin heittää esille.

      • :D ööööö

        Hahhah joo varmaan saat orgasmin nyrkki pillussa :'D niin vissiin.. Ihan kun nainen saisi synnyttäessäänkin orasmeja, mitä isompaa tavaraa pusketaan läpi ni sitä parempi..

        Pillusta tulee ihan turta jos sinne tunkee jotain niin isoa kun nyrkin. Se on tarkoitettu venymään vain synnytystä varten, ei seksuaalista kiihotusta.

        Pillua pitää osata käytellä strategisesti, ei vain kättä tunkemalla sisään.. Eikö teistä fistaajisa kukaan tunne g-pistettä tai klitorista..

        Hyi saatana..


    • Minä

      Ööö... Ei ole kysymys synnytyksestä :) ja kyllä, g-piste ja klitoris on hyvinkin tuttu, myös fistauksen yhteydessä ja myös muutenkin. Huh, kiitos, että en ole noin ahdasmieliseen kumppaniin vielä tavannut... Me emme ainakaan tee vaan yhtä asiaa, naisilla voi kulta pieni olla monta juttua, joista he pitää :)


      Ps. Ottaen kaikki herneet sinun aivolohkoista asti pois, niin ehkä sinäkin joskus saat ;)

    • ---...---

      Hyi saatana että olet oksettava.

    • Minä

      En nyt ymmärrä millä tavalla minä olen oksettava, jos tykkään tehdä toiselle nautintoa ja nautin seksistä myös itse? Ei näitä keskusteluita tarvitse lukea, jos kyseinen aihe ei kiinnosta tai aiheuttaa tuollaisia reaktioita...

    • En aina mä ekana

      Kaippa se on just tärkeintä että toinen nauttii? En tykkää lanttulaatikosta mutta teen sitä kumppanilleni kun hän siitä pitää .

    • neuvoja kaipaan:)

      Oho. Yllätti joidenkin tyrmäävä asenne tämän aloittajan. Toivotaan, että se on vain keskustelupalstan harha ja ihmiset olisivat tosielämässä avoimempia uusille jutuille - eikös se niin mene, että he, joiden mielipiteet on mustavalkoisimpia tapaavat niitä äänekkäimmin huudella. Voisin sanoa piilovittuilevan kommentin, että onnea vaan teidän lauantaisin saunan ja kaljan jälkeen pimeässä peiton alla yhdellä(1) sormella ja silloin kun oikein hurjaksi heittäydytään, niin jopa kahdella(2) -seksielämälle. Mutta en sano, koska en tarkemmin tiedä enkä lähde samalle huutelulinjalle. Älkää ottakke edellistä siis liian vakavasti;) -Mukava, että tänne on tullut pari hyvääkin vastausta:)

      Mitenkä teillä, jotka fistausta olette tehneet, oli ns. eka kerta? Sattuiko ja helpottiko myöhemmin? Itsehän nautin kivusta jossain määrin ja pidän sitä kiihottavana. Plus, seksin aikana pieniä kolhuja ei edes huomaa, mustelmat vain seuraavana päivänä. Toi fistaus nyt vaan sattui niin paljon, ettei pystynyt. Voi tosin johtua siitä, että yritettiin mennä liian nopealla tahdilla.

      • lesboleenat

        Kuten jo sanoin, niin maltti on valttia. Ja erittäin rento pitää olla. Kiihottunut myös. Ja jos jännittää, niin kiihottuminen vähenee.
        Riittävästi aikaa, esileikkiä, seksiä ja liukkaria.
        Onnea koitokseen.


      • Täälle neuvot muita
        lesboleenat kirjoitti:

        Kuten jo sanoin, niin maltti on valttia. Ja erittäin rento pitää olla. Kiihottunut myös. Ja jos jännittää, niin kiihottuminen vähenee.
        Riittävästi aikaa, esileikkiä, seksiä ja liukkaria.
        Onnea koitokseen.

        Hanki sinäkin jo elämä. Tai seksielämä..


      • lesboleenat
        Täälle neuvot muita kirjoitti:

        Hanki sinäkin jo elämä. Tai seksielämä..

        Vastasin kysyjälle. Pysyin asiassa ja aiheessa, josta mulla jotain tietoa on, vaikken asiaa kellekkään suosittele tai siitä itse välitä.
        Sä sen sijaan osaat vaan v*tt*illa ja vastata viestiketjuihin, joista sulla ei oo hajuakaan. Keneltähän se elämä puuttuu? Vois karista hiekat, jos joskus saisit.


      • Minä

        Ei ihan heti ensimmäiseksi kannata fistausta kokeilla. Tekee ensin muita juttuja ja jos mahdollista, saa pari orgasmia. Nainen jonka kanssa tätä teen on yleensä ilman liukkariakin tosi märkä, niin sitä ei me tarvita, mutta tosiaan jos tässä on ongelmaa, niin reilusti vaan liukkaria kehiin. Hitaasti fistaus täytyy tehdä, koska muuten emätin ei ehdi tottua käteen ja sisälle työntäminen sattuu liikaa. Aloittaa maltillisesti 2-3sormella ja nautiskelee siitä ensin. Fistaaja kyllä itse tuntee, milloin on sopiva hetki lisätä sormia ja lopulta koko käsi kyllä sujahtaa sisään aika helposti. Ja tottakai fistatttavan täytyy itsekin osata hiukan ohjata kumppaniaan oikeaan suuntaan :) Ja pieni kipu kuulema vaan lisää nautintoa ;)


    • Ei missään nimessä!

      Joo, kyllä mä olisin valmis. En kyllä oikein ymmärrä, mikä idea, mutta jos pyydetään...

    • Anonyymi

      Ei se helposti kai onnistu normi mimmeillä. Kysehän ei ole siitä etteikö mahtuis vaan siitä et jos ne ei sitä ite halua niin turha koittaa edes saada niitä mukaan mihinkään perus seksistä poikkeavaan. Jäävät paljosta paitsi. Tiedän et sellanen mimmi joka on kokeilun haluinen, kiihoittuu jo ajatuksesta. Oon saanu tuntää molemmat kädet molempiin reikiin ja kun mimmi siinä villiinty niin otti kyynärpäästä kiinni ja aikansa oikoi itseään työntäen mun käden kyynärpäätä myöden anaaliinsa. Harmi että se on niin kaheli ettei sen kans saa mitään pysyvää. Aivan järkyttävän hyvä sängyssä. Nykyistä ei saa panna anaaliin...pari asentoo ja thats it. Yli puol tuntia alkaa oleen jo liikaa. Ja kun tässä itekkin haluis välillä et nainen fistais mua. Työnsin just 56cm pitkän 6 cm paksun dildon juurta myöden ja et saa kunnon levityksen tunteen niin 6.5x35 cm dildo vielä kaveriks. Vähän on perse kipee, mut pärjää taas pari päivää ja esittää muijalle et nautin sen kans seksistä täysin palkein.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2022
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      146
      1475
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      126
      997
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      111
      976
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      812
    Aihe