Muistaako kukaan sellaista kotimaista minisarjaa kuin painajainen.pääosissa olivat Eero melasniemi ja Anna-Leena Härkönen.sarja on aivan loistava ja hieman pelottavakin.muistaakseni eräs mies (melasniemi)joutuu auto-onnettomuuteen ja alkaa tämän jalkeen nähdä näkyjä ja painajaisia vähän kaikesta,etenkin yhdestä naisesta(härkönen).Lopussa mies muistaakseni tekee itsarin ajamalla samassa kohtaa ulos autolla tieltä missä oli edellisellä kerrallakin ajanut.Sarja tuli ekaa kertaa telkasta kai v.1988 ja uusintana se tuli 1994.nuo uusinnat katsoin silloin.kyllä tämä saisi taas tulla.ainakin niin toivon. Toivottavasti tämä julkaistaan joskus DVD:ksi
Painajainen
Utelias
2
406
Vastaukset
- Kyylä
Muistelisin että tämä Melasniemen esittämä äijä oli murhannut sen Härkösen esittämän liftaritytön, mutta sitä en enää muista että minkä takia. (No eipä kyllä muistanut se äijäkään koko tekoaan ensialkuun...)
- tl77
Jos jotakuta kiinnostaa vielä kyseinen minisarja Painajainen niin nyt olisi mulla iloisia uutisia ilmoittaa mulla tuo olevan ja täydellinen kaikki 4 osaa dvd:llä. Pienen palkkion haluisin tuosta kun on ERITTÄIN vaikeata, lähes mahdotonta tuo mistään saada. Tarjouksia otan vastaan osoitteessa [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492