TÄTÄ SIIS PITI JULISTAA KAIKILLE, ja kovalla äänellä, että varmasti kaikki kuulisivat !
Tämän hyvän valtakunnan, hyvä sanoma, piti kerrottaman / ilmoitettavan kaikille luoduille, kaikille kansoille ja kaikille kansalaisille, mihinkään mitä sillä hetkellä ovat katsomatta.
Ja tämä julistettava valtakunnan sanoma, ja sen mukainen valtakunta, on totuuden ja oikeuden lujalla perustalla. Jossa ei ole sijaa valheellisuudelle eikä vääryydelle, ei millekään pahaa tuottavalle. Eikä siksi voi olla sellaisista kärsiviäkään. Sillä tässä valtakunnassa eletään keskinäisessä rakkaudessa ja huolenpidossa, toistensa kunnioittamisessa ja palvelemisessa kilpaillen. Jossa ei ole sijaa itsekkyydelle, eikä välinpitämättömyyden hedelmille, ne on etukäteen kitketty, niin kuin rikkaruohon kasvukin etukäteen kitketään. Eikä siksi tule eikä ole onnettomuuden katkeraa makua / tuntemusta.
Sillä tässä hyvässä valtakunnassa ei kukaan katso omaa parastaan, vaan toisen ja toisten parasta. Koska ei tarvitse: Kun näin ollen, muut katsovat minun ja sinun parastani. Minä teen vain osani muitten parhaaksi, saaden itse siinä samalla kaiken mitä tarvitsen. Kaikkine siunauksineen ja varjeluksineen. Turvallisena ja turvattuna hyvinvointi tulevaisuutenaan. Jonka itse Pyhä kaikkivaltias luoja, ja Pyhä poikansa Jeesus Kristus, kuolemankin kukistanut ylösnoussut kuningasten Kuningas, vanhurskain mahdollinen, takaa. Jolla on tänäkin päivänä kaikki valta, niin taivaassa kuin maapäälläkin.
Tässä hyvässä valtakunnassa ei kukaan sano omakseen mitä kullakin on, vaan kaikkea pidetään yhteisenä ja käytetään yhteiseksi hyväksi.
Tässä valtakunnassa ei myöskään riistetä eikä harrasteta mitään iljettävyyksiä, eikä tässä valtakunnassa tarvitse lukita ovia, sillä tässä valtakunnassa ei varastella, tässä valtakunnassa kun on vain pahuksistaan parannuksen tehneitä rehellisiä ja oikeamielisyyden opetuksen / oppineita puhdassydämisiä, eli vilpittömiä vanhurskaita. Toisten parasta katsovia ja aina heikompien puolta asian ajajia.
Eikä tässä valtakunnassa tehdä turhaa työtä, ei tuhota eikä turmella, ei tuoteta turhaan jätettä ongelmaksi, turhan työn tekemiseksi ja siitä maksamiseksi. Eikä tuoteta tarpeetonta, ja ihmisille vahingoksi olevia, vaan tarpeellista ja hyödyllistä. Tässä valtakunnassa tehdään työtä rakkaudessa rakentavasti tuottaen ja palvellen, kenenkään ottamatta väärää voittoa, tai käyttämättä mitään väärin. Kaikkien tasapuolisesti hyvän puolesta ahkeroiden, ei kiirehtien ja hosumalla / tressaannuttavasti, näin kohti täydellisyyttä pyrkien. Sitä tilaa jossa kaikki vinoutumat ja vääristymät tulee oikaistuksi.
Tullen kaikilta osin täydellisyyden lakien, = Luojan, eli Jumalan sanan ja Hengen lain alaiseksi ja mukaiseksi. Ollen sitten, sekä henkisen että fyysisen puolien osalta virheetön, eli täydellinen. Ns. harmoninen, tasapainoinen. Jossa ei siis enää valituksen ääniä, narinoita ja kitinöitä, ei enää mitään vastaan mielenosoituksia. Niin kuin tässä vääryyden ja valheen valtakunnassa, yhä enemmän ja enemmän, ihan aiheellisesti on ja tulee. Jeesus sanoi tästä valtakunnasta: "Etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja Hänen vanhurskauttaan, niin kaikki muukin siinä ohessa teille tulee". Nimessään valistaen !
Tästä piti kertoa kaikille
4
920
Vastaukset
- hessu
Taas on joltain lääkkeet lopussa.
- Muistutukseksi
Tämä oli sitä uutta reseptiä ! Eli uutta liittoa Jumalan kanssa, Kristuksen ansiosta ja Jumalan armosta. Mutta sillä on nämä uuden liiton ehdot, niin kuin yleensäkin lääkkeiden käytössä, täytyy noudattaa annettuja ohjeita. Jos siis laimin lyöt ohjeita joko jätät lääkkeet ottamatta, tai otat liikaa molemmissa tapauksissa tee väärin. Tätyy siis noudatta lääkärin antamia ohjeita.
Tämä aiheen reseptin ohjeet on noudatettavaksi tarkoitettu. Sinun ja kaikkien ihmisten parhaaksi.
Ja jokaisen pitää huolehtia itse että Jumalan sanan lääkettä on joka päivälle otettavaksi.
Näin tehden itse olen pysynyt ns. täysraittiina ja terveenä - rog
Muistutukseksi kirjoitti:
Tämä oli sitä uutta reseptiä ! Eli uutta liittoa Jumalan kanssa, Kristuksen ansiosta ja Jumalan armosta. Mutta sillä on nämä uuden liiton ehdot, niin kuin yleensäkin lääkkeiden käytössä, täytyy noudattaa annettuja ohjeita. Jos siis laimin lyöt ohjeita joko jätät lääkkeet ottamatta, tai otat liikaa molemmissa tapauksissa tee väärin. Tätyy siis noudatta lääkärin antamia ohjeita.
Tämä aiheen reseptin ohjeet on noudatettavaksi tarkoitettu. Sinun ja kaikkien ihmisten parhaaksi.
Ja jokaisen pitää huolehtia itse että Jumalan sanan lääkettä on joka päivälle otettavaksi.
Näin tehden itse olen pysynyt ns. täysraittiina ja terveenäpitäsköhä siu ottaa pienet ku noi kovil ottaa, iha vaa kohtuuvel?
- julistaa jälleen
Miksi käytät nyt nimimerkkiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82748Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1642662- 1842511
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n122034Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari211987Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541838Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691558Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http231162Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?691139Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta821036