Alavatsa kova? ei pysty vetämään sisään? kertooko raskaudesta?
alkavan raskauden tuntomerkit?
22
27304
Vastaukset
- Järki HOOI!!!
Tee testi!!!! Niitä saa apteekista ja kaupoista!
- tehty jo ei posit.
neuvokaa pls
- Järki HOOI!
tehty jo ei posit. kirjoitti:
neuvokaa pls
no jos kerran testi on negatiivinen niin se tarkoittaa ettet ole raskaana.
negatiivinen=ei raskaana
positiivinen=raskaana
ei positiivinen=ei raskaana
Ei negatiivinen=raskaana - milla83
Järki HOOI! kirjoitti:
negatiivinen=ei raskaana
positiivinen=raskaana
Ei negatiivinen=raskaanaNäköjään et tiedä paremmin joten pidähän pääsi kiinni. Kaupasta ostettavat raskaustestit ovat kyllä luotettavia positiivisen suhteen...negatiivinen onkin sitten ihan eri juttu. Testi voi näyttää negaa vaikka olisitkin raskaana...katsos kun sen testin tuloksen määrittää sellainen asia kuin raskaushormonin määrä elimistössä. Jos henkilö on raskaana hänellä kehittyy tätä hormonia...ja liian aikaisin tehty testi voi näyttää ihan hyvin väärin sillä tätä hormonia ei ole vielä kehittynyt tarpeeksi. Jos odottaa vähän kauemmin...vähintään siihen päivään kun menkkojen pitäisi alkaa voi testi näyttääkin oikein. Suosittelisin kuitenkin odottamaan vielä kauemmin jotta saa varmemman vastauksen.
Joten negatiivinen ei todellakaan ole aina negatiivinen...mietihän vähän ennenkuin lauot typeryyksiä... - ruu1
Järki HOOI! kirjoitti:
negatiivinen=ei raskaana
positiivinen=raskaana
Ei negatiivinen=raskaanaet näytä tietävän mistään mitään.... olen tehnyt apteekin testejä jo 4 ja kaikki näyttivät negaa vaikka menkat 3 viikkoa myöhäs mutta myöhemmin sain tietää olevani raskaana... kaksi abortia tehneenäni tunnen hyvin vaivat ja säryt
- ruu1
Järki HOOI! kirjoitti:
negatiivinen=ei raskaana
positiivinen=raskaana
Ei negatiivinen=raskaanaet näytä tietävän mistään mitään.... olen tehnyt apteekin testejä jo 4 ja kaikki näyttivät negaa vaikka menkat 3 viikkoa myöhäs mutta myöhemmin sain tietää olevani raskaana... kaksi abortia tehneenäni tunnen hyvin vaivat ja säryt
- ilmenee
usein rintojen SELVÄNÄ aristuksena ja pienenä lihomispyrähdyksenä. Vatsassa merkkejä usein vasta 12-viikon jälkeen. Jos kuukautiset tulee normaalisti ja testi negaa = älä huoli.
- kuule
kakalla. Ja pierase parikertaa. kyllä kumpu katoaa.
- abortintehnyt -85
Mulla oli kuukautiset 1vko myöhässä ja tein apteekista ostetun raskaustestin. Se oli negatiivinen. Mutta olin silti raskaana.
Joten jos epäilette olevan raskaana kannattaa tehdä testi terveyskeskuksen kautta. Eli aamullinen virtsanäyte laboratorioon. se on 110%varma - Miuku
Tuo vielä tuskin on raskauden merkki. Kuukautisten poisjäänti on eka merkki siitä et vois olla raskaana. Itselläni ainakin näin ollut oj kolme kertaa. Noin kolme neljä päivää kuukautisten poisjäämisestä tein raskaustestit kaikissa kolmessa raskaudessa ja aina testit pitivät paikkansa. Kannattaa lukea testin käyttöohje hyvin ja huolella läpi. Kyllä apteekista saatavat testit on yleensä täysin luotettavia. Kerran olen tehnyt myös negatiivisen testin ja silloin en todellakaan ollut raskaana.
- Mimmi
Niinpä, luotettavia kyllä kun "osaa" tehdä testin oikeaan aikaan. Eli ei siis liian aikaisin. Mulla testi näytti positiivista vasta kolme viikkoa sen jälkeen kun kuukautisten olis pitäny alkaa! Ehkäisyneuvolassakin vaan hyssyteltiin, että ei hätää et ole raskaana jos kerran testi näyttää negaa...loppujen lopuks sain lääkkeellisen keskeytyksen viime tipassa.
- sonja
raskauden oireita: väsymys, paleltaminen, ruumiin lämpö nousee n.0.5 astetta, mielialan muutokset, keinuva olo tai pyörryttäminen, usein pissahätä, huonovointisuus, oudot mieliteot ja inhoamiset, hajut ja maut muuttuvat, turvotusta jne. kaikilla ei ole mitään oireita ja oireet vaihtelevat. tee raskaustesti. kova alavatsa ei kuulosta raskauden aiheuttamalta. sinun pitäisi silloin olla jo melkein raskauden puolivälissä.
- MANNI
MITEN TÄMÄ LIITTYY MITENKÄÄN ABORTTIIN????
- NellaMelinda
Oon nyt 5.kuulla raskaana , ja mulla sattuu jos alavatsan vetää sisään. Ekan 3 kuukauden aikana ei tuntunut mitään, 4.kuulla alko tuntua. Että ei se viel 1.kuulla vältisti, kohtu on niin pieni parina ekana kuukautena.
- ainokka
Täällä ollaan 4.kuulla ja jos vetää vatsaa sisään ja laittaa kättä vatsan päälle, niin vatsa silloin tuntuu isolta.
- KP
Sillo ko mä olin raskaana mä en ainakaa pystyny vetää mahaa sisään ja alavatsas oli kipuja ja oli aika kovaki . Yöl heräsin ainaki 5rt siihen et oli pissahätä . Kannattaa tehä testi jos epäilee.
- Ateisti5449
Päivänselvä raskauden merkki! Ite oon 11 lasta synnyttänyt ja joka kerta on alkanut raskaus kovasta ja turvonneesta alavatsasta
- ei raskaana ei
Alavatsan kovuus kertoo että suolistossa on sinne lukkiutunutta paskaa. Toivottavasti aloittaja on saanut suolensa huuhdeltua tämän kuuden vuoden aikana ilman neuvoa.
- epsu_3
Hei missä vaiheessa raskautta tulee pahoinvointi?
- äiti kolmelle
Kaikille ei tule pahoinvointia missään vaiheessa, toisilla se taas ajoittuu alkuvaiheeseen, toisilla kestää koko raskausajan.......
- Abortin tehnyt
Mulla ei ollut mitään muita oireita kuin kuukautisten poisjääminen, eli ihan turha sitä omaa kroppaa suurennuslasilla tarkkailla! Mulla oli koko ajan päinvastoin olo että kohta ne menkut alkaa kun tuntui ihan normikuukautiskipuja, vaan eipä alkaneet. Oireet raskaudesta alkoivat vasta muutama päivä plussaamisen jälkeen, kun menkat oli jo kolmatta viikkoa myöhässä.
- raskaana?
mulla on kuukautiset yli viikon myöhässä olen ottanut pari kuukautta sitten jälkiehkäisypillerin ja olen syönyt yli vuoden ja syön edelleen e-pillereitä. palelen aina paljon päätä särkee ja usein pissahätä . olen myös stressannut opiskelupaikasta ja siitä olenko raskaana. koska voi tehdä testin ja abortin olen vasta kuusitoista vuotias
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462