näinköhän onmahdollista että kenoon arvotaan vähiten pelatttuja numeroita alkuun sai aina omansa pois nykysin ei voittoja ees pieniä tuu kirveelläkään,ootteko huomannu
KENOSTA
15
8709
Vastaukset
- AVT
Minulle kävi kenossa niin, että pidin yli kaksi kuukautta samaa 6-tason riviä, tulos muutaman kerran 3 oikein. Ajattelin, että en luovuta, joskus ne numerot kuitenkin arvotaan. No, kuitenkin herpaannuin, panin enää silloin tällöin sen rivin, ja lopulta tein vain 3-tason rivin näistä numeroista. Lopun arvaatte, sillä kertaa kaikki 6 numeroa olisivat olleet oikein. Voitin 9 e, kun pelaan 50 sentillä. Ei oikein kannattanut, menihän peliin yli 30 e tänä aikana. Mikähän siinä oli, etten voinut tehdä samaa riviä silloinkin.
- huh huh
jos se ois niin helppoo,ni miks kukaan kävis töissä!!!ja mitä helvetin järkee on pelata 3 tasoa ja rahottaa veikkausta,ethän tosiaan voi voittaa mitään???ja muuten...raha tulee rahan luo...0,5 e...nosta tasoa ja ota kunnon voitto,kyl se sielt tulee joku päivä,semiä sulle...t.peksi
- R.T
Ei sitä tarvitse mitenkään järjestää.Palautusprosentti on alhaalla,joten kertoimet eivät ole suhdassa todennäköisyyksiin.Luonnonlait hoitavat voiton veikkaukselle.
Yksinkertaistettuna kyse on siitä,että jos pelaat kolikon heittoa(kruuna/klaava),niin todennäköisyytesi osua on 50%/50%.Tällöin kertoimen tulee olla 2.00 klaavalle ja 2.00 kruunalle,jotta pysyt teoreettisesti omillasi joka toisen vedon(50% todennäköisyys siis) osuessa.Mutta jos palautusprosentti vedetään(veikkaus oy ab) 60% pintaan,saadaan klaavalle kertoimeksi 0.6/0,5 1.20.Se on vähän eri,kuin se 2.00 jonka kertoimen pitäisi olla,mikäli se suhteutettaisiin suoraan todelliseen todennäköisyyteensä.Ei sillä palautusprosentilla tarvitse rivejä järjestellä.Mitä useampi kierros vain arvotaan,niin sitä varmemmin valuu kassaan rahaa kierros kierrokselta,siis 100-60 %=40% kaikista pelatuista rahoista paukkuu veikkaukselle pitkässä juoksussa varmasti.Toki palautus prosentti häilyy suuntaan tai toiseen yksittäisten sattumien(esim useampi 10-tason osuma)takia.Ja siinäkin heillä on turvana maksu katto,joka leikkaa 10-tason voittokerrointa,mikäli alkaa riskit kasvaa kohtuuttomiksi. - vastaa
No.. tietokonehan siellä numerot arpoo ja kukas sen tietokoneen ohjelmoikaan??
Eli se pelaa 100% varmuudella veikkaukselle rahaa ja aluksi innostuttiin pelaamaan, kun voittoja jaettiin..
Kyse ei voi olla tuurista, sillä tää juttu on niin monille tuttu..
Suosittelen, että älkää antako koneen arpoa..
AINA PAPERILLE JA ITSE!- Asiantuntijainen
"AINA PAPERILLE JA ITSE!"
Ok, mutta onhan se lappu vietävä kuitenkin kioskille ja kone saa sun laittamat numerot ja tilastoi ne illan arvontaa varten ;) ..eli sama arpooko kone sulle numerot vai laitatko itse, kone arpoo kuitenkin illalla ne numerot veikattujen numerojen mukaan.
- keno-haravat
en haluu leuhkia,koska välillä keno vituttaa,mut on olemassa systeemejä,jotka helpottaa isojen voittojen saamista,esim.yritän 9tasoa 14 numerolla,meillä on myynnissä systeemejä,mut ei kauaa,koska mainonta on turhaa ja porukka ei tilaa,joten määkikää kuin lampaat,veikkaus ei oo laittanut haravia kenoon!!!lotossa,vakiossa on ,,miettikää helvetti!joka tapauksessa peli onnea,sain muuten viikko sitten 32 000e!!!ja jos kiinnostaa,tilaukset:[email protected] tai viestillä 041-710 0272.
- pave
vittu jos sä saisit 32000 eur haravallasi et myisi muille.
kenoharavia voi rakentaa tietokoneella itse.
suksi jätkä kuuseen - peksi
pave kirjoitti:
vittu jos sä saisit 32000 eur haravallasi et myisi muille.
kenoharavia voi rakentaa tietokoneella itse.
suksi jätkä kuuseenmiksi en myisi?????meinaatko et keno nappaa päivittäin?pelkkää tuuria,mutt systeemit lisää mahiksii???ja varma tulo on varmaa,eikä mua haittaa jos joku voittaa veikkaukselta,ja se 32 000 on tosi,mut meit on kaks jätkää ja panos yli 200e,joka vitun päivä...mut hei ,vapaa maa,kyl se keno nappaa 0,5eurollaki sit ku nappaa,huh huh ,nyt loppu tää keskustelu,kippis!!!
- myyt
jos sinulla on voittoa tekevä kaava, niin rikastut muutenkin. Jos voittoja ei tule on kyseessä kusetus eli miksi ihmeessä päästäisit muut kiinni suuriin rahoihin noin pientä rahasummaa vastaan vai yritätkö vaan saada rahoittajia omiin peleihisi?
- peksi
myyt kirjoitti:
jos sinulla on voittoa tekevä kaava, niin rikastut muutenkin. Jos voittoja ei tule on kyseessä kusetus eli miksi ihmeessä päästäisit muut kiinni suuriin rahoihin noin pientä rahasummaa vastaan vai yritätkö vaan saada rahoittajia omiin peleihisi?
ei kyseesä oo kusetus,vaan harava on hajoitettu systeemi,esim.12numeroa-hajoitetaan 60 riviä seiska tasoon pari onnen numeroo kaikkiin riveihin,eli sit pelataan 9 tasoa.mut ei se silti takaa voittoa,onhan numeroita 70.mielestäni se kyl parantaa mahiksii,mut rahaakin menee!!!ja systeemin hinta on tosiaan halpa,se on pitkä juttu mut mulle sattu jäämään iso pino niitä,eikä mul oo mitään sitä vastaan et joku muukin voittaa..en tosiaan haluu kusettaa ketään,tilaaminen vapaaehtosta,mut aikasemmin kun myimme näitä,jengi on soittanu ja kysyny et onko nyt jotain uutta,ja moni on ollut tyytyväinen.oon itte tilannu vakion systeemejä,muualta ku veikkaukselta,helpottaa pelaamista mut ei todellakaa takaa voittoa.no eiköhän jokanen pelaa mitä pelaa ja miten pelaa..ei muuta ku pelionnee ja kippis!!!
- tero1
peksi kirjoitti:
miksi en myisi?????meinaatko et keno nappaa päivittäin?pelkkää tuuria,mutt systeemit lisää mahiksii???ja varma tulo on varmaa,eikä mua haittaa jos joku voittaa veikkaukselta,ja se 32 000 on tosi,mut meit on kaks jätkää ja panos yli 200e,joka vitun päivä...mut hei ,vapaa maa,kyl se keno nappaa 0,5eurollaki sit ku nappaa,huh huh ,nyt loppu tää keskustelu,kippis!!!
zähähä! sele!
- systeemejä voi
myyt kirjoitti:
itse tehdä.
Kenelläkään ei ole sellaista kaavaa jolla varmasti voittaa, tuuria olla pitää.
Itse olen laatimassa Kenoon 10 tasolle systeemiä jossa kaikki 70 numeroa ovat mukana. Hintaa sille tulee 2100 euroa 50 sentin panoksella. Pirun kova työ on sen laatimsessakin ja pitäisi vielä 840 kuponkia täyttää. Jos en saa siihen porukkaa niin pitää ottaa pankista laina. Kun/jos sen saan valmiiksi niin kyllä sitä kokeilla pitää.
Itse olen Haravan tehnyt ja itse systeemin suunitellut. - Taitopetsari
systeemejä voi kirjoitti:
itse tehdä.
Kenelläkään ei ole sellaista kaavaa jolla varmasti voittaa, tuuria olla pitää.
Itse olen laatimassa Kenoon 10 tasolle systeemiä jossa kaikki 70 numeroa ovat mukana. Hintaa sille tulee 2100 euroa 50 sentin panoksella. Pirun kova työ on sen laatimsessakin ja pitäisi vielä 840 kuponkia täyttää. Jos en saa siihen porukkaa niin pitää ottaa pankista laina. Kun/jos sen saan valmiiksi niin kyllä sitä kokeilla pitää.
Itse olen Haravan tehnyt ja itse systeemin suunitellut.Vähälahjaisten touhua pistää rahat moiseen huijaukseen. Tietysti on hienoa, että kenon ja loton pelaajia riittää jotta veikalla riittää rahaa meidän taitopelaajien voittojen maksamiseen.
Mutta ihan oikeasti: miettikää nyt hetki, ennen kuin taas menette heittämään rahanne haaskoon lottoamalla ja varsinkin kenoamalla. Todennäköisyys saada jokin vähänkään muutamaa euroa isompi voitto edes kymppien panostuksella on aivan olematon. Mutta tyhmät vaan katsovat sitä yhtä (ehkä jopa kahta) kioskin seinällä olevaa julistetta jossa kerrotaan kuinka viikolla 20/09 voitettiin täällä pelatulla kenolla 205 euroa. Sitten unohdetaan ne muutamat tuhannet rahansa hävinneet kun kuola valuen lyödään taas 20 riviä sisään ja illalla katsotaan kuinka 20 e panoksella tuli 2 e takaisin.
TYHMÄT, pistäkää se 20 e mieluummin vaikka pitkävedon sinkkukohteeseen, jossa kerroin on vaikkapa 2,0 ja voitte tuplata rahanne sillä!
- i
onko kukaan ajatellu huijauksen mahdollisuutta,mikä tietokone se pallokone on
- 13461346
Tänään yläkenossa kymppitasolla 7 oikein...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462