Derbi gpr 50 racing

el core

Kertokaa tuosta pyörästä hyviä/huonoja puolia viritettävyys, vakio nopeus, kestävyys, varaosiensaanti yms mitä nyt kyseisestä pyörästä tiedätte

29

4760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Derbin omistaja

      Itselläni on derbi gpr 99-/02- elikkä vm 99 ja 02 katteet..Paino noin 100kg mutta ei tunnu yhtään että painaisi sen verran! 6 vaihdetta! kiihtyy! Kaikki mopoilijat jää tulemaan! kun vaihtaa vaihdetta kuuluu semmoinen jännä ääni.. ei ole mikään vika! Pystyy ajamaan ilman käsiä helposti noin 50km/h vauhdissa ja pelkällä teharilla kulkeee sen 80km/h ja sitkun isompaa pyttyy ja kaasarii ja kurit pois niin saa helposti kulkemaan 140 ja runko kestää! ON hyvä ajaa mutta välillä kun painaa etu jarruu vähän liikaa niin menee pallit kun kypärä tila on hölmön iso! ja jos gpr:n akku on tyhjä se ei kierrä yhtä paljon kun akku on täysi ja jos on valot päällä ja vilkut niin ei ota tyhjä käyntiä kunolla mutta ottaa kuitenkin tyhjä käyntiä... itelläni ottaa kun antaa vähän kaasuu niin 12000 kierrosta melkein heti ja muuten vetääkin kuin pieni sika! kannattaa ostaa jos haluut jotain muuta kuin paskan skootterin! SUOSITTELEN! ja sitten tietysti saat lisä tietoa derbin sivustoista! Ainoa huono puoli osat on aika kalliit! mutta ei kuitenkaan liian kalliit! ja jos on jotain muuta asiaa niin mun maili on [email protected]

      • tiedetään

        Ainakin innolla kirjoitettu... just tänään meidän koulun mopokatoksessa ei yks sellanen lähteny käyntiin ku sähköt meni yhtäkkiä paskaks.. valot ei palanu eikä startannu.. siihen oli vaihettu akku vähä aikaa sitte.. sit palo startti moottori. JA on vielä 2004 mallinen. Kulkee niinpal helvetist että.. jättäää kaikki mopot pelkillä kuristusten poistoilla siis kaikki paitsi tzr, dt ja gg ec 50 rookien. KULKEE niin pal helv... en suosittele jos ajaa pitempiä matkoja.. ainakaan käytettynä ei ei ei.. toimii hyvin 4000km asti kokemuksen mukaan


      • Derbin omistaja
        tiedetään kirjoitti:

        Ainakin innolla kirjoitettu... just tänään meidän koulun mopokatoksessa ei yks sellanen lähteny käyntiin ku sähköt meni yhtäkkiä paskaks.. valot ei palanu eikä startannu.. siihen oli vaihettu akku vähä aikaa sitte.. sit palo startti moottori. JA on vielä 2004 mallinen. Kulkee niinpal helvetist että.. jättäää kaikki mopot pelkillä kuristusten poistoilla siis kaikki paitsi tzr, dt ja gg ec 50 rookien. KULKEE niin pal helv... en suosittele jos ajaa pitempiä matkoja.. ainakaan käytettynä ei ei ei.. toimii hyvin 4000km asti kokemuksen mukaan

        Niin gpr:ssä on se huono puoli että siinä ei ole polku mahdollisuutta.. Mutta lähtee mäki startilla aika vitun helposti! mulla on ajettu 13tkm ja eikun paranee vaan :DDD! Ei oo ikinä ollu mitään sähkövikaa! Joo on jättäny kaikki mopoilijat taakse PAITSI
        Yamaha TRZ 50:sen se kulkee ja kiihtyy niin v"%& mukavasti! mutta niitä ei oikein saa mistään käytettyinä.. itse katselin semmosta uutta mutta oli hinta aika korkea 3550e!!!


      • el core
        Derbin omistaja kirjoitti:

        Niin gpr:ssä on se huono puoli että siinä ei ole polku mahdollisuutta.. Mutta lähtee mäki startilla aika vitun helposti! mulla on ajettu 13tkm ja eikun paranee vaan :DDD! Ei oo ikinä ollu mitään sähkövikaa! Joo on jättäny kaikki mopoilijat taakse PAITSI
        Yamaha TRZ 50:sen se kulkee ja kiihtyy niin v"%& mukavasti! mutta niitä ei oikein saa mistään käytettyinä.. itse katselin semmosta uutta mutta oli hinta aika korkea 3550e!!!

        itte oon luullu et derbi laukkais paremmin, mut ei se sit vissiin oo niin... vai???


      • Derbin omistaja
        el core kirjoitti:

        itte oon luullu et derbi laukkais paremmin, mut ei se sit vissiin oo niin... vai???

        Se nyt vähän riippuu kuka niitä ostaa käyttää elikkä se riippuu ihan kuskista! Vaihtaa vaihdetta tietyissä kierroksissa jne...


      • jamppadamppa

        DERBI GPR ON SEMMONEN LAATIKKO ETTÄ!!! Jos kyykkyä aattelit niin osta aprilia rs.. paljon parempi kun joku derbin paska


      • Derbin omistaja
        jamppadamppa kirjoitti:

        DERBI GPR ON SEMMONEN LAATIKKO ETTÄ!!! Jos kyykkyä aattelit niin osta aprilia rs.. paljon parempi kun joku derbin paska

        Ihan paska Aprilia rs... derbi on kisa pyörä ja kiihtyy nopeammin kun toi aprilia ja on ominaisuuksiltaan parempi!!! Derbi on vanhemmilta malleilta etumaskista ehkä laatikko mutta aprilia on !#"%"#& ! Ja Aprilia rs maksaa kun mikäkin uutena! Kannattaa ostaa Derbi GPR vm 98-02 tai sit uudenpi mutta ite tykkään tosta vanhemmasta kun se on siistimpi... Värjään noi mun katteet uusiks kokonaan mustaks ja siihen siniset liekit... :P ·•Derß¡ GÞR•·


      • iippari
        Derbin omistaja kirjoitti:

        Ihan paska Aprilia rs... derbi on kisa pyörä ja kiihtyy nopeammin kun toi aprilia ja on ominaisuuksiltaan parempi!!! Derbi on vanhemmilta malleilta etumaskista ehkä laatikko mutta aprilia on !#"%"#& ! Ja Aprilia rs maksaa kun mikäkin uutena! Kannattaa ostaa Derbi GPR vm 98-02 tai sit uudenpi mutta ite tykkään tosta vanhemmasta kun se on siistimpi... Värjään noi mun katteet uusiks kokonaan mustaks ja siihen siniset liekit... :P ·•Derß¡ GÞR•·

        mopon ostan vaan mikä on paras. yamaha tzr 50, aprilia rs 50 vai derbi gpr 50.. siis ne uusimmat mallit näist.


      • iippari
        Derbin omistaja kirjoitti:

        Ihan paska Aprilia rs... derbi on kisa pyörä ja kiihtyy nopeammin kun toi aprilia ja on ominaisuuksiltaan parempi!!! Derbi on vanhemmilta malleilta etumaskista ehkä laatikko mutta aprilia on !#"%"#& ! Ja Aprilia rs maksaa kun mikäkin uutena! Kannattaa ostaa Derbi GPR vm 98-02 tai sit uudenpi mutta ite tykkään tosta vanhemmasta kun se on siistimpi... Värjään noi mun katteet uusiks kokonaan mustaks ja siihen siniset liekit... :P ·•Derß¡ GÞR•·

        ihan pyllyst noi teijän derbit yamaha tzr rulettaa..


      • Paprikaaa...........
        Derbin omistaja kirjoitti:

        Ihan paska Aprilia rs... derbi on kisa pyörä ja kiihtyy nopeammin kun toi aprilia ja on ominaisuuksiltaan parempi!!! Derbi on vanhemmilta malleilta etumaskista ehkä laatikko mutta aprilia on !#"%"#& ! Ja Aprilia rs maksaa kun mikäkin uutena! Kannattaa ostaa Derbi GPR vm 98-02 tai sit uudenpi mutta ite tykkään tosta vanhemmasta kun se on siistimpi... Värjään noi mun katteet uusiks kokonaan mustaks ja siihen siniset liekit... :P ·•Derß¡ GÞR•·

        Aprilia halvempi ku Yamaha....
        Ja ihan vitun nätti muutenkin. Kyl laadust kannattaa maksaa.


      • haistapaska yamaha on pa
        iippari kirjoitti:

        ihan pyllyst noi teijän derbit yamaha tzr rulettaa..

        Yamaha on iha perseestä japsipaskaa iha paska pyllystä .derbi gpr rulettaa


      • dreppler

        mistä sinä ostat varaosia koska mullakin on semmonen ja tarvitsin koko takajarru systeemi...??


    • GOOGLE.....

      Painaako paljon ? onko hyvä vaihto ehto noin 168 cm Kundille?

      • vasku

        painaa 120 kuivapaino mut oon itte päälle 170 ja on mua paljo lyhyemmätkin pystyny helposti ajaa sillä. osta vaa


    • Da ReAl Mc0y

      Oisin ostamassa Derbi GPR jolla ajettu 26tkm ilman vikoja... nii että ois halpa ja ois varaa vielä huoltaa si jälki kätee nii onko järkee vai ei?

    • Mitä kureja?

      osaako joku kertoa, että mitä kuristuksia vuoden -09 mallissa on hukkaputken ja kaasarin reikälevyn lisäksi?

    • derpi miäs

      kyllä se derbi pitää olla ei tommosilla muilla leluilla tee mitään... ja 09 derbin pakoputken sisällä on 3 kuria ja takana ainakin on yks enne änkkää joka on helppo ottaa pois. ja ilmanputsaris on yks kuri ja jos haluaa kulkee niin kannattaa vaihtaa välitykset ja jos vaihtaa ilmanputsarin niin pitää myös vaihtaa suutin.

    • derpi miäs

      paljon tommosen saa kulkee mulla on gpr racing 50 ja kulkee vaa 70 osaan toki virittää mut paljo smmonen kulkee

    • asd

      Yhellä kaverilla kanssa tuommonen, sen voin sanoa että vakiona ei jaksanu oikeen ylämäkeen vääntää (suht. kevyen kaverin alla), mutta kaveri otti jotain kuristusta pois ja nyt kulkee ~70 omaan mittariin. Ja kerran olin kaverin kyydissä kun oltiin keskustan poikki ajelemassa, terpi sammui liikennevaloihin ihan yhtäkkiä eikä käynnistynyt muutenkuin mäkistartilla sitten. Joten polkustartin puuttumisesta koituu omat ongelmansa. Mutta ihan komea pyörä :)

    • derbi kuski

      mulla on derbi gpr 50 ajettu koht 35000 kilsaa ja toimii ihan helvetin hyvin!
      siinä on viiskympinen pytty täl hetkellä ja kurit pois ja ite tehty ensin mäinen käyrä joka menee pytyltä ensinmäiseen paisunta kammioon ni on ite tehty ja sit rajotin poist käytös kait ku en oo ite tehny siihen mitään erikoista sit siihen löytyis 75 cm3 pytty mut siihen pitäis hommata mäntä sarja uusi että sais paikoilleen!

    • kyykky mopo?..

      miks vitus eet ootte ostamas jtain kyykkymopoja?
      ei oo kokemusta mutta helvetin tyhmän näkösta.

      • Mikä kyykkymopo

        Mikä näistä derbi gpr yamahy tzr aprillia rs


      • Derbigpronparas
        Mikä kyykkymopo kirjoitti:

        Mikä näistä derbi gpr yamahy tzr aprillia rs

        Derbi kiihtyy ja kulkee parhaiten jättää kaikki jälkeen


    • tzr1

      Lol tezarilla ohittelin just tehariterpejä, kulkee muuten sen 120kmh alamäkeen :D tasasella 110

    • yamaha tzr

      servas!yamaha tzr vaan on paras nopein,tehokkain ym.

      • kohtamopoilija

        Kerranki joku palsta mis puhutaa kyykkymopoist eikä oo mitää paskamyrskyy siit kui noloi ne o. :D
        Mutta asiaan. Ajattelin tollast derbi gpr:ää hommaa mut mites noi viat niis on? Onko paljo ja jos on nii onko vaikee korjata?:D

        PS. Älkää laittako syiks mitää sellasii et "derbi leipoo, kulkee 20 alamäkee" yms. Kiitos jo etukäteen! :D


      • ysi ysii
        kohtamopoilija kirjoitti:

        Kerranki joku palsta mis puhutaa kyykkymopoist eikä oo mitää paskamyrskyy siit kui noloi ne o. :D
        Mutta asiaan. Ajattelin tollast derbi gpr:ää hommaa mut mites noi viat niis on? Onko paljo ja jos on nii onko vaikee korjata?:D

        PS. Älkää laittako syiks mitää sellasii et "derbi leipoo, kulkee 20 alamäkee" yms. Kiitos jo etukäteen! :D

        Elä osta noit ranskalais merkkejä ne on ihan rimpuloita osta japsi mopo hyvä mies


    • kekeeee6969

      Hyvä Jonnet.. Derbi Gpr kone on sama ku yamahassa :D

    • Ggggpppprrrr

      Gpr 50 on derbin kone ja se on espanjalainen, mulla kiertää helposti 12 tonnii, kulkee suoralla 85 mitää muuta ei oo tehty ku 13 eturatas, painan noin 50

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe