mitä mieltä nimestä...

*YaM#85*

... Jelmeri Vili Valtteri...??? ja Jessica Rona Janita??? tack!

8

798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhat suomalaiset nimet kunn

... teen työkseni päivähoidon toimistotyötä ja
      täällä näkee "pilvin pimein" Jessica ja Janita ja
      Janika -nimisiä tyttöjä. Siis valtavasti!
      Eli keksippä jotain yksilöllisempää.
      Itse pidän vanhoista (siis tosi vanhoista) suomalaisita nimistä tyyliin Miili, Liina, Liinu, Hannes, Olavi yms.

• minä

Rona on hyvä nimi, muut eivät. Jelmeriä kiusattaisiin varmasti nimensä takia.

• *YaM#85*

sisko saa muksun... ja sille je- alkusia nimiä haeskelen... jelmeri vili valtteri kuulostaa sanottaessa kivalta... ja jessicaa siitä ei tule vaikka tyttö oisikin (syitä monia) itse olen mieltyny tuohon jessica rona janitaan... kuulostaa mukavalta... mutta nimi yhdistelmiä on viälä monia!!!
        kiitti kuitenkin

• .........

Jelmeri Vili Valtteri kuulostaisi hassulta ärrävikaisen suusta kuultuna,mutta en tarkoita että se olisi huono nimi,päinvastoin=)

• Mina31

Tuo tytön nimi on liian tavanomainen, joka toinen taitaa jo olla Jessica tai Janina eikä se oikein edes minusta sovi suomalaiseksi nimeksi. Toinen juttu on jos olet suomenruotsalainen. Suomalaiseksi nimeksi se tuo vain mieleen roskaromaanien sankarittarien nimet.
      Pojan nimi on mielestäni sellainen, joka voi aiheuttaa kouluiässä kiusaamista.

• *YaM#85*

haista vittu näin suoraan sanottuna! nimen täytyy olla sellainen mitä muilla ei ole Jelmeri Vili Valtteri on mahtava... minusta... erikoinen... sinänsä... harva on jelmeri... joten ... WAU! ja jessica ei missää nimessä mutta minusta useamman vuoden ajan Jessica Rona Janita on ihana nimi! eli ei janinaa misn tapaukses! tack taas joo

• mä vaa..

toi jessica ei sovi suomalaiselle...tai siis jelmeri ja jessica ei sovi yhtee...kokeile vaikka jenniä, jemmiinaa tai jenniinaa...se vois sopiakkii...eikä tuo rona sovi, mistä lie löytäny...

• tyttö..

Kannattaa varoa kun kritisoit hänen nimivaihtoehtoja. Tulee pian että haista vittu!=) Hän kuullosti alussa fixulta... sääli että pilasi käsitykseni..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      148
      4733
    2. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      106
      1698
    3. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      90
      1559
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      37
      1232
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      108
      1050
    6. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      26
      1003
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      55
      995
    8. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      74
      874
    9. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      795
    10. Jos oot täällä,laita tunniste.

Muuten en lue!
      Ikävä
      47
      773
    Aihe