..nimistä ronja oona serafina ja roni mikael? odotan ensimmäistäni ja nimi tulee olemaan jompikumpi noista.. :) musta ne on kivat nimet. lapsen isän kanssa yhdessä mietitty :)
tykkäättekö..
4
493
Vastaukset
- tarja
Minä pidän nimistä Oona ja Roni,en itse pidä niistä muista nimistä.
Itselläni on toisen pojan nimi Roni ja toisen nimi on Rasmus,tytölläni on nimenä Jasmin.
Mutta ehdit moneen kertaan vaihtaa nimi ehdotustasi, vielä päivää ennen ristäisiäkin.
Mutta valitse sellainen kun itseäsi miellyttää, älä kuuntele kun lapsen isää.Kaikki tutut ehdottaa aina omaa mielikki nimeä. - leena
Tykkään Ronjasta, Oonasta, Ronista ja Mikaelista, mutta en Serafinasta. Itse laittaisin Serafinan tilalle Aurooran tai Aleksiinan.
- Milja
Kaverillani on lapset joiden nimet on Ronja ja Roni. Ihan kivoja nimiä, mutta tosi yleisiä nykyään. Et kai halua että lapsesi kanssa samalla luokalla koulussa on vaikka kolme saman nimistä.
- täti
veljen tyttö on serafiina. en tiedä onko se oikein kiva nimi ainakaan ensimmäisenä. toisena nimenä se olisi ihan mukava.
tuohon pojan nimeen lisäisin keskelle vielä roopen tai jonkun muun ehkä r-kirjaimella alkavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701