Gallup 2

Otetaanpa kerrankin erilainen gallup:

eli: sukupuoli ja ikä?

Miten monta seksipartneria (ei väliä minkäsortin)?

Kuinka monen kanssa heistä olet harrastanut seksiä useamman kerran / olisit halunnut harrastaan seksiä useamman kerran?

Kuinka monen kanssa heistä olet seurustellut / olisit halunnut seurustella??

Kuinka moni on aiheuttanut kylmiä väreitä jälkikäteen ajateltuna (negatiivisessa mielessä)???

20

1976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bella

Nainen ja 22 v.

2 partneria ja toisen kanssa harrastin seksiä useamman kerran.

Toisen kanssa seurustelin ja toisen kanssa en seurustellut enkä olisi halunnutkaan.

Tämä jonka kanssa en seurustellut oli aika paska.

• sukupuoli ja ikä?

- Mies, 30v.

- 2

Kuinka monen kanssa heistä olet harrastanut seksiä useamman kerran / olisit halunnut harrastaan seksiä useamman kerran?

- 1

- 1

Kuinka moni on aiheuttanut kylmiä väreitä jälkikäteen ajateltuna (negatiivisessa mielessä)???

- 0

• vastaukset unohtu: ikä 26v ja mies

Edelleenkin lasken myös omaan seisomattomuuteen kortsun puutteeseen menneet kerrat koska silloin on tehty kaikkea muuta eli n. 20.

5 kanssa useammin kuin yhden kerran (jos aamua ei lasketa useaksi kerraksi,muuten pari enemmän),2 kanssa oisin halunnut uusinta settiä mut ei onnannu tai ei tavattu enää koskaan.

Virallisesti / oikeasti en oo seurustellut kenenkään kanssa,yhden kanssa oisin halunnut ihan tosissaan,muutaman kanssa oisin voinut yrittää puolivakavissaan mut ei vastapuolta kiinnostanu tai ei enää koskaan tavattu.

Ainakin 6 tapausta on sellaista että ei pahemmin kannata muistella heitä runkatessa tai katoaa ne viimeisetkin halujen rippeet.

Summa summarun,enpä jaksa uskoa että kovin monella muullakaan on olleet kovin paljon ruusuisemmat kuviot näissä säädöissä.

• T.....

1. Nainen ja 23 wee
      2. Seksipartnereita 15
      3. 7 kanssa on otettu uusintoja enemmän tai vähemmän suhteen pituudesta riippuen. Ja ainoastaan yhden kanssa olisin halunnut ottaa toiston mutta eipä onnannut.
      4. 7 kanssa siis oon seurustellut.
      5. 2 etoo todella paljon. Toisella oli kyllä suoritus ihan hyvä ja toisella puolestaan totaalinen floppi. Thyi...

• että mikä lasketaan seurusteluksi sun mittapuun mukaan?? Kuullostaa aika oudolta että 23v on seurustellut 7 ihmisen kanssa.Eikait sitä lasketa seurusteluksi että on nussittu muutama kerta vielä sen yhden yön jälkeenkin.Jos on hiljasta pillurintamalla niin voihan sitä toki katella pari viikkoa satunnaisilla tapaamisilla mut ei se kyl seurustelua vielä oo,ei vaikka sattuis laittaan jonkun satunnaisen tekstarinkin silloin tällöin.

• sun kanssa !!!
        yrmio kirjoitti:

että mikä lasketaan seurusteluksi sun mittapuun mukaan?? Kuullostaa aika oudolta että 23v on seurustellut 7 ihmisen kanssa.Eikait sitä lasketa seurusteluksi että on nussittu muutama kerta vielä sen yhden yön jälkeenkin.Jos on hiljasta pillurintamalla niin voihan sitä toki katella pari viikkoa satunnaisilla tapaamisilla mut ei se kyl seurustelua vielä oo,ei vaikka sattuis laittaan jonkun satunnaisen tekstarinkin silloin tällöin.

Menetitkö kenties yöunesi asian takia??? Jos nyt noin vitusti kiinnostaa niin alotin ekan seurustelun 15-kesäsenä ja sitä kesti noin puol vuotta. Sen jälkeen pari parivuotista seurustelua ja niitten välissä/jälkeen neljä seurustelua kestoltaan 3-5 kuukautta. Eli kahdeksassa vuodessa on 96 kuukautta joista olen noin 65 seurustellut...Eli noin 31 kuukautta on tullut sinkkuiltuakin. Menikö jakeluun??? Ei kyllä luulis paljoa sun persettä kutittavan muitten seurustelut ja niitten kestot. Mutta eihän sitä voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu !!!!

• sun kanssa !!! kirjoitti:

Menetitkö kenties yöunesi asian takia??? Jos nyt noin vitusti kiinnostaa niin alotin ekan seurustelun 15-kesäsenä ja sitä kesti noin puol vuotta. Sen jälkeen pari parivuotista seurustelua ja niitten välissä/jälkeen neljä seurustelua kestoltaan 3-5 kuukautta. Eli kahdeksassa vuodessa on 96 kuukautta joista olen noin 65 seurustellut...Eli noin 31 kuukautta on tullut sinkkuiltuakin. Menikö jakeluun??? Ei kyllä luulis paljoa sun persettä kutittavan muitten seurustelut ja niitten kestot. Mutta eihän sitä voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu !!!!

no jos tuo utelu sua noin paljon vitutti niin oisit jättänyt huomioimatta koko jutun,kunhan ihmettelin.Edelleenki ihmettelen sitä että ihmiset vaihtavat seurustelukumppania samassa tahdissa kuin meikäläinen sukkia mut mitäpä vittua se tosiaan mulle kuuluu.Tosin eiks ois helpompaa kaikkien kannalta ottaa panojutut panojuttuina ja seurustelut vähän vakavammin ja harkinnan kanssa niin ei tarvis vaihtaa niin tiheään.

• zzzzzz
        yrmio kirjoitti:

no jos tuo utelu sua noin paljon vitutti niin oisit jättänyt huomioimatta koko jutun,kunhan ihmettelin.Edelleenki ihmettelen sitä että ihmiset vaihtavat seurustelukumppania samassa tahdissa kuin meikäläinen sukkia mut mitäpä vittua se tosiaan mulle kuuluu.Tosin eiks ois helpompaa kaikkien kannalta ottaa panojutut panojuttuina ja seurustelut vähän vakavammin ja harkinnan kanssa niin ei tarvis vaihtaa niin tiheään.

Sä oot kyllä naurettavan ahdasmielinen ja vielä kaiken pahan lisäks epähygieninen persoona. Jos kuule kaikkien kohdalla löytyis ensimmäisellä kerralla se oikea tai edes lähelle sitä niin sun ajattelutavan mukaan avioeroja eikä sun muita olis ollenkaan. Kannattais harkita aivojen hankkimista. Jos sen alusta asti tietäis ettei mitään tule niin tuskin monikaan siihen leikkiin huvikseen lähtee. Toivottavasti en elämässäni koskaan törmää sinunlaisiisi ääliöhin...

• zzzzzz kirjoitti:

Sä oot kyllä naurettavan ahdasmielinen ja vielä kaiken pahan lisäks epähygieninen persoona. Jos kuule kaikkien kohdalla löytyis ensimmäisellä kerralla se oikea tai edes lähelle sitä niin sun ajattelutavan mukaan avioeroja eikä sun muita olis ollenkaan. Kannattais harkita aivojen hankkimista. Jos sen alusta asti tietäis ettei mitään tule niin tuskin monikaan siihen leikkiin huvikseen lähtee. Toivottavasti en elämässäni koskaan törmää sinunlaisiisi ääliöhin...

kamalasti.Ok,kyllä mä tajuan että on ihmisiä (niin miehiä kun naisiakin) jotka ei osaa olla hetkeäkään yksin,pienestä pitäen on koko ajan ollut joku ja aina kun edellinen juttu menee vituiksi niin sit alkaa armoton treffailu ja baareissa ravaaminen vain yks missio mielessä: 'pakko löytää joku' ja muutenkin homma otetaan oikein kunnon 'duuni' asenteella.Sit löytyy se ensimmäionen jotenkuten omiin raameihin ja muottiin sopiva ehdokas jonka kans taas sit seurustellaan ja ollaan niiinnn rakastuneita muutama kuukausi kunnes arki koittaa ja lähdetään taas samalle rundille uudestaan.

Jos oisit ostanut käytetyn auton 10 kertaa ja se ois lauennut joka kerta muutaman kuukauden jälkeen niin millä fiiliksillä ostaisit sen yhdennentoista:kyllä tämä nyt kestää,edelliset vaan oli paskoja?? Esim mä oon vielä sen verran nuori että mulla on onneks varaa valita satsaanko rajalliset resurssini uuteen mutta vähemmän prameaan koslaan,vähän käytetyyn keskitason pirssiin vai loppuun ajettuun mersuun.Eli eipä mekään olla tosiltamme pois jtn. toivottavasti ei tosiaan koskaan törmätä.

• grass
        yrmio kirjoitti:

kamalasti.Ok,kyllä mä tajuan että on ihmisiä (niin miehiä kun naisiakin) jotka ei osaa olla hetkeäkään yksin,pienestä pitäen on koko ajan ollut joku ja aina kun edellinen juttu menee vituiksi niin sit alkaa armoton treffailu ja baareissa ravaaminen vain yks missio mielessä: 'pakko löytää joku' ja muutenkin homma otetaan oikein kunnon 'duuni' asenteella.Sit löytyy se ensimmäionen jotenkuten omiin raameihin ja muottiin sopiva ehdokas jonka kans taas sit seurustellaan ja ollaan niiinnn rakastuneita muutama kuukausi kunnes arki koittaa ja lähdetään taas samalle rundille uudestaan.

Jos oisit ostanut käytetyn auton 10 kertaa ja se ois lauennut joka kerta muutaman kuukauden jälkeen niin millä fiiliksillä ostaisit sen yhdennentoista:kyllä tämä nyt kestää,edelliset vaan oli paskoja?? Esim mä oon vielä sen verran nuori että mulla on onneks varaa valita satsaanko rajalliset resurssini uuteen mutta vähemmän prameaan koslaan,vähän käytetyyn keskitason pirssiin vai loppuun ajettuun mersuun.Eli eipä mekään olla tosiltamme pois jtn. toivottavasti ei tosiaan koskaan törmätä.

-vaihtamalla se ei parane-

• Leenu

Nainen ja 24 vuotta

n. 40

Varmaankin reilusti puolien kanssa useammin ja olisin ollut monen muunkin kanssa useammin, mutta ei ollut mahdolisuutta tai ei tavattu tai jotain muuta.
      7 kanssa seurustelua ja monien kanssa pelkkä sekstailusuhde. -> Pannaan kun nähdään=)

Korkeintaan 10...

• sellasta juttua että pidäks itseä hyvännäköisenä naisena??? Mitä ite oon huomannut (ja kavereilla sama juttu) niin ns. kissamuijat / hyvännäköiset naiset ei niin vaan helposti lähden baarista matkaan ja jos lähtevätkin niin luvassa ei oo yleensä hiplailua ja nukkumista kummallisempaa meininkiä ekana iltana.

• Ei se määrä vaan se laatu.
        yrmio kirjoitti:

sellasta juttua että pidäks itseä hyvännäköisenä naisena??? Mitä ite oon huomannut (ja kavereilla sama juttu) niin ns. kissamuijat / hyvännäköiset naiset ei niin vaan helposti lähden baarista matkaan ja jos lähtevätkin niin luvassa ei oo yleensä hiplailua ja nukkumista kummallisempaa meininkiä ekana iltana.

Tuntuu et nämä "oon harrastanut seksiä 40 ihmisen kanssa, ikää vasta 23 ja useinpien kanssa pannaan kun nähdään" naiset on näitä "seinäruusuja" jotka otetaan mukaan kun kukaan muu ei suostu... Mun mielestä aika säälittävää tai oikeastaan aika ikävää, nämä seinäruusut siis.

• Leenu
        Ei se määrä vaan se laatu. kirjoitti:

Tuntuu et nämä "oon harrastanut seksiä 40 ihmisen kanssa, ikää vasta 23 ja useinpien kanssa pannaan kun nähdään" naiset on näitä "seinäruusuja" jotka otetaan mukaan kun kukaan muu ei suostu... Mun mielestä aika säälittävää tai oikeastaan aika ikävää, nämä seinäruusut siis.

Tarkennus nyt kuitenkin, että nämä useamman kerran (seksisuhteet) eivät todellakaan aina lähde mistään baarista ja kännissä. Joskus arvostelukyky on tottakai pettänyt ja tullut hairahdettua humalassakin, mutta en kyllä myönnä mikään seinäruusu olevani. Se nyt sitten taas on eri juttu. Ja tässä tultiin taas samaan lopputulokseen; Miehet nai ympäri maailmaa ja ketä vaan niin on kova jätkä. Toisinpäin asia on taas eri. Tietäsittepä vaan miehet mitä teistä puhutaan. Ihan samallalailla sitä naiset etsii panopuuta ja puhuu teistä kuka on hyvä ja jos siltä sais yms yms.Että silleen..

• listani

sukupuoli ja ikä?
      -nainen 43v

-Taitaa olla 17

-seitsemän kanssa harrastanut useamman kerran
      -kuuden kanssa olisin mielellään ottanut uusinnan

Kuinka monen kanssa heistä olet seurustellut /
      olisit halunnut seurustella??
      -kuuden kanssa seurustellut
      -kahden kanssa olisin halunnut seurustella

-0, vaikka muutama oli aika turhia kokemuksia

• Mandiini

sukupuoli ja ikä?

Nainen 21 vuotta

6 kappaletta

5 kanssa olen harrastanut useamman kerran. Se yksikin pyysi uusintaa mut sillon jo seurustelin.

1 kanssa olen seurustellut 1.5 vuotta. Viimesimmän miehen kanssa voisin ehkä haluta seurustella.

Ei kukaan.

• opiskelija

Nainen 50v

n. 40 kpl

varmaan 30 kpl/ kaikki ois halunnu harrastaa seksiä mun kans useemmin mut mä olin jo saanu mitä hain.

en kenenkään/ olisin haluunnu seurustella kahden kans silleen et ois tehty muutakin ku naitu, en naimisiinmenomielessä.

En mee kenenkään kans, jonka kans en jostain syystä halua.. en oo siis katunu ketään.

• vaan

- nainen, 22v.

- 16

- 8 kanssa usein, yks siihen lisäks sellanen jonka kanssa vois uusia (jos voisin nyt noista päättää niin toivon että oisin ollu vaan kolmen kanssa)

- 4 kanssa seurustelua

- ja kolmesta kylmiä väreitä

määrä kaduttaa, olen huono ihminen. ystäväni eivät tuota lukua tiedä. sen kuitenkin etten juurikaan ole pihtaillut. ja se kaduttaa. haluaisin muuttua, mutta minut saa silti liian helposti mukaan. huomio ja läheisyys on ne mitä kaipaan. seksiä en niinkään. voin olla ilman vaikka kuinka kauan.

• hip_hei

Nainen 19 v.

Seksikumppaneita 6.

3 kanssa sekstaillu useammin ku kerran.

Yhden kanssa seurustelin. Muiden kanssa en olisi edes halunnut.

Exä aiheuttaa positiivis-negatiivisia viboja edelleen. Samoin yhden eräs yhden illan jutuistani, josta hullunhauskojen baari-iltojen tuloksena on kehkeytyny kai jo jonkinlainen vakipano.

• miä

-Nainen, 25v
      -32 kpl
      -yli 20:n
      -6 kanssa seurustellut joidenkin kanssa epäselvää hengailua
      -Muutamat olisi todella voinut jättää väliin (surkeita puuhailussa, tai liian huonosti varustettuja...rajansa toki kaikella :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      82
      2627
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      52
      2597
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      68
      2543
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      74
      2443
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      41
      1960
    6. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      56
      1894
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      105
      1779
    8. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      22
      1327
    9. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1327
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      17
      1158
    Aihe