Oon aikeissa ostaa Maruin mini-MP5 konepistoolin. Pro Airsoftilla ei näy niistä mitään tietoja. (Aseen pituun, lähtönopeus, paino, lipaskoko?) Kertokaa pliis kaikki mitä tiedätte Mini-malleista. Erityisesti MP5A5 ministä. Kiitos jo etukäteen. :)
Maruin mini-aseet
67
13705
Vastaukset
- kinneas
Lähtönopeus(oma-arvio)24-34m/s
Ampuu sarjaa
toimii 4-AA paristolla.
SUOSITTELEN MINEJÄ jos sinulta löytyy ladattavia AA-"akkuja" joissa löytyy tehoja hyvin/paljon aina 1000mAh ylöspäin, sillä silloin aseen teho&tulinopeus kasvaa HUOMATTAVASTI. Puhun 2päivän kokemuksesta, jonkajälkeen jäi kuulia piippuun jumiin, ja siinä se... Avasin aseen, tyhjensin piipun kuulista, mutta sielläse lojuu kaapissa- osina, kun en osannut sitä enään kasata =p- Nimetön
tiedosta. taidanki tilata sen heti ku voin.
- nimetön
Ne kyllä toimii AAA-paristoilla eikä AA-paristoilla niin minä ainakin oon lukenu.
- kinneas
nimetön kirjoitti:
Ne kyllä toimii AAA-paristoilla eikä AA-paristoilla niin minä ainakin oon lukenu.
Kyllä tässä mp5-mallissa on paikka neljälle AA paristolle. ...muista mineistä en tiedä...?
- nimetön
kinneas kirjoitti:
Kyllä tässä mp5-mallissa on paikka neljälle AA paristolle. ...muista mineistä en tiedä...?
Missä näitä aseita on myynnissä, proairsoftissa ainakin luki että niissä käytetään AAA-paristoja. Ajattelin ostaa itsekin.
- jak
Jep jep,mullakin on tollanen maruin mini-ase mutta se on uzi smg mini. on ollut tuollasen kolme viikkoa ja viel ei oo ykskään kuula jääny piippuun jumiin
- airsoft alottelia2
kaikki mun kaverit sanoo et ne lähtee 43m/s et lolololol
- ???
jak kirjoitti:
Jep jep,mullakin on tollanen maruin mini-ase mutta se on uzi smg mini. on ollut tuollasen kolme viikkoa ja viel ei oo ykskään kuula jääny piippuun jumiin
hei kuinka kovaa se uzi lähtee, paljon painaa, mont kuulaa sinne menee suunnilleen?? mä voisin ehkä hankkii sellasen uzin.
- pelimies___
Nimetön kirjoitti:
tiedosta. taidanki tilata sen heti ku voin.
Ei kannata tilata miniaseita aloittelijana ostin sen ja menin yhteen peliin niin eihön siitö mitään tullut kun ei edes lentänyt vihuun asti :-( joten en suosittele(PS:omistan kyllä nyt laadukkaamman aseen.)
- mies
minit on paskoja niissä on huonot tehot maksaa laatuunsa nähden paljon. ÄLKÄÄ OSTAKO MINIASEITA NIISTÄ EI TUU KU PETTYMYS. Suosittelen jousitoimisia maruinin 50e pistooleita.
- nimetön
...ne ei ammu sarjaa.Samaa mieltä oon miniaseiden tehoista... ei hyvät. Ihan kiva niillä varmaan on huvikseen ampua.
- kinneas
nimetön kirjoitti:
...ne ei ammu sarjaa.Samaa mieltä oon miniaseiden tehoista... ei hyvät. Ihan kiva niillä varmaan on huvikseen ampua.
ne AMPUU sarjaa, ja ne...ainankin maruin mp5mini käyttää AA-paristoja.
- nimetön
kinneas kirjoitti:
Ei ne voi ampuu sarjaa kun ei ne toimi sähköllä eikä kaasulla.
- Kinneas
nimetön kirjoitti:
!!! Ne minit toimii SÄHKÖLLÄ, AA(jotkutAAA)-paristoilla, ja multa löytyy 1 maruin mp5-mini(tosin osissa)kaapinpohjalla, joten tiedän mitä höpötän!
- nimetön
Kinneas kirjoitti:
!!! Ne minit toimii SÄHKÖLLÄ, AA(jotkutAAA)-paristoilla, ja multa löytyy 1 maruin mp5-mini(tosin osissa)kaapinpohjalla, joten tiedän mitä höpötän!
Tarkotin että se pistooli ei toimi sähköllä.
- Kinneas
nimetön kirjoitti:
Tarkotin että se pistooli ei toimi sähköllä.
jaa, no sitten ok. minä olen kyllä sitämieltä että niiden(pistoolien) kantomatka on kyllä ihan hyvä vemputtimeksi(20-30m 0.20g-kuulilla kaverin marui glockilla)
- airsoft-alottelija
Kinneas kirjoitti:
jaa, no sitten ok. minä olen kyllä sitämieltä että niiden(pistoolien) kantomatka on kyllä ihan hyvä vemputtimeksi(20-30m 0.20g-kuulilla kaverin marui glockilla)
Marui Glock on kyllä hyvä jousiviritteinen. Ampuu 0,12 g kuuliaki suunnilleen ton 20-30m. Ajattelin hankkia halvan sarjatulimallin ja Kysyinki just siks noista mineistä. Kiitokset vastanneille. Tästä oli kyllä apua. :)
- ggg
kinneas kirjoitti:
KAIKKI MARUIN MINI ASEET KÄYTTÄÄ AA-PARISTOJA!!! PRO-AIRSOFTIN SIVUILLA SE AAA JUTTU ON PASKAA!! SE ON WEBMASTERIN VIRHE!
- .....
nimetön kirjoitti:
Mulla on mp5 mini, ja 4-aa paristoa, ja sarjaa ampuu semmoset 15-30m!
- gzsreg
Noniin naskit. Olkaapas hiljaa kun ette asiasta tiedä.
Maruin minit ampuvat 24-40m/s. Paljon eroja lähtönopeuksissa.
Ei sovi varsinaiseen pelikäyttöön, mutta vapaa-ajan ammuntaan. Ei ole kyllä minun mielestäni mikään kovin kannattava ostos. Ehkä enemmän leluksi.
Lipas ei irtoa oikeasti vaan panokset kipataan aseen sisällä olevaan säiliöön (aika säälittävää)
Sekä monet osat jotka liikkuvat isommassa mallissa, ei liiku mineissä vaan ovat kiinteitä (hyvin säälittävää)
Leluksi ihan hyvä mutta EI MUUTEN. - gjklfd,f,lxkskl
nimetön kirjoitti:
mitäköhän paristot on? oisko vaikka sähköö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Top Sec
Mäkin ooon samal kannal kuin sinä mies, mut jousi pistoolien parhaat aseet löytyy 29€ esim Cybergun Taurus PT92 nopeus 85m/s ne viidenkympin korvil olevat jousi pistooleil on must aika huono hinta/laatusuhde
- Kinneas
kylläpäs tuli pitkä "keskustelu" tästäkin aiheesta =P =P =P
- airsoft-santtu
ainakin lähtönopeus on minun tietääkseni 43m/s
- -Rollaattori-
Mini MP5 A5 Teknisiä tietoja:
Pituus - 303mm.
Paino - 307g.
Lähtönopeus - n. 24m/s.
Lipaskoko - Aseessa ei ole varsinaisesti lipasta, mutta ase vetää itseensä n. 130 kuulaa.
Lähtövoima - 0.08 Joulea.
Kantama - n. 20m.
Miniaseista ei ole pelikäyttöön sen paremmin kuin patteriäyttöisistä pistooleistakaan (EBB) heikon tehonsa vuoksi. Toki voit harrastaa niillä tauluammuntaa kuten tämä herra: http://www.gizmos-uk.com/Video/Mini_MP5_Movie.AVI- nimetön
Mitä toi 0.08 joulea tarkoittaa???????? Ja paljonko kwc hop-up pistooleissa on jouleja?????
- mini kannustaja!
Etkö sä tiedä mitään mineistä?
Vähän "parempia" tietoja:
pituus:27cm
paino:450g
lähtönopeus:43m/s
lipaskoko: 85(joissain 100)kuulaa
lähtö energia/voima: 0,21j
kantama: 40/45 metriä(Tyynellä säällä)
(Tiedän koska itselläni on kädessä maruin mp5 a5 eli tiedän mistä höpisen ja muuten ei kannata ostaa kunnon metsäsotaan vaan sellaiseen "pihasotaan")
E.M - *jomppes*
ookko ny ihan varma et lähtö nopeus on noin alhainen ja kyll tommosell ny jotenki softaapi....
- ???
mini kannustaja! kirjoitti:
(Tiedän koska itselläni on kädessä maruin mp5 a5 eli tiedän mistä höpisen ja muuten ei kannata ostaa kunnon metsäsotaan vaan sellaiseen "pihasotaan")
E.Mahaa kiitti tieosta mä aion hankkii sellasen siisti ase kyl
- ???
E.Mno kandeisko tällanen mini ase ostaa metsässä pistoolisotaan??
- erhrsyh
??? kirjoitti:
no kandeisko tällanen mini ase ostaa metsässä pistoolisotaan??
Jos te oikeesti pidätte näitä aseita mahtavina niin voisitte harkita vakavasti airsoftin lopettamista. Sillä tietoa teillä tästä harrastuksesta ei silloin ole.
- -.,.-,-.,
E.MKantomatka testattu Mini MP5 A5:lla , hallissa. Lensi noin 7 ja puoli metriä tarkasti. Suoraan eteenpäin ammuttaessa, kuula tippui maahan noin 18 metrin jälkeen.
Ei anneta vääriä tietoja, vaikka Suomi24 onkin.
Älkää vaan ostako Mini-aseita.
Maruin Mini-aseissa EI OLE lähtönopeus / teho eroja.
Jouleja aseessa on noin 0.1
Lipaskoko, noin 100 kuulaa.
Painaa noin 390g..
En suosittele mihinkään airsoft aktiviteettiin. Tulee vaan paha mieli. - softaaja mellilästä
-.,.-,-., kirjoitti:
Kantomatka testattu Mini MP5 A5:lla , hallissa. Lensi noin 7 ja puoli metriä tarkasti. Suoraan eteenpäin ammuttaessa, kuula tippui maahan noin 18 metrin jälkeen.
Ei anneta vääriä tietoja, vaikka Suomi24 onkin.
Älkää vaan ostako Mini-aseita.
Maruin Mini-aseissa EI OLE lähtönopeus / teho eroja.
Jouleja aseessa on noin 0.1
Lipaskoko, noin 100 kuulaa.
Painaa noin 390g..
En suosittele mihinkään airsoft aktiviteettiin. Tulee vaan paha mieli.mulla on mini mp5 ja en halua uskoo et siihen menee jtn 100 kuula ennemmin siihen menee jtn 40-60 kuulaa tai vähemmän.ja ihan turha ase älkäää ostako
- jdjkdjfkjddslod
E.Mei muuten varmasti irtooo 0,21joulea
- enigmaq
että minejä ei kannata ostaa!!! lentomatka on olematon ja aseet ovat suoraan sanoen leluja!!
- apina
mulla on ollu sellanen mutta se oli aika tehoton en suosittelisi ostamaan koska jos ammut vaikka pahvilaatikkoon niin siihen ei tuu edes jälkeä suosittelisin että ostat tämän http://www.savenmaa.fi/tuotteet/72/207/muovikuulaase_d95.phtml se on samaa hintaluokkaa
- softari
Ei teidän kannata hommata mini aseita jos aiotte ihan tosisssanne ruveta harrastamaan:Jos aiotte niin hommatkaa maruin vemppu pisla.Kavereiden kanssa mekin tehdään niin että pelataan niillä välillä sisätiloissa sellaisia minipelejä vaikka ittellä ak-47 onkin ja glockki maruilta.Eli siis huvitteluun niin me kavereitten kanssa ok mutta vähän isompiin ei tuu mittää
- -ilari-
Jaa.... En mäkä paljon niistä tiedä mut
-lentää alle 25m
-lipas on varmaan joku 12-21 kpl
ootko jo ostanut aseen?
kun on 2v aikaa viestistäs! - hoi
no siinä ei oo lipasta ja ei amu tolkistäläpi se on sähkö käytöinen tai paristo me ne käymään boystoys myymälasä kirjoita boystoys googleen
- *jomppes*
kyselen aivan samaa kuin sä.oon jo pitkään aikonu ostaa hyvän edullisen aseen ja löysin nämä mini aseet. kaveri sanoo et ne ei oo aivan paskoja eikä parhaitakaan joten mitä mä teen, aseista ei kerrota mitään mikä tosin on epätavallista pro-hobbyn sivuilla
- ^^bling^^
sanokaa nyt joku sivu kun oon ettiny koko illan että misdsä olis sellanen sivu ja sanokaa paljonko ne maksaa kun aattelin ostaa jos ne ei maksa mitään maltaita
- sekoboltsi321
miniaseissa ei käytetä lipasta lähtönopeus riippuu paristojen tehosta painoa en tiedä ehkä 500g.
- Keskisoftari
Joo totaniin oon sellanen 10v softari. löytyy MP5 (vemppu) P99 (vemppu) (P99 on paskana) ja nyt saan ton Marui Steyr Mini ja jonku ihme paska vemppu pislan. No aattelin että oisko tietoa siitä pikku lelusta? Kts etukäteen! Tv: Softari.
- Keskisoftari
Keskisoftari kirjoitti:
Joo totaniin oon sellanen 10v softari. löytyy MP5 (vemppu) P99 (vemppu) (P99 on paskana) ja nyt saan ton Marui Steyr Mini ja jonku ihme paska vemppu pislan. No aattelin että oisko tietoa siitä pikku lelusta? Kts etukäteen! Tv: Softari.
Joo anteeks toi kiroilu! [Oon oikeest 15] : DDDD
- Softaaja10
Keskisoftari kirjoitti:
Joo anteeks toi kiroilu! [Oon oikeest 15] : DDDD
4v vanha keskustelu (eli tää nyt) on siis nyt ekana tossa listassa=S Joo, älkääpä ostako edes pihakäyttöön tollasta...Lähdöt on sen 24 m/s, paremmilla pattereilla EHKÄ nousee, lippaasta en tiedä mutta sitä 100 luokkaa ehkä, ja ase jumittuu helposti vielä..Nuohan on aika lailla täyttä pas***..Ei pahalla.Hankkikaa vaikka mieluummin fincoinssista joku surkee sähkötoiminen jos sellasta haette..Siellä on nimittäin kaikki sähkötoimiset=D Ja sitten, mieluummin just sellanen jousitoiminen vemppu..En ny tiiä sitten minkä, ehkä se marui Glock olis hyvä..
- softari aloittelija
Softaaja10 kirjoitti:
4v vanha keskustelu (eli tää nyt) on siis nyt ekana tossa listassa=S Joo, älkääpä ostako edes pihakäyttöön tollasta...Lähdöt on sen 24 m/s, paremmilla pattereilla EHKÄ nousee, lippaasta en tiedä mutta sitä 100 luokkaa ehkä, ja ase jumittuu helposti vielä..Nuohan on aika lailla täyttä pas***..Ei pahalla.Hankkikaa vaikka mieluummin fincoinssista joku surkee sähkötoiminen jos sellasta haette..Siellä on nimittäin kaikki sähkötoimiset=D Ja sitten, mieluummin just sellanen jousitoiminen vemppu..En ny tiiä sitten minkä, ehkä se marui Glock olis hyvä..
sanoit siitä fincoins sivusta. onko sieltä tommonen Double Eagle M49A hyvä softari? houom.. (muutkin saa vastata) ku en ite oo koskaan ostanu fincoinsissta. etu käteen jo kiitos
- softari aloittelija
softari aloittelija kirjoitti:
sanoit siitä fincoins sivusta. onko sieltä tommonen Double Eagle M49A hyvä softari? houom.. (muutkin saa vastata) ku en ite oo koskaan ostanu fincoinsissta. etu käteen jo kiitos
tarkotin ton Double Eagle M49A sijaan Well MR-799
- Minit haisee
softari aloittelija kirjoitti:
tarkotin ton Double Eagle M49A sijaan Well MR-799
Älä missään nimessä osta miniasetta!!! Ulkomailta näin kaupassa saman aseen 45e, enkä tiennyt silloin vielä softauksesta paljon mitään. Kun en viitsinyt ostaa sitä, niin myyjä tiputti hintaa ja tokaisi ''Is the best''. Ostin aseen, ja heti lentokoneesta ulos päästyäni ja asetta kokeillessani varmistin jäi käteen. Että on todella hyvä. Tehotkin oli olemattoman pienet, eikä kuulaa saanut lentämään 15m pidemmälle edes 0.12g kuulilla.
- hydromaalinen
Minit haisee kirjoitti:
Älä missään nimessä osta miniasetta!!! Ulkomailta näin kaupassa saman aseen 45e, enkä tiennyt silloin vielä softauksesta paljon mitään. Kun en viitsinyt ostaa sitä, niin myyjä tiputti hintaa ja tokaisi ''Is the best''. Ostin aseen, ja heti lentokoneesta ulos päästyäni ja asetta kokeillessani varmistin jäi käteen. Että on todella hyvä. Tehotkin oli olemattoman pienet, eikä kuulaa saanut lentämään 15m pidemmälle edes 0.12g kuulilla.
Kerran ammuttiin yhen kaverin kans mini aseilla n. 2-3cm päästä suoraan mahaan ja arvatkaapas mitä kävi? Noh, pieni punainen läiskähän se siinä... (eikä sattunu läheskää nii paljoo ku jollai UHC:n vemppu pislal ampuis...) eli ostakaa ekaks aseet joku kiinuri vemppu tai sähkö.
- vemppumaster
hydromaalinen kirjoitti:
Kerran ammuttiin yhen kaverin kans mini aseilla n. 2-3cm päästä suoraan mahaan ja arvatkaapas mitä kävi? Noh, pieni punainen läiskähän se siinä... (eikä sattunu läheskää nii paljoo ku jollai UHC:n vemppu pislal ampuis...) eli ostakaa ekaks aseet joku kiinuri vemppu tai sähkö.
MINI! lol. ostakaa vaikka maruin m92f military model ekaks aseeks. hyvä toinen ase jatkossa
- sAWSAs
vemppumaster kirjoitti:
MINI! lol. ostakaa vaikka maruin m92f military model ekaks aseeks. hyvä toinen ase jatkossa
Kyllä mini aseillakin voi softata tosin se ei ole mikään ison kantaman ase.Se sopisi varmaan softaamaan pienellä alueella. ja ei siinä mitään lippaita käytetä ainakaan mitä minä katsoin videoista aseen päällä olevaan luukkuun vain kaadetaan kuulat.
- Korpraali Mike
.. shittiä.
- Cullin
Paskaa tavaraa koko minisarja. Pelikelvoton, ja lelumainen helvetin pienen kokonsa ansiosta.
- jonnehei
Cullin kirjoitti:
Paskaa tavaraa koko minisarja. Pelikelvoton, ja lelumainen helvetin pienen kokonsa ansiosta.
mulla ja mul kamul o marui mini aseet ja vittu et on muuten hyväi!! keranki ku sodittiin niil ni mun kamu oli puskas camperina ni menin vaa siihen metrin päähä taakse ja amuin sarjala päähän! vähä nauroin ku kaveri itki siin maas!!
- G&G = Best
jonnehei kirjoitti:
mulla ja mul kamul o marui mini aseet ja vittu et on muuten hyväi!! keranki ku sodittiin niil ni mun kamu oli puskas camperina ni menin vaa siihen metrin päähä taakse ja amuin sarjala päähän! vähä nauroin ku kaveri itki siin maas!!
tais olla se sun kaveri joku 2kk:tinen ku itkee ku ampuu mini aseella mini aseet on paskoja ja jollain G&G GR 16 ase on 100 kertaa parempi ja jos sil ampuu ni ei kaverit rupee itkee ku osuu et MINI ASEET ON PASKOJA
- Akselitus
Maruin mini-aseet ovat kauhean huonoja kaverillani oli mini-ase juuri mp5. Hän sanoi ettäse lähtee vain 45ms.
- 4gtfrgt2wh3h6t
5v vanha ja tuol lukee UUSI
- ostakaa toi
jos haluutte tehokkaan air-soft pistoolin niin ostakaa toi http://www.airsoftnet.fi/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=455&category_id=9
PS:Lähtönopeus m/s 78-83 0,20g kuulilla!!!!!! - sjs12
ihan turhii ja jos et tiiä mist tollasii saa nii kirjota googlee sabe
- airsoftaaja.....
itelläni on cybergun colt m1911a1 ja täs tekniset tiedot
Colt M1911 A1
Lipaskoko - Magazine capacity 12 kpl (pcs)
Pituus - Length 216 mm
Paino - Weight 539 g
Lähtönopeus - Initial bullet speed (0,12g) 100 m/s
ostin tän aseeen proairsoftista.se on iha hiton hyvä!!!!!! - uzi
ampuuks cypergun micro uzi sarjatulta
- seeparas
ostakaa well l96 iha sika hyväää!!!! ei ainakaa tarkkuudesta voi oikee enempää tinkii osuu 70m tarkast
- rekastaw
maruin jouspislat on parhaita ei tarvii muuta ne on aika tarkkoi ja voitan p90:sen niillä
- aaaaaaaaaaaoaaai
gybergunit menee rikki
- HALOOOOOO
JUMALAUTA TÄÄ ON TURHAAAAAAA!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi822627On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole522597Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682543Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä742443Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl411960Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu561894Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051779Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve221327Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko271327Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?171158