En viihdy rannalla

olematon poika

Tänään kun pyöräilin sattumoisin läheisen uimarannan ohi, siellä näytti olevan paljon ihmisiä (erityisesti nuoria). Tunsin oloni vähän ulkopuoliseksi, kun katsoin sitä väenpaljoutta. Olin juuri palaamassa jokapäiväiseltä pyörälenkiltäni - minnekäs muualle - kotiin, jossa on haudanhiljaista vanhempieni töissä ollessa.

Joku varmaan tilanteessani lähtisi sinne rannalle, mutta minua ei huvita yhtään. Ei houkuttele lähteä sinne yksin, kun ei ole oikein kaveria. Lisäksi olen todella laiha (177/55), ja lihastakin on ihan olemattomasti. Nuo syyt estävät minua menemästä rannalle, niinpä murjotan kaiket päivät kotona lukuun ottamatta pyöräilyyn kuluvaa aikaa.

Onneksi sentään on takapiha, jossa voi istua auringossa...

50

20665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laora

Ei sinussa mitään vikaa ole, eikä sinne rannalle tietty pakko ole mennä. Eikä todellakaan tartte olla joku pullistelija että sinne VOIS mennä. Eläkä ainakaan murjota kun on kesäkin vielä! :)
      Aina sitä keksii jotain muuta tekemistä, ei se elämä siellä rannalla ole, ja jos ei ole sellasta kaveria jonka kanssa puuhaa kaikkea niin hommaa sellainen. Helppo juttu, tutustut vaan uusiin ihmisiin.
      On niitä tyyppejä paljonkin joita ei kiinosta mennä mihinkään rannalle, ihmisiä löytyy muualtakin kuin sieltä.

*täällä on toinen jota ei vaan yksinkertaisesti huvita lähtee mihinkään rantsuun kärventämään itteään, mie oon kotona mieluummin* :)

• poika

tosi kiva että et viihdy rannalla sinäkään! joo, ystävii saa kun on ite kiva! ja silleen...

• mitä siellä on

niin ihmeellistä...

• Laora

Lötköttää auringossa ja polttaa nahkansa, katella uima-asuisia kansalaisia ja välillä uiskennella jossain limaisessa ja vauvojen sotkemassa vedessä :D On se kumma miten se on joidenkin elämä...

• poikke88_
        Laora kirjoitti:

Lötköttää auringossa ja polttaa nahkansa, katella uima-asuisia kansalaisia ja välillä uiskennella jossain limaisessa ja vauvojen sotkemassa vedessä :D On se kumma miten se on joidenkin elämä...

Rannalla käymisen ideana on juuri rentoutua, ruskettua ja katsella vastakkaisen (jotkut tietysti myös saman) sukupuolen edustajia uimapuvuissa. Ja onhan se uiminenkin mukavaa :)
        P.s. Laorankin näkisi mielellään uimapuvussa :):):)

• kokemuksia
        poikke88_ kirjoitti:

Rannalla käymisen ideana on juuri rentoutua, ruskettua ja katsella vastakkaisen (jotkut tietysti myös saman) sukupuolen edustajia uimapuvuissa. Ja onhan se uiminenkin mukavaa :)
        P.s. Laorankin näkisi mielellään uimapuvussa :):):)

Tuli mieli kirjoittaa tähän keskusteluun hieman kokemuksista. Meikäläinen oli jo vuosia sitten tuhdissa kunnossa pidemmän aikaa. Rannoille ei kehdannut mennä. Tuli into laihduttaa. Kokemus oli aivan sanoin kuvaamaton. Rannalla sai nyt oleilla aivan rauhassa. Ei toisten katseita, eikä suoranaisia herjauksia (joita oli aikaisemmin kuullut). Kuitenkaan itse en ole rannoilla välittänyt onku joku muu lihava vai laiha. Luulen, että ei moni muukaan. Vain nämä harvat tyypit saavat helposti ajattelemaan, niin että minä en tänne kuulu. Elä omaa elämääsi. Ole millainen olet.

• Perhonen72
        kokemuksia kirjoitti:

Tuli mieli kirjoittaa tähän keskusteluun hieman kokemuksista. Meikäläinen oli jo vuosia sitten tuhdissa kunnossa pidemmän aikaa. Rannoille ei kehdannut mennä. Tuli into laihduttaa. Kokemus oli aivan sanoin kuvaamaton. Rannalla sai nyt oleilla aivan rauhassa. Ei toisten katseita, eikä suoranaisia herjauksia (joita oli aikaisemmin kuullut). Kuitenkaan itse en ole rannoilla välittänyt onku joku muu lihava vai laiha. Luulen, että ei moni muukaan. Vain nämä harvat tyypit saavat helposti ajattelemaan, niin että minä en tänne kuulu. Elä omaa elämääsi. Ole millainen olet.

Mulla on ylipainoa n. 35 kiloa johtuen mun lääkityksestä. Mä kyllä tykkään olla rannalla, koska olen sinut itseni kanssa. Ja koen itteni ihan "normaaliksi", kuin muutkin rannalla kävijät.

• olematom poika

Kuule olematon poika,kun et viihdy rannalla ja murjotat yksin kotona kaikki päivät,niin annan sinulle hyvän toiminta ohjeen:Runkkaa!Vedä vanttuuseen niin että morkoonit soi ja anna lieskojen lentää,se helpottaa ja antaa sisältöä
      henkisesti köyhään elämääsi!
      terv,Neuvonantaja

• life

nauti elämästä, varsinkin kun suomessa on niin vähän lämintä. ole oma ittesi ja muista ei kukaan täydellinen ole. jokaisessa meissa pieni epävarmoja itsestämme.anina luulemme joku on parempi ja kauniimpi kuin me. vaikka todella ei olekaan. olemm kaikki yhtä kauniita ja on joku,joka voi ihanoida meitä. menee rphkeästi rannalle ja sula porukaan. pärjäille. ålå jää yksin koskaan se on kamalan väärä tapa hoitaa asioita. tsempiä

• "Olematon poika"

Suret aivan turhaa "olemattomuuttasi".Tiedätkö kuinka useat tytöt ihailevat hoikkia poikia,suorastaan palvovat ja herkästi myös ihastuvat,jopa rakastuvat hoikkiin poikiin.Mitä luulet tyttöjen ajattelevan näkiessään yli satakiloisen läskikasa-jätkän vyöryessä ohitseen läskirenkaat hyllyen? Jätä sureminen hoikkuudestasi tykkänään pois,mene rannalle ja näet tyttöjen tsiikailevan sinua aivan toisella silmänpilkkeellä kuin noita vyöryviä mäkkäri-mainoksia.Mene rannalle,nauti elämästäsi,anna tyttöjen ihastua sinuun!Kaikkea hyvää toivottaen:yksi vyöryvä mäkkärimainos,jolle tytöt naureskelevat.

• mansikkahuulet

Aina kun menet paikkaan,joka sinua ehkä jännittää,kerron sinulle vinkin ,miten selviät.Tytöt tykkää kun hymyilet,voit sanoa jotain vieressä oleville.Äläkä välitä jos he nauraa,koska niin tapahtuu.Nuorena melkein kaikki asiat naurattaa.Kyllä sinä löydät seuraa ,kun rohkeasti vain teet aloitteen.Olen näin opettanut omaa lastani ja asiat on mukavasti.Älä jää yksin.
        Ihanaa kesää sinulle ja kaikille nuorille,teissä on energiaa.

• Perhonen72

Ei kuule välttämättä ole. Ite tykkään isoista miehistä. Miehistä jotka lähentelee 190cm ja on yli 100 kiloa, mutta se voi olla myös lihasta.

• 190cm/100kg
        Perhonen72 kirjoitti:

Ei kuule välttämättä ole. Ite tykkään isoista miehistä. Miehistä jotka lähentelee 190cm ja on yli 100 kiloa, mutta se voi olla myös lihasta.

Tuollaisilla satakiloisilla ja 190 cm:n pituisilla miehillä tahtoo yleensä olla mitoiltaan niin pieni kikkeli,että sen surullinen yksisilmäinen kurkistus herättää sääliä ja sympatioita,voi tuota rassukkaa kun on söpö nappeli ,kolmesenttinen ryppy-otsainen ressukka ja toimeen on tultava suurten pillujen ja isojen mulkkujen kovassa maailmassa.Ei ole helppoa kenelläkään,minä olen vain 168 cm pitkä mutta kikkelini on 24 cm velttona ja juhlakunnossa 27 cm,pystyyn noustessaan tuo kobrani vie melkein tajun viedessään veren muualta kehostani ja painopisteen siirtyessä eteen olen monesti tuiskahtanut nenälleni maahan enkä pystyyn pääse ellen tyhjennä palleja sooloa laulamalla ja sitä kautta kobran vetäytyessä etukumaraan asentoonsa voi yrittää taas kavuta seisaalleen.Että tälläistä tämä elämä,helppoa ei ole kenellekään,yritetään kestää,pienet ja suuret,pieninysä-munaiset ja jättikaluiset,murheemme meillä on itse kenelläkin.Tsemppiä!

• Perhonen72
        190cm/100kg kirjoitti:

Tuollaisilla satakiloisilla ja 190 cm:n pituisilla miehillä tahtoo yleensä olla mitoiltaan niin pieni kikkeli,että sen surullinen yksisilmäinen kurkistus herättää sääliä ja sympatioita,voi tuota rassukkaa kun on söpö nappeli ,kolmesenttinen ryppy-otsainen ressukka ja toimeen on tultava suurten pillujen ja isojen mulkkujen kovassa maailmassa.Ei ole helppoa kenelläkään,minä olen vain 168 cm pitkä mutta kikkelini on 24 cm velttona ja juhlakunnossa 27 cm,pystyyn noustessaan tuo kobrani vie melkein tajun viedessään veren muualta kehostani ja painopisteen siirtyessä eteen olen monesti tuiskahtanut nenälleni maahan enkä pystyyn pääse ellen tyhjennä palleja sooloa laulamalla ja sitä kautta kobran vetäytyessä etukumaraan asentoonsa voi yrittää taas kavuta seisaalleen.Että tälläistä tämä elämä,helppoa ei ole kenellekään,yritetään kestää,pienet ja suuret,pieninysä-munaiset ja jättikaluiset,murheemme meillä on itse kenelläkin.Tsemppiä!

Tässä oli kyse niistä hyllyvistä läskeistä, eikä vehkeen koosta.
        Ja toiseksikin pikkumies. Olet väärässä. Miesten munan koko ei katso heidän pituuteen tai painoon. Nimim. kokemusta omaava.

• "Perhonen 72":lle:
        Perhonen72 kirjoitti:

Tässä oli kyse niistä hyllyvistä läskeistä, eikä vehkeen koosta.
        Ja toiseksikin pikkumies. Olet väärässä. Miesten munan koko ei katso heidän pituuteen tai painoon. Nimim. kokemusta omaava.

Taisin tosiaan käsittää väärin ihmisten huumorintajun,tällä kertaa sinun,tuntematon ystäväni!Minusta on hauska välillä poiketa arkipäiväisestä totisuudesta,suomalaisesta synkkyydestä ja loputtomasta tosissaanolosta.Suomi johtaa Unkarin kanssa itsemurhatilastoja maailmassa,onko se ihme ,kun täällä ollaan aina niin toivottoman tosissaan,suu väärässä alaspäin,"lärvi"rutussa päivästä toiseen,ei saatana!On asioita,joista EI VÄÄNNETÄ VITSIÄ,mutta on myös asioita JOISTA VÄÄNNETÄÄN VITSIÄ ja tämä käsittelemämme aihe oli minusta mitä sopivin hiostavan hellepäivän kevennykseksi.Ei kai kenelläkään miehellä ole sellaista "vekotinta"josta väänsin juttuani,ei kai kukaan menetä tajuntaansa "vekottimensa"teutaroinnin vuoksi?Rakensin juttuni vitsiksi,ei se ole edes rietas eikä rivo,sillä ei kai kukaan voi ottaa tosissaan tuollaista juttua jonka murjaisin ikäänkuin "uutiskevennykseksi"?Me suomalaiset olemme totista metsäläiskansaa,tuohivirsumme ja hurstihousumme ovat vieläkin kosteat vaikka ovat jo vuosia kuivuneet EU:n sivistyneillä pyykkinaruilla.Muuten,mistä tiedät niin varmasti sanoa,että munan koko ei ole riippuvainen munankantajan pituudesta tai painosta?Oletpa tainnut tehdä todella perusteellisia tutkimuksia tuon asia tiimoilta ja jos niin on,niin vilpittömät onnitteluni,sinulla on varmasti ollut hauskaa tutkimuksiasi tehdessäsi! Onko nyt kuitenkin niin,että vitsiksi tarkoitettu tolkuttoman suuren munan hillitön teutarointi on sittenkin totta,mitä sanoo siihen tutkimuksesi ?
        XXXXXL-terveisin:Totta vai tarua?

• Perhonen72
        "Perhonen 72":lle: kirjoitti:

Taisin tosiaan käsittää väärin ihmisten huumorintajun,tällä kertaa sinun,tuntematon ystäväni!Minusta on hauska välillä poiketa arkipäiväisestä totisuudesta,suomalaisesta synkkyydestä ja loputtomasta tosissaanolosta.Suomi johtaa Unkarin kanssa itsemurhatilastoja maailmassa,onko se ihme ,kun täällä ollaan aina niin toivottoman tosissaan,suu väärässä alaspäin,"lärvi"rutussa päivästä toiseen,ei saatana!On asioita,joista EI VÄÄNNETÄ VITSIÄ,mutta on myös asioita JOISTA VÄÄNNETÄÄN VITSIÄ ja tämä käsittelemämme aihe oli minusta mitä sopivin hiostavan hellepäivän kevennykseksi.Ei kai kenelläkään miehellä ole sellaista "vekotinta"josta väänsin juttuani,ei kai kukaan menetä tajuntaansa "vekottimensa"teutaroinnin vuoksi?Rakensin juttuni vitsiksi,ei se ole edes rietas eikä rivo,sillä ei kai kukaan voi ottaa tosissaan tuollaista juttua jonka murjaisin ikäänkuin "uutiskevennykseksi"?Me suomalaiset olemme totista metsäläiskansaa,tuohivirsumme ja hurstihousumme ovat vieläkin kosteat vaikka ovat jo vuosia kuivuneet EU:n sivistyneillä pyykkinaruilla.Muuten,mistä tiedät niin varmasti sanoa,että munan koko ei ole riippuvainen munankantajan pituudesta tai painosta?Oletpa tainnut tehdä todella perusteellisia tutkimuksia tuon asia tiimoilta ja jos niin on,niin vilpittömät onnitteluni,sinulla on varmasti ollut hauskaa tutkimuksiasi tehdessäsi! Onko nyt kuitenkin niin,että vitsiksi tarkoitettu tolkuttoman suuren munan hillitön teutarointi on sittenkin totta,mitä sanoo siihen tutkimuksesi ?
        XXXXXL-terveisin:Totta vai tarua?

.. kun luin sun kirjotuksen.
        Sinähän se varsinainen pelle olet. En jaksa edes kommentoida... naurattaa vaan... hih
        Että se siitä ja sen pituudesta.

• Siis hei
        Perhonen72 kirjoitti:

.. kun luin sun kirjotuksen.
        Sinähän se varsinainen pelle olet. En jaksa edes kommentoida... naurattaa vaan... hih
        Että se siitä ja sen pituudesta.

Älä valehtele viestissäsi.

• wuuhhu
        190cm/100kg kirjoitti:

Hahhahaa mä repesin

• wuuwuuhuhuh
        wuuhhu kirjoitti:

Hahhahaa mä repesin

Siis tolle kikkeli jutulle

• Boddu16

minäkään en oikeen rannalle kehtaa mennä kun kroppaa koristaa monet arvet... vaikka olen sopusuhtainen muuten..(175/68)
      minkäs mahtaa,

• Minä?

Tsissus sentään, mä olen ainakin ihan mennyttä neitoa jos mä näen jätkän kenellä on arpia.
        Arvet on kauniita, oli ne millaisia tahansa ja kellä tahansa.

Ei ihmisen pidä hävetä itseään. Jokainen on sellanen ku on. Itekin toki usein syylistyn itsehäpeään mut kenelläkään ei oo oikeesti siihen syytä.

En mäkään viihdy rannalla mut se johtuu ihan vaan siitä että mä olen melko erakkoluonne. En oo ikinä ymmärtänyt miten jotkut viihtyy väenpaljoudessa... Jokanen vittäköön kesää tavallaan mut eläkää oman itsenne kanssa.

Kehonne ovat kauniita, oli ne millasia tahansa. Ne on ainutlaatusia. Yksilöllisiä. Älkää hävetkö.

• här

tosin ei ole kiinni mistään muusta kuin että liian kuuma ahdistaa mua, ja mieluiten olen jossakin rauhallisemmassa paikassa kuten omalla takapihalla ja varjossa. Mun ystävät ihmettelevät ja eivät ymmärrä kun en halua lähteä rannalle. On jo sitten täysin eri asia mennä mökille ja uida siellä rauhassa ja hiljaisuudessa. Se on ihanaa, Mutta auringonpalvojaa ei minusta kyllä saa koskaan.

• ninnii

Jos haluaa mennä rannalle, niin mikäs siinä. Jotkut vaan luulevat omistavansa koko rannan, luulkoot rauhassa, eivät he sitä omista. Mistään teinien "hyi mikä läski", "vitun homo" tms. jutuista ei kannata välittää paskan vertaa.

Itse en ole rannallalekottelija-ihmisiä, mieluummin viilennän itseäni siellä järvessä. Harmi vaan että kaverit vaan käy uimassa ja ottaa loppuajan aurinkoa.

Ja sinulle, jolla on arpia, siinä ei ole mitään hävettävää. Itselläni on niin käsissä kuin jaloissakin kymmeniä arpia, kun kotona myllää koiranpentu ja pieni kissalauma. Palovammoista nyt puhumattakaan.

Ja mieluummin nyt töllää laihaa ja lihaksetonta ihmistä, kuin jotain machomiestä mikä esittelee itseään kaikille. Juu.

• aurinko

Eihän tossa oo mitään järkee.. No siinäs murjotat ja mitä ees murjotat jos et kerran ees viihdy väenpaljoudessa. Luulis että olisit sitten onnellinen kun saat olla yksinäinen. Positiivisempi elämänasenne niin elämäkin alkaa pikku hiljaa hymyillä!

• olematon poika

Siinä se ongelma on, etten viihdy väenpaljoudessa mutten yksinkään. Onhan se toki mukavaa istua takapihalla, kun on kesä ja aurinko paistaa. Mutta on koko ajan sellainen tunne, että pitäisi olla jossain menossa!

• aurinko
        olematon poika kirjoitti:

Siinä se ongelma on, etten viihdy väenpaljoudessa mutten yksinkään. Onhan se toki mukavaa istua takapihalla, kun on kesä ja aurinko paistaa. Mutta on koko ajan sellainen tunne, että pitäisi olla jossain menossa!

No jos haluut mennä ni anna sitten palaa. Irrottele koko kesä oikeen kunnolla! Niin mäkin teen... Käyt paljon radalla ni kyllä se siitä... Oot ulospäinsuuntautunut ni kaikki kimmat alkaa kuolaa perään.

• biitsi

on inhottavaa kuulla laihuus ja myös lihavuuskommentteja kun haluaa mennä vaan aurinkoa ottamaan. yleensä laihoja kyllä ihaillaan. joten ota koko homma ihailuna ja paistettele päivää kaikessa rauhassa.

• olematon poika

En minä sinne auringonoton takia menisi, vaan siksi että pääsee uimaan. Tuossa pihallakaan ei voi olla kovalla helteellä 10 min kauempaa, kun tulee jo kuuma. Mutta onko se uiminenkaan siellä rannalla sitten niin hienoa, kun ympärillä on vaikka kuinka paljon ihmisiä sotkemassa vettä. Eräs toinen pieni ja rauhallinen uimaranta kyllä on, mutta reilusti kauempana ja moottoritie humisee vastarannalla...

• Laora

En minä sinne auringonoton takia menisi, vaan siksi että pääsee uimaan. Tuossa pihallakaan ei voi olla kovalla helteellä 10 min kauempaa, kun tulee jo kuuma. Mutta onko se uiminenkaan siellä rannalla sitten niin hienoa, kun ympärillä on vaikka kuinka paljon ihmisiä sotkemassa vettä. Eräs toinen pieni ja rauhallinen uimaranta kyllä on, mutta reilusti kauempana ja moottoritie humisee vastarannalla...

Sehän se on noiden yleisien uimarantojen ongelma ku vesi menee aikas sekasin...Siks oonkin niin ilonen ku meillä on tässä oma pikku lampi :)
        Kyllä sieltä lähellä olevalta uimarannaltakin varmaan löytyy joku rauhalisempi nurkkaus tai paikka missä ei olis kenenkään kesämökkejä ja josta pääsee myös uimaan. Ja siellä missä on eniten ihmisiä niin on myös likaisin vesi...

Onhan sulla joitakin kavereita silti, ota pari hyvää kamua mukaan ja mene vaikka niiden kanssa rantsuun. Tai iske sadettaja pihamaalle ja hypi sen alla vähän niinku mie ja miun sisko xD Konstit on monet nääs nääs nääs...

• olematon poika
        Laora kirjoitti:

Sehän se on noiden yleisien uimarantojen ongelma ku vesi menee aikas sekasin...Siks oonkin niin ilonen ku meillä on tässä oma pikku lampi :)
        Kyllä sieltä lähellä olevalta uimarannaltakin varmaan löytyy joku rauhalisempi nurkkaus tai paikka missä ei olis kenenkään kesämökkejä ja josta pääsee myös uimaan. Ja siellä missä on eniten ihmisiä niin on myös likaisin vesi...

Onhan sulla joitakin kavereita silti, ota pari hyvää kamua mukaan ja mene vaikka niiden kanssa rantsuun. Tai iske sadettaja pihamaalle ja hypi sen alla vähän niinku mie ja miun sisko xD Konstit on monet nääs nääs nääs...

Ajattelinkin käydä tuolla rannalla aamulla (klo 8-10), kun suurin osa siellä kävijöistä vielä nukkuu. Koska itse nukun kesällä huonosti, olisi hyvä tilaisuus mennä. Ei tuolla rannalla kyllä mitään kesämökkejä ole, tämä alue on ihan vain lähiötä. Niin, Petonen-niminen kaupunginosa Kuopiossa. Tässäkin on lähellä eräs pikkulampi, mutta siihen ei kyllä kukaan tervejärkinen mene uimaan. ;)

Kiitos sinulle, olet kirjoittanut todella positiivisia ja kannustavia kommentteja. Kunpa sinunlaisiasi olisi täällä enemmänkin...

• turhia murehdit

Ajattelinkin käydä tuolla rannalla aamulla (klo 8-10), kun suurin osa siellä kävijöistä vielä nukkuu. Koska itse nukun kesällä huonosti, olisi hyvä tilaisuus mennä. Ei tuolla rannalla kyllä mitään kesämökkejä ole, tämä alue on ihan vain lähiötä. Niin, Petonen-niminen kaupunginosa Kuopiossa. Tässäkin on lähellä eräs pikkulampi, mutta siihen ei kyllä kukaan tervejärkinen mene uimaan. ;)

Kiitos sinulle, olet kirjoittanut todella positiivisia ja kannustavia kommentteja. Kunpa sinunlaisiasi olisi täällä enemmänkin...

myönnän, etten ole lukenut koko viestiketjua, mutta voin sanoa, että jos rannalle tekee mieli niin sinne vaan. Ei siellä rannallaa muutakaan ole mitään pumpattuja muutamia lukuunottamatta.

Ainoat miespuoliset jotka siellä saa arvostelua ja tuijotusta osakseen ovat juuri nämä pumpatut yksilöt mutta tavalliset saavat telmiä ihan rauhassa joutumatta kenenkään silmätikuksi. Sitä paitsi pumpatut vasta saavat negatiivisia katseita, kun jengi ajattelee aina, et mikä toikin luulee olevansa. Sen sijaa laihat saavat liikkua rauhassa, koska kukaan ei ajattele, että he olisivat "näyttäytymässä"

• Hintelä mies

Hei ja kiitos kaikille :)
      Itsekin tota kelannu.. Minäkin olen pienehkö "ruikku" 164/n.50 34v.. ei habaa..jne.. enemmän tai vähemmän erinäköinen, kuin muut..
      Vaikka välillä sitä joskus vielä miettii, niin silti jokainen on oma yksilönsä... ja ennen kaikkea.. luottakaamme itse itseemme... antaa muiden olla ihan
      vapaasti omaa mieltä ym..
      Pääasia on, että itse tietää mitä sisimmässään on, eikä anna muiden häiritä... :)
      Oikei hyviä kesän vietto hetkiä kaikille :) :)

• Ville-Pekka

älä ajattele sitä noin rankasti kaikki me ollaan erinlaisia ja tuollaisen kyl itselleni ottaisin

• ville-pekka

sori tuli väärälle henkilölle

• MIE VAAN

Ei ole oikeaa tai väärää tapaa viettää kesää! Jokainen tavallaan ja mikä mieleiseltä tuntuu..

Poikaystäväni on samaa kokoluokkaa kuin alkuperäinen kirjoittaja ja häpeää niin kauheasti kroppaansa ja niin turhaan! Ei ui julkisilla rannoilla ja ei pidä kesähelteelläkään t-paitaa,jotta "laihat käsivarret" eivät näkyisi... Ei shortseja... Siinä ei kannustava puhe auta... Kun joskus joku törppö morkannut.

Tiedän mitä on orpona yksin kierrellä ja käydä paikoissa kesällä,sillä kyseinen poikaystäväni viihtyy hyvin kotona,inhoaa väenpaljoutta ja hellettä! Minut saa taas kesä liikkeelle enkä viihdy kotosalla! Yksin ei ole erityisen kiva missään käydä mutta olen ratkaissut sen niin,että alan jutella vieraillekin...

Hyvää kesää kaikille!!

• joskus ollu samanmoine

syöt kovasti monipuolisesti ja monesti päivässä nii kyllä paino nousee...nim.merkil.kokemusta...

• Tyttö

Vähän positiivisuutta hommaan, kyllä se siitä! ;) Itsekään en viime kesänä uikkarissa viihtyny, koskaan en ole ollut kroppaani tyytyväinen, vaikka kai aika normaalipainoinen olenkin. Olen aina ollut huono tutustumaan uusiin ihmisiin, etenkin miehiin...Mulla on ihan liian huono itsetunto...Enkä koskaan ole ollut poikien keskuudessa suosittu.

Tänä kesänä päätin muuttaa asennetta lähes kaikkeen, bikinit päälle vaan ja rannalle! Ihan sama, mitä muut ajattelevat! Ei enää "älkää vaan katsoko tänne" tai "anteeksi, että olen olemassa" asennetta, rohkeasti sinne, missä muitakin on!

Mulle asenteen muuttaminen on tehnyt elämästä huomattavasti kivempaa ja jännempää! Miehiäkin riittäisi melkeen enemmän, kuin tarpeeksi...;) Asenne ratkaisee paljon! Ketään tuskin kiinnostaa ihminen, joka yrittää olla mahdollisimman huomaamaton ja häpeää itseään, toivoo, että muut pysyvät kaukana. Ei sellaselle uskalla mennä juttelemaan.

Positiivisuutta hyvä mies!! :) Rannalle vaan rohkeasti! Ei kukaan sun hoikkuudesta mitään sano, itse ainakin mieluummin katson hoikkia kuin (anteeksi kauheasti...) kaljamahaisia poikia ;)

• mie vaan

monipuolisesti ja paljon. Ite syön kotiruokia, jokapäivä erilaista. Luokkaa 3-4perunaa jokapäivä ja toinen puoli lihaa. Ruoan jälkeen otan salaattia yli puoli lautasellista. Tällälailla siis jokapäivä. Mitat 182/60.

• joku vaa

Mielestäni kannattaa rohkeasti mennä rannalle vaikka olisikin vähän tuhdimmassa kunnossa , vaikka itse olen aika tuhti tyttö niin en kuitenkaan jätä rannoilla käymistä väliin . Jos päättää lähteä rannalle niin silloin yksin kertaisesti lähtee RANNALLE , ja kun ei välitä muista niin eivät toisetkaan välitä sinusta !!! Sitä paitsi rannalla käydessäni olen huomannut tuhdinpiakin ihmisiä . Tee näin : Menet joku päivä rannalle , otat aurinkoa ja kun tulee kuuma niin pulskahdat veteen etkä välitä muista , olet uimassa vähän aikaa tulet takaisin rannalle kuivaat itsesi ja lähdet pois . Mielestäni : JOKAINEN IHMINEN ON SELLAINEN KUN,ON ! :-)

• Heikki

Tamäpä mielenkiintoista, laitan tämän ylös mustaan muistikirjaani... Kiitos tiedosta!

• viihdysiellä

Ja miks pitäisi? Sen takiako kun muutki menee? Auringoa voi ottaa missä vain ja uida voi käydä vaikka myöhemmällä illasta...

• Makke

Tässä lainaus Jope Ruonansuulta: Aatteleppa ite, no mite? no site että käyttäsit omaa päätäs, ettei sun juttuja toiset säätäs, pelasta ittes ja elämäs site että aattelet kaiken järjellä ite.'' Jopehan puhuu ihan asiaa :-).

• Fafner

Itseäni ujostutti mennä rannalle eilen koska olen VALTAVA. Aloin levyttämään ja suljin silmät. Lasten ja muidenkin iloiset äänet saivat unohtamaan turhan itseni funtsimisen ja nastaahan se sitten oli loppupäivä!!! Kaikki pikku pelon kynnykset ovat vain jännittävää opin portailla steppaamista tässä lyhyessä elämässämme.

• Päivyt

Eilen olin lasteni kanssa(11v, 10v ja 5kk)rannalla.Vanhimmat uivat ja minä lököttelin pienimmän kanssa viltillä ja seurasin rantamenoa. En kyllä huomannut olivatko ihmiset pulskia vai laihoja, mutta sen huomasin, että nuoret(15-20 jotain)ovat rannalla järjestään kaljapullojen kanssa. Mielestäni se on surullista katseltavaa. Oli kuitenkin alkuilta, klo n 18 mennessämme sinne. Minulle riittää aurinko, lämpö ja ihana järvimaisema ja lasten riemu kesästä, vaikken nyt itse tänä kesänä ui.Toivoisin nuorillekin löytyvän rannalta muuta kuin "olvia". Jos pullo tai kaksi niin ok.Mutta tahtoo mennä usein koko mäyräkoira ja vielä pullot ja pahvit jäävät rannalle samoin tupakan natsat. Se on ikävää lapsiperheiden ja tietty muidenkin kannalta.
        Menkää siis kaikki ikään kokoon tai mihinkään muuhunkaan katsomatta rannalle!! Nauttikaa kesästä, olkaa ja ihmetelkää. Niin minä teen lasteni kanssa. Kesä on liian lyhyt murehtimiseen!

• Fafner
        Päivyt kirjoitti:

Eilen olin lasteni kanssa(11v, 10v ja 5kk)rannalla.Vanhimmat uivat ja minä lököttelin pienimmän kanssa viltillä ja seurasin rantamenoa. En kyllä huomannut olivatko ihmiset pulskia vai laihoja, mutta sen huomasin, että nuoret(15-20 jotain)ovat rannalla järjestään kaljapullojen kanssa. Mielestäni se on surullista katseltavaa. Oli kuitenkin alkuilta, klo n 18 mennessämme sinne. Minulle riittää aurinko, lämpö ja ihana järvimaisema ja lasten riemu kesästä, vaikken nyt itse tänä kesänä ui.Toivoisin nuorillekin löytyvän rannalta muuta kuin "olvia". Jos pullo tai kaksi niin ok.Mutta tahtoo mennä usein koko mäyräkoira ja vielä pullot ja pahvit jäävät rannalle samoin tupakan natsat. Se on ikävää lapsiperheiden ja tietty muidenkin kannalta.
        Menkää siis kaikki ikään kokoon tai mihinkään muuhunkaan katsomatta rannalle!! Nauttikaa kesästä, olkaa ja ihmetelkää. Niin minä teen lasteni kanssa. Kesä on liian lyhyt murehtimiseen!

Kun oma laps oli aivan skäfä niin piti rannalla lähinnä seurata ettei röökintumppien miljoona-armeija marssi suoraan pienokaisen suuhun ja nyt sitten nämä rikotut bissepullot! Vaikuttaa ehkä niinsanotuilta ikuisuusongelmilta mutta kun menee aina pahemmaksi välinpitämättömyys. Kohta se on sama mennä Ämmässuon kaatikselle ottamaan ISOA PALLOA vastaan kesäisin. Nauttia kuitenkin pitää vaikka torahampaat esillä!!!

• kerran..

Siitä on jo muutama vuosi aikaa,menin lasten kanssa rannalle.Hiukseni ovat punertavat ja tietäähän sen millainen hipiä!No,vieressä oli kaksi nuorta,kaunista ruskettunutta naista.Mitä he tekivät minut nähdessään?Nauroivat:tuollaisia mekin oltiin silloin kun alotettiin...Ei se minua satuta.Mutta tosiasia on että usein juuri nuoremmat hyvän-näköiset naiset ja varmaan miehetkin arvioivat toisiaan rumasti.Mutta kun ei välitä ja menee rannalle vaan..ihminen on sivistymätön kun se nauraa toisen ulkonäölle.

• Fafner

Poistaako se nk. sivistyneisyys evoluution edellyttämän vaistonvaraisen siippojen mittailemis-pakkoneuroosin. Pitää aina sitten sivistyä lisää ja lisää kunnes tulee päivä jolloin vain makaa eikä välitä mistään(jos näin on). Näin siinä kuitenkin lopulta käy: hietasänkyyn tiedottomana lepäämään. Jonkintasoiset älynlahjat ovat hyvät kuitenkin omata ettei koe itseään niin hemmetin merkitykselliseksi että kovinkaan moni kiinnittäisi juuri yhteen yksilöön merkittävää huomiota? Ja hoksottimia voi käyttää myös omien pelkojen eliminoimiseen jos ei ole niin että suorastaan nauttii olla kauhun vallassa, mikä voi olla söpö perversio sekin.

• kalat70

Itse kärsin kanssa siitä että en halua/tykkää käydä yleisillä uimarannoilla. Onneksi mies vie lapset rannalle aina välillä ja itse saan olla yksin silloin kotona. Tunnen itseni aika kummalliseksi koska en viihdy yleisillä uimarannoilla ja varsinkin nyt kun on kesäloma ja aurinko paistaa täydeltä terältä taivaalta..
      Mieluummin pyöräilen ja nautin myös takapihastamme mutta syyllinen olo on silti koko ajan. Liekö syy siihen että olen 158/61 kg joten kärsin pienestä ylipainosta....
      Siis tsemppiä sinulle "olematon poika", kesästä voi nauttia ilman rantaakin, muista et ole yksin asiasi kanssa, meitä on muitakin ja vielä vanhempia kuin sinä !!

• Päivyt

Eihän toki kenenkään ole pakko mennä rannalle!
        Mutta, jos seuraa muiden rantaelämää ja tuntuu että toi vois olla kivaa. Eihän se sitten selviä kuin kokeilemalla!! Ei kannata liian tarkkaan funtsia mitä muut ajattelee, koska uskon, että suurin osa ihmisistä ajattelee kuitenkin muista ihan kauniita(Naivi?! Minäkö?!) Mutta jos rantaelämä ei maistu niin ainahan voi vaikka omalla pihalla/partsilla (tai sisällä) täyttää ristikoita! :)Meillä kaikilla on vartaloon, ikään, väriin ja kokoon katsomatta oikeus olla, vaikka sitten rannalla! Tai missä vaan!

• eeh eeh jeeh

off topic, mut jos yhtään lohduttaa niin mä ainakin pidän enemmän laihoista pojista kun lihaksikkaista ;>

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      91
      7660
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      124
      6380
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      164
      4491
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      235
      3091
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      91
      2656
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      44
      2012
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      137
      1642
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1554
    9. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      48
      886
    10. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      812
    Aihe