AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  / Lasten kanssa Goalle
4 Vastausta 940 Lukukertaa

Lasten kanssa Goalle

Onko kokemuksia? Kuinka ajoissa täytyy rokotuksia ym. hankkia? Olemme menossa 2 viikoksi Dona Paula Beachille Etelä-Goaan, onko siellä muuta viihhdykettä lapsille (7 v.) kuin uiminen?

lapset Goassa

MOi, itse olin kahden lapsen kanssa Pohjois-Goassa viime talvena, mukavaa oli. Uiminen oli mielipuuhaa, mutta kaikkea muutakin keksittiin... retkeiltiin, syötiin etc.

Rokotuksia otettiin koko porukalle Twinrix- rokotteet /Hepatiitti A+B. Ehdittiin ottaan vaan kaksi tehostetta, 3 kk välein, ja sitten vika puolen vuoden päästä ekasta.
Se on elinikäinen, joten lapsille ihan ok.

Muutoin lapsillaha onkin kaikki jäykkäkouristukset etc kunnossa kun ovat pakolliset ottaneet.

Hygieniaan keskityttiin ja pestiin käsiä desinfiointiliuoksella + Pirkka käsipyyhkeillä, eikä mahaongelmia ollut.
Lapset joi kuitenkin myös rantarafloissa esim hedelmälasseja ja shakeja. Ja rakasta banana pancakeja.

Suosittelen!

lisäys

syötiin myös maitohappokapseleita yksi päivässä. Tiedä sitten auttoiko dropit ja hygienia vai onni...

Muista aurinkovoiteet!

Tauteja pelkään

Kiitos tiedoista! Juuri tauteja minä ainakin eniten pelkään, mut hyvä tietää että uskaltaa sentään jotain maitopohjaisiakin syödä. Jäätelöä on aika pakko saada... Ilmeisesti teilläkään ei ollut malarialääkitystä?! En usko että me otetaan. Milloin noi rokotukset pitäis ottaa? Oliko siellä lähellä jotain luonnonpuistoja?

Lasten kanssa kivaa!

Ja niitä nukuttaa illalla helposti, kun on vietetty päivä kuumassa!

Ite ollaan oltu 5 kertaa, nyt viimeiset kerrat 3 kuukautta omillaan kerrallaan. Skootterilla pääsee paikasta toiseen ja maha tottuu jopa (kaupasta) ostettuun jäätelöön noin 2 viikossa.
Maitohappojen ansiosta ei ole ollut, kuin kerran lievä ripuli. Maitohappobakteeripillerit kannattaa, sillä kun olimme siellä ennen lasta, oli maha aina ihan sekaisin! Kuumeripuli ja oksennus! Nyt on ollut kaikki hyvin!

Uikaa, shoppailkaa (Ihania bindejä, vaatteita ja muita varsinkin tyttöjen juttuja), syökää ravintoloissa ja leikkikää leikkipuistoissa, (mutta varokaa variksenkakkoja leikkitelineissä), käsihygienia on hyvä muistaa, hehehe!
 /   /  /  / Lasten kanssa Goalle

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua