aerox viritys

jerrrrre

MITEN YAMAHA AEROXIN SAA KULKEMAAN::::: oon ottanu variaattorin prikan ja hukkaputken ... kulkee 80km´h... ei riitä.. auttasko malossi multivar variaattori.....

156

29020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÖöRr

      Paljoko kulkee aerox jos siitä ottaa variaattorin prikan pois ja hukkaputken? Mä oon jo ottanu sen prikan pois. Tuleeko lisää nopeutta jos ostaa kevyemmät variaattorirullat, tai kiihtyykö se paremmin? Saishan siihen tietenkin ostettua tehoputken jos haluaa lisää nopeutta.

      • jere

        noin 75-80 KMH..kevyemmät rullat lisää kiihtyvyyttä....


      • ÖöRR
        jere kirjoitti:

        noin 75-80 KMH..kevyemmät rullat lisää kiihtyvyyttä....

        Onko se sitten vaan poistaa se hukkaputki ja hitsata siihen vaikka joku rautapala? Vai on siinä vielä joku kuristus joka pitäs poistaa? Onko kokemusta rullista? Kohta pitäs mulle tulla 2.6 grammaset(vakiot taitaa aeroxissa olla 5.4g), että sitä vaan et auttaako ne siihen kiihtyvyyteen paljoki.


      • jerrrrrrrrrre
        ÖöRR kirjoitti:

        Onko se sitten vaan poistaa se hukkaputki ja hitsata siihen vaikka joku rautapala? Vai on siinä vielä joku kuristus joka pitäs poistaa? Onko kokemusta rullista? Kohta pitäs mulle tulla 2.6 grammaset(vakiot taitaa aeroxissa olla 5.4g), että sitä vaan et auttaako ne siihen kiihtyvyyteen paljoki.

        ei tarvii ku ottaa hukkaputki irti, hitsata se umpeen, eli laita siihen esim joku rauta levy.Ja sitten hitsata hukkaputki takaisin paikalleen, että poliisit eivät huomaisi... kevyemmät rullat nostavat kiihtyvyyttä hiukan....?


      • ÖöRr
        jerrrrrrrrrre kirjoitti:

        ei tarvii ku ottaa hukkaputki irti, hitsata se umpeen, eli laita siihen esim joku rauta levy.Ja sitten hitsata hukkaputki takaisin paikalleen, että poliisit eivät huomaisi... kevyemmät rullat nostavat kiihtyvyyttä hiukan....?

        Tulihan ne 2,6 gramman rullat. Asensin paikalleen ja nyt kulkee huiput 25km/h!!! Siinä ku alkaa olla vauhtii 25 nii kone käy vitun korkeilla kierroksilla. Elikkä varmaankaan ei ihan noin kevyitä rullia tarvii ostaa!! Kaverilla on honda ja sen isä on laittanu rullat siihen ja se kiihtyy unelmasti. Pitää kysyy sen isält. Vaikothan on kait 5.4 grammaa. Pitää vielä aukasta ja katella sitä et onko jotain menny väärin. Tällä hetkellä en kuitenkaan suosittele niitä rullia.


      • Jakke
        ÖöRr kirjoitti:

        Tulihan ne 2,6 gramman rullat. Asensin paikalleen ja nyt kulkee huiput 25km/h!!! Siinä ku alkaa olla vauhtii 25 nii kone käy vitun korkeilla kierroksilla. Elikkä varmaankaan ei ihan noin kevyitä rullia tarvii ostaa!! Kaverilla on honda ja sen isä on laittanu rullat siihen ja se kiihtyy unelmasti. Pitää kysyy sen isält. Vaikothan on kait 5.4 grammaa. Pitää vielä aukasta ja katella sitä et onko jotain menny väärin. Tällä hetkellä en kuitenkaan suosittele niitä rullia.

        Ei kannata pahemmin rullia vaihella, ellei oo viritetty. Tehari ja muuta mukavaa niin ne kevyemmät rullat on hyödyksi.


      • Tietäjä
        Jakke kirjoitti:

        Ei kannata pahemmin rullia vaihella, ellei oo viritetty. Tehari ja muuta mukavaa niin ne kevyemmät rullat on hyödyksi.

        Menkää osotteeseen www.motot.net ja sieltä ettitte jonku Aeroxiin liittyvän topicin niin saatte ohjeita ja skoden kulkemaan lujaa!


      • Et vaa osaa
        ÖöRr kirjoitti:

        Tulihan ne 2,6 gramman rullat. Asensin paikalleen ja nyt kulkee huiput 25km/h!!! Siinä ku alkaa olla vauhtii 25 nii kone käy vitun korkeilla kierroksilla. Elikkä varmaankaan ei ihan noin kevyitä rullia tarvii ostaa!! Kaverilla on honda ja sen isä on laittanu rullat siihen ja se kiihtyy unelmasti. Pitää kysyy sen isält. Vaikothan on kait 5.4 grammaa. Pitää vielä aukasta ja katella sitä et onko jotain menny väärin. Tällä hetkellä en kuitenkaan suosittele niitä rullia.

        Siis ei huoh! Kai sitä ny pitäs tajuta et noin kevyillä rullilla kone aivan liina suurilla kierroksilla!! Rullat on tehoikkain keino lisätä kiihtyvyyttä...


      • apua
        Tietäjä kirjoitti:

        Menkää osotteeseen www.motot.net ja sieltä ettitte jonku Aeroxiin liittyvän topicin niin saatte ohjeita ja skoden kulkemaan lujaa!

        Mikäs voi olla vikana ku mulla on -02 Aerox josta on otettu variaattorin prikka pois ja siinä on Arrowin tehoputki mutta huiput gps:ään on naurettavat 69km/h? Saattaisko vika olla kenties männässä? Aerox on kyllä ajettu 12000km enkä ole varma onko mäntää vaihdettu kertaakaan..


      • attezoo
        ÖöRr kirjoitti:

        Tulihan ne 2,6 gramman rullat. Asensin paikalleen ja nyt kulkee huiput 25km/h!!! Siinä ku alkaa olla vauhtii 25 nii kone käy vitun korkeilla kierroksilla. Elikkä varmaankaan ei ihan noin kevyitä rullia tarvii ostaa!! Kaverilla on honda ja sen isä on laittanu rullat siihen ja se kiihtyy unelmasti. Pitää kysyy sen isält. Vaikothan on kait 5.4 grammaa. Pitää vielä aukasta ja katella sitä et onko jotain menny väärin. Tällä hetkellä en kuitenkaan suosittele niitä rullia.

        mitkä rullat ostit? siis niinku minkä kokoset esim 15x12 vai 10x12 ? mitkä sopii roxiin?


      • tampiotas
        jerrrrrrrrrre kirjoitti:

        ei tarvii ku ottaa hukkaputki irti, hitsata se umpeen, eli laita siihen esim joku rauta levy.Ja sitten hitsata hukkaputki takaisin paikalleen, että poliisit eivät huomaisi... kevyemmät rullat nostavat kiihtyvyyttä hiukan....?

        ihan alko naurattaan ko näin nää kommentit, mut onhan tuosta jo 8 vuotta, mutta ihan sama, hukkaputken ko ottaa pois ni siel on yleensä "änkkään" päin menevässä reiässä semmone levy joka pitää poistaa, se levy ohjaa ilmaa hukkaputkeen...


      • bhgvkbhjkuy
        jere kirjoitti:

        noin 75-80 KMH..kevyemmät rullat lisää kiihtyvyyttä....

        Ja paskan vitut. jos vakioputken kans laitat kevyemmät rullat mopo vaan huutaa enemmän, mutta se ei mihinkää kiihtyvyyteen vaikuta. ainakaan ei positiivisesti.


      • grammaboy
        ÖöRR kirjoitti:

        Onko se sitten vaan poistaa se hukkaputki ja hitsata siihen vaikka joku rautapala? Vai on siinä vielä joku kuristus joka pitäs poistaa? Onko kokemusta rullista? Kohta pitäs mulle tulla 2.6 grammaset(vakiot taitaa aeroxissa olla 5.4g), että sitä vaan et auttaako ne siihen kiihtyvyyteen paljoki.

        viilaat vähän niitä rullia, itsellä 0,5grammaset ja kiihtyy..


      • Cous
        apua kirjoitti:

        Mikäs voi olla vikana ku mulla on -02 Aerox josta on otettu variaattorin prikka pois ja siinä on Arrowin tehoputki mutta huiput gps:ään on naurettavat 69km/h? Saattaisko vika olla kenties männässä? Aerox on kyllä ajettu 12000km enkä ole varma onko mäntää vaihdettu kertaakaan..

        Sulla on suutin tukos


      • 1998
        ÖöRR kirjoitti:

        Onko se sitten vaan poistaa se hukkaputki ja hitsata siihen vaikka joku rautapala? Vai on siinä vielä joku kuristus joka pitäs poistaa? Onko kokemusta rullista? Kohta pitäs mulle tulla 2.6 grammaset(vakiot taitaa aeroxissa olla 5.4g), että sitä vaan et auttaako ne siihen kiihtyvyyteen paljoki.

        Jaa jaa ja vakio rullat on 8.3 tai 6.5 g


      • Jormamies
        ÖöRr kirjoitti:

        Tulihan ne 2,6 gramman rullat. Asensin paikalleen ja nyt kulkee huiput 25km/h!!! Siinä ku alkaa olla vauhtii 25 nii kone käy vitun korkeilla kierroksilla. Elikkä varmaankaan ei ihan noin kevyitä rullia tarvii ostaa!! Kaverilla on honda ja sen isä on laittanu rullat siihen ja se kiihtyy unelmasti. Pitää kysyy sen isält. Vaikothan on kait 5.4 grammaa. Pitää vielä aukasta ja katella sitä et onko jotain menny väärin. Tällä hetkellä en kuitenkaan suosittele niitä rullia.

        Miksi ihmeessä ostat 2,6g rullat XD 4,5 on hyvät


    • halojaaa !?

      No kui vitun lujaa se sun roxis pitäs sit kulkeee !!!??? mä oon ottanu variaattorin prikan pois,tukkinu hukkaputken ja samalla otin kurin pois ja kulkee noin 85km/h ja oon iha tyytyväinen tulokseen.

      • roksi

        Mul on -08 yamaha aerox ja oon ottanu variaattorin prikan pois,tukkinu hukkaputken ja samalla otin kurin pois ja kulkee noin 85km/h
        Mutta jostakin päin kuuluu kummaa särinää??
        Olin yrittänyt etsiä vian paikkaa mutta ei löydy mitään.
        Mikä voisi olla vikana?


      • alEE-
        roksi kirjoitti:

        Mul on -08 yamaha aerox ja oon ottanu variaattorin prikan pois,tukkinu hukkaputken ja samalla otin kurin pois ja kulkee noin 85km/h
        Mutta jostakin päin kuuluu kummaa särinää??
        Olin yrittänyt etsiä vian paikkaa mutta ei löydy mitään.
        Mikä voisi olla vikana?

        mul ois 2000 nitro ja siit on variaattorist prikka veke ja hukkaputki hitsattu pois mut kulkee joku 55-60 km/h tietääks kukaa miks nii vähä . Kattonu mitä muut laittanu nii monil se menee sen 70-85 km/h


      • johnnyknixblom
        roksi kirjoitti:

        Mul on -08 yamaha aerox ja oon ottanu variaattorin prikan pois,tukkinu hukkaputken ja samalla otin kurin pois ja kulkee noin 85km/h
        Mutta jostakin päin kuuluu kummaa särinää??
        Olin yrittänyt etsiä vian paikkaa mutta ei löydy mitään.
        Mikä voisi olla vikana?

        Tääl sentää pysytää Yamaha Aerox aiheessa. Itellänihän olis parikin ongelmaa... Itellänihän on Yamaha Aerox 2007 ja toimii kuin unelma (paria itse aiheutettua ongelmaa pois lukien).

        1. Variaattorin holkki tuli poistettua. Nyt kun menee isommille kierroksille, vari kuulostaa aivan kiihdyttävältä suihkarilta lentokentällä. Voiko olla että hihna hakee vain paikkaansa levyllä kun ajettu vakiona 10000km...? Onko kellään muulla samaa ongelmaa ja vastausta?

        2. Onko kukaan tehnyt kierroksen rajoitinta 2007 roxxiin? En meinaan löydä CDI boksia... Tai no yhden boksin löysin, musta mötikkä mistä lähtee 6 johtoa ( muistaakseni oranssi,ruskea,2xmusta,2xsinivalko). Jos se on cdi boksi niinkuin luulen, niin mihin johtoon mikrofaridi konkka liitetään? Muut kiekkarajoitin ohjeet ei tunnu pätevän 07 vuosimalliin...

        3. Onko kokemuksia minne kannattaa jemmata keikanrajoittimen katkaisija? Onko poliisit tutkineet mitä paikkoja jne...?

        Ps. Pelkän prikan poiston myötä mittari näyttää pikkuveljen alla ajaessa 80 Km/h... Miinus tietyst joku 15-20 km/h mittarin kusetus... 5min homma poistaa holkki ja tollanen kehitys... LOL


      • lolqqqqqqqqq
        johnnyknixblom kirjoitti:

        Tääl sentää pysytää Yamaha Aerox aiheessa. Itellänihän olis parikin ongelmaa... Itellänihän on Yamaha Aerox 2007 ja toimii kuin unelma (paria itse aiheutettua ongelmaa pois lukien).

        1. Variaattorin holkki tuli poistettua. Nyt kun menee isommille kierroksille, vari kuulostaa aivan kiihdyttävältä suihkarilta lentokentällä. Voiko olla että hihna hakee vain paikkaansa levyllä kun ajettu vakiona 10000km...? Onko kellään muulla samaa ongelmaa ja vastausta?

        2. Onko kukaan tehnyt kierroksen rajoitinta 2007 roxxiin? En meinaan löydä CDI boksia... Tai no yhden boksin löysin, musta mötikkä mistä lähtee 6 johtoa ( muistaakseni oranssi,ruskea,2xmusta,2xsinivalko). Jos se on cdi boksi niinkuin luulen, niin mihin johtoon mikrofaridi konkka liitetään? Muut kiekkarajoitin ohjeet ei tunnu pätevän 07 vuosimalliin...

        3. Onko kokemuksia minne kannattaa jemmata keikanrajoittimen katkaisija? Onko poliisit tutkineet mitä paikkoja jne...?

        Ps. Pelkän prikan poiston myötä mittari näyttää pikkuveljen alla ajaessa 80 Km/h... Miinus tietyst joku 15-20 km/h mittarin kusetus... 5min homma poistaa holkki ja tollanen kehitys... LOL

        nitro on suunnilleen sama ku roxi


      • SDFSDF
        alEE- kirjoitti:

        mul ois 2000 nitro ja siit on variaattorist prikka veke ja hukkaputki hitsattu pois mut kulkee joku 55-60 km/h tietääks kukaa miks nii vähä . Kattonu mitä muut laittanu nii monil se menee sen 70-85 km/h

        oot ainoo joka sanoo oikeen nopeuden, muut kusettaa tai mittari kusettaa :>


      • jaa a
        SDFSDF kirjoitti:

        oot ainoo joka sanoo oikeen nopeuden, muut kusettaa tai mittari kusettaa :>

        no ei kyllä nuolla vakioputkenraiskauksella 85 mennä :o mittariin pääsee kyllä 80 mutta siitä 10 pois . itellä tehari ja multivari ja 5.5 rulla ja menee 70. että emmä oikee uskoosi


      • seppomoi
        johnnyknixblom kirjoitti:

        Tääl sentää pysytää Yamaha Aerox aiheessa. Itellänihän olis parikin ongelmaa... Itellänihän on Yamaha Aerox 2007 ja toimii kuin unelma (paria itse aiheutettua ongelmaa pois lukien).

        1. Variaattorin holkki tuli poistettua. Nyt kun menee isommille kierroksille, vari kuulostaa aivan kiihdyttävältä suihkarilta lentokentällä. Voiko olla että hihna hakee vain paikkaansa levyllä kun ajettu vakiona 10000km...? Onko kellään muulla samaa ongelmaa ja vastausta?

        2. Onko kukaan tehnyt kierroksen rajoitinta 2007 roxxiin? En meinaan löydä CDI boksia... Tai no yhden boksin löysin, musta mötikkä mistä lähtee 6 johtoa ( muistaakseni oranssi,ruskea,2xmusta,2xsinivalko). Jos se on cdi boksi niinkuin luulen, niin mihin johtoon mikrofaridi konkka liitetään? Muut kiekkarajoitin ohjeet ei tunnu pätevän 07 vuosimalliin...

        3. Onko kokemuksia minne kannattaa jemmata keikanrajoittimen katkaisija? Onko poliisit tutkineet mitä paikkoja jne...?

        Ps. Pelkän prikan poiston myötä mittari näyttää pikkuveljen alla ajaessa 80 Km/h... Miinus tietyst joku 15-20 km/h mittarin kusetus... 5min homma poistaa holkki ja tollanen kehitys... LOL

        mulla on ainaki rajoottimen katkaasin syylärin ja syylärin letkunvälis. (ei rajoottimen oma katkasin) elikkä käsi siitä etukatteen rajosta sisälle ja rajotin päälle. ja helvetin helppo kytkiä


      • ghgjhknmlö
        johnnyknixblom kirjoitti:

        Tääl sentää pysytää Yamaha Aerox aiheessa. Itellänihän olis parikin ongelmaa... Itellänihän on Yamaha Aerox 2007 ja toimii kuin unelma (paria itse aiheutettua ongelmaa pois lukien).

        1. Variaattorin holkki tuli poistettua. Nyt kun menee isommille kierroksille, vari kuulostaa aivan kiihdyttävältä suihkarilta lentokentällä. Voiko olla että hihna hakee vain paikkaansa levyllä kun ajettu vakiona 10000km...? Onko kellään muulla samaa ongelmaa ja vastausta?

        2. Onko kukaan tehnyt kierroksen rajoitinta 2007 roxxiin? En meinaan löydä CDI boksia... Tai no yhden boksin löysin, musta mötikkä mistä lähtee 6 johtoa ( muistaakseni oranssi,ruskea,2xmusta,2xsinivalko). Jos se on cdi boksi niinkuin luulen, niin mihin johtoon mikrofaridi konkka liitetään? Muut kiekkarajoitin ohjeet ei tunnu pätevän 07 vuosimalliin...

        3. Onko kokemuksia minne kannattaa jemmata keikanrajoittimen katkaisija? Onko poliisit tutkineet mitä paikkoja jne...?

        Ps. Pelkän prikan poiston myötä mittari näyttää pikkuveljen alla ajaessa 80 Km/h... Miinus tietyst joku 15-20 km/h mittarin kusetus... 5min homma poistaa holkki ja tollanen kehitys... LOL

        jos laitat roxiin esim. phot eco rajottimen niin se kytketään cdi-boxissa sinivalkoseen;) ja vola se on valmis!!


      • poliisisetä...
        seppomoi kirjoitti:

        mulla on ainaki rajoottimen katkaasin syylärin ja syylärin letkunvälis. (ei rajoottimen oma katkasin) elikkä käsi siitä etukatteen rajosta sisälle ja rajotin päälle. ja helvetin helppo kytkiä

        kun näet poliisin joka sinut pysäyttää niin nopeutesi jo napattu tutkaan. Ei heitä kiinnosta edes koskea skootteriisi jos tutkakuva näyttää 70-90 km/h. Jos sitten tekevät niitä satunnaisia ratsioita mopoilijoiden kokoontumis paikoille on sitten toinen asia. Mutta eiköhän se poliisille jotain kerro jos 10 kuskia rupaa hätätisesti räpeltämään skootteriaan. Ja kyllä ne suurimman osan rajoittimista löytävät. Neuvot kun saavat mm. tältä palstalta:)


      • 43r0x
        alEE- kirjoitti:

        mul ois 2000 nitro ja siit on variaattorist prikka veke ja hukkaputki hitsattu pois mut kulkee joku 55-60 km/h tietääks kukaa miks nii vähä . Kattonu mitä muut laittanu nii monil se menee sen 70-85 km/h

        Itelläni on -02 Yamaha Aerox, siitä on otettu prikka pois ja menee noin 63km/h. Kun oli PowerFilterin ilmanpuhdistin kiinni meni mittariin jotain 75-80.. Eli oikeasti meni 67-70, en usko että yksikään Aerox/Nitro menee 80km/h PELKÄSTÄÄN prikan pois otolla ja hukkaputkella.. Mittarit kusettavat niissä nopeuksissa.


      • kerrokerrokuka
        SDFSDF kirjoitti:

        oot ainoo joka sanoo oikeen nopeuden, muut kusettaa tai mittari kusettaa :>

        Kaverilt otettii prikkapois ja laitettii 5gr rullat ja tukittii hukkis ja otettii kuri pois ni gps:sään meni sen 74,9km/h


      • MBK industrials
        lolqqqqqqqqq kirjoitti:

        nitro on suunnilleen sama ku roxi

        TÃYSIN SAMA Vain tarrat ovat vain erilaiset. Roxit tehään MBK:n tehtaal Ranskassa.


      • MBK industrials
        lolqqqqqqqqq kirjoitti:

        nitro on suunnilleen sama ku roxi

        TÃYSIN SAMA Vain tarrat ovat vain erilaiset. Roxit tehään MBK:n tehtaal Ranskassa.


      • tumppisfghjik
        roksi kirjoitti:

        Mul on -08 yamaha aerox ja oon ottanu variaattorin prikan pois,tukkinu hukkaputken ja samalla otin kurin pois ja kulkee noin 85km/h
        Mutta jostakin päin kuuluu kummaa särinää??
        Olin yrittänyt etsiä vian paikkaa mutta ei löydy mitään.
        Mikä voisi olla vikana?

        eiks 08 aeroxissa oo cdi boksia??


      • eikuljekaan
        alEE- kirjoitti:

        mul ois 2000 nitro ja siit on variaattorist prikka veke ja hukkaputki hitsattu pois mut kulkee joku 55-60 km/h tietääks kukaa miks nii vähä . Kattonu mitä muut laittanu nii monil se menee sen 70-85 km/h

        kone sökö...porauta se.


      • nonniini
        johnnyknixblom kirjoitti:

        Tääl sentää pysytää Yamaha Aerox aiheessa. Itellänihän olis parikin ongelmaa... Itellänihän on Yamaha Aerox 2007 ja toimii kuin unelma (paria itse aiheutettua ongelmaa pois lukien).

        1. Variaattorin holkki tuli poistettua. Nyt kun menee isommille kierroksille, vari kuulostaa aivan kiihdyttävältä suihkarilta lentokentällä. Voiko olla että hihna hakee vain paikkaansa levyllä kun ajettu vakiona 10000km...? Onko kellään muulla samaa ongelmaa ja vastausta?

        2. Onko kukaan tehnyt kierroksen rajoitinta 2007 roxxiin? En meinaan löydä CDI boksia... Tai no yhden boksin löysin, musta mötikkä mistä lähtee 6 johtoa ( muistaakseni oranssi,ruskea,2xmusta,2xsinivalko). Jos se on cdi boksi niinkuin luulen, niin mihin johtoon mikrofaridi konkka liitetään? Muut kiekkarajoitin ohjeet ei tunnu pätevän 07 vuosimalliin...

        3. Onko kokemuksia minne kannattaa jemmata keikanrajoittimen katkaisija? Onko poliisit tutkineet mitä paikkoja jne...?

        Ps. Pelkän prikan poiston myötä mittari näyttää pikkuveljen alla ajaessa 80 Km/h... Miinus tietyst joku 15-20 km/h mittarin kusetus... 5min homma poistaa holkki ja tollanen kehitys... LOL

        rajoitn etuvanteen sisäkehälle, sitä ei kukaan kato


      • kalle ja bensa
        MBK industrials kirjoitti:

        TÃYSIN SAMA Vain tarrat ovat vain erilaiset. Roxit tehään MBK:n tehtaal Ranskassa.

        yamaha on vaan ostanut oikeudet tehä sitä samaa konetta omalla merkillään, se menee varmaan vähän paremmin kaupaks yamahan merkillä kuin MBK


      • etariperkele
        roksi kirjoitti:

        Mul on -08 yamaha aerox ja oon ottanu variaattorin prikan pois,tukkinu hukkaputken ja samalla otin kurin pois ja kulkee noin 85km/h
        Mutta jostakin päin kuuluu kummaa särinää??
        Olin yrittänyt etsiä vian paikkaa mutta ei löydy mitään.
        Mikä voisi olla vikana?

        mulla sama vika ! mut se oliki vaa bensa korkki ku täris nii vitusti :D:D


      • niipänii123
        MBK industrials kirjoitti:

        TÃYSIN SAMA Vain tarrat ovat vain erilaiset. Roxit tehään MBK:n tehtaal Ranskassa.

        Italiassa


      • cdi boksi
        roksi kirjoitti:

        Mul on -08 yamaha aerox ja oon ottanu variaattorin prikan pois,tukkinu hukkaputken ja samalla otin kurin pois ja kulkee noin 85km/h
        Mutta jostakin päin kuuluu kummaa särinää??
        Olin yrittänyt etsiä vian paikkaa mutta ei löydy mitään.
        Mikä voisi olla vikana?

        Cdi boksi voi olla rikki


      • yamaha aeroxx
        alEE- kirjoitti:

        mul ois 2000 nitro ja siit on variaattorist prikka veke ja hukkaputki hitsattu pois mut kulkee joku 55-60 km/h tietääks kukaa miks nii vähä . Kattonu mitä muut laittanu nii monil se menee sen 70-85 km/h

        Osta multivaria ja kisakytkintä tai suosittelen polini sport etuvaria jossa tulee 9 rullanen kuppi ja vaiha kaasaria ja tehoputki ni luulis kulkevan


      • Roxikulkee
        nonniini kirjoitti:

        rajoitn etuvanteen sisäkehälle, sitä ei kukaan kato

        Jos kytät kattoo että CDI boksista lähtee erillinen johto jonnekki muualle niin ne seuraa sitä johtoa ja löytää napparin


      • Anonyymi
        niipänii123 kirjoitti:

        Italiassa

        Ranskassa


      • Anonyymi
        jaa a kirjoitti:

        no ei kyllä nuolla vakioputkenraiskauksella 85 mennä :o mittariin pääsee kyllä 80 mutta siitä 10 pois . itellä tehari ja multivari ja 5.5 rulla ja menee 70. että emmä oikee uskoosi

        jep monella tutulla 50 streetrace, varipistetty uusiks, tehari, isompi kaasari jne. ja ei kulje kun sen 80-100kmh. jos haluu saaha kulkemaa ostaa suoraa 70 mk 2 racing ja vari uusiks ja muut hilppeet nii pitäs huiputtaa hyvillä säädöillä päälle 110kmh. parhaillaa voi mennä sen 130


    • alkaa tästä

      1. 70cc kone (esim stage 6/malossi)
      2. 70cc:n tehari (stage 6/malossi)
      3. Malossin multivar
      4. Malossin kisakytkin
      5. 17,5mm dellorto kaasutin ( suutin kokoa 100-120)
      6. Kevlar hihna variaattoriin
      7. Malossin ilmanputsari (esim e13)

      Näillä osilla ja oikeilla säädöillä päästään gps:ään noin 95-110 km/h.

      • sssass

        mitä muuten se tehoputki edes auttaa...? itellä on prikka poissa ja hukkaputki ja menee sen 75 km/H


      • metrakitt
        sssass kirjoitti:

        mitä muuten se tehoputki edes auttaa...? itellä on prikka poissa ja hukkaputki ja menee sen 75 km/H

        no se antaa parempaa piikkii ku vakioputki.


      • tiedoksivain

        Ihan vain tiedoksi että sen aeroxin saa kulkemaan ilman sitä 70cc KONETTA : D, itellä on 50cc airsal pytty, gianelli extra tehari, 4,1gr rullat, metrakit MK2 vari ja joku metrakit tai joku kytkin ni kulkee 98,3km/h gps:ssään minä päällä eli 70kg.


      • Virittãjã pojille
        tiedoksivain kirjoitti:

        Ihan vain tiedoksi että sen aeroxin saa kulkemaan ilman sitä 70cc KONETTA : D, itellä on 50cc airsal pytty, gianelli extra tehari, 4,1gr rullat, metrakit MK2 vari ja joku metrakit tai joku kytkin ni kulkee 98,3km/h gps:ssään minä päällä eli 70kg.

        Sit tiedoksi kaikille jotka sitä ei ole vielä oivaltaneet että vaik 300e stage6 kisa kytkimel pelkästään ei huiput nouse! Ja teharin kans kannattaa olla keltanen (15%) jäykempi vastapaine jousi eikä esim multivarin kans tuleva valkonen (7%) vastapaine jous sekä 10-15 isompi suutin ja ne n.1g kev. rullat. ja multivari kans! :) Ja Roxiin/Nitroon käy vaaka minarellin (Kuten Neos/Ovetto, Aprilia Rally/SR WWW, jne. ) teharit. Jos sulla on uudempi Roxi nii siinä oleva vakio PASKA sähköryypyllinen Gurtnerin kaasari kannattaa SUOSIOLLA vaihtaa (käsiryypylliseen) 16-17,5mm Dellortoon (PHBN/PHVA) joita saa käytettynä halvalla motot.net:stä tai vaikka purkumopoista! Ruman muovikotelo ilmanputsarin voi myös vaihtaa vaahtomuoviseen vapaavirtaus suodattimeen med uusi kaasari. Nyt pitäs olla alla kylän nopein Roxi!!!! :) Voi kans harkita näitten kans 50cc viri sylinteriä (ei 70cc ettei tartte säätää kampuran kans) ja tuorevoitelu veks!


      • Anonyymi
        tiedoksivain kirjoitti:

        Ihan vain tiedoksi että sen aeroxin saa kulkemaan ilman sitä 70cc KONETTA : D, itellä on 50cc airsal pytty, gianelli extra tehari, 4,1gr rullat, metrakit MK2 vari ja joku metrakit tai joku kytkin ni kulkee 98,3km/h gps:ssään minä päällä eli 70kg.

        70cc kulkeeki vitusti kovempaa


    • pekka puu pää pois

      mun aerox kulkee 150 km gps:ää ;)

    • aerox12345

      mitä mun pitää tehdä jos haluan mun aeroxsin menevän jotain 60? ja paljon semmosesta saa sakkoa jos jä kiinni ?

      • Variaattorin prikka pois, hukkaputki pois ja kevyemmät rullat nii pienentää nopeutta ja parantaa kiihtyvyyttä. EI niitä kiinnosta jos su mopo menee 60.


    • mopotyttö1

      mulla toi sama homma mä haluaisin saada mun roxsin menemään noin 60 ja kiihtyymään tosi hyvin onko neuoja ? ja kyselisin tota samaa että paljon siitä saa sakkoa jos tommosesta jää kiinni ?

      • Variaattorin prikka pois, hukkaputki pois ja kevyemmät rullat nii pienentää nopeutta ja parantaa kiihtyvyyttä. EI niitä kiinnosta jos su mopo menee 60


    • Jeps,l.ds

      Sakkoja tulee vähän käytöksestä ja poliisista riippuen 0-100€ sekä kilvet viedään pois = uudelleenkatsastus noin 50€.

      Kiihtyvyyttä saatte kun laitatte vaikkapa tehoputken ja prikan takaisin paikalleen variaattoriin niin kulkeepi sen 60.

    • roxi73km/h

      mulla on kameli nimeltä iivari ja löin sen perseesee gianellin turbotehoputken ja laitoin 2g kevyemmät kaviot sille ja nyt se menee semmoset 230km/h, sit aattelin viel laittaa jumbojetin turbiinin kiinni et pääsee varmast poliisei pakoo

    • froxi

      Mulla kulki -06 Yamaha Aerox 90 kmh oli prikka otettu pois ja hukkaputki tukittu ja vähän kevyemmät rullat.

    • superkameli

      nii kulki varmaa 90 mittarii eli todellisuudes ehkä 70km/h ku mittari kusee roxeis iha saatanast

    • naurattaa

      Nää on aika hyvii nää kommentit mitä tääl on :'DD ainaku masentaa ni tulee vaa lukee näitä kommentteja ni kummasti päivä piristyy :D

    • vaas5

      otaakaa se saatanan vakionopeudensäädin pois iha sama vaikka työ prikan otatte pois mut ku se kirraa koko ajan

    • 78787845

      Sääliksi käy teidän skoottereitanne, jos toimitte kuten olette viesteissä hehkuttaneet. Ei, ei...

    • apinaanana

      Siis misä päi putkeed on viel hukkikse jälkee kuristin?

    • aaasdadsad

      itellä on 17,5mm dellu, pytty porattu vastaamaa noin 60cc tehoja, arrowin tehari, suutin on 86, malossin multivari 4.5 gr rullilla, kytkimee oon vaihtanu 15 kytkin jouset ja 15 vp-jousen, kevlar hihna, pakoaukon kuri viilattu poijess.. kulki gps:sään 105km/h =)

    • aaasdadsad

      *115

    • roximan

      paljon roxi kulkee jos ottaa ainoastaan prikan pois? En miten roxseissa noitte suutttimien kans? Pitääks vaihtaa isompi jos otan vaan prikan pois??

    • aerrrox

      mul on roxis tehoputki, 4,5gr rullat, 64 suutin ja prikka pois ja 15 vp jousi. kiihtyy ja kulkee hyvin. Huippuja ottaa vähä päälle 90 km/h

    • Motottilainen

      Ompa "laadukasta" keskustelua... Suoli24 O_O Eiei täällä ei kannata kysellä, suoraan kannattaa tutustua motot.netin keskusteluun Aeroxista tai motot.netin tietopankkiin. Jotenkin must tuntuu että joku suomi24 -trolli vetää herneet nokkaa tästä viestistä.

    • 1245478

      Älkää tulko motot.netin puolelle trollaamaan. Älkää! Kiitos.

      Pyytäisin vielä, ettei kukaan mainostaisi kyseistä sivustoa täällä. On nimittäin perseestä, jos sekin paikka täyttyy näistä vitun kersoista... Onneksi siellä tosin on moderaattoreita, toisin kuin täällä.

    • jäppinen2

      just, aivan karseata luettavaa... Ittellä on 70cc pytty, dellorton 17,5 kaasari 110 suutin vapaavirtaussuodatin kevlar-hihna, malossin multivariaattori, 6,5 rullat ja vitut se kulje 150, roxia EI Saa kulkemaan yli 105 ellei vaihda ihan joka helv*tin osaa skoottereista... Kuittaan-.-- On kyllä kivaa luettavaa tylsän päivän ratoksi :D Nauroin silmät päästä

    • meitsi hankki nitron.. prikka on pois ja kulkee sen 60kmh.. paljo kulkis jos hitsaisin hukkaputken pois, pistäisin 4.5g rullat ja malossin ilmanputsarin?? :DD
      VASTATKAA MAHOLLISEMMAN NOPEASTI ETTÄ PÄÄSEE OSTAA OSAT.. ;DD

    • 45452

      SAAT VEROT JOS TEET NOIN

    • terpi

      mulla on derbi senda black edition ja otin prikan alkukäyräst ja vaihoin suuttimen menee 89 gps ja jää skootterit taakse

      • 788787

        retu


    • Suck it jonnet!

      Mun bemari kulkee 250 km/h plussan puolella VAKIONA! suck it jonnet!

    • sopiko dellorto 17,5 mm kaasari suoraan vakio sylinterin kurkuun? ja mikä on sopiva suutin kuin käytää mainittu kaasari vakio sylinterin kanssa?

    • pärinäB0ss

      Roxini kulkee nyt 45km/h ja jos laittaisin siihen teharin paljoko kulkis?? (ei ota prikkaa pois)

    • agfffh

      Jos vaihan rullat aeroxiin (hukkis tukittu/prikka otettu pois) Ja laitan liian kevyet/painavat rullat, voiks mikää paikka ottaa damagee? vai jos ei toimi, ni vaihtaa vaa sit edellisiin/uusiin, koska mopo tullu entiseltä omistajalta, rullat nii kuluneet ettei nää miten painavat ne on ;D

    • ouhähoi

      joo voi ottaa ja pahasti. pitäs tietää ! >:I

    • piaggio94

      mun typhooni kulkee vain jotkut 60-70 kmh. ja siinä ei ole kureja missään. 4.7 malossi rullat. 60% malossin vastapainejousi. malossi racing jouset (n.6000rpm ottaa kiinni) . Miten sais kulkee lujempaa :) ?

      • piaggio94

        ja kuluukos kytkin :/ ?


      • piaggio94

        ja stage6 pro replica :D .. unohtuu kaikenlaist :DD


    • techdawn

      haittaako midää josd skooderiind laiddaa kewlard remmid ja skooderi ei kulde ku 60 km/h?

    • pena15151515

      Itelläni Pösö Speedfight2 ja menee Tecnigasin next-r putkella, ilman prikkaa, kevyemmil rullil ja kireemmil kytkinjousil sen 80km/h

    • roxteri

      Mitenkä tuo hukkaputken tukkiminen käytännös tapahtuu? voisko joku kertoo

    • roxiboksi

      sahaa hukkaputken melko alusta ja hitsaa hukkaputken alun umpee :) , tai jotenki umpee ettäpä ei vuoda.

    • kuristukset

      Mitä kuristuksia on 08 vuoden roxissa

    • padari69

      pistä munapilluun vitun jonne

    • kellikulli

      mites se cdi boxin porauttamine? mistä kohti tai voiko tehä muuten ku porauttamalla? siis 07 roxii

    • r0Xi

      Yamaha Aeroxin "parhaat" viritykset vakiopytyllä:
      Stage6 Pro Replica (Ottakaa kuri pois niin tulee kiihtyvyyttä ja huippuja lisää)
      Stage6 Hard(punaiset) kytkinjouset ja vastapainejousi TAI
      Malossin punaiset kytkinjouset ja vastapainejousi
      4,5-5 grammaiset rullat
      Stage6 Sport Pro-Multivari
      Stage6 Sport Pro-kytkin
      ja
      Malossin Hiilikuituläpät


      Jos haluutte siitä katulaillisen mutta mahdollisimman tykin niin laittakaa:
      Stage6 Sport Pro 50cc
      Stage6 Pro Replica (kuriton)
      Malossin punaiset kytkinjouset ja vastapainejouset TAI Stage6 Hard (punaiset) kytkinjouset ja vastapainejousi
      Malossin hiilikuituläpät
      ja 4,5-5 grammaiset rullat ja prikka paikalleen

      Nii kyllä kulkee :)

      Omilla säädöillä:
      Kurittomalla Stage6 Pro Replicalla
      Malossin punaisilla kytkinjousilla ja vastapainejousella
      4,7 grammaisilla rullilla ja Malossin hiilikuituläpillä ja prikalla
      Kulkee 57km/h gps:ään,kiihtyy ku pieni sika ja on jättäny kaikki pelkät tehariviriset viivoissa :)

      • aerox enegine

        pistin 125cc koneen kiinni ja molissin viri potken ja poistin kurin ja vaihdoin isomman kaasarin menee jotain 135 gepsiin


    • liian nörtti

      täälä näyttäs vähän joka pojalla olevan niin paljo tietämystä näistä mopojen virittämisestä niin tietäskö joku mistä sais dellorto sha 16.16 imukaulan joka menis peugeot speedfigth 2 ?

      • ostaja 40 vvv

        ostin viikko sitten aerox uutena ja tilasin 70cc konee ja malossin viriputken otin jo kurin pois ja pitäis ostaa vielä isompi kaasari tietääkö kukaan minkä kokonen sen pitäis olla et se menis sit aeroxsiin jos on 70cc kone ja malossin putki


      • tietäjä 00

        mul kin ois speed fight 3 mut en ttiiä mistä saisin tilattua isomppaa pyttyy tietäiskö kukaan


      • aerox on paska
        tietäjä 00 kirjoitti:

        mul kin ois speed fight 3 mut en ttiiä mistä saisin tilattua isomppaa pyttyy tietäiskö kukaan

        mul on aerox 08 jos on 70cc pytty ja malossin viriputki otin prikan pois ja vaihdoin kevyemmät rullat ja 20 mm kaasari mut pitäis saada viel jonkun näkönen rajotin josta sen teho alue vähenee kun painaa nappii eli tietäiskö kukaan mistä niitä sais


    • jeahbuddyyy

      Tehoputket aivan turhia, vakioputki on tehty sopivaksi malliin ja kun siitä poistaa kurit se on vielä alavääntösempi kuin tehoputki ja halvempi vaihtoehto. Itellä roxi ja kulkee sen 60-65 gps prikan pois ottamisella. Rullat lisää kiihtyvyyttä mutta eivät toimi vakioputken kanssa. suksikaa suolle 70cc pyttyjen kanssa! ostakaa kevari jos haluutte tehoo!

      • FreeThatSpirit

        Vitun urpo olet jos menet kunnollista vakioputkea raiskaamaan. Vakiopeleihin on vakioputket, viripeleihin tehoputket. Lussuinkin tehari vie kaiken maailman kurittomat vakioputket mennen tullen.


    • kluxxx

      ostaja 40 vvv kannattaa ostaa joku 21mm kaasari.

    • Nitrolla pääsee

      tää keskustelu on jo KAUAN kestäny =DD yli 10 vuotta =D mutta aeroxin ja nitron suosio ei lopu koskaan. =))

    • volvo s40

      aerox iha paska menkää autokouluu ja hommatkaa autoni ei tarvii viritellä!!!!

    • roximiehiä

      mulla -09 roxista prikka pois ja kevyemmät rullat ni se on se 75km/h mittaris ( 60 gps )
      älkää puhuko potaskaa roxin mittari kusettaa sen 10-15 km/h sit ku nopeus menee yli 50km/h. älkää junnut ees luulko et roxin saa noin vaa menee 1000/100 -.-

      • suomipoika112

        sama meitsillä


      • porimattila

        mullaki


    • MOPO POIKA PENSA

      MITÖ MUN PITÄÄ TEHÄ ETÄ SAAN MUN AROXIN KULEMAAN N. 61,5 KHM JA PALJO SIIT TULEE SAKOO JOS JÄÄ KYTTÄPOLIISELE KII?!?!?! BWT FRENDIN BROIDIN FAIJAN KOIRAN YAMASAKI DERBI KULKEE GSPEEHE N. 180 ET TURHA TULLA HUUTELEE

      • gxggxg

        paljonko huiput nousee teharilla ja jos vaihtaa kevyemmät rullat ja jäykemmän vp jousen verrattuna variaattorin vakio palikoihin?


    • jeesuspappa

      ei pyhä perse että repesin tolle mopo poika pensalle :D:D

    • leovince!

      Paljonko LeoVince GP teharilla roxi kulkee? Kuristukset tietenkin kaikki pois

    • jaquer

      siis vittu merida on hyvä pyörämerkki

    • aeröx

      Jos tosiaan tahtoo sitä tehoa niin: 70cc,tehoputki,isompi kaasari,prikka pois, hukkuputken tukkiminen,kisakytkin,kevyemmät rullat, ( kaikki turhat osat pois koska vähentää paljonkin painoa)

    • TieTäJä

      Jos mopo menee alle 65km/h niin ei tule sakkoa kun 50-100e poliisista ja käytöksestä riippuen. Alle 65km/h lähtee kilvet ja pitää muuttaa vakioksi ja katsastaa uudelleen jolloin kilvet saa takas (katsastus maksaa 50e). Jos yli 65km/h niin tulee kevariverot, lähtee kortti, isommat sakot, pitää muuttaa vakioksi ja katsastaa uudelleen. Jos yli 100km/h niin mopo menee valtiolle.

      • Poliisi is her

        JA SITTEN SILL'Ä AJAA SAATANA JYRKI KÄTEINEN STADIN KESKUSTAA VITTU 150KM/H NYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYNNNNYYYYYYYYYYYYNNYNYN!


    • tarviin apua kiihtyv

      miten sais roksin kiihtymää hyvin siit on otettu pois prikka hukkaputken ja kulkee sen 60-65 auttaisko kevyemmät rullat esim 5.0gr tai 4.8gr kummat ois paremmat ?

      • tarviin apua kiihtyv

        ainii ja auttaisko keltaset kytkinjouset ja unohtu sanoo et siin on keltanen vastapaine jousi


      • Roxityttö98

        Hio prikkaa laita takas paikalleen. Osta tehari,5.0g rullat ja isompi pääsuutin. Näil pitäs kulkee sen 60kmh ja kiiiiihtyy iha jees


    • ddd

      kevyemmät rullat parantaa kiihtyvyyttä mutta saattaa huonontaa huippuja, kaverilla oli 4.5rullat ja gianellin tehari ja kulki n. 70-75 (ilman prikkaa) ja kiihty helvtin hyvin

    • yamahatyttö96

      Sen tiedän että aerox ei kulje 80km/h jos tukkii hukkaputken ja ottaa varista prikan pois. :D
      Perusteluja:
      Itselläni on roxissa leovince handmade zx tehari, malossi multivar, isompaa pääsuutinta, pipercrossin ilmanputsari, niin ja enpä nyt muista, ei kai muuta :D ja niillä kulkee suoralla sen 80km/h :) Kohta siinä on myös top racingin kytkin elikkäs ei tuu booaamisia enään, sitten oon tyytyväinen :D
      Ja noihin vireihin riittää tuorevoitelu, että äläkää ottako sitä pois :) kannattaa mieluummin pikku loraus laittaa 2t öljyy tankkiin sen lisäks niin ei leivo (vaikka tuliskin välillä ajettua enemmän ja vähemmän paljolla kaasulla) ;) (kaikki kyl varmaan ties tämän mutta sanoinpahan vaan :D)

      • yamahatyttö96

        niin ja unohdin mainita että tuo on sitten se oikea nopeus, koska mittari näyttää ehkä jtn 90-95 ja mittari kusettaa sen 10km/h :D että turha siitä enää mainita :)


    • Cous

      Prikka pois kevyet rullat hukkaputki vittuun tehari isompi suutin ja koropala ni aijaijaija tulee nii vitu aijaijaija en muute kerro millane tulee

    • hämeenlinnasta

      mul o roxist prikka pois technigasin tehari ja isompi suutin nii menee sigmaa 90 km/h

      • fuckthepolliisi

        sigmas kusee, kaikki tg putket on ihan vitun paskoja, paras on rs-II, eli yhelläkään tg:llä ei mennä yli 82km/h paitsi tg rs-II joka on 70cc putki.
        ja yksikään roxi ei mene kurittomana ja prikattomana 85km/h, itsellä kulki aprilia 80km/h prikattomana ja täysin kuriton roxi jäi haistelemaan pakokaasuja.


      • TheLastRealAerox
        fuckthepolliisi kirjoitti:

        sigmas kusee, kaikki tg putket on ihan vitun paskoja, paras on rs-II, eli yhelläkään tg:llä ei mennä yli 82km/h paitsi tg rs-II joka on 70cc putki.
        ja yksikään roxi ei mene kurittomana ja prikattomana 85km/h, itsellä kulki aprilia 80km/h prikattomana ja täysin kuriton roxi jäi haistelemaan pakokaasuja.

        taisit kuule unta nähdä tai sitten roxi kuski ei vaan välittänyt aprilli pilastas.


      • fuckthepolliisi
        TheLastRealAerox kirjoitti:

        taisit kuule unta nähdä tai sitten roxi kuski ei vaan välittänyt aprilli pilastas.

        en oo unta nähny, äitis näki unta kun sinua teki.


    • TheLastRealAerox

      kevyemmät rullat laskee nopeutta n. 1-3km/h (huippuja) mutta menee mukavammin ylämäkeen ja kiihtyy paremmi

      hankkikaa suoraan 100cc laillinen kevari roxi niin ei tarvii viritellä kuin jotai peeveetä, malossin 100cc vielä, tehoa löytyy ja muuten samanlainen (muilta osin)

      • fuckthepolliisi

        riippuu kyllä aivan rullien koosta. paljonko ne huiput tippuu yms.jos sulla on vaikka 6,5g rullat ja laitat 2,1g rullat niin vauhti voi pudota 80km/h -> 40km/h ja kone huutaa jumalattomilla kierroksilla. riippuu tietysti tekniikasta. vakio/tehari
        vakio vehkeeseen ei kannata mitään vaihtaa, mutta tehariin jne rullat kannattaa jo vaihtaa.
        ja sitten vielä tohon 100cc roxiin, niitä ei hirveemmin suomesta ainkaan löydy ja itse en ainakaan menis ostamaan mitään kevari skoottereita, mutta jokaisellahan on oma mielipide.


      • ohjyrrr

        Kannattaako laittaa kevyempiä rullia vaikka ei ois teharia?


      • ohjyrrr

        Kannattaako laittaa kevyempiä rullia vaikka ei ois teharia?


      • ohjyrrr

        Kannattaako laittaa kevyempiä rullia vaikka ei ois teharia?


      • ohjyrrr

        Kannattaako laittaa kevyempiä rullia vaikka ei ois teharia?


    • fight3

      tätyy sanoo et kyl roxit on sit paskoja jos mittarit kusee 10km/h itelläni ei kuse ku vaa 5 km/h mittarii menee 65km/h eli oikeesti menee sen 60km/h

      nii ja skode on speedfight 3 hukkaputki tukittu ja rajatinlevy poistettu

    • volle2

      vaikka tieän skotterit kulkis 120 km/h nii silti jäätte toiseks mulle

      0-100 6s 230 hv 390 Nm 0-80 3s !! ja koht tulee olemaan kiini isompi turbo et repikää siitä !! hv nousee sit johonkii 280-300 hv !!

      • Hyvät virit

        Mikä pytty sulla on Baotianissa? Tahtoo kans tollasen!


    • Deeeeexvjj

      Mun roxi kulkee 1000 khm • 13 : 485 = ?

    • polkekaa suohon

      ja puh ostakaa niihen nitroihin ja roxeihin 70cc pytty ja kaikki vari osat tehari ja kaasari hilpeet ni rupee kiihtyy ja kulkee, naurattaa ku porukka luulee että laitetaampas 4g kevyemmät rullat ja itketää ku ei kule katos perkelettä kannattaa miettiä mitä sinne skobaa laittaa iha näin btw. ps itseoppinut, itsellä 70cc pytty 17,5mm kaasari hiilariläpät ja multivari 6g rullilla ja kyllä kiihtyy..

      • Omg

        Mite saa Roxin kiihtymään ihan ***** hyvin


    • turhautunut asentaja

      Kukaan osais jeesii pro replican asentamises ku on aerox 03 neste jäähdytteinen mut en saa replicaa mahtuu/menee kiinni toho ku ei tarpeeks isos kulmas alkukäyrä pro replicas

      • roxijonne

        No pitäis mennä jos on roxille tehty putki! Mut ittellää on roxis vireinä prikka pois,gianelli extra tehari, 70 suutin eikä muuta ja gepsii 79:D mut huomem koitan miten 4,5 grammasil rullil lähtee ku nykysil ei kiihy ja sit hommaan viel lähiaikoin stage 6 sport pro variaattorin ja tiukemmat vp ja kytkin jouset ni sit pitäis roxin olla vähä kisasempi:D


      • Slaavi
        roxijonne kirjoitti:

        No pitäis mennä jos on roxille tehty putki! Mut ittellää on roxis vireinä prikka pois,gianelli extra tehari, 70 suutin eikä muuta ja gepsii 79:D mut huomem koitan miten 4,5 grammasil rullil lähtee ku nykysil ei kiihy ja sit hommaan viel lähiaikoin stage 6 sport pro variaattorin ja tiukemmat vp ja kytkin jouset ni sit pitäis roxin olla vähä kisasempi:D

        noniin bensalenkkarit! elikä mul on ollu speedfight 2 LC jo 8 vuotta ja on prikka poiees ja tehari kiinni yms. mut nyt on alkanu buuaamaan kone siin 50-60km/h vauhdis ja kestää tunti et se kiihtyy siihe 70km/h ja sen jälkee lähtee taas ku ohjus aina 85kmh puolelle. Kaasari on ultraäänipesty ja kaikki on katottu et toimii mut ei vaan toimi! neuvoja?


      • Roxipelle
        Slaavi kirjoitti:

        noniin bensalenkkarit! elikä mul on ollu speedfight 2 LC jo 8 vuotta ja on prikka poiees ja tehari kiinni yms. mut nyt on alkanu buuaamaan kone siin 50-60km/h vauhdis ja kestää tunti et se kiihtyy siihe 70km/h ja sen jälkee lähtee taas ku ohjus aina 85kmh puolelle. Kaasari on ultraäänipesty ja kaikki on katottu et toimii mut ei vaan toimi! neuvoja?

        Mite roxi menee ku on gianellin putki (shot en oo varma) isompi suutin ja jäykempi vp jousi ja kohta tulee stage 6 sport pro variaattori ja hihna ja mietityttää ku roxi meni sen 78 mut sit yhtäkkiä nopeus tippu siihe 70 kmh nii aateltii rttä variaattorissa vika? Neuvoja


    • Kansalainen

      Minulla ei ole Aeroxia, mutta jos olisi, varmistaisin että se kulkisi maksimissaan 45km/h! Muutenhan se olisi vallan laiton, enkä minä halua rikkoa lakia.

    • JOnnet2014

      Yli 65km/h kuljeva tai yli 50 kuutioinen kaksipyöräinen moottoriajoneuvo on kevari eikä mopo joten olet pahassa pulassa jos poliisit sattuu pysäyttää.


      mutta jos ei muka 80km/h riitä eikä välitä laista tai muitten turvallisuudesta niin siitä vaan virittää lisää. siihen vaan kiinni 200cc moottoria niin kyllä lähtee ja haittapuolia voi olla että moposi leviää alle kesken ajon mutta hälläkös väliä semmosesta kunhan vaa menee ja lujaa sen pari minuuttia!

      • Ei se noin toimi

        200cc kone on kestävämpi kuin vakio. Laittais 1000cc kone kiinni niin ois vielä kestävämpi.


    • JOnnet2014

      En tarkoittanut että kone leviää. kyllähän se kone kestää, mutta esimerkiksi runko voi mennä poikki tai mutterit/pultit pikku hiljaa irtoaa/hajoaa, koska nyky mopot on suuniteltu kestämään se 60-80km/h enintään eikä todellakaan mitään 100km/h nopeuksia.

      Varmaan sekin olis hieno kokemus kun vedät mopolla 100km/h ja eturenkas lähtee irti? tai ajat sen 100km/h ja auto tekee äkki jarrutuksen ja jarrusi pettää ja sitten suoraan autoo päin tai ojaan...? niin hienoo on??
      ja seuraava reissu on teho-osasto ja todennäkösesti viettää todella pitkän ajan pyörätuolissa tai sitten koko loppu elämän. ja jos rysäytät 100km/h autoo päin niin se on jo aika varma kuolema.

    • KOvaa_kamaa!!

      Mulla kiinan skootteeri joka oon pistäny uutta teknologiaa sisältävän 4500cc moottorin, löytyy myös turbo. ilokaasut löytyy myös ja pieni ilokaasu pullo on piilotettu ja kytketty penkin alle jotta kytät eivät löydä. kun painaa tööttiä niin lähtee ilokaasut pihalle ;D kunnon menoo. es tölkeistä itse tehty pakoputki ja koira tarroja pistetty kiinni että vähentäis ilmanvastusta. spoileri tietenkin löytyy eestä koska ei mahtunut enää taakse kun takana on asennettu 400litranen bensatankki ja vieres 100litranen varatankki.

      Kiihtyy 0-100 25sekunnissa ja huippunopeus 785 koska kuristukset ja uus rajoitin paikoillaan. ilman rajoitin ja kuristuksia menee 1200km/h

      bensana tietenkin toimii 95 johon sekoitettu 5% vettä.

      muuten ihan vakio vehje. myyn tämän vehkeen mielikuvituksessa jos kiinnosta niin lähtö hinta 20000euroa ja pinkit karvanopat kaupan päälle.
      ilokaasu pullloja voi tehlä itse. otat 1,5litran limsa pullon ja pistät ruutia sisään ja tunket paparia sisään ja sitten vaan jokin sytytys järjestelmä siihen.

    • grgthytjhn65

      saat 398 000€ ??

    • Pylly nalle

      Ei vittu oot säälittävä, sul on mopo skootteri ja haluut virittää sitä, tiiäks et se on ihan vitun laitonta, skopas muka kulkee 80kmh vittu mutsis kulkee 80kmh mun sängyssä. Eikä se variaattorin vaihto vaikuta "Variaattori = Variable" eli vaihtuva. Oot ihan vitun säälittävä oikeesti, ajaisit sil skootteril jokee ja hukkuisit siihen paskakasaa ei tommosel ei jumalauta oikeesti ja jotku vitun rullat.... mitä vittua

    • saat turpaa

      miuta ei kiinosta vittuakaan mikään vitun laki, fuck the police

      tuu tänne nii saat turpaas, pelle

      • Pamputin

        Vittu suahan just kiinnostaa laki, tuun kohta myllyttää sua. Tommosille penkoille kuuluis antaa kortin ja mopon sijaa turpaa oikee kunnolla.


    • tuu kokeilee

      vitut kiinnosta, ja sopii tulla yrittää ihan vapaasti. älä mee sit äitille itkee jos sattuu.

      ei ne poliisitkaan jaksa enää välittää, kun en ole niitä uskonut !

      • Pamputin

        Älä sä kuule rupee yhtää neuvoo vanhaa mestarii. Mul o musta vyö karates, mun ei tarvii ku kerra huitasta nii jätkä tippuu siihe. Sit mahtaa nolottaa, kaikki nauraa sulle ku tietää miten pelle oot ja et hävisit tappelun ja sul ei varmaa oo äitii, lähti pakoo ku näki mite ruma oot. Ja kyllä poliiseja kiinnostaa. Tunge se roxi vittu perseesees. Tuun ja pistän sut muovipussii ja myyn torilla.


    • tuu kokeilee

      tuu vaa, ni katotaa mite käy, ei paljoo pelota sun musta vyö

    • NirtoBoe

      Elikkä jos roxista (2002) ottaa prikan pois, tukkii hukkaputken,poistaa putken kurit, vaihtaa 4,5-5g rullat,vaihtaa paremman ilmanputsarin ja laittaa isomman suuttimen ni hyvä tulloo???

    • Yamahaskytariderbyy

      Roxissahan on kuri putkessa ja variaattorissa ja pakoaukossa ja rajotettu cdi. Nämä kaikki kun poistaa niin kulkee noin 75-80km/h todellista nopeutta.

    • Faktaa54

      Ööm vanhoussa roxeissa ob rajotettu cdi mut uudis roxeis eii oo ja kun roxista poiskaa kaikki kurit eli hukkaputki prikka ja pakoaukon kuri ja isompi suutin niu todellinen nopeus on 67gps on testattu monella roxilla

    • Faktatotuus

      mul -13 roxi kulkee prikan poistolla ja vähän kevyemmillä rullilla sen 60-65km/h suoralla tiellä ja alamäkeen noin 70km/h gps

    • Ismoonbi

      Mul -17 2t roxi onko siinä kuristettu sylinteri?

      • Anonyymi

        Jos uue roxi oot hommannu ni siinä ei muut ku vittu kureja ookkaa


    • Anonyymi

      Mikä ois hyvä tehoputki jos haluis tommosen 2011 vuosimallin roxin kulkemaan noin 65-68

    • Anonyymi

      hatolaan

    • Anonyymi

      paljos tollane 70cc airsal moottorinen roxi kulkee about?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe