Sängyssä ääntely

Joo,sainpa taas viimeyönä kunnian kuulla kuinka yläkerran naapuripariskunta harrastaa ja aloin miettiin totakin hommaa ihan ajatuksen kanssa.Ensinnäkin,kuinka moni nainen uskaltaa myöntää että suurin osa siitä voihkimisesta, vinkumisesta ja vastaavasta elämöinnistä on opittua tapaa eikä johdu siitä että on kertakaikkiaan pakko päästellä ääniä?? Kun miettii esim yläkerran muijaa niin aivastuskaan ei kuulu yhtä kovaa kuin hänen vinkumisensa joka ei kaikenlisäksi oo todellakaan mitään hetkittäistä tai pelkästään h-hetkellä tapahtuvaa elämöintiä vaan kestää alusta loppuun asti samaa monotonista kaavaa noudattaen (ok,sukunimestä päätellen eukko on jostain entisestä itä-blokin maasta ja jätkä näyttää Suomalaiselta jtn ei oo vaikea arvata feikkaako eukko).Sit toinen juttu:koska niin moni nainen kertoo suuseksin olevan sitä parasta a-ryhmää naisen kannalta (sinänsä ymmärrettävää,sormet mukaan niin sekä mutteri että itse tunneli saavat oman osansa) niin miks sit kuitenkin melkein jokainen muija elämöi itse yhdynnän aikana paljon enemmän kuin s-sexin aikana?? Siis tää on vain mun oma huomio ja voihan olla että vika on ollut minussakin mut mitä nyt mun vähäisellä kokemuksella voi sanoa niin naisilla joiden kanssa mulla on ollut kunnia peuhata on ollut tapana enemmänkin kiemurrella,hengittää raskaammin yms. s-sexin aikana kun taas sit vasta itse yhdynnän aikana on kuulunut sitä ns. oikeaa voihkimista ja vinkumista,mistä moinen johtuu? Ja pitääks sinne pimpiin saada aina jtn sisään koska sitäkin oon ihmetellyt et pelkkä nuoleminen ei tunnu aiheuttavan juuri minkäänlaista reaktiota naisissa,vasta sit kun ottaa sormet peliin mukaan niin alkaa tapahtuu edes jtn mistä voi ainakin kuvitella et ollaan oikealla tiellä,eli sormilla vai ilman?? Ok,tää ois varmaan kuulunu sex-osastolle mut sieltä on suht turha odottaa rehellisiä ja asiallisia vastauksia.

75

16943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen

Ensinnäkin, naisia on monenlaisia.

Toisekseen. Saattaapi olla, että jos nainen alusta loppuun ääntelee yhtä voimakkaasti, niin näyttelyähän se on. Mutta itse voin sanoa, että kun tuntuu todella hyvältä, niin kyllähän sitä "voi taivasta" väkisinkin suustaan päästää... ;) Ja usein pientä huohotusta tulee pidettyä ihan senkin takia, että hengästyttää. Liikuntaahan se seksikin on.

Kolmannekseen. Minulle suuseksi ei ainakaan ole se A-luokan juttu. Kuka lie moisen keksinyt. Joillekin ehkä, ei kaikille! Onhan se näppärä tapa saada alussa paikat kosteiksi ennen rakastelua. Mutta yhdyntä voittaa suuseksin mennen tullen! Suuseksissä ainakin meidän joidenkin naisten on vaikea saada orgasmia, kyllä siihen vaaditaan vahvempaa hankausta klitorista vasten.

Tässäpä sinulle. Ja vinkiksi, että älä yleistä kaikkea. Jos joku on sinulle sanonut, että tämä toimii, niin se tuskin pätee kaikkiin naisiin.

• mä vaan ajattelin kun oon lueskellut noita seksi-palstan juttuja ja siellä aika moni nainen kertoo ettei saa koskaan/läheskään aina yhdynnässä mut käsi/suu pelillä melkein aina.Ja sit kun kattelee noita netin itsesaastutus videoita niin eipä niissä kovinkaan moni muija työntele sisään mitään vaan hoitaa hommat pyörittelemällä sormella mutteria.Tosta kovemmasta hankauksesta sen verran et en mä en edelleenkään tajua miten vehe voi hinkata klitorista ja olla samalla sisällä emättimessä,siis mistä kulmasta se muna oikein pitää ujuttaa sisään että moinen muka onnistuu? Jos miettii esim viimekertaista pitkäviivaista majavaa niin ei jumalauta kellään oon niin käyrää ja pitkää pippeliä että se hinkkkais klitorista yhdynnässä.No ok, ehkä jossain 'laskuvarjohyppääjässä' mut sekin on kohtuu perseestä jos ajattelee miehen kannalta.

• Nainen
        yrmio kirjoitti:

mä vaan ajattelin kun oon lueskellut noita seksi-palstan juttuja ja siellä aika moni nainen kertoo ettei saa koskaan/läheskään aina yhdynnässä mut käsi/suu pelillä melkein aina.Ja sit kun kattelee noita netin itsesaastutus videoita niin eipä niissä kovinkaan moni muija työntele sisään mitään vaan hoitaa hommat pyörittelemällä sormella mutteria.Tosta kovemmasta hankauksesta sen verran et en mä en edelleenkään tajua miten vehe voi hinkata klitorista ja olla samalla sisällä emättimessä,siis mistä kulmasta se muna oikein pitää ujuttaa sisään että moinen muka onnistuu? Jos miettii esim viimekertaista pitkäviivaista majavaa niin ei jumalauta kellään oon niin käyrää ja pitkää pippeliä että se hinkkkais klitorista yhdynnässä.No ok, ehkä jossain 'laskuvarjohyppääjässä' mut sekin on kohtuu perseestä jos ajattelee miehen kannalta.

Itse en saa orgasmia, vaikka kuinka hinkkaisin sormella. Kämmenellä jos painaa, niin saattaapi onnistua. Kuten sanoin, naiset ovat erilaisia. Sormilla kikkailuun on kuitenkin myös se yksi syy, että se näyttää hyvältä! Siksi sitä esitellään miehille videoilla. Itse painan suhteellisen kovan tyynyn jalkojeni väliin ja painan itseäni voimakkaasti sitä vasten.

Ja ei se penis ole joka klitorista vasten hinkkaa, vaan mies! Siksi naiset tykkää niin kovasti olla päällä. Jos mies on päällä, niin silloinkin onnistuu, mutta kun mies on takana, niin kyllä silloin kiihottuu vain ajatuksesta. Ei siinä laukea.

• monenlaisia
        Nainen kirjoitti:

Itse en saa orgasmia, vaikka kuinka hinkkaisin sormella. Kämmenellä jos painaa, niin saattaapi onnistua. Kuten sanoin, naiset ovat erilaisia. Sormilla kikkailuun on kuitenkin myös se yksi syy, että se näyttää hyvältä! Siksi sitä esitellään miehille videoilla. Itse painan suhteellisen kovan tyynyn jalkojeni väliin ja painan itseäni voimakkaasti sitä vasten.

Ja ei se penis ole joka klitorista vasten hinkkaa, vaan mies! Siksi naiset tykkää niin kovasti olla päällä. Jos mies on päällä, niin silloinkin onnistuu, mutta kun mies on takana, niin kyllä silloin kiihottuu vain ajatuksesta. Ei siinä laukea.

Niin naisia on erilaisia, tosiaan :)
        Minä kyllä saan sormilla ja hyvin saankin.. omilla tai toisen. Mutta kyllä dildokin on hyvä, tosin erilainen. Orgasmi on se kyllä tosi voimakas, kun sitä vähän pitkittää. Mutta mikään ei voita miestä !
        Siinä on se jokin :=)

• Milla
        yrmio kirjoitti:

mä vaan ajattelin kun oon lueskellut noita seksi-palstan juttuja ja siellä aika moni nainen kertoo ettei saa koskaan/läheskään aina yhdynnässä mut käsi/suu pelillä melkein aina.Ja sit kun kattelee noita netin itsesaastutus videoita niin eipä niissä kovinkaan moni muija työntele sisään mitään vaan hoitaa hommat pyörittelemällä sormella mutteria.Tosta kovemmasta hankauksesta sen verran et en mä en edelleenkään tajua miten vehe voi hinkata klitorista ja olla samalla sisällä emättimessä,siis mistä kulmasta se muna oikein pitää ujuttaa sisään että moinen muka onnistuu? Jos miettii esim viimekertaista pitkäviivaista majavaa niin ei jumalauta kellään oon niin käyrää ja pitkää pippeliä että se hinkkkais klitorista yhdynnässä.No ok, ehkä jossain 'laskuvarjohyppääjässä' mut sekin on kohtuu perseestä jos ajattelee miehen kannalta.

Mä olen ihmetelly ihan samaa, että millä ihmeellä sen vehkeen saa hankaamaan klitorista.. Jos joku tietää, niin valistakaa nyt ihmeessä tietämätöntä!

• Miesolento
        Milla kirjoitti:

Mä olen ihmetelly ihan samaa, että millä ihmeellä sen vehkeen saa hankaamaan klitorista.. Jos joku tietää, niin valistakaa nyt ihmeessä tietämätöntä!

...saakaan hankaamaan suoraan klitorikseen, vaan kalun liike välittyy pienten häppäreiden kautta klitorikseen ja sitten se fyysinen kosketus klitorikseen on miehen taito ja tuntuma käyttää häpyluuta niin, että se osuu. Miehen vähäkarvaisuus parantaa tuntoa ja tietty auttaa todella paljon kun mies keskittyy siihen mitä tekee.

• YksVaan
        Milla kirjoitti:

Kyllä sen täytyy jotenkin onnistua hankaamaan, esim takaapäin en laukea ilman käsien apua, mutta jos olen alla tai päällä, saan varmasti, se on kiinni mm miehen asennosta ja tekniikasta, esim jos on liian korkealla ei tunnu hankausta.

• miehen
        Miesolento kirjoitti:

...saakaan hankaamaan suoraan klitorikseen, vaan kalun liike välittyy pienten häppäreiden kautta klitorikseen ja sitten se fyysinen kosketus klitorikseen on miehen taito ja tuntuma käyttää häpyluuta niin, että se osuu. Miehen vähäkarvaisuus parantaa tuntoa ja tietty auttaa todella paljon kun mies keskittyy siihen mitä tekee.

luu peniksen yläpuolella mikä saa sen hankauksen aikaan yhdynnän aikana.Sisälle saa yhtä aikaa kosketuksen ja miehen kalun yläpuolella oleva luu hinkkaa naisen klitorista.Auttaa jos nainen vaikka nostaa itseänsä yhdynnän aikana tai nainen laittaa pepun alle tyynyn niin sen hinkkauksen saa paremmin aikaan.

Tietysti jos on kovin kiihottunut nainen jo esileikistä ja muutenkin puutteessa niin sitten voi pelkällä tavallisella tavalla tuntea hyvältä,mutta jos on pysyvä parisuhde ja paljon seksiä niin avut ja koittamiset ovat aina hyviä,että nainenkin tuntisi aina niin kuin mies..

• make

mitä se "voi luoja" seksin aikana tarkoittaa?
        tarkoittaako se että voi luoja kun tuntuu hyvältä vai voi luoja loppuisi jo?sitten toinen juttu kannattaa harrastaa muutakin liikuntaa kuin seksi
        jos pelkästään lahnana maaten hengästyy.

• lue uusiksi
        make kirjoitti:

mitä se "voi luoja" seksin aikana tarkoittaa?
        tarkoittaako se että voi luoja kun tuntuu hyvältä vai voi luoja loppuisi jo?sitten toinen juttu kannattaa harrastaa muutakin liikuntaa kuin seksi
        jos pelkästään lahnana maaten hengästyy.

Sinä olet ihan pihalla koko jutusta :)

• Sinkkumies 40

No, miehenä täytyy sanoa, että aika latistavaa tuollainen teennäinen ääntely. Voi jopa sanoa, että menee helposti turn-offin puolelle, jos nainen vinkuu koko ajan kuin pieni eläin. No, ei nyt tarvi ihan ääneti olla, mutta rajansa kaikella.

"mä vaan ajattelin kun oon lueskellut noita seksi-palstan juttuja ja siellä aika moni nainen kertoo ettei saa koskaan/läheskään aina yhdynnässä"

Olisiko juju siinä, kun siihen seksiin asetetaan jo valmiiksi ennakko-odotuksia ja vaatimuksia joka kerta. Kumma juttu, kun joka kerta ei saa... No, eipä ihme vähemmälläkin stressaamisella...

• monenlaisia kirjoitti:

Niin naisia on erilaisia, tosiaan :)
        Minä kyllä saan sormilla ja hyvin saankin.. omilla tai toisen. Mutta kyllä dildokin on hyvä, tosin erilainen. Orgasmi on se kyllä tosi voimakas, kun sitä vähän pitkittää. Mutta mikään ei voita miestä !
        Siinä on se jokin :=)

AMEN! Näin on; mut daami pitää lämmittää ens kosteaks.Kuivana jyystäminen kostutaa vain silmät! Enkä mä ainakaan tykkää kyynelehtiä, petileikeissä.

• imppa

..että parhaalta tuntuu, kun on kieli mutterilla ja sormi sisuksissa. Harmi vaan, ettei oma ukkoni anna mulle tätä nannaa. Ääntelykin on sen mielestä "naurettavaa", joten eipä tuota tarvii paljon seksistä enää nauttiakaan..

Haaveillahan aina saa, ja vielä jonain päivänä mä kyllä..

• Sä olet kyllä aika epeli!! Heh! Olen lukenut noita sun "elämääkin suurempia pohdintoja" ja en kyllä koskaan pety, aina saa naaman messingille!!;)

Niin kuten on todettu jo aikaisemmin meitä naisia on moneen lähtöön. Yks tykkää nuolemisesta, toinen brutaalista naimisesta toiset oikein pitkästä hekumallisesta rakastelusta. Mutta jos typy vinkuu samaa monotonista vinkumista alusta loppuun niin kyllä se taitaa feikata. Jos oikein hyvältä tuntuu niin väkisinkin sitä ääntä tulee, mulla ainakin, mutta ei nyt niin kovaa jatkuvaa vinkumista.

Jatka samaan malliin niin ilostutat monta immeistä päivässä.. Hehhee!!

• burn-out

..samaa mieltä edellisen kanssa!

Yrmio on päivän piristys!!!

• niin osittain tää juttu tuli mieleen siitä kun pohdiskelin et mitäs jos tulevana vkl tapais taas vaihteeksi majavaa (jos se enää haluaa kun oon tehnyt oharit jo kolmena vkl) ja sais houkuteltua sen kämpille.Sit vois yrittää sekstailla silleen et alakerran typy kuulis vuoren varmasti mitä ylhäällä hommataan.Ongelma täs on vaan se et majava ei paljon vikise (ainakaan meikäläisen käsittelyssä),hän on just sitä kiemurtelija tyyppiä eikä ainakaan viimeks päästäny juuri huokailua kummempia ääniä (tosin eihän sitä itse yhdyntää edes päästy testaamaan).Nyt pitäs keksiä joku keino miten siitä likasta sais lähteen ääntä awn verran et alakertakin kuulis.Vittu ois edes sänky et vois natisuttaa sitä mutta ei niin ei,jos meinaan saada sen ruttusen 5 sentin patjan pitään minkäänlaista ääntä niin saan olla aika 'eläin' :( On se vaikeeta olla näin katkera ja kostonhimoinen pikku paskiainen...

• yrmio kirjoitti:

niin osittain tää juttu tuli mieleen siitä kun pohdiskelin et mitäs jos tulevana vkl tapais taas vaihteeksi majavaa (jos se enää haluaa kun oon tehnyt oharit jo kolmena vkl) ja sais houkuteltua sen kämpille.Sit vois yrittää sekstailla silleen et alakerran typy kuulis vuoren varmasti mitä ylhäällä hommataan.Ongelma täs on vaan se et majava ei paljon vikise (ainakaan meikäläisen käsittelyssä),hän on just sitä kiemurtelija tyyppiä eikä ainakaan viimeks päästäny juuri huokailua kummempia ääniä (tosin eihän sitä itse yhdyntää edes päästy testaamaan).Nyt pitäs keksiä joku keino miten siitä likasta sais lähteen ääntä awn verran et alakertakin kuulis.Vittu ois edes sänky et vois natisuttaa sitä mutta ei niin ei,jos meinaan saada sen ruttusen 5 sentin patjan pitään minkäänlaista ääntä niin saan olla aika 'eläin' :( On se vaikeeta olla näin katkera ja kostonhimoinen pikku paskiainen...

Se voi olla joo aika hankalaa.. Sano sille majavalles (mistä sä sen nimen olet sille keksiny?), että kiihotut ihan älysti, jos muija pitää kovaa ääntä. Josko se siitä. Tai mikäs sua estää kunnon mylvintää pitää..?

• johtajatar1 kirjoitti:

Se voi olla joo aika hankalaa.. Sano sille majavalles (mistä sä sen nimen olet sille keksiny?), että kiihotut ihan älysti, jos muija pitää kovaa ääntä. Josko se siitä. Tai mikäs sua estää kunnon mylvintää pitää..?

taida kehdata sanoa moista.Majava on majava koska hän tumma tyttö runsaalla karvan kasvulla ja ns. luonnontilaisella tuherolla :( Jos lähden tuolle itsemylvintälinjalle niin eiks mun oo sama pitää sitä möykkää ihan itsekseni ilman majavaa,sitäpaitsi siinä tulee uskottavuusongelma.

• yrmio kirjoitti:

taida kehdata sanoa moista.Majava on majava koska hän tumma tyttö runsaalla karvan kasvulla ja ns. luonnontilaisella tuherolla :( Jos lähden tuolle itsemylvintälinjalle niin eiks mun oo sama pitää sitä möykkää ihan itsekseni ilman majavaa,sitäpaitsi siinä tulee uskottavuusongelma.

Miks et muka kehtaa? Hyvinki voisit kehdata!! Ei kait siinä mitään väärää ole..

Niin joo niinhän sä voisit yksikseenkin, mutta ainakin siinä mylvinnän oheella saisit sitä tuheroa, jos sen majavas hankit seurakses.. =D

• johtajatar1 kirjoitti:

Miks et muka kehtaa? Hyvinki voisit kehdata!! Ei kait siinä mitään väärää ole..

Niin joo niinhän sä voisit yksikseenkin, mutta ainakin siinä mylvinnän oheella saisit sitä tuheroa, jos sen majavas hankit seurakses.. =D

ja ois sen nyt vähintäänkin outoa mennä sanomaan tollasta.Ja kun mä en niin kauheasti välitä siitä majavan majavasta,ensinnäkin toka kerta saman muijan kans silleen ettei seiso kunnolla ois jo aika vitun hävetys homma,toisekseen mä en tykkää muutenkaan sen typyn elkeistä sängyssä,liikaa pussailua ja ns. leffaromantiika meininkiä ottaen huomioon tilanteen,mä haluan kunnon tunteetonta panoa ilman turhaa kikkailua ja hienostelua.

• hyvä yrmio!
        yrmio kirjoitti:

ja ois sen nyt vähintäänkin outoa mennä sanomaan tollasta.Ja kun mä en niin kauheasti välitä siitä majavan majavasta,ensinnäkin toka kerta saman muijan kans silleen ettei seiso kunnolla ois jo aika vitun hävetys homma,toisekseen mä en tykkää muutenkaan sen typyn elkeistä sängyssä,liikaa pussailua ja ns. leffaromantiika meininkiä ottaen huomioon tilanteen,mä haluan kunnon tunteetonta panoa ilman turhaa kikkailua ja hienostelua.

Jos minä oikeasti nautin ja jopa saan, sen huomaa vain tuosta raskaasta hengityksestä ja nimenomaan kiemurtelusta. Sitä esiintyy vain taitavan suuseksin aikana.

Jos ääntelen, voihkin tms, niin se on teeskentelyä, joka johtuu siitä, että tilanne ja puuhat eivät sytytä yhtään, mutta en halua miehen tietävän sitä jostain syystä.

Eli jos majava on kaltaiseni nainen, yrmiolla menee sängyssä oikein hyvin ja yläkerran miehen voi päätellä olevan mielikuvitukseton peruseinari, joka ei osaa kuin panna sisään ja ulos.

• nainen 20v

No ei mun ainakaan tarvitsis pahemmin äännellä, luonnollista toimintaa on just kiemurtelut ja raskas hengitys, ehkä pieni voihkaisu joskus. Siis suuseksissä.
      Naidessa mies ottaa tukasta kiinni ja käskee voihkia. Minkä siinä sitten teet...voihkittava on. Varmasti on naapuritkin muutaman kerran kuulleet :(
      Sit tosta jonkun sisään saamisesta, esim. nuollessa orgasmi tulee vasta kun on sormikin sisässä.
      Sama toisin päin, pelkkä sisään saaminen ei riitä, vaan esim. naidessa jos itselle tahtoo yrittää orgasmia niin pitää kyllä auttaa sormilla/dildolla klitoriksesta.

• essy

oon sun kans täysin samaa mieltä. ja toi sun teksti olis voinu olla mun kirjoittamaa....

• YksVaan
        essy kirjoitti:

oon sun kans täysin samaa mieltä. ja toi sun teksti olis voinu olla mun kirjoittamaa....

Vai että mies ottaa tukasta kiinni ja käskee voihkia.. sepä kiva.. mahtaako suhde olla muuten tasa-arvoinen??

• N20

Kyllä meilläkin on varmaan naapurit kuulleet kun poikaystävän kanssa on sekstailtu...

Tottakai voihkintani on joskus ainakin liioiteltua, mutta ei täysin feikattua. Se kuitenkin kiihottaa huomattavasti myös miestä, kun nainen ääntelee, joten miksi estelisin itseäni? ;)

Suuseksi on kivaa, tietenkin, mutta itse kun en orgasmia saa oikein ollenkaan, missään asennossa tai edes suuseksissä, niin täytyy sanoa, että kyllä se vaan kiihottaa jotenkin enemmän saada oikein munaa sisään, ja siksi vasta sitten alkaa voihkintakin kuulua!

Katsos kun kyllä se vaan tuntuu niin mahtavalle kun penis painuu syvälle sisään, joten vaistomaisesti siinä syntyy voihkaisuja. Varsinkin jos kulta innostuu takaapäin oikein ottamaan minua, niin kyllä ääntä lähtee... :D

• meillä

Mulla ainakin vaatii molemmat, molemmat kädethän siinä käytössä on itsekseenkin. (ainakin mulla)
      Takaapäin toimii oikein hyvin kun ottaa sormet (tai vibran) avuksi ja ÄÄNTÄ lähtee!
      (siis sitä H-hetken elämöintiä ja sen jälkeistä elämöintiä myös jos ei ukko lopeta ;) eli ei opittua tapaa vaan ihan aitoa)
      Kyllä mieskin saattaa tullessaan vingahtaa
      -ja sen jälkeen varmasti koskettaessa vingahtaa.

• et nuppi on sanoinkuvaamattoman herkässä tilassa seksin jälkeen,oon monesti miettiny et miltähän mahtais tuntua jos muija ottais suikkiin just sen jälkeen kun lasti on lentäny,saattaa olla että silloin joutuis ittekin vähän vinkaseen koska jo pelkkä pieni käden kosketuskin tuntuu siltä että pakko vetasta vehe turvaan,tunne on jo jostan kivun ja hyvänolontunteen välimaastosta joten siihen on vähän vaikea suhtautua.Ton takia mä en ymmärrä miten joku voi ottaa monta settiä illassa,ei se ihan heti palaa normaaliksi ainakaan meikäläisellä mut silti jotkut väittää nussineensa tyyliin 3 kertaa saman illan aikana.

• meillä...
        yrmio kirjoitti:

et nuppi on sanoinkuvaamattoman herkässä tilassa seksin jälkeen,oon monesti miettiny et miltähän mahtais tuntua jos muija ottais suikkiin just sen jälkeen kun lasti on lentäny,saattaa olla että silloin joutuis ittekin vähän vinkaseen koska jo pelkkä pieni käden kosketuskin tuntuu siltä että pakko vetasta vehe turvaan,tunne on jo jostan kivun ja hyvänolontunteen välimaastosta joten siihen on vähän vaikea suhtautua.Ton takia mä en ymmärrä miten joku voi ottaa monta settiä illassa,ei se ihan heti palaa normaaliksi ainakaan meikäläisellä mut silti jotkut väittää nussineensa tyyliin 3 kertaa saman illan aikana.

Noh...me ollaankin ehkä vähän perverssejä ;)
        Suhteen alussa oli seksiä 17kertaakin päivässä, viisikin kertaa putkeen.
        Nyt 3n vuoden jälkeen jää siihen ehkä kolmeen.
        Kyllä se seksielämä kuihtuu ;)

• Vastaaja2
        yrmio kirjoitti:

et nuppi on sanoinkuvaamattoman herkässä tilassa seksin jälkeen,oon monesti miettiny et miltähän mahtais tuntua jos muija ottais suikkiin just sen jälkeen kun lasti on lentäny,saattaa olla että silloin joutuis ittekin vähän vinkaseen koska jo pelkkä pieni käden kosketuskin tuntuu siltä että pakko vetasta vehe turvaan,tunne on jo jostan kivun ja hyvänolontunteen välimaastosta joten siihen on vähän vaikea suhtautua.Ton takia mä en ymmärrä miten joku voi ottaa monta settiä illassa,ei se ihan heti palaa normaaliksi ainakaan meikäläisellä mut silti jotkut väittää nussineensa tyyliin 3 kertaa saman illan aikana.

Ei tuo 3 kertaa saman illan aikan tai peräkkäinkään ainakaan täällä ole mikään ongelma ollut :DD

• paula

minä en ole saanut orgasmia muuten kuin yhdynnässä ja silloinkin melko harvoin. silloin kun sen orgasmin saan, huudan melkein kuin palosireeni (no ehken ihan niin kovaa) :) joskus olen yrittänyt olla huutamatta kun orgasmi tekee tuloaan, mutta ei onnistu, huuto vain tulee. rakastelun aikana saatan hieman voihkia, hengittää raskaasti tms. vaikken orgasmia saisikaan. teeskentelyä se ei ole, vaan sitä että nautin kuitenkin seksistä myös ilman sitä orgasmia.

• susannah

Enpä ole erityisemmin miettinyt miltä kuulostan sängyssä. En minäkään nuolemisesta korkeintaan kuin huokaile, sitten kun saa jotain sisään niin tekee kutaa.
      Mutta kai minä sitten ääntelen, kun mies tietää milloin tulen.:)

• Lunatic

Ainakin osittain on feikkausta, mutta myös opittua tapaa. Pientä vinkunaa/ulinaa huohotusta, voihkintaa, vääntelyä jne. (ei pitäis kuulua naapuriin) saattaa tulla ihan luonnostaan, mutta mulla on rehellisesti sanoen ollut kiusallinen tapa vähän teeskennellä, jos homma ei toimi. (ja se on kuulunut varmaan naapuriin) Eli mulla nyrkkisääntö on: mitä enemmän meteliä, sitä varmemmin mietin ihan muita juttuja aktin aikana... ehkä sitä yrittää jotenkin saada kundin innostumaan sillä vikinällä, tai sitten peittää omia lässähtäneitä fiiliksiä. Toivottavasti pääsen tavasta eroon. Ai niin, no eipä tässä oo ollu liiemmin seksiäkään viime aikoina, joten ei liene isoin ongelmani...

• feikkaaja välillä

Sama juttu. Kyllähän miehen luulisi itsekin huomaavan, jos ei ole kemiaa. jos kuitenkin muuten tykkään ko. miehestä ja toivoisin tapailun jatkuvan, niin peittelen tuota kemian puutetta feikkaamalla. valitettavasti se menee yleensä aivan täydestä, jolloin mies alkaa luulla, että se mitä hän tekee oikeasti tuntuisi mulla jossain. periaatteessa ei siis kannattaisi feikata, mutta kai mä pelkään, ettei se pidetäis mua seksikkäänä muuten ja haluaisi enää tavata.

• feikkaaja välillä kirjoitti:

Sama juttu. Kyllähän miehen luulisi itsekin huomaavan, jos ei ole kemiaa. jos kuitenkin muuten tykkään ko. miehestä ja toivoisin tapailun jatkuvan, niin peittelen tuota kemian puutetta feikkaamalla. valitettavasti se menee yleensä aivan täydestä, jolloin mies alkaa luulla, että se mitä hän tekee oikeasti tuntuisi mulla jossain. periaatteessa ei siis kannattaisi feikata, mutta kai mä pelkään, ettei se pidetäis mua seksikkäänä muuten ja haluaisi enää tavata.

Teet itselles "karhun palvelusta" feikatessas! Luuletkos miehen oppivan koskaan tyydyttämään sun tarpees? Tuskin,jos kuvittelee jo tehneensä niin. Tulee luultavasti toistamaan suunnillen samaa kaavaa; jota "ääni merkein" olet ohjaillut, siis opettanut ns.omille tavoilles! Ihme juttu et naida kehdataan, muttei puhua siit mikä oikeest tuntuu hyvälle.Ei herrasmies ota pahaks pieniä vihjeitä siitä mistä nainen syttyy! Ei ne miehet niitä rakastajan taitojaan synnyinlahjana ole saaneet, naiset ne on opettaneet ja kokemus.

• PahaSuvi

Nuorempana asustelin kerrostalossa jossa alakerran nuoripari piti semmosia "sessioita" että ei voinut kuin nauraa... Vaikea kuvitella että joku nautinnosta(?) huutaa ihan suoraa huutoa, täytyyhän siinä olla jotain perversioita mukana kun huuto kuuluu kaksi kerrosta ylös-ja alaspäin.

Jopa keskellä päivää.

Jonkun aikaa asialle naureskeltuani, rupesi käymään tyttöä sääliksi ja eräänä iltana huutokonsertin taas alettua kävin soittelemassa ovikelloa. Neiti avasi oven ja totesin sille kohteliaasti hymyillen että "sikaako täällä tapetaan vai eíkö se poikarukka todellakaan tiedä mitä sen pitää tehdä? Ja pienenä vihjeenä, se ei tule huutamalla."

Sen jälkeen ei ollu ongelmaa; Ne pisti aina radion päälle ;-)

• Lunatic

huutaakin ihan aidosti, mistä sitä tietää, mutta ihmettelen kyllä kovasti, miksi miehet eivät pidä samanlaista konserttia. Eikö seksi tunnu heistä yhtä hyvältä? Oliskohan jotain noita nykyajan menestysvaatimuksia, jotka ulottuu sänkykamariinkin, eli että pitää olla tosi kiihkeä ja eläimellinen seksielämä, että olisi kelpo kansalainen. Ja roolimalleista, muistaakseni pornoleffoissa naiset kiljuvat kuin henkensä hädässä, tosin voin olla väärässä kun en ole vuosiin pornoa katsonut.

• Lunatic kirjoitti:

huutaakin ihan aidosti, mistä sitä tietää, mutta ihmettelen kyllä kovasti, miksi miehet eivät pidä samanlaista konserttia. Eikö seksi tunnu heistä yhtä hyvältä? Oliskohan jotain noita nykyajan menestysvaatimuksia, jotka ulottuu sänkykamariinkin, eli että pitää olla tosi kiihkeä ja eläimellinen seksielämä, että olisi kelpo kansalainen. Ja roolimalleista, muistaakseni pornoleffoissa naiset kiljuvat kuin henkensä hädässä, tosin voin olla väärässä kun en ole vuosiin pornoa katsonut.

tässä taas yks asia lisää mistä voi olla katkera,seksi tuntuu ilmeisesti naisista paremmalta kuin miehistä :( Jos rehellisiä ollaan niin mun mielestä suihinotto tuntuu silleen 'vaikeaa olla hiljaa' kannalta ajateltuna paremmalta kuin itse yhdyntä,vaan yhdyntä on kuitenkin se ainut keino saada latinki lentään ilman armotonta hanskaan hakkaamista minkä voi tehdä itekkin :( Kait se on niin et molempi parempi...

• et mä oon sen verran pervo et joskus kuuntelen sitä meininkiä ihan mielissäni joten eipä tuo loppupeleissä mua haittaa vaikka eukko feikkaakin,tosin keskellä yötä se vähän vituttaa.Oot sä kyl nimes mukainen pikku paskiainen kun meet tollasta sanomaan päin naamaa naapureille,tiä vaikka raukat ois saaneet traumoja loppuelämäkseen ja seksielämäkin ois saanut pienen kolauksen :)

• Vastaaja2
        yrmio kirjoitti:

et mä oon sen verran pervo et joskus kuuntelen sitä meininkiä ihan mielissäni joten eipä tuo loppupeleissä mua haittaa vaikka eukko feikkaakin,tosin keskellä yötä se vähän vituttaa.Oot sä kyl nimes mukainen pikku paskiainen kun meet tollasta sanomaan päin naamaa naapureille,tiä vaikka raukat ois saaneet traumoja loppuelämäkseen ja seksielämäkin ois saanut pienen kolauksen :)

Harvoin tulee kenestäkään täällä todettua tätä, mutta nyt on pakko mainita että kyllä olet mahtava ihminen ! - Oikeasti :DD Kyllä saa nauraa näille jutuillesi mitä kirjoitat. Valitettavan harvoin näkee tuollaisia ihmisiä. Ja pakko kyllä ihmetellä miksi tuohon ''majavaan'' tyydyt kun paremmankin noilla huumorin lahjoillasi saisit. :D

• ihme höpöttäjiä <3
        Lunatic kirjoitti:

on tullut muutamia eteen (tai taakse), sellaisia jotka höpöttävät ja huokailevat, ja h-hetkellä huutavat tai karjuvat. mikäs sen mukavampaa.. ;)

• YksVaan

Eli oma kokemus; ääntä lähtee kunnolla orgasmin aikana, sitä pienempää vinkumista ja voihkintaa alusta alkaen.. Jotkut sanoo, että se on feikkaamista koko äänitoiminta, mutta voivoi, eivät ymmärrä että joillakin sitä ääntä vaan lähtee. Ihan sama vaikka touhuaisin yksin jotain, sama juttu. Miehen kanssa ääntä lähtee enemmän, kun tuntuu paremmalta. Ei siis ole mitään opittua, joskus kun on ollut tilanne että täytyy olla hiljaa (esim yöllä, en viitsi naapureita häiritä) niin tekee tosi tiukkaa, ei pysty olemaan ihan rentona kun ei voi purkaa oloa äänellä. Siis, eriävä esimerkki mutta kuitenkin, jos lyöt varpaasi johonkin tosi kovaa, niin eikö helpotakin karjaista? :)
      Ja tosta s-seksstä, sormilla vai ilman, niin molemmat on hyvä, sillä jos ne sormet työntää sinne heti, menee vähän fiilis, mutta kun aluksi joutuu hetken odottamaan että SAA ne sormet sinne, siinä kiihottuu lisää, ja kun ne sormet tulee kuvioihin, alkaa voihkiminen, kun se tuntuu niiiin ihanalta, puhumattakaan siitä kun pääsee itse toimeen, kyllä se yhdyntä kaiken peittoaa, mutta ne muut on kiva lisä toimintaa :)

• Lunatic

siis että muuten olen varsinainen kiljukaula, jos isken vasaralla sormeen (tai vastaavaa) ja pikkusen sattuu, niin heti pääsee kiljaisu, samoin jos näen jonkun vastenmielisen ötökän tai jotain. Seksiin se ei mulla luonnostaan kuulu muuta kuin tuo jossain edellä kuvaamani "pikku" ääntely, eikä missään nimessä koko aktin aikaa. Mutta meitä on tosiaan moneksi. Jaa, ja miksikäs oikeastaan yrittäisinkään eroon pienestä feikkaamisesta, jos se luo tunnelmaa molemmille osapuolille? Itse asiassa sellainen sopiva (ei palosireenimäinen) ääntely on aika eroottista, kun nyt tarkemmin ajattelee. Ooooh!!!!

• Lunatic kirjoitti:

siis että muuten olen varsinainen kiljukaula, jos isken vasaralla sormeen (tai vastaavaa) ja pikkusen sattuu, niin heti pääsee kiljaisu, samoin jos näen jonkun vastenmielisen ötökän tai jotain. Seksiin se ei mulla luonnostaan kuulu muuta kuin tuo jossain edellä kuvaamani "pikku" ääntely, eikä missään nimessä koko aktin aikaa. Mutta meitä on tosiaan moneksi. Jaa, ja miksikäs oikeastaan yrittäisinkään eroon pienestä feikkaamisesta, jos se luo tunnelmaa molemmille osapuolille? Itse asiassa sellainen sopiva (ei palosireenimäinen) ääntely on aika eroottista, kun nyt tarkemmin ajattelee. Ooooh!!!!

parempi pikku feikkaus kun naama kolme sitruunaa ja greipin nielaissen näköisenä makaaminen hiljaa sängyn pohjalla.Mä en oikeesti ymmärrä mitä kauheaa siinä on jos vähän esittää,jos toinen tekee jtn väärin niin aina voi sanoa mikä mättää ja jos homma ei toimi senkään jälkeen niin sit ei auta muu kun ettiä uus tai tyytyä kohtaloonsa.Ei se ainakaan paranna tilannetta että havittelee päivän lehteä toisella kädellä ja toisella napsuttelee telkkaria kun toinen yrittää hiki otsalla olla mieliksi (mä en usko että kukaan haluaa olla tieten tahtoen paska pano).

• YksVaan
        yrmio kirjoitti:

parempi pikku feikkaus kun naama kolme sitruunaa ja greipin nielaissen näköisenä makaaminen hiljaa sängyn pohjalla.Mä en oikeesti ymmärrä mitä kauheaa siinä on jos vähän esittää,jos toinen tekee jtn väärin niin aina voi sanoa mikä mättää ja jos homma ei toimi senkään jälkeen niin sit ei auta muu kun ettiä uus tai tyytyä kohtaloonsa.Ei se ainakaan paranna tilannetta että havittelee päivän lehteä toisella kädellä ja toisella napsuttelee telkkaria kun toinen yrittää hiki otsalla olla mieliksi (mä en usko että kukaan haluaa olla tieten tahtoen paska pano).

Ehkä olisi kuitenkin ihanteellisinta että toisen ei tarttis feikata, vaan ne nautinnon voihkinnat ym tulisi ihan nautinnon tunteesta.. Jos jonkun naama on kuin kolme sitruunaa ja hän näyttää greipin nielaisseelta ja makaa hiljaa sängyn pohjalla, niin voisi luulla, että silloin mikään ei tunnu missään. Eli sitten pitäisi vaan saada tuntumaan :) Tosin kaikkihan eivät syystä tai toisesta saa seksistä kaikkea mahdollista nautintoa, mutta monet saattaisivat saada - oikein ottein.

• YksVaan
        Lunatic kirjoitti:

Mitäs jos et olekaan vielä kokenut sängyssä sitä "sormeen vasaralla iskemistä"? eli kun tarpeeksi tuntuu niin varmaan ääntä lähtee.. jos joku laukeaa hiljaa, luulen että se johtuu eri tuntuisista orgasmeista. Itse olen saamisen jälkeen ihan poikki, kroppa väsynyt, jokainen raaja rentoutuu ja voisin nukahtaa saman tien. Hygienia syistä kuitenkin pitää mennä pesuille ja siinä sitten ehtii piristyä.. mutta parhaimmat unet tulee seksin jälkeen :) Ehkä sun kannattais jättää feikkaaminen sen vuoksi, että löytäisit sen suurimman nautinnon. Katsos, kun feikkailet, mies luulee että olet ihan taivaissa, vaikka oikeasti sulta puuttuu vielä vähän jotain.. eli jos feikkaa, ei saa itse ihan kaikkea. Sen vuoksi feikkailussa on huonotkin puolensa, nautinnollisinta olisi löytää se aito tunne.

• ...
        YksVaan kirjoitti:

Ehkä olisi kuitenkin ihanteellisinta että toisen ei tarttis feikata, vaan ne nautinnon voihkinnat ym tulisi ihan nautinnon tunteesta.. Jos jonkun naama on kuin kolme sitruunaa ja hän näyttää greipin nielaisseelta ja makaa hiljaa sängyn pohjalla, niin voisi luulla, että silloin mikään ei tunnu missään. Eli sitten pitäisi vaan saada tuntumaan :) Tosin kaikkihan eivät syystä tai toisesta saa seksistä kaikkea mahdollista nautintoa, mutta monet saattaisivat saada - oikein ottein.

on vaan huono päivä. :) Vakikumppanin kanssa ainakin itse tulee vähän filmailtua jos ei vaan mikään tunnu missään eikä oikein huvita, mutta kuitenkin kumppanin mieliksi touhuun ryhtyy. Onhan se ihan kivaa aina, mutta joskus vain ei sitä viimosta rutistusta ja intoa saa itsestään irti. Turhaa sitä miestä ruveta siitä moittimaan, että homma ei luista vaikka taivaasta tulisi rakastaja petiin. :)

• YksVaan
        ... kirjoitti:

on vaan huono päivä. :) Vakikumppanin kanssa ainakin itse tulee vähän filmailtua jos ei vaan mikään tunnu missään eikä oikein huvita, mutta kuitenkin kumppanin mieliksi touhuun ryhtyy. Onhan se ihan kivaa aina, mutta joskus vain ei sitä viimosta rutistusta ja intoa saa itsestään irti. Turhaa sitä miestä ruveta siitä moittimaan, että homma ei luista vaikka taivaasta tulisi rakastaja petiin. :)

Kuulostaa aika huonolta että rupeaa hommiin toisen mieliksi.. mutta sellaista se elämä taitaa monilla olla, mikäs siinä. Vähän vaan ihmetyttää, että miksi pitää miellyttää toista silläkin saralla, eikö pitäisi olla ihan ok sanoa että ei nyt? Eikä se miehen vika välttämättä olekaan jos homma ei luista, voi olla että mies ei vaan tiedä mitä tehdä, ja jos tekee niinkuin on aina tehnyt, ei ehkä edes tiedä, mitä tekee väärin. Esimerkiksi olen kuullut monilta naisilta, jotka eivät ikinä saa orgasmia, että yhdyntä kestää sen 5-10 min.. ei kai siinä ehdi saadakaan mitään, jos seksi on sitä että mies tyydyttää itsensä. Mutta.. kuten sanoin, sellaista se on.

• YksVaan kirjoitti:

jos toinen tekee jtn. väärin niin silloin pitää sanoa,ei mua ainakaan rassaa pienet vinkit tai ohjeet,itseasiassa oon kerran kännissä kysynyt yhdeltä Marjalta joka makas hiiren hiljaa vaikka kuinka yritit mitä tahansa et teenks mä jtn väärin ja tuntuuks tää missään ja sinä iltana opin ns. kapteeni koukkusormen ja sen missä naisen g-pisteen ainakin suunnilleen pitäis sijaita.Täytyy myöntää että mikäli osaan yhtään tulkita toisten tuntoja niin kapteeni koukku on toiminut ihan kiitettävästi,mun pakko yrittää kompensoida tota vitun housuissa lymyilevää herra keskinkertaisuutta joka ei edes aina toimi jollain muilla keinoin :)

• YksVaan kirjoitti:

Kuulostaa aika huonolta että rupeaa hommiin toisen mieliksi.. mutta sellaista se elämä taitaa monilla olla, mikäs siinä. Vähän vaan ihmetyttää, että miksi pitää miellyttää toista silläkin saralla, eikö pitäisi olla ihan ok sanoa että ei nyt? Eikä se miehen vika välttämättä olekaan jos homma ei luista, voi olla että mies ei vaan tiedä mitä tehdä, ja jos tekee niinkuin on aina tehnyt, ei ehkä edes tiedä, mitä tekee väärin. Esimerkiksi olen kuullut monilta naisilta, jotka eivät ikinä saa orgasmia, että yhdyntä kestää sen 5-10 min.. ei kai siinä ehdi saadakaan mitään, jos seksi on sitä että mies tyydyttää itsensä. Mutta.. kuten sanoin, sellaista se on.

mun mielestä 10 minuuttiakin on jo aika helvetin pitkä aika pelkkää puhdasta pippelia pimppiin meinkinkiä,mulla ainakin alkaa loppuun jo mielenkiintokin jossain 15 minuutin jälkeen koko hommaan.Sitäpaitsi mitä pidempään jauhat ja pidättelet sitä todennäköisemmin sulta ei enää lennä siinä vaiheessa kun sitä varta vasten alat yrittään,heppi menee jotenkin niin turraksi pitkässä juoksussa ettei edes oma käsi toimi enää siinä vaiheessa.

• ...
        YksVaan kirjoitti:

Taisin ilmaista itseäni vallan heikosti. :D

Kyllä minä voin eikin sanoa. Joskus en vain halua kieltäytyä vaikkei niin järin seksi huvitakaan. Ehkä olen liian "nöyrä" tai jotain, mutta minusta on ihan mukava joskus vain miellyttää miestäni. Ei seksi sentään vastenmielistä ole vaikkei itse juuri sillä hetkellä haluaisikaan.

Ja siis mieheni kyllä tietää mitä tekee ja tekee sen varsin hyvin. Tarkoitin vain, että joskus on muita huolia ja murheita tms., että vaikka toinen tekisi kaiken niin oikein ja hyvin kuin voi tehdä, niin silti ei oikein tunnu missään. Silloi minusta on turha antaa kumppanille semmoista mielikuvaa, että "perhana kun ei tuo mitään osaa... ei oikein kiinnosta, ei tunnu missään.". Niinpä pistän vähän filmiä peliin, ja mies on tyytyväinen.

• YksVaan
        yrmio kirjoitti:

mun mielestä 10 minuuttiakin on jo aika helvetin pitkä aika pelkkää puhdasta pippelia pimppiin meinkinkiä,mulla ainakin alkaa loppuun jo mielenkiintokin jossain 15 minuutin jälkeen koko hommaan.Sitäpaitsi mitä pidempään jauhat ja pidättelet sitä todennäköisemmin sulta ei enää lennä siinä vaiheessa kun sitä varta vasten alat yrittään,heppi menee jotenkin niin turraksi pitkässä juoksussa ettei edes oma käsi toimi enää siinä vaiheessa.

Makuasioista ja tuntemuksistahan ei voi kiistellä.. ja onhan täälläkin tullut ilmi että jotkut naiset sekstailee välillä vaan miehen mieliksi, eli silloinkaan sillä ajalla ei ole väliä, varmaan heistä kivempaakin jos kestää vaan 5 minuuttia.. Pystyisin itsekin laukeamaan viidessä minuutissa ja vaikka joka kerta seksin tarkoitus on minullekin orgasmi ja voisin laueta lyhyessä ajassa, se on yhtä tärkeää se alku siinä, tuntuu niin hyvältä että olisi mälsää jos se kestäisi vaan sen viisi minuuttia! Joskus on lyhyitäkin settejä (saunassa ei esim pitkään jaksa joten "pitää" olla nopea) ja aktit yleensä kestää 10-30 min (esileikeistä ei kumpikaan niin välitä, parasta esileikkiähän on se lämmittely sillä itsellään). Aah olenpa tyytyväinen että minulla on kestävä ja tehokas mies kaikinpuolin, ei mene turraksi :) Mutta tosiaan siihen just viittasin kun naiset sanoo etteivät saa orgasmia, yhden tyttökaverin kanssa juttelin joka sanoi että ei hän kyllä aina saa, ja kysyin kauanko se setti sitten kestää eri miesten kanssa, niin vastaus oli "no ei kyllä kovin kauaa aina.." Eli eihän siinä sit mitään ehdikään saada, paitsi ne naiset jotka ehtii itsekin joka kerta viidessä minsassa saada sen panemisen nautinnon orgasmin.

• YksVaan
        ... kirjoitti:

Kyllä minä voin eikin sanoa. Joskus en vain halua kieltäytyä vaikkei niin järin seksi huvitakaan. Ehkä olen liian "nöyrä" tai jotain, mutta minusta on ihan mukava joskus vain miellyttää miestäni. Ei seksi sentään vastenmielistä ole vaikkei itse juuri sillä hetkellä haluaisikaan.

Ja siis mieheni kyllä tietää mitä tekee ja tekee sen varsin hyvin. Tarkoitin vain, että joskus on muita huolia ja murheita tms., että vaikka toinen tekisi kaiken niin oikein ja hyvin kuin voi tehdä, niin silti ei oikein tunnu missään. Silloi minusta on turha antaa kumppanille semmoista mielikuvaa, että "perhana kun ei tuo mitään osaa... ei oikein kiinnosta, ei tunnu missään.". Niinpä pistän vähän filmiä peliin, ja mies on tyytyväinen.

Mikäs siinä tietty jos noin sen tykkää hoitaa, mutta luulis että mieskin on sen verran fiksu että huomaa sen feikkaamisen, tavalla tai toisella.. tai sen ettei toinen ole ihan mukana.. voi olla ettei huomaakaan. En vaan osaa kuvitella, minkälaista se seksi on, kun sitä harrastaa ettei itseään "järin huvita". Luulisi että aika ankeaa, vaikka kuinka feikkaisi, että siihen tulisi vähän sellaista "lahna" meininkiä. Siis tämä nyt oli vaan tällaista spekulointia.. mutta kun miehet puhuu lahnoista, niin olettaisin että ne tyypit on niitä joita se itse homma ei hirveästi huvita. Tämä myös vähän sivusi kirjoittamaasi.

• ihminen_
        ... kirjoitti:

Mun mielestä myös kuuluu parisuhteeseen, että välillä voi antaa vaikka ei niin hirveästi huvitakkaan. Ja välillä ei "tarvi". Ja toivon tosi paljon, että miehenikin antaa silloin, kun mua haluttaa, mut häntä ei niinkään!

Ei halut, ajoitukset ja toiveet voi aina kohdata, kun kyseessä on kaksi eri ihmistä.

• KaksRistiin
        YksVaan kirjoitti:

Mitäs jos et olekaan vielä kokenut sängyssä sitä "sormeen vasaralla iskemistä"? eli kun tarpeeksi tuntuu niin varmaan ääntä lähtee.. jos joku laukeaa hiljaa, luulen että se johtuu eri tuntuisista orgasmeista. Itse olen saamisen jälkeen ihan poikki, kroppa väsynyt, jokainen raaja rentoutuu ja voisin nukahtaa saman tien. Hygienia syistä kuitenkin pitää mennä pesuille ja siinä sitten ehtii piristyä.. mutta parhaimmat unet tulee seksin jälkeen :) Ehkä sun kannattais jättää feikkaaminen sen vuoksi, että löytäisit sen suurimman nautinnon. Katsos, kun feikkailet, mies luulee että olet ihan taivaissa, vaikka oikeasti sulta puuttuu vielä vähän jotain.. eli jos feikkaa, ei saa itse ihan kaikkea. Sen vuoksi feikkailussa on huonotkin puolensa, nautinnollisinta olisi löytää se aito tunne.

Se sun tapa saada orgasmeja ei vaan ollukaan kaikille sopiva tapa. Minusta kuulostaa kamalalle, että pitäisi hinkata yhdyntää 30 min, mikä sun mileen taisi olla. Johan olis meikällä paikat hellinä, ja kiihotus aika hel***tin kaukana.

Kaikki ei myöskään aina halua - tai kykene - saamaan niitä "vasaralla sormeen" orgasmeja. Minusta sekin kuulostaa äärimmäisen tylsälle, että pitäisi. Miksi ne olis parhaita (vastaukseksi ei riitä, että ne on parhaita sulle)? Epäilen oikein tosissaan, että pidemmässä parisuhteessa kaikki orkut edes voisi olla samanlaisia ja aina yhtä ihquja!

• YksVaan
        KaksRistiin kirjoitti:

Se sun tapa saada orgasmeja ei vaan ollukaan kaikille sopiva tapa. Minusta kuulostaa kamalalle, että pitäisi hinkata yhdyntää 30 min, mikä sun mileen taisi olla. Johan olis meikällä paikat hellinä, ja kiihotus aika hel***tin kaukana.

Kaikki ei myöskään aina halua - tai kykene - saamaan niitä "vasaralla sormeen" orgasmeja. Minusta sekin kuulostaa äärimmäisen tylsälle, että pitäisi. Miksi ne olis parhaita (vastaukseksi ei riitä, että ne on parhaita sulle)? Epäilen oikein tosissaan, että pidemmässä parisuhteessa kaikki orkut edes voisi olla samanlaisia ja aina yhtä ihquja!

Mä en missään vaiheessa sanonut että minun tavat ym on kaikille oikeita ja minun orgasmit parhaita, vai sanoinko? Kerroin vain oman kokemuksen, kun sitähän se yrmiokin tässä alunperin kyseli. Ja eipä se 30 min välttämättä ole mitään yksitoikkoista hinkkaamista, kun ei kuitenkaan kumpikaan settiä kellon kanssa katsele. Ja tiedän tasan ettei kaikki saa samanlaisia orgasmeja. Sanoin vain sen, että jokainen voi pyrkiä parhaimpaan, eikä tyytyä johonkin.

• YksVaan
        KaksRistiin kirjoitti:

Viestini, johon kommentoit; siinä nimenomaan mainitsin eri tuntuiset orgasmit. Ja suurin osa kirjoittamastani siinä oli kyse feikkailusta.. sillon kyllä varmasti jää jotain puuttumaan. Mutta jos se on äärimmäisen tylsää että aina nauttii.. niin oma on valinta.

• Lunatic
        YksVaan kirjoitti:

On niitä kunnon orkkuja tullut luojan kiitos koetuksi paljonkin, mulla vaan se feikkaaminen yleensä on sitä, että peitän fiilisten lopahtamista. Ja volyymit on feikatessa aina isommat kuin aidon tunteen kyseessä ollessa. Orkkua saadessa en myöskään koskaan ole TÄYSIN hiljaa enkä varsinkaan liikkumatta. Silloin kun tiedän, etten orkkua tule saamaan (joskushan niitäkin kertoja on)saatan feikata siksi, ettei partneri turhaan pitkittäisi aktia minun nautinnokseni.

• Von der Bitch

Niin... Itse käytän ääntelyä "ohjaukseen" eli päästän ääniä kun asento muuttuu paremmaksi jne. Jos homma tuntuu hyvältä koko ajan, niin sitten yleensä (?) hengitän vain raskaasti.

Hurmion hetkellä en oikeastaan ikinä "voihki", vaan nautin siitä tunteesta...

• ja näin

En oikeastaan ihan varmasti osaa sanoa kuinka paljon ääntelen sängyssä. Tiedän että jonkin verran ainakin. Se johtuu siitä uskomattomasta hyvänolon tunteesta ja kiihotuksesta. En feikkaa, en siinä tilassa osaa niin järkevästi ja kylmästi edes ajatella. Ylipäätänsä tuntuu että olisi vaikeata muistaa olla jollain tietyllä tapaa.
      Suulla hommailu on todella kivaa ja kiihottavaa puolin ja toisin, mutta luulisin että se 'autuus' kuitenkin löytyy vain juuri itse yhdynnästä. Juu, ja aivan kuten sanoit, siellä sisällä pitää olla jotain, sillä millainen se on ei ole niin suurta merkitystä (siis koko tms). Itselläni ainakin on kaikkein tärkeintä tässä hommassa tunteet, se että saa olla sen rakastamansa ihmisen syleilyssä, tuhmasti tai kiltisti, miten milloinkin ; )
      H-hetkellä en pidä isompaa meteliä, hieman eritavalla ehkä, hiljennyn ehkä sekunneiksi ennen sitä voidakseni sitten voihkia nautinnosta.
      Sulla on Yrmiö kuule oikein hyviä kysymyksiä ja vielä parempi että uskallat kysyä niitä ja oot niin suora että ihan oikeesti tartutat sen täällä muihin myös. Se on hyvä asia.

• ...juttu

Olen yleensä aikas puhelias ja suorasukainen tyyppi, et mun mielestä olis jo tosi outoa ja kiusallista olla seksin aikana ihan hiljaa. Naapureita varmaan häiritsee, mutta on vaan niin vaikee olla ihan hiljaa. Siinä rentoutuu ja vapautuu niin kivasti ettei viitti paljoo sitä ääntelyä ajatella.

• voi saada

useampia erilaisia orgasmeja. Yleensä suuseksistä tuleva klitorisorgasmi on niin erilainen g-pisteorgasmiin verrattuna, että varmasti on ääntelykin ja liikehdintä erilaista. Parasta on tietysti kumpikin yhtäaikaa, mutta tunnetusti vaihtelu virkistää.

• juu

Niinhän ne lapparitkin laulaa. Että silleen...

• Vastaaja2

-Entä jos tämä kaikki voihkiminen, vinkuminen ja vastaava elämöinti ei olekkaan opittua tapaa vaan ihan oikeasti johtuu siitä että on pakko päästellä ääniä? Itse yritin alkuaikoina viimeiseen asti estellä minkäänlaisten äänten kuulumista, koska olin tuolloin aika arka. Aina ei kuitenkaan pystynyt ja myöhemmin sainkin kuulla mieheltä hänen pitävän ääntelystäni. Siispä vapauduin enkä yritä enää rajoittaa ääntelyäni. Pointtina siis tässä oli, että toisilla ääntely on iha aitoa, vaikka se jatkuisikin välillä tasaisena ja ''samaa kaavaa noudattaen'' alusta loppuun. Itse ainakin voin kertoa että siinä vaiheessa kun mieheni ottaa kädet käyttöön on äänten sisällä pitäminen mahdotonta ja sen on varmasti kuullut välillä naapuritkin. Ehkä sekin riippuu miehen taidoista ja naisen mieltymyksistä. Kaikki ei syty samoista asioista.

-Tuohon suuseksin ja varsinaisen yhdynnän aikana tuleviin ääniin voin myös todeta että jokainen syttyy eri asioista. Myös yhdyntä asento saattaa vaikuttaa ääntelyn tasoon. Tai näin itselläni ainakin. Viestiketjun loppu päässä näytitkin kirjoitelleesi oppineesi tuon käsitekniikan joltain edelliseltä heilaltasi. Ideanahan siinä kai on se miten silloin osut juuri oikeaan kohtaan naisessa. Sama pätee kai yhdyntä asentoon ja loogisesti kun ajattelee niin mitä paremmalta tuntuu niin sitä enemmän kuuluu ääntä? Vaikka tämäkin tietysti taas vain oman kokemuksen pohjalta. Luovuus ei kai siis ole pahitteeksi tässäkään asiassa. Lisäksi voisi kai vielä ajatella voiman käytön vaikuttavan asiaan. :D Harva nainen sitä kai kurkku kipeänä voihkii jos mies hiljaa ja hellästi hyväilee, mutta eri asia lienee kun käytetään voimaa ja nopeutta.

''Ja pitääks sinne pimpiin saada aina jtn sisään koska sitäkin oon ihmetellyt et pelkkä nuoleminen ei tunnu aiheuttavan juuri minkäänlaista reaktiota naisissa,vasta sit kun ottaa sormet peliin mukaan niin alkaa tapahtuu edes jtn mistä voi ainakin kuvitella et ollaan oikealla tiellä,eli sormilla vai ilman??''

-Tämäkin taas tapauskohtaista ja itselläni ainakin myös hetkistä riippuvaa. Kylläpä me naiset olemmekin vaikeita ja vaativia, täytyy ihan tähän väliin todeta. Välillä ihan sääliksi käy teitä miehiä. :( :D Joku joskus sanoi että orgasmeja on naisilla kolmenlaisia; osa saa orgasmin jo rintoihin koskiessa (nänniorgasmi) kun taas toinen saa klitorista räplätessä kun taas kolmas vaatii sen sisälle viennin. Itse olen onnellisessa asemassa ja sytyn hyvinkin helposti lähes kaikesta mitä mieheni tekee. Tai ehkä se on taas siitä kemioiden kohtaamisesta ja muusta kiinni, tiedä häntä. :D Ja tuohon sormilla vai ilman kysymykseen ehdottomasti sormilla. ...Ja voimaa säästelemättä. ;D

• "Ensinnäkin,kuinka moni nainen uskaltaa myöntää että suurin osa siitä voihkimisesta, vinkumisesta ja vastaavasta elämöinnistä on opittua tapaa eikä johdu siitä että on kertakaikkiaan pakko päästellä ääniä?"

Minä en myönnä koska asia ei ole näin. Uskokaa pois, miehet, on myös meitä jotka ääntelemme ihan oikeasti nautinnosta emmekä feikataksemme. Käytän esimerkkinä yllätys yllätys itseäni: sain sitten suuseksiä, sormetusta, kuIlia tai vastaavaa, niin minä huudan, kiljun, huokailen, murisen (heh) ja joskus nauran tai itken. Voin sanoa käsi raamatulla että joka ikinen ynähdyskin joka suustani tulee, syntyy siitä aidosta nautinnosta jonka saan seksistä. Asun kerrostalossa ja tiedän metelini häiritsevän muita asukkeja, ja olemme tehneet kaikkemme että emme häiritsisi; suukapula, tyyny naaman alle ja päälle, miehen kädet kiedottuna suun eteen... Ei toimi, ei. Noloa se on mutta yritetty ollaan. Siksipä pyrimme että ihmisten aikoihin harrastamme seksiä.

Ja kyllä suuseksin aikaan myös ääntä lähtee.

• "Saavat naapurit hetken mietiskellä miten raivokkaat orkut naapureilla" räjähtikään ilmoille!!!"

Voi, ikävä kyllä luulen että naapurit ovat tietoisia orkuistani ilman huuliharppuakin :)

• fabber1
        rosa-m.m kirjoitti:

"Saavat naapurit hetken mietiskellä miten raivokkaat orkut naapureilla" räjähtikään ilmoille!!!"

Voi, ikävä kyllä luulen että naapurit ovat tietoisia orkuistani ilman huuliharppuakin :)

rosa-m.m

Sen, että naapurit ovat kuulleet ennenkin, sanoit kyllä jo aikaisemmin

Ilmaukseni oli väärä..ajattelin naapureiden olevan ymmällään "millaisista"

orkuista onkaan kysymys, jos täysillä päästät ne "hohnerin" läpi....

Sekä nähdä mahdolliset "ilmeensä" tai vaikkapa "kommenttinsa

Ihmiset kun ovat niin Uteliaita ja vaivaantuneita aina ja kaikesta...;)

Hyvää kesää sinne Suomeen!!!

• narisevasohva.

Ääntely on luonnollinen osa seksiä. Jos mitään ei kuulu, silloin ei joko nauti, tai on liian kireellä mieli.

• lasasöalsölasasa

itse ihan säikähdin kun rakastelin ekaa kertaa nykyisen naisystäväni kanssa,en ollut koskaan kuullut sellaista huutamista ja kirkumista,silmät pyöri päässä,eläimelleistä menoa,kylläpä siitä naisesta ääntä lähtee,lisäksi vielä raapii ja puree :D,naapuritkin tietävät milloin meillä sekstataan.Kuulemma ei voi mitään sille että ääntä lähtee.Ihan uskomaton petipeto

• weerty80

Jospa sillä yläkerran miehellä on sen verran iso, että nainen huutaa sen takia? Itse olen äänekäs, varsinkin orgasmin hetkellä ja ehkä sitä ennen, mutta kyllähän sitä mielihyvästä voihkii jos siltä tuntuu. Ei kaikki ääntely ja voihkinta kuitenkaan kaikkien kohdalla ole feikkiä, toisinsanoen, kaikkien ei tarvitse feikata, että tuntuu hyvälle, koska oikeasti se tuntuu.
      jossain seksiohjelmassa joskus sanottiin, että äänteleminen itseasiassa auttaa aivoja ja verisuonia saamaan happea, korkea happipitoisuus veressä taas auttaa orgasmin saamisessa, tai ainakin voimakkaamman sellaisen. eli ehkä se "opittu tapa" on myös jotain alkukantaisempaa perua.
      ennenvanhaanhan ei pidetty soveliaana että nainen osallistui milläänlailla panemiseen, naisen orgasmia ei edes tunnettu, naisen tuli olla hiljaa paikallaan kun mies hoiti hommat, äidit opastivat tyttäriään ennen hääyötä kuinka tulee toimia, toisinsanoen kuinka ei.
      Ilotytöt sitten taasen oli asia erikseen, he tunsivat myös naisen nautinnon ja osasivat kirjaimellisesti ottaa ilon irti (selittää varmaan suurelta osin, miksi miehet kävi ilotaloissa?)

mun mies kiihottuu mun ääntelystä, ja itsekkin kiihotun pornopätkistä missä nainen ääntelee ja voihkii. meitä on moneen junaan. joku tykkää kun nainen on hiljaa ja laskee kattopaneeleita hommien ajan, ehkä ynähtää kerran, toiset taas innostuu kun naisesta lähtee ääntä.

• nnainen1

Kyllä silloinkin ääntä lähtee, kun mies tulee sisään. Se vaan tuntuu niin hyvältä. Ja se on ihan aitoa nautintoa, työntöjen aikana takaapäin työnnän vastaan, minä panen hanttiin. :)

Suuseksin aikana lähinnä ynisen ja inisen ja välillä vingahtelen, kun tuntuu tosi hyvältä, mutta kun on tiukka synnyttämätön, paneminen tuntuu aidosti hyvältä ja äänet tulevat alkukantaisesta minästä.

• 9-4

Voi sinua aloittaja.. Kuule, meitä naisia on moneen lähtöön.. Minulta vaan nyt lähtee ääntä kun seksi tuntuu hyvältä, en oikeastaan edes itse huomaa omaa voihkintaa/huutoa/ym. ääntelyä (mies on kertonut jälkeenpäin).. Kun tuntuu hyvälle, niin sitten vaan yksinkertasesti tuntuu hyvälle. En ole koskaan feikannut ääntelylläni, vaan minusta se ääni nyt yksinkertaisesti vaan lähtee silloin kun tuntuu todella hyvälle.

• Kertokaa mul

Naidessa puolisoani on hänen ääntä ilmassa jonkin verran, tytyväistä hyrinää ja yninää, joskus saamme sit täyden nautinnonkin yhtä aikaa, ja sit on kiva kun pimppa viel puristelee kouristuksenomaisesti hitaasti "ryhtiään "kadottavaa "pikkuikaveriani", joka joskus sen johdosta herää uudelleen henkiin ja homma jatkuu, molempien nautiessa uusinnasta.
      Toinen ääntelytilanne on samankaltainen ääntelyltään, vaikka muuten onkin vastakohta johon te tytöt varmaankin osaatte vastata.
      Antaessani suu/sormisession puolisolleni sekin johtaa joskus hänet orgasmiin, jota haluan sessiota jatkamalla vain lisätä, mutta hän vääntäytyy väkisin erilleen ja samalla ääntely on jo kieltoa jatkamisesta >>> kysymykseni teille ARVON NAISET. Muuttuuko naisen nautinto kärsimykseksi jos orgasmin jälkeen vain kiihotusta jatketaan.
      Usein on naiseni jo ejakuloinutkin kasvoilleni irtaantumista ennen , mutta olen koittanut vaan jatkaa jota nautinto oisi riittävä. En ole voinut häntä väkisin enää otteessani pitää, koska vastarinta on voimakasta, mutta olenko kohta hänen entinen puoliso jos vaan jatkan rakastelua ?
      Hieman ottaa kyllä sit kaaliin, kun yleensä kaikki seksitoiminnot on em. tapauksesta johtuen siltä illalta täysin loppu, ei oo ees mahdollista normaaliin yhdyntäänkään, mut en oo vitsinyt ottaa Nyrkki-Kyllikiäkään vuoteeseen mukaan.
      Puolisoni on kyllä sit viel aamullakin se ihana tyttönen jota rakastan, ja hänkin yleensä osoittaa rakkauttaan minulle ja sehän jo sit johtaaehkä jo siihen mitä illalla jäin ilman

• uiu

"Muuttuuko naisen nautinto kärsimykseksi jos orgasmin jälkeen vain kiihotusta jatketaan."
        tuohon vastaisin, että itse en anna jatkaa hyväilyä suulla tai sormin orgasmin jälkeen, paikat on tosi herkkänä silloin, mutta sisään saa mieluusti työntyä samantien, siitä tykkään. ja jos puolisosi ei siitä pidä niin anna hänen palautua orgasmista vähän aikaa. kyllä minulle ainakin yhdyntä kelpaa sormisession jälkeen. väkisin ei missään tapauksessa pidä jatkaa, kyllä sitä voi kivuksi sanoa jo siinä vaiheessa ja voin kuvitella että siinä mielenkiinto koko hommaan häviää ja voi suututtaakin.
        ja alkuperäiseen aiheeseen sen verran, että itse pidän melkoista meteliä yhdynnän aikana ja mahdollisesti suuseksin ja sormetuksenkin aikana. osittain se toimii miehen ohjaamisena, että hän tietää mistä erityisesti pidän mutta useimmiten en kyllä vaan pysty olemaan hiljaa, vaikka olen yrittänytkin, useimmiten en edes ajattele koko ääntelyä, olen niin keskittynyt seksiin ja nautintoon etten edes kuule sitä itse.

• kiihkeä 40 nainen

Hauska ketju! :) En tiedä onko aloittajan yläkerrassa feikattu, ehkäpä on.

Itse kyllä mielelläni voihkin äänekkäästikin, en tosin koko aikaa. Minusta ääntely kiihottaa lisää ja annan tulla aidosti miltä tuntuu. Koskaan en feikkaa, minusta se on lähinnä säälittävää ja typerää touhua.

Kiemurtelen ja huokailen myös. Huohotan. Vikisen ja vingun jos siltä tuntuu. Mutta onneksi en kuitenkaan naapureiden häiriöksi, sen verran häveliäs olen.

Mutta jos tiedän että paikalla ei ole ketään kuuntelijoita ja saa antaa äänen tulla, niin se vasta kiihottavaa on!

Ja olen kyllä rakastellut miehen kanssa, joka melkein karjui tullessaan! Ja voi että se oli ihanan kuuloista, oikein eläimellistä menoa :)

• Anonyymi

omasta mielestäni missä enää naida ja äännellä kun maa planeettamme on paikassa kuin paikassa - naimisen hotelli yritys kaikki äänieristykset ja tallenteet - minulle - aidosti sala äänitetyt - poliisikuulusteluun yläkerran ja alakerran ja seinänaapuritkin - matkimalla heitä minäkin paljastuin - enää ei äännellä/Naiset puhukaa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      153
      4781
    2. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      13
      1784
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      106
      1728
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      90
      1569
    5. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      39
      1257
    6. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      108
      1070
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      59
      1054
    8. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      26
      1023
    9. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      74
      874
    10. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      833
    Aihe