Kertokaapa missä pankeissa ei ole palvelumaksuja yms rahastusta. Eli tili(ote),pankkikortti,nettipankki,Otto yms perusasiat ilman maksuja
Ei Palvelumaksuja yms rahastusta
14
1689
Vastaukset
- abc
Ehkäpä lähiseudultasi löytyy edullinen Osuuspankki? Esim. Rantasalmella mainitsemasi asiat ovat tällä hetkellä maksuttomia. Toisaalta esim. Mikkelissä/Etelä-Karjalan Osuuspankeissa joutuu maksamaan pankkikortistakin. Muut tietänevät paremmin Handelsbankenista/paikallisosuuspankeista
- Pankin vaihto
Asun pk-seudulla. Onkohan tuosta mitään haittaa jos vaihtaa tilin noin kauas? Onko siinä pankissa fyysisesti asioitava mihin siirtää tilin?
- abc
Tätä en valitettavasti tiedä, ehkä muut keskustelua seuraavat osaavat kertoa? Itse asustan muualla, mutta sukua on Rsalmella. Kannattaa katsoa läpi Osuuspankin nettisivuilta löytyviä palvelumaksuluetteloja, jos vaikka lähempääkin löytyisi joku halpa konttori.. pitäisiköhän tehdä oma&päivitetty versio Kuluttaja-lehden palvelumaksutaulukosta ja lähetellä valmis versio asianomaisille? Valtion rahoilla se valmistuisi jokatapauksesssa, parhaassa tapauksessa jollain muulla kuin Kelan tuella;)
Ja aihetta sivuten.. Voiko Handelsbankenilla maksaa laskuja automaatilla (viivakoodi on viitettä mukavampi hoideltava) vai onko netti ainoa vaihtoehto? Se on houkutellut miuta, mutta konttoreiden vähyys Itä-Suomesta katsottuna tökkii vähäsen. abc kirjoitti:
Tätä en valitettavasti tiedä, ehkä muut keskustelua seuraavat osaavat kertoa? Itse asustan muualla, mutta sukua on Rsalmella. Kannattaa katsoa läpi Osuuspankin nettisivuilta löytyviä palvelumaksuluetteloja, jos vaikka lähempääkin löytyisi joku halpa konttori.. pitäisiköhän tehdä oma&päivitetty versio Kuluttaja-lehden palvelumaksutaulukosta ja lähetellä valmis versio asianomaisille? Valtion rahoilla se valmistuisi jokatapauksesssa, parhaassa tapauksessa jollain muulla kuin Kelan tuella;)
Ja aihetta sivuten.. Voiko Handelsbankenilla maksaa laskuja automaatilla (viivakoodi on viitettä mukavampi hoideltava) vai onko netti ainoa vaihtoehto? Se on houkutellut miuta, mutta konttoreiden vähyys Itä-Suomesta katsottuna tökkii vähäsen.Ei voi maksaa laskuja automaatilla.
- Esim.
Riippuu hieman paikkakunnasta, mutta usein ns. koivunlehtiosuuspankki, eli paikallisosuuspankki tai säästöpankki ainakin antaa peruspalvelut ilmaiseksi.
Isot liikepankit ja OP:t tms. bonuskusetukset taitavat olla kalleimmat. Mutta kaipa nuokin on neuvottelukysymyksiä ja riippuvat siitä mitä palveluita sinulla on. - Tapiolassa
ja ei mitään palvelu- tai kuukausimaksuja. Tosin myös jokunen vakuutus otettu samasta puljusta, sekä asuntolaina. Asiat hoituu netin kautta ja käteinen nostetaan solo-maateista.
- Pankin vaihto
Tapiola ilmanen lainattomalle.
http://www.kuluttajat-konsumenterna.fi/pankkipalvelu/palvelumaksut101004.html
- kyllästyin
noihin maksuihin ja siirryin Handelsbankeniin.
En voi kuin suositella.- Pankin vaihto
tuo vaihto tapahtuu? Joutuuko olemaan kauan ilman pankkikorttia yms?
Pankin vaihto kirjoitti:
Avaat uuteen pankkiin tilin, ilmoitat työnantajalle uuden tilinumeron, siinähän se on pankin vaihto?
Tilaat uudesta pankista kortin, vanhahan toimii koko ajan. Ei ole kortittomana kokemusta, pitääkö uudelle tilille esmes tulla palkka ennen kortin myöntämistä.- sutjakasti
Pankin vaihto kirjoitti:
Menet uuteen pankkiin johon haluat avata tilin ja teette valtakirjan joka valtuuttaa uuden pankkisi lopettamaan tilisi entisessä pankissa ja samalla voit pyytää tekemään haluamiisi paikkoihin pankkisuhdemuutosilmoituksen. Voit pyytää, että entistä tiliä ei lopeteta ennen kuin saat uuden kortin tai what ever.
- b.b
Meillä OP Kultalinkki pankkiohjelma ilmaisena käytössä eli kotoa koneelta maksetaan laskut ja hoidetaan muutkin pankkiasiat.
Näkee saldot ja voi tehdä omien tilien väliset siirrot todella helposti ym
Samalla tehdään yrityksemme laskut, jotka lähetetään asiakkaalle joko sähköisesti tai perinteisellä systeemillä.
En luopuisi tästä.. - Kuutimo
pankista olen mielestäni saanut hyvän paketin: Verkkopalvelu, tiliote, rahan nostaminen, maksut ja kortit maksuttomia. Edellyttää tosin vakuutusten keskittämistä. Itselläni on koti- ja autovakuutukset Tapiolassa.
- edullinen
Itse olen erään pienen itä-suomalaisen paikallisosuuspankin asiakas. Siellä ei palvelumaksuja ole oikeastaan,paitsi jos asioit tiskillä (nostot ja panot ilmaisia). Kortit, nettipankki, otto- ja laskunmaksuautomaatin käyttö ilmaista. Itse olen asunut vaikka missä päin Suomea ja tilipankin sijainnilla ei ole koskaan ollut mitään väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1154392Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783200- 1001463
- 861316
- 95869
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18703Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111663- 43639