mun gerbiilillä häntä poikki!!! APUA!!! =(

.mipi.

Hei!
Mun gerbiilillä häntä meni poikki kun vahingossa otin hännästä kiinni. Mutta karvat lähti ja vähän verta tulee hännästä.Mutta äiti ei tiiä oikeen mitään niistä ja mun ainut tietäväinen sisko on poissa ei ees vastaa kännykkään. Mitä oikein voisin tehdä asialle?
Onko teillä käynyt näin? Jos on voitteko kertoa mitä teitte? ÄKKII!! Jos tiiät mitä teen niin sanotko? Vsi meenkö eläinääkäriin?

13

1245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gerbiili-fani

MOI!!! Gerbiilillesi kasvaa kyllä sellainen tynkä siihen. Se parantaa sen aivan itse. Vaikka gerbiililläsi on varmasti kovat kivut ja se varmaan vaikuta pari päivää hieman oudolta. Suosittelen kyllä että kerrot äidillesi sillä gerbiili ei siihen kuole eikä se oikeastaann ole vakavaa. Sinun ei tarvitse pelätä että joutuisit käymään eläinlääkärillä. Niin kannattaa tosiaan kertoa vanhemmillesi sillä eläinten kanssa käy vahinkoja ja tuo ei ede3s ole vakavaa!
      p.s. ei kannata missään nimessä koskea haavaan! Se voi tulehtua tai jotain. Odota kärsivällisesti haavan parantumista!

• mölli

lukea alenpaa tue toinen viesti myös, jonka otsikko taisi olla:hännästä pala pois.

• sansku

Yhdeltä kauan sitten kuolleelta gerbulta irtosi kerran häntänahka,kun sitä tartuttiin vahingossa hännästä. Se parantui oikein hyvin, emmekä käyneet edes eläinlääkärissä. Ei siis hätää.

• yks..

"...Kun vahingossa otin hännästä kiinni." Miten on mahdollista ottaa vahingossa hännästä kiinni..!?! Mulla on ollu gerbuja jo jonkun aikaa, enkä koskaan ole meinannut vahingossakaan ottaa hännästä kiinni..! Siitä on ehkä helppo saada eläin kiinni, mut mulle ei kyl silti tulis mieleenkään..! Mieti, mitkä kivut gerbiililläs on! Aattele, jos vaikka iteltäs lähtis sormesta nahka irti!! Kyl gerbus varmaan parantuu, jos ei mikään tulehdus iske, mut toivottavasti otit tapauksesta opikses!!

• Gerbu

Helposti? Jos gerbu livahtaa käsien välistä, saattaa ensimmäinen refleksi olla, että ottaakin gerbun hännästä kiinni...

• LAAKARI

EI HAITAA MITAAN KYLLA SIIHEN KASVAA UUSI

• tattarinipsu

no ei TODELLAKAAN kasva senkin hönö vie se otus ELÄINLÄÄKÄRIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• elkkuz

mun uros gerbu Lalli meinas tippuu mun parvisängystä melkeen alas ku kaveri toi sen aamullaa sinne ku vähä leikittiin siinä sen kaa. sitten lalli kurkotti sängyn reunalta vähän alas päin mutta onneks saatiin pelastettuu se ku kaveri otti sen hännän tyvestä kiinni ei päästä. jos ottaa tyvestä ei käy mitää

• Tietämätön

Mun gerbiili joutu tappeluun ja sen häntä meni poikki. Lisäks sil oli ruhjeita kyljessä ja perässä. Eläinlääkäri sanoi että pitää lopettaa. No se lopetettiinki mutta oliko se oikea ratkaisu?

• hyppymyyrä

Jos ruhjeet olivat pahat ja eläin kärsi, oli lopetus ehkä parasta. Riippuen myös hieman iästä.

• tattarinipsu
        hyppymyyrä kirjoitti:

Jos ruhjeet olivat pahat ja eläin kärsi, oli lopetus ehkä parasta. Riippuen myös hieman iästä.

puhut järkeä hyppymyyrä =O)

• Gerbil love foreveer

No hei eikö järki sano että jos eläin kärsii, niin se pitäisi lopettaa, hyppymyyrä on oikeassa... Miten ihmeessä voit ottaa VAHINGOSSA gerbiili parkaa hännästä?!?!?!??

• VOI!

SELITETTIIN JO MITEN! OOTKO SOKEE VAI LUKUVAMMANEN!? Tattarin pisu voit sä vaa mennä muualle kirjottaa jos et osaa asiallisesti-.-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe