Olen tässä pohtinut sitä asiaa miten suuri vastuu meillä on sanoistamme. Voimme sanoillamme tehdä paljon hyvää mutta valitettavasti myös pahaa. Opettajaksi sopiva on meistä vain harva, se jonka Jumala on valtuuttanut mutta elämän kokemuksia voi kertoa ja siitä me voisimme saada eväitä tätä elämänmatkaa varten.
Toivoisin että tämä kanava vois olla sellanenkin että uskallettais avata elämämme vaiheita mistä on tähän päivään tultu?
vastuu sanoistamme
matilda
1
271
Vastaukset
- Pride88
Jep, ois hienoo jos joku veteraani kertois mitä tässä on vielä edessä. Jotenki vaan tuntuu et mä oon onnellinen kun en oo syntyny siihen maailmaan missä te vanhemmat ootte kasvanu... en jaksais elää... Voi vittu... jotain 12vstä 15vhen mä rukoilin et jumala ottais multa homouden pois mutta vitut se mitään otti senku lisäs sitä enkä mä enää oo toivonu pitkään aikaan sellasta. Nyt kun on vanhempi tajuaa että just tällaseks jumala mut loi. vai väittääks joku et mä niinku 12-VUOTIAANA TOSTA VAAN PÄÄTIN TULLA HOMOKS?!?!?!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472