AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  / unelma sirpa leena
12 Vastausta 627 Lukukertaa

unelma sirpa leena

kuulin jostain, että suomessa olisi annettu tytölle sellainen nimi, kuin unelma sirpa leena, koska oli toivottu poikaa, ei tyttöä. onko tämä totta vai pelkästään joku tarina?
jos on totta, niin varmaan lapsestakin tuntuu hyvälle.

Joopa joo...

...ja tarina jatkuu siten, että seuraava lapsi oli poika ja hänen nimekseen tuli Uljas Voitto. Kyseessä on melko varmasti urbaani legenda. Onhan niitä tarinoita, mm. Aina Alapää-Hellästä ja Heli Kopterista.

Ei legendaa

Anu Saukko on olemassa.

hehheh

olen kuullut saman tarinan unelma sirpa leenasta mutt uljas voitto oli uutta. anu saukon olen myös tavannut mut "legendan" mukaan hänellä on ruotsissa asuva kaksoisveli per saukko! mistäköhän noita hauskoja nimiä löytäis lisää tyyliin miina kenttä, heli kopteri, sini tiainen, marja-terttu...
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
Wanha kansa sanoi suuressa viisaudessaan, että ei nimi miestä (tässä tapauksessa naista) pahenne, ellei mies nimeään!
Hyvä nimi tuo Unelma Sirpa Leena!
Unelma Sirpa Leena muutti täysi-ikäiseksi tultuaan nimensä. Taisi olla Ulla Unelmaksi. Pikkuveli Jalo (edesmennyt) ei ollut Jalo Voitto vaan muistaakseni Jalo Jaakko Juhani.
Sisällissodan jälkeen muutama poika sai nimekseen Varma Kosto. Olen myös kuullut perheestä, jonka sukunimi oli Teline, ja jotka antoivat tyttärelleen nimeksi Naima...
Marja-Terttu, Kirsi-Marja yms. ovat hyvinkin yleisiä nimiä.
Tunnen minä veljekset Pasin ja Anssinkin.
Ja minä tunnen Anssi Pasin. Pasi on Anssin sukunimi.

Ja tää on tosi!!
Vanha juttu on myös tytölle annettu nimi: Ensi Lempi Betti.
Tiedän erään vielä alaikäisen pojan, Markus Tapani Karhun...

MARKUSTA PANI KARHU... ;D
Keksin juuri yhden..

ANN ANAIS ELLE
(AnnA naisElle)
Itse olen kuullut että tytön nimi olisi "Unelma Aina Sirpa Leena" ja pojan nimi olisi "Uljas Voitto"
 /   /  /  / unelma sirpa leena

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua