Olen nuori ja viriili mies ja juuri alkanut käymään ulkona yökerhoissa. Vastakkainen sukupuoli siis kiinnostaa kovasti ja haluaisinkin kysyä yhtä asiaa - niin miehet kuin naisetkin, tytöt ja pojat, voivat vastata. Missä vaiheessa voi ehdottaa? Esim. "Meille vai teille?". Ei siis mitään törkeää "Haluan panna sua" tai mitään vastaavaa. Jos vaikka tanssin tytön kanssa, missä vaiheessa uskaltaa tällaista ehdottaa? Ettei ole liian epäkohtelias ja pilaa hyvin alkaneen jutun heti karkottamalla tytön pois? Siinä vaiheessa kun tyttö on tehnyt aloitteen ja alkanut suudella sinua tanssilattialla? Onko mitään viitteellistä aikarajaa? Kaikenlaiset vinkit ovat todella tervetulleita.:)
Koska ehdottaa?
92
79846
Vastaukset
- flikk4
Ei tää maailma nyt noin vakava paikka ole.
- calmato
Pitäisi päästä heti parketilta punkkaan ;-).
Voihan se onnistua, jos nainen on tarpeeksi humalassa tai ei muuten oikein pidä väliä siitä, koska ja kenen kanssa harrastaa seksiä.
Jos haluat ihan vakituista hyvää naisystävää, ei seksillä ole kiirettä ja huomaatte kumpikin koska sen aika tulee. Jos taas tahdot yhden yön juttuja, niin ei kai ole niin väliä, vaikka tulisikin pakit aina välillä? Haet vaan seuraavaa naista tanssimaan ja kokeilet vaikka yhden Hanneksen avausta Kajaanissa:
Suapiko sitä tuata pilluva, vae tanssitaako myö ensten?- jep...
juttele ensin, tutustu ja tarkkaile...sit jos huomaat onko nainen kiinnostunu susta, voit kysyä haluatko tulla mun luo yöksi? jos ei halua, pyydä numeroa ja tutustut lähemmin seuraavina päivinä :) yleensä pano kännissä ei ole mahtavinta..
- ehhehe
jep... kirjoitti:
juttele ensin, tutustu ja tarkkaile...sit jos huomaat onko nainen kiinnostunu susta, voit kysyä haluatko tulla mun luo yöksi? jos ei halua, pyydä numeroa ja tutustut lähemmin seuraavina päivinä :) yleensä pano kännissä ei ole mahtavinta..
Mut mites krapulassa hihii...Ei itellä meni kolme kk
eka kertaan ja selvinpäin! ja kohta mennään naimisiin kymmen vuoden yhdessolon jälkeen...ja vaik mies olenki niin olin vielä se "hannaava" osapuoli....!
- Mies-76
Papin aamenen jälkeen. Ainaki itse tein näin, enkä ole katunut hetkeäkään.
- Aikuinen nainen
Jollet ole etsimässä yhden illan juttua, kannattaa mieluummin pyytää treffeille tai puhelinnumeroa. Jos käytte niin kuumana, ettettet jaksa odottaa seuraaviin treffeihin asti, sen kyllä huomaa ja homma etenee itsestään. Jos olet kiinnostunut vain sen illan verran, kartoita tilannetta, kun lyyli on lähdössä baarista tai illan jatkosuunnitelmat tulevat muuten vaan luontevasti esille. Ehkä tyylikkäintä on kysyä, saatko saattaa naisen kotiovelle, bussipysäkille, tms. Tai voit pyytää naisen luoksesi "teelle"" JOs olette jo suudelleet, pyynnön varsinainen sisältö lienee selvä ilmman, että teet itsestäsi ääliön.
- me_
Hieman nuorempi nainen on samaa mieltä, kuin aikuinen nainen. "Teelle" pyytäminen fiksu tapa tai saattaminen kotiin. Meille vai teille -kysymys toimii oikeastaan vain silloin kun molemmat jo käyvät todella kuumana.
- likka
Juuri tätä samaa mieltä on tämäkin tyttönen. Näitä ohjeita kun seuraat, niin hyvin menee...! ;)
- tekuaikana
me_ kirjoitti:
Hieman nuorempi nainen on samaa mieltä, kuin aikuinen nainen. "Teelle" pyytäminen fiksu tapa tai saattaminen kotiin. Meille vai teille -kysymys toimii oikeastaan vain silloin kun molemmat jo käyvät todella kuumana.
Oulussa oltiin tekussa, ajankuluksi ja huviksi kokeiltiin. Taisi olla vähän veikanpäältä tehtykin, jokatapauksessa ennen ravintolaan menoa sovittu. Siis menimme ihan tanssilattian viereen, että oli helppo seurata.
Yksi meistä alkoi tanssittamaan naisia, ilman viinaa, mutta ei muita puheita kuin kysymys" meille vai teille"? Saatiin hyvät naurut, kun seurasimme naisten ilmeitä. Pari naista lopetti kesken tanssin, samanverran (ehkä kolme) ymmärsi asian huumoriksi ja jatkoi keskustelua.
Testi päättyi 21 tanssin jälkeen, silloin testi henkilö joutui tilille puheistaan.
Oli sitten kertonut totuuden "testistämme", muistaakseni kaveri oli ottanut kuvankin muistoksi kämpillään. - Poison
Jos aikomuksena on seksuaaliset aktiviteetit niin saatana sanokaa se suoraan. Suoraan sanottuna vituttaa kun ei koskaan voi tietää, haluaako mies teelle/kahville/mitä-vain-normaalia-pyytäessään oikeasti sitä, vai "sitä". Nykyisin en kunnolla uskalla tutustua uusiin miespuolisiin ihmisiin tuon takia, en etenkään baareissa. No, nyt sen on oppinut kantapään kautta, mutta kun olin nuorempi ja vasta baareihin tutustunut ja mukavan oloinen mies tuli tarjoamaan "juttuseuraa" ja pyysi kämpille "kuuntelemaan musiikkia" niin siinä sai monet kerrat pettyä ja tuntea itsensä idiootiksi kun ei ymmärrä että miehet eivät ilmeisesti koskaan tarkoita mitä sanovat. Olisin saattanut halutakin lähteä jonkun kanssa ulos, mutta yhden illan juttuja en harrasta, ja valitettavasti en ymmärrä pyyntöä deiteille synonyymina toiminnalle "mennään naimaan meidän kämpille". Tai no, nyt ymmärrän.
- oppia ikä kaikki
Poison kirjoitti:
Jos aikomuksena on seksuaaliset aktiviteetit niin saatana sanokaa se suoraan. Suoraan sanottuna vituttaa kun ei koskaan voi tietää, haluaako mies teelle/kahville/mitä-vain-normaalia-pyytäessään oikeasti sitä, vai "sitä". Nykyisin en kunnolla uskalla tutustua uusiin miespuolisiin ihmisiin tuon takia, en etenkään baareissa. No, nyt sen on oppinut kantapään kautta, mutta kun olin nuorempi ja vasta baareihin tutustunut ja mukavan oloinen mies tuli tarjoamaan "juttuseuraa" ja pyysi kämpille "kuuntelemaan musiikkia" niin siinä sai monet kerrat pettyä ja tuntea itsensä idiootiksi kun ei ymmärrä että miehet eivät ilmeisesti koskaan tarkoita mitä sanovat. Olisin saattanut halutakin lähteä jonkun kanssa ulos, mutta yhden illan juttuja en harrasta, ja valitettavasti en ymmärrä pyyntöä deiteille synonyymina toiminnalle "mennään naimaan meidän kämpille". Tai no, nyt ymmärrän.
luuletko tosiaan että joku mies etsii kavereita yökerhosta. eihän naiset oikeasti kiinnosta miehiä minkään muun kuin seksin vuoksi.
jos ei naiselta saa seksiä tai ole uskoa että sitä ehkä jossain vaiheessa saa, ei sen seurakaan kiinnosta. miehillä on kaverit sitä varten että niiden kanssa pidetään hauskaa ja vietetään aikaa ja nainen sitä varten että sitä naidaan. naisen kanssa vietetty muu aika on vain pakollista pahaa jotta joskus saisi seksiäkin.
no, ei se ehkä näin karua ole, mutta tämä on niinsanottu rautalankamalli. tosiasia on että suurimmalla osalla miehistä ei ole mitään syytä tutustua ensin paremmin ennen sänkyyn menoa. riittää että nainen on viehättävän näköinen. tutustumaan ehtii sitten myöhemminkin jos tuntuu siltä että homma on vaivan väärti.
omasta mielestäni olisi paljon kamalampaa ensin tutustua ja ihastua vain myöhemmin todetakseen että seksi on ihan paskaa kyseisen ihmisen kanssa. paljon parempi on tutustua sängyn kautta, koska silloin ei mee käytetty aika ihan kokonaan hukkaan jos ei ihmiset kiinnostukkaan toisistaan tosimielessä.
on sitäpaitsi kaikkein kiihottavina olla uuden ihmisen kanssa, jota ei vielä tunne entuudestaan. mutta se on vain oma mielipiteeni.
voit toki etsiä seuraa kanssasi kuuntelemaan musiikkia ja pitämään kädestä kiinni, mutta silloin on turha valittaa jos joutuu olemaan paljon yksin. seksi on kivaa ja ihmisten pitäisi harrastaa sitä useammin ja vapautuneemmin ja vähemmän nirsosti. ronkelit runkkaa.
- ficaro1
Heipparallaa!
Todellisen pelimiehen/-naisen ei edes tarvitse pyytää iskemältään naiselta/mieheltä seksiä vaan peluri käyttäytyy niin että saa pokansa suorastaan rukoilemaan häneltä seksiä.. ;)
Toimi noin niin et ainakaan saa epätoivoisen vonkaajan mainetta! :)- näkee
olet pentu! Kirjoituksesi taso kertoo, että opittavaa on vielä paljon.
- eräs kokenut
Minkälaisen trauman pelurin jättämät arvet jättävät siihen toiseen osapuoleen, sitä olisi pelurin hyvä miettiä ennen kuin tuollaisia edes tekee...
- vielä opettelemista
"Siinä vaiheessa kun tyttö on tehnyt aloitteen ja alkanut suudella sinua tanssilattialla?"
Ai näinkös päin se yleensä meneekin, hehhee :-)
Onhan niitä naisia jotka ottavat itse mitä tahtovat mutta kuules poju se on silläviisii, että suurin osa naisista odottaa miehen tekevän sen aloitteen
1) ensimmäiseen kontaktiin
2) suuteloihin
3) nussiloihin- lisää
realismia. turha yleistää omaa konservatiivista näkemystäsi kaikkiin naisiin.
- Eihän
Joo, ei tosiaan kannata kysyä suoraan meille vai teille. Kysy lähteekö jatkoille, että ilta loppui kesken. Jos multa kysyttäs meille vai teille, vastaisin eriteille :D Pyydä drinksulle yms. kaikkea muuta kuin tota mitä mietit.
- narttu
Ei kannata stressata...
Ei se aina mene niin että vaikka pääseekin naisen kanssa tanssilattialle niin on suutelut päällä, useimmiten naiset haluaa tanssilattialle VAIN tanssiakseen.
Liika yritys huomataan ja melko varmasti tulee pakit. Vietät iltaa ihan normaalisti, pidät hauskaa. Jos löytyy varteenotettavia naisia mene juttelemaan, rupattelet niitä näitä, mutta älä missään nimessä tyrkytä itseäsi tai lausu kuluneita fraaseja joita jo kaikki käyttävät.
Naisesta huomaa jos hän on millään tavalla kiinnostunut, sitten ihan loppuillasta voi ehdottaa numeroiden vaihtoa tai huikata kuin ohimennen että lähdetkö jatkoille (pitää olla viinaa kaapissa varmuuden vuoksi) tai kuten aikasemmin oli laitettu kutsu teelle tmv...
Oikeastaan näihin asioihin ei paljon voi antaa neuvoja, jokainen on erilainen, lähestyy ihmisiä erilailla. Ei siihen ole mitään tiettyä kaavaa mitä pitää noudattaa.
Kyllä ne taidot siitä harjaantuvat.
Mukavia viikonloppuja ja onnea :)- Huumormies
Huumorista naiset tykkää. Ei muuta kun vedät silmät kieroon ja pieraset äänekkäästi niin johan alkaa tapahtua.
- itse teen näin!
Mun mielestä ihan lopussa voi ehottaa vaikka sit ku ollaan jo baarista siirrytty ulos. Voi jotenkin hienovaraisesti kysyy että mihin olet menossa yöks? Sitten kun nainen on vastannut voi vaikka kysyä että haluaisitko tulla minun luokseni käymää? tms.
- teelle lähtijä
Mulle on ainakin aika sama, miten mies asiaa ehdottaa, onko se sitten "mennäänkö panemaan?" vai "haluaisiko neiti teetä ja teehen sokeria?". Ymmärrän kyllä ajatuksen. Kuten varmasti muutkin naiset. Ehkä pahempi on, jos heittelet kuluneita iskurepliikkejä tai esität olevasi kiinnostunut muustakin kuin seksistä. Jos olet oikeasti kiinnostunut muustakin, pyydä puhelinnumero ja soita seuraavana päivänä ja pyydä vaikka kahville. Kyllä sitä seksiä ehtii saada myöhemminkin. Usko pois.
Ps. Jos haluat pelkkää seksiä, niin käytä energiasi kännisten harakoiden vonkaamiseen. Jos yksi ei innostu, siirry toiseen. Ilta on lyhyt ja kovin moni itseään kunnioittava nainen ei ihan narikkajonosta enää mukaan lähde. Ellei sitten halua seksiä yhtä kovasti kuin sinä.
Mutta onnea yritykseen kuitenkin! Iloisia paneskeluja! :)- zompie
narikka jonosta löytyy parhaat sextaajat
- kun sinut ja
hän on siunattu kristilliseen avioliittoon Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimessä.
muistathan että mm. huorintekijät eivät peri Taivastenvaltakuntaa.- MALP
Tällaiset perinnön kärkkyjät ovat niitä pahimpia. Olen varma, että Iso Mies on jo pyyhkinyt sinut testamentistaan. Voit itse tarkistaa. Niitä on kaksi, wanha ja uusi.
- 00u
Nykynaisilla ei ole minkäänlaista siveyttä, eli niille voi ehdotella ihan heti. Kaikenlainen muu menettely on tekopyhää lässytystä.
- näitä asioita tanssiessa
Jos olet jo kortin saanut =))
A car doesn't complain about lack of attention.
A car doesn't mind if you drive around in other cars.
A car won't give you any suprises no matter how many times you get in and out of it.
If a car breaks down, you can always fix it up right.
If you kick a car, it will still run strong.
The car will always do what you make it do.
There's enough room in a car for 4 to 6 people.
You are always in the driver's seat.
You can always turn on a car.
You can drive a car anywhere.
You can feed a car and it will go as far as it can for you.
You can share a car with your friends.
You can always buy a new one if you want to.
You can swear at a car, up and down, and it won't get offended.
You can toot a car's horn anytime and it won't get upset - H3NKX4
näitä asioita tanssiessa kirjoitti:
Jos olet jo kortin saanut =))
A car doesn't complain about lack of attention.
A car doesn't mind if you drive around in other cars.
A car won't give you any suprises no matter how many times you get in and out of it.
If a car breaks down, you can always fix it up right.
If you kick a car, it will still run strong.
The car will always do what you make it do.
There's enough room in a car for 4 to 6 people.
You are always in the driver's seat.
You can always turn on a car.
You can drive a car anywhere.
You can feed a car and it will go as far as it can for you.
You can share a car with your friends.
You can always buy a new one if you want to.
You can swear at a car, up and down, and it won't get offended.
You can toot a car's horn anytime and it won't get upsetYhdyn tuohon auto asiaan. Auto ei petä, auto ei jätä, etkä autoa todellakaan ota jollei se ole mieleinen. :)
- veli-hopea
Nainen,mikä ihmeellinen kapistus?Jos itse ehdotat ja pärstäsi ei miellytä tulee pakit.Mutta jos nainen tulee ehdottelemaan eikä hänen nassunsa miellytä ja annat pakit niin johan sirkus alkaa.Haukutaan isoon ääneen homoksi,impotentiksi ja parhaassa tapauksessa yritetään lyödä!
- gvfsdhm
tarkka aika kysyä on 2h 58min 12sekuntia:D
Et kai sä oikeesti mieti minkä ajan jälkeen kysyt, kaikki menee omalla painollaan..huh - ei kannata
mennä ketään edes iskemään, jos sulla on pelkkä seksi mielessä. Kiimaset tytöt iskee jätkiä, että baaritiskille vaan oottelemaan, niin kyllä sieltä heruu. Sillon ei tosin kannata paljon ulkonäköön tuijotella...Jos taas olet jonkun mukavannäköisen tytön nähnyt, ja päässyt juttelemaan, niin ilta menee omalla painollaan, ei siinä ole aikarajaa milloin voi sanoa:"Lähdetäänkö?" Pitää vaan osata tulkita vähän toistakin, ja voihan olla että toinen antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa. Yleensä tytöt tykkää jos viettää kivan illan baarissa, vie hitaille, tarjoat tytölle juomat, ja paras on jos tytön kaverillekin ostat! Sitten lähtiessä voit kysyä onko neidillä kyytiä kotiin ja jos tyttö ei halua samaan taksiin, voit vielä maksaa tytön taksin samalla kun pyydät puhelinnumeron. Sitten laitat tietysti hyvän yön tekstarin perään. Tytölle ei koskaan kannata vittuilla eikä olla muutenkaan olevinaan naseva ja samalla vihjailla jotain ilkeästi. Se on varma että seuraavaksi näkyy pelkkä selkä. Aina ystävällinen ja paljon huumoria, ei mitään elämä on paskaa-linjaa ollenkaan. Ei muuta ku onnea!
- just näin
Kuuntele tätä kirjoittajaa!!!
- TEE NÄIN
Just tälleen se homma toimii! Muistat vaan sitten, että jos tuntuu kuitenki ettei tytön kans natsaa, niin sanot sen sit sille kans, etkä vaan kiemurtele ja lupaile soittaa ja anna tytön ootella. Siitä saat tosi huonon maineen! Tytöt puhuu aina pojista ja kertoo kyllä jos ne on ihania. Sekin leviää 100% varmasti jos oot tehny jollekin paskasti.
- janoinen
Muuten hyvä mutta kuka ihme enää tänä päivänä tytöille drinksuja ostelee ??? He vaativat tasa-arvoa maailmaan joten he maksavat drinkit.
- kuopiolainen
janoinen kirjoitti:
Muuten hyvä mutta kuka ihme enää tänä päivänä tytöille drinksuja ostelee ??? He vaativat tasa-arvoa maailmaan joten he maksavat drinkit.
ainakin minä olen saanut monet hyvät drinksut ja kaverit kanssa jos on sattunut siinä vieressä olemaan. Fiksu mies ei jätä tytön kaveriakaan huomioimatta, jos ostaa toiselle niin ostaa toisellekin. Jos kaverit ei tykkää kundista, joka tulee tyttöä liehittelemään, voi olla ettei mene kauaa kun tyttö on jo samaa mieltä kuin kaveritkin.
Sen sanon vaan vielä, että kyllä toi mun poikaystävä mulle vieläkin ne paukut ostaa, vaikka pitkään on jo yhdessä oltukin. =) - .Jessica87.
Tässä oli kyl must tuntuu paras vastaus. Okeij, en mä nyt ehkä odota et joku noin paljon rahaa laittais palamaan, mutta musta itsestäni on hyvin kohteliasta edes tarjota jokunen drinkki. Kaverille tarjoaminen on jo ehkä vähän liikaa, tietenkin mikä ettei, mutta ehkä vähän turhaa. Illan jälkeen sitten kyselemään onko lähdössä jatkoille jne. Taksin toki voi maksaa jos vain herrasmies haluaa olla.
Goooood Laaak! ;D - ETTÄ...
janoinen kirjoitti:
Minäköhän vuonna se tasa-arvo mahtaa lopulta tulla?
- tarjoaminen
janoinen kirjoitti:
Ja kun tämä seksinostokieltolaki astuu voimaan,niin drinkkien tarjoaminen voidaan tulkita yritykseksi ostaa seksiä.Ihan vain varoituksena kun on tekemisissä tuntemattomien naisten kanssa,joiden aikeista ei aina tiedä.
- pajoo
Kannattaa kuitenkin katsoa vähän kenelle niitä juomia alkaa tarjoamaan.on nimittäin paljon naisia jotka just käyttää miehiä hyväksi maksattamalla heillä kaiken.Oon sen huomannut niin monesti etten ensimmäisenä ole ainakaan drinkkiä tarjoamassa.halvemmaksi voi tulla käydä maksullisissa.
- Ananasa-Antti
pajoo kirjoitti:
Kannattaa kuitenkin katsoa vähän kenelle niitä juomia alkaa tarjoamaan.on nimittäin paljon naisia jotka just käyttää miehiä hyväksi maksattamalla heillä kaiken.Oon sen huomannut niin monesti etten ensimmäisenä ole ainakaan drinkkiä tarjoamassa.halvemmaksi voi tulla käydä maksullisissa.
Tiedän monia naisia, jotka harrastaa tällaista ilmaista ryyppäämistä. Esittävät uunoille mukavaa ja juotatuttavat itsensä känniin ja iskevät loppuhitailla jonkun komean jätkän. Vaikkapa miut...
Mutta ihan tosissaan, varokaa mainospaitamiehet näitä vosuja. Paitsi jos haluatte ylityörahoillanne leveillä.
- poika
Kyllä sen huomaa sitten kun pitää toimia, mutta jos olet mies älä ala liian tunkeilevaksi
Mutta, uskon että, tämä sellainen asia joka pitää oppia kokemuksen kautta ? - minnie87
no baarissa loppuillasta.. en mä ainakaan jaksais sellasta joka heti käy päälle. on se hyvä siviilisääty ja nimi ekana tietää ennenkun kotiinsa raahaa;)
- kuulemma...
läheksä hervantaan hässiin?
- aika nopeesti ja suoraan!!
En kuitenkaan suosittele =) - Neiti
Aika pitkältihän tuo asia on yksilökohtainen, hirveästi mitään yleistyksiä ein kande mennä tekemään. Baari vielä ympäristönä sellainen paikka, et ihmiset harvemmin on siellä omia itsejään, vaan enemmän tai vähemmän vedetään jonkin sortin rooleja. Vähän eri juttu kohdata selvin päin jossain neutraalimmassa ympäristössä. Humalatila vaan todellakin muuttaa joitakin immeisiä aika radikaalistikin, tulee sanottua ja tehtyä plajon sellaista jota ei selvinpäin vois kuvitellakaan! Mut joo, onhan se joillekin ujoille portti paratiisiin, mut tiedä häntä sit aitoudesta...
Ite perinteisenä naisihmisenä olen sitä mieltä et mies pääsääntöisesti tekee sen aloitteen, ollaan sitten baarissa tai joissain muissa ympäristöissä. Mies on jo biologisestikin luotu saalistajaksi, hänen tulee ottaa ohjat käsiinsä. Naisen tulee antaa hähnelle mahdollisuus siihen. Siinä mielessä tämä nykyajan ylikorostettu tasa-arvo "naiset on yhtä kovia kuin miehet" menee vikaan. Miehet on luotu miehiksi ja naiset naisiksi. Sukupuolet on erilaisia. Se että baareissakin nykyään törmää jos jonkinlaisiin bilehileisiin, jotka tuputtuvat itseään miehille ja heittävät vielä härskiä läppää, kuin äijät mettäkämpillä aikanaan, on groteskia. Eikö voi naisellisuudella päteä, van täytyy astua miesten saappaisiin ollaakseen "yhtä hyvä"? Sinänsä jännä, et nämä tapaukset harvoin tajuaa, et kyse ei ole paremmuudesta tai sen todistelusta, vaan luontaisesta kuviosta...sitä ei pidä mennä hirveesti rikkomaan, tai astutaan paskaan.- Nainen21
"Mies on jo biologisestikin luotu saalistajaksi, hänen tulee ottaa ohjat käsiinsä. Naisen tulee antaa hähnelle mahdollisuus siihen. Siinä mielessä tämä nykyajan ylikorostettu tasa-arvo "naiset on yhtä kovia kuin miehet" menee vikaan. Miehet on luotu miehiksi ja naiset naisiksi."
Tuo on kyllä suurinta paskaa mitä olen kuullut vähään aikaan. Oletki _oikeasti_ tosissasi? Taas on Cosmosta luettu älyttömiä populaaritiedepätkiä ja johan tiedetään kaikki ihmisen psykologiasta. Ei sillä miesten saalistuksella ole kuule mitään tekemistä iskemisen kanssa. Nainen on sitten kai luotu keräilijäksi, joten naisen pitäsi saada keräillä miehiä ja etsiä heitä ja valikoida. On ihan lajin selviämisen kannalta ja hyvien geenien valikoitumisen vuoksi edullista, että nainenkin aktiivisesti etsii kumppania. Ei pidä sekoittaa noita saalistusjuttuja kaikkeen käyttäytymiseen, eivät ne joka ikistä asiaa määrittele. Nainen on miesten suhteen aktiivinen luonnostaan, se nähdään nykyään kun aletaan vihdoin päästä pois luonnottomasta viktoriaanisesta kasvatuksesta, kaksinaismoralista ja syyllistämisestä.
Iskemisessä on olemassa miesten ja naisten välillä eroja toteutustavassa, mutta itse iskeminen ja "ohjasten ottaminen" ei ole mitään miesten hommia sinänsä. Mistä näitä kummallisisa asenteita oikein sikiää? On se nyt käsittämätöntä, että ihmisille tulee sellaisia perverssejä ajatuksia, kuin että nainen olisi jotenkin luonnnoltaan passiivinen kumppanin huomion kiinnittämisessä ja kiinnostuksen osoittamisessa. Eihän siinä ole mitään järkeä! Haittaa vain. Jos kiinnostaa, niin saa sen huomion osoittaa. Perkele.
Muuten kyllä toivon, että saat kaiken maaliman huorittelijat ja muut ääliöt kimppuusi, kun niin levittelet asennetta, että naisilla ei pitäisi olla oikeutta ilmaista seksuaalisuuttaan vapaasti ja _itselleen ominaisella tavalla_.
Varmaan sitten tykkäät kanssa jos sinulle maksetaan kaikki aina juomista taksiin? Minusta se ainakin on imelää nuoleskelua ja ällöttää lähinnä. Mutta siitä vaan naiset, pistäkää miehet maksamaan niin eikös taas pian valiteta täällä miten naiset ovat kaikki maksullisia. Joku täällä taisi ehdottaa, että mies tarjoaisi naisen kaverillekin! Voi LOL! Sellaisille siirappisille tyrkyille vain nauretaan. Ja tietty juodaan ilmaiset juomat, kun on niin tyhmä, että rahojaan tuputtaa. - nyt ihan varma?
Nainen21 kirjoitti:
"Mies on jo biologisestikin luotu saalistajaksi, hänen tulee ottaa ohjat käsiinsä. Naisen tulee antaa hähnelle mahdollisuus siihen. Siinä mielessä tämä nykyajan ylikorostettu tasa-arvo "naiset on yhtä kovia kuin miehet" menee vikaan. Miehet on luotu miehiksi ja naiset naisiksi."
Tuo on kyllä suurinta paskaa mitä olen kuullut vähään aikaan. Oletki _oikeasti_ tosissasi? Taas on Cosmosta luettu älyttömiä populaaritiedepätkiä ja johan tiedetään kaikki ihmisen psykologiasta. Ei sillä miesten saalistuksella ole kuule mitään tekemistä iskemisen kanssa. Nainen on sitten kai luotu keräilijäksi, joten naisen pitäsi saada keräillä miehiä ja etsiä heitä ja valikoida. On ihan lajin selviämisen kannalta ja hyvien geenien valikoitumisen vuoksi edullista, että nainenkin aktiivisesti etsii kumppania. Ei pidä sekoittaa noita saalistusjuttuja kaikkeen käyttäytymiseen, eivät ne joka ikistä asiaa määrittele. Nainen on miesten suhteen aktiivinen luonnostaan, se nähdään nykyään kun aletaan vihdoin päästä pois luonnottomasta viktoriaanisesta kasvatuksesta, kaksinaismoralista ja syyllistämisestä.
Iskemisessä on olemassa miesten ja naisten välillä eroja toteutustavassa, mutta itse iskeminen ja "ohjasten ottaminen" ei ole mitään miesten hommia sinänsä. Mistä näitä kummallisisa asenteita oikein sikiää? On se nyt käsittämätöntä, että ihmisille tulee sellaisia perverssejä ajatuksia, kuin että nainen olisi jotenkin luonnnoltaan passiivinen kumppanin huomion kiinnittämisessä ja kiinnostuksen osoittamisessa. Eihän siinä ole mitään järkeä! Haittaa vain. Jos kiinnostaa, niin saa sen huomion osoittaa. Perkele.
Muuten kyllä toivon, että saat kaiken maaliman huorittelijat ja muut ääliöt kimppuusi, kun niin levittelet asennetta, että naisilla ei pitäisi olla oikeutta ilmaista seksuaalisuuttaan vapaasti ja _itselleen ominaisella tavalla_.
Varmaan sitten tykkäät kanssa jos sinulle maksetaan kaikki aina juomista taksiin? Minusta se ainakin on imelää nuoleskelua ja ällöttää lähinnä. Mutta siitä vaan naiset, pistäkää miehet maksamaan niin eikös taas pian valiteta täällä miten naiset ovat kaikki maksullisia. Joku täällä taisi ehdottaa, että mies tarjoaisi naisen kaverillekin! Voi LOL! Sellaisille siirappisille tyrkyille vain nauretaan. Ja tietty juodaan ilmaiset juomat, kun on niin tyhmä, että rahojaan tuputtaa.Ettet vain ottanut liian tosissaan tuota kommenttia johon vastasit? :D
Lainaan hiukan tuota kirjoittajaa tähän:
"...kyse ei ole paremmuudesta tai sen todistelusta, vaan luontaisesta kuviosta...sitä ei pidä mennä hirveesti rikkomaan, tai astutaan paskaan."
Musta tuntuu että tossa vois olla jotain perää.
Mene ja tiedä. :P - Neiti
Nainen21 kirjoitti:
Varmaan sitten tykkäät kanssa jos sinulle maksetaan kaikki aina juomista taksiin? Minusta se ainakin on imelää nuoleskelua ja ällöttää lähinnä. Mutta siitä vaan naiset, pistäkää miehet maksamaan niin eikös taas pian valiteta täällä miten naiset ovat kaikki maksullisia. Joku täällä taisi ehdottaa, että mies tarjoaisi naisen kaverillekin! Voi LOL! Sellaisille siirappisille tyrkyille vain nauretaan. Ja tietty juodaan ilmaiset juomat, kun on niin tyhmä, että rahojaan tuputtaa.Voi Jeesus. Mielipiteitä on monia. Koetko omani uhkana itsellesi? Siltä ainakin hyökkäävän tekstisi perusteella vaikutti. Anteeksi vain suunnattomasti, jos loukkasin teidän korkeutenne omaa elämänfilosofiaa. Tietääkseni tämä on vapaan sanan palsta, jossa jokainen voi vapaasti esittää asioista näkemyksiään. Lisäksi kirjallisen tekstin joakinen tulkitsee omalla tavallaan, väärinymärryksen vaara on aina olemassa. Mutta sen riskin jokainen ottaa, joka tänne palstalla eksyy esittämään mielipiteitään.
En sanonut, että oma mielipiteeni on ehdoton totuus, ja tiedoksi vielä en lue Cosmopolitania, ei kiinnosta. Mutta itsellesi se on nähtävästi tuttu lehti, kun näppärästi osasit sen vetää asiayhteyteen mukaan. Ehkä munkin pitäisi tutustua siihen.
Tarkennuksena vielä, kannatan kovasti tasa-arvoa, nainen ei ole miehen alamainen, van tasavertainen kumppani. Sukupuolet kuitenkin ovat luonnostaan erilaiset, ja itse kannatan perinteistä sukupuoliroolijakoa-pääosin. En kuitenkaan ajattele, että naisten paikka on nyrkin ja hellan välissä tottelevaisena kotirouvana, joten älähän tuputa siirappista imelyyttä mulle. Imelät miehet ei kiinnosta, enkä ainakaan itse alkaisi miehen palvelijaksi. Tosimiehet, kunnon perinteisellä ja rehdillä tavalla kiinnostaa. Siihen kuuluu rohkean ja reippaan aloitteen teko. Kun on tarpeeksi kiinnostunut, mies tulee naisen luo, tai on sitten tulematta. Tämä ei varmastikaan tarkoita sitä, että nainen ei pysty tekemään aloitetta, ei tietenkään. Ja varmasti on tapauksia, joissa naisen täytyy ottaa ne ohjat käsiinsä, kun mies ei syystä tai toisesta siihen kykene. Itseäni tällainen mies ei kiinnosta, mut hyvä jos jotkut haluaa poimia mukaansa. Ehkä se sitten on niin, että vakka kantensa löytää.
Elikkäs, tämän kummemmin asiaa ruotimatta. Antakaamme kaikkien kukkien kukkia. Kyllä meitä tähän maailmaan monenlaista tallaajaa mahtuu. Hyvä niin, muuten vois käydä turhan tylsäksi.
Terv. "Kauheen avuton neito hädässä" - Anna*
"Siinä mielessä _tämä nykyajan ylikorostettu tasa-arvo_ "naiset on yhtä kovia kuin miehet" menee vikaan. Miehet on luotu miehiksi ja naiset naisiksi. Sukupuolet on erilaisia."
Mistä ihmeestä te aina revitte tämän käsityksen? "Nykyajan korostettu tasa-arvo"? Tuolla ilmiöllä ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa.
Totta kai miehet ovat miehiä ja naiset ovat naisia, tasa-arvon tarkoitus ei ole tasapäistää sukupuolia vaan taata oikeudet ja mahdollisuudet kummallekin sukupuolelle.
Mitä tulee sukupuolieroihin, se ei enää olekaan niin yksioikoista, kuin kirjoituksestasi voisi päätellä, naisia ja miehiä on olemassa hyvin erilaisissa paketeissa. Kaikki eivät ole 'perinteisiä' miehiä tai 'perinteisiä' naisia vaan maailmasta löytyy hurja variaatio jo erilaisa kulttuureja, joissa on erilaisia käytäntöjä. Sitä paitsi ei olemassa vain kahta sukupuolta, on olemassa myös hermafrodiitteja ja ihmisiä, joiden sukupuoliorientaatio on vähintäänkin hämärän peitossa, esim. transseksuaalit.
Käsituksesi perustuu evoluutiobiologiaan, se on yksi hypoteesi muiden joukossa, ei perimmäinen totuus. Biologiaa perusteluissa käyttämällä voidaan käytännössä selittää mikä tahansa käytös, koska eliöiden varioitumista on olemassa niin paljon. - Poison
Neiti kirjoitti:
Voi Jeesus. Mielipiteitä on monia. Koetko omani uhkana itsellesi? Siltä ainakin hyökkäävän tekstisi perusteella vaikutti. Anteeksi vain suunnattomasti, jos loukkasin teidän korkeutenne omaa elämänfilosofiaa. Tietääkseni tämä on vapaan sanan palsta, jossa jokainen voi vapaasti esittää asioista näkemyksiään. Lisäksi kirjallisen tekstin joakinen tulkitsee omalla tavallaan, väärinymärryksen vaara on aina olemassa. Mutta sen riskin jokainen ottaa, joka tänne palstalla eksyy esittämään mielipiteitään.
En sanonut, että oma mielipiteeni on ehdoton totuus, ja tiedoksi vielä en lue Cosmopolitania, ei kiinnosta. Mutta itsellesi se on nähtävästi tuttu lehti, kun näppärästi osasit sen vetää asiayhteyteen mukaan. Ehkä munkin pitäisi tutustua siihen.
Tarkennuksena vielä, kannatan kovasti tasa-arvoa, nainen ei ole miehen alamainen, van tasavertainen kumppani. Sukupuolet kuitenkin ovat luonnostaan erilaiset, ja itse kannatan perinteistä sukupuoliroolijakoa-pääosin. En kuitenkaan ajattele, että naisten paikka on nyrkin ja hellan välissä tottelevaisena kotirouvana, joten älähän tuputa siirappista imelyyttä mulle. Imelät miehet ei kiinnosta, enkä ainakaan itse alkaisi miehen palvelijaksi. Tosimiehet, kunnon perinteisellä ja rehdillä tavalla kiinnostaa. Siihen kuuluu rohkean ja reippaan aloitteen teko. Kun on tarpeeksi kiinnostunut, mies tulee naisen luo, tai on sitten tulematta. Tämä ei varmastikaan tarkoita sitä, että nainen ei pysty tekemään aloitetta, ei tietenkään. Ja varmasti on tapauksia, joissa naisen täytyy ottaa ne ohjat käsiinsä, kun mies ei syystä tai toisesta siihen kykene. Itseäni tällainen mies ei kiinnosta, mut hyvä jos jotkut haluaa poimia mukaansa. Ehkä se sitten on niin, että vakka kantensa löytää.
Elikkäs, tämän kummemmin asiaa ruotimatta. Antakaamme kaikkien kukkien kukkia. Kyllä meitä tähän maailmaan monenlaista tallaajaa mahtuu. Hyvä niin, muuten vois käydä turhan tylsäksi.
Terv. "Kauheen avuton neito hädässä"... että yleistät kaikki naiset samaan muottiin, ja vihjaat halveksuvaan äänensävyyn jokaisesta sellaisesta joka ei SINUN muottiisi sovi. Jokainen tosiaan toimii omalla tavallaan, eikä yhden ihmisen tapa toimia ole mikään Luonnollinen Totuus jolla tavalla ihmisten tulee käyttäytyä. Tai sitten minä olen kait hirveän luonnoton, kun haluan itse tehdä aloitteen, sillä pidän aloitteen tekeviä miehiä turhan aggressiivisina. Kiinnostuksen voi osoittaa, mutta kaikenlaiset yritykset väkisin viedä sitä tuota pidemmälle on turn off, haluan itse miettiä rauhassa mitä teen ja sitten toimia asian suhteen jos näin valitsen.
terv. Luonnoton
- M1975_69
No jos sitä miettimällä miettii että millon ja millon niin ei milloinkaan. Kyllä se tilanne ja elekieli kertoo kiinnostaako naista siinä mielessä. Mikäli kiinnostaa niin ei tartte välttämättä kysellä mitään...tilanne vaan ajautuu siihen että huomaa olevansa jomman kumman asunnolla ottamassa "lasillista viiniä". Y know.
- mie tiijän
Juuri näin se toimii.
- YLI-AIKA SAA OLLA
Pitäisin sinuna noin 1v-1.5v. taukoa naisissa tai ainakin nainnissa,suihin voi antaa mut ei kantsi naida ihan heti, eli reilu vuosi,nainen jos on oikeasti kiinnostunut ni aivan varmasti jaksaa ottaa sen 1 vuoden sulta suihin,äläkä käy edes samaan aikaan edes saunassa tai suihkussa hänen kanssaan, ei sinun tarvi tietää minkälainen värkki tytöllä on,pää-asia et se ottaa sulta suihin sen vuoden ajan.
- mara
katso turussa ainakin ja myös salossakin kun menee tanssiravintolaan ni ei tarvii ite mitään ehdotella sen kun potkii rumempia vaan pois jaloista, keerankin kun olin tosi kännis salolaises tanssikapakas ni yks nainen tuli vaan siihen kihnaamaan ja kysysin et panemistaskos sinä haet ni se vastas et tanssitaan ensin ja pari tanssia ja pukille,,, ei kannata semmost sterssata viimiset ovat viel tyrkyl nakkikioskinjonos tai taxi jonos,,,
- Ulla
Taisit törmätä ehtaan maksulliseen naiseen. Niitä pyörii tosiaan turussa ja salossakin. Tosi känniset ovat just heidän mieliherkkua. Toivottavasti ymmärsit maksaa. Jos et, tarkistitko lompakkosi aamulla. Nakkijono-naisen mukaan kun lähdet, saattaa kulman takana odottaa yllätys...
Uskomattoman tyhmiä nämä "marat", jotka eivät älyä mistä oikeasti on kysymys.... - nähnyt
Ulla kirjoitti:
Taisit törmätä ehtaan maksulliseen naiseen. Niitä pyörii tosiaan turussa ja salossakin. Tosi känniset ovat just heidän mieliherkkua. Toivottavasti ymmärsit maksaa. Jos et, tarkistitko lompakkosi aamulla. Nakkijono-naisen mukaan kun lähdet, saattaa kulman takana odottaa yllätys...
Uskomattoman tyhmiä nämä "marat", jotka eivät älyä mistä oikeasti on kysymys....PALJON olen naisia nähnyt ja tavannut. Tuntuu että melko harvassa ovat maksuttomat naiset, kyse on vaan maksun tavasta. Toisille käy pari drinksua baaritiskiltä, toiset haluavat timanttisormuksen, toiset taas syttyvät ravintola-illallisesta. Joillekin taas riittää nakki tai pari ;o)
- Ulla
nähnyt kirjoitti:
PALJON olen naisia nähnyt ja tavannut. Tuntuu että melko harvassa ovat maksuttomat naiset, kyse on vaan maksun tavasta. Toisille käy pari drinksua baaritiskiltä, toiset haluavat timanttisormuksen, toiset taas syttyvät ravintola-illallisesta. Joillekin taas riittää nakki tai pari ;o)
Olet sitten palvelua saanut tosi halvalla. Vai kuljetko timantit taskussa noin niinkun varmuuden vuoksi? Kysehän on liiketoiminnasta, hyvä ihminen. Drinksuja voit tarjoilla vapaasti, mutta jos et sovi etukäteen että se on maksu myöhemmin suoritettavasta aktista, niin kauppa ei päde. Ilmaiset juomat ovat aina tervetulleita, kiitos kiitos.
- Simple Life
Ei kande tehdä asiasta niin isoa numeroa. Yleisin kaava lienee baarin sulkemisen aikoihin "lähdetkö meille jatkoille, mulla on siideriä jääkaapissa". Asiat sitten etenee siitä jos on edetäkseen. Mutta ehdotukset ihan kaveripohjalla "jatketaanko iltaa" jne. On itsestäänselvyys että miehet haluaa panna naisia, sitä ei kannata erikseen mainita.
- pitää...
ekana kysyä,irtooko pillua!
jos ei niin seuraava!- ja tätä rataa
muista käydä sukupuolitauti-testeissä säännöllisesti. Vielä kun kännissä säädätte, niin ei välttämättä aina se kortsu muistu mieleen. Jostain syystä moni mies ajattelee, että kunhan ei tule raskaaksi ni kaikki on ok. Sitten leviää kaikenmaailman klamydiat ja kondyloomat. Kondyloomakin on niin yleinen, että se on kohta varmaan kaikilla. Siinä kun ei oireita välttämättä ole ollenkaan. Testatkaa ittenne välillä, niin ette levitä tauteja!
- Paljon saanu
Kyllä Tampereella konehuoneella (Seurahuone) toimii edelleen suora taktiikka että kävele pöytään vosun luokse ja kysy että mennäänkö nusmaseen niin tuleehan sitä joskus turpaan mutta kymmenessä minuutissa sulla on kalkkuna kyytissä, ja eiku töihin.Sillä oikein tosissaan kolmannes naisista on kikkelin haku reissulla ja itsevarmana jätkänä tää juttu toimii.
- vaaka
Must tuntuu että kyl sen ite huomaa millon se on asia menossa sinne suuntaan eli lähteekö tytsy sun mukaan vai ei..Tää että tanssilattialla suuteleminen ei vielä välttämättä merkkaa mitään..Ja aika harvoin se tyttö sen aloittaa se joko lähtee mukaan siihen suuteluun tai sit työntää pois riippuu siitä mitä se haluaa ja sen aloitteen tekee yleensä mies..
Niin ja toi jatkoille pyytäminen kannattaa ajoittaa aika loppuiltaan koska jos tytsy tykkää tanssia niin ei ehkä ihan alkuillasta lähe matkaan (vaikka olis muuten tulossa mutta vasta sit myöhemmin)
Ja hei pojat tää lantioliike siellä tanssilattialla kertoo aika paljon siitä että millasta se tulee oleen sängyssä eli kiinnittäkää hei pojat huomiota siihen musan rytmiin ja miten sitä lantiota siinä rytmissä keikuttaa sillon ku tanssitte ;)- mara
juu ei niist kukkaan ol rahaa pyytäny, muttei ol kieltäynyt taksikyydeistä ja paukuista ,, kyllähän ne sillälailla maksuja vastaan ottaa ja kaik ovat olleet yh-äitejä ovat vissiin puuttees,,,,
- ei koskaan
Naisen mielestä mies tekee aina ehdotuksen väärään aikaan jos mies alkaa ehdottelemaan. Tee itse aloite osoittamalla kiinnostuksesi naiseen vaikka ruusukimpulla jne. mutta älä ala ehdottelemaan seksiä. Anna naisen tehdä se aloite,niin saat lopulta naisen joka ui liiveihisi,näin on elämän kokemus opettanut. Koskaan ei ole ollut oikea hetki,mutta kun nainen alkaa haluta tarpeeksi,sen kyllä näet miten sinua katsotaan ja se on vientiä se. Tietenkin on arempia ja ujompiakin naisia jotka ei osoita samallalailla kiihkoaan tai haluaan,mutta kyllä se ihan itsekseen ajautuu siihen pisteeseen että huomaat koska siveämpikin nainen on suostuvainen. Elämä opettaa,siihen voit luottaa.
- joka kannattaa
ottaa huomioon: tanssiminen, kiihkeäkin sellainen tai suutelu ei tarkoita että tyttö haluaisi antaa sinulle.
Nuoret naiset tahtovat pitää hauskaa, mutta eivät välttämättä mennä seksiin asti, ainakaan baarista suoraan. Itse en ole ikinä lähteny baarista miehen mukaan, vaan olen sanonut että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi, hän haluaa nähdä minut esim. seuraavana päivänä selvinpäin. Kännissä en seksiä harrasta, enkä lähde täysin vieraan ihmisen mukaan vieraaseen paikkaan.
Eli älä ylläty tai painosta naista kyselemällä et hei mikset sä voi, tuu nyt, haluut kummiskin, koska halu&himo ja haluaminen on kaksi eri asiaa. - vaikka
tännään illala.
- blondi-72hki
sinun ja kyseisen tytön fiiliksistä ja kemioista.Toiset ovat heti valmiina mutta jotkut haluavat olla varovaisia vaikka olisivatkin sinusta kiinnostuneita.
- Maria^^^^
Jos tyttö alkaa oma-aloitteisesti suudella sua tanssilattialla .. voit "kainosti"kysyä esi. " tarkoitatko tällä että olisit musta kiinnostunut enemmänkin??" tai jotain sellaista tilanteesta riippuen... t. täti.
- lotvanen
Ensimmäinen naisen oma-aloitteinen suutelukokemukseni ravintolassa oli seuraavanlainen:
Nainen osoitti kiinnostusta halaili ja suuteli, vei taskustani lompakon, jonka yritti antaa ravintolassa mukana olleelle poikaystävälleen. Otin lompakon verekseltään takaisin ja tein johtopäätökseni: mukavia, toisaalta yhdessä hetkessä täysiä piruja.
Ei ne oma-aloitteiset naisten pussailut myöhemminkään ole olleet muutakuin kiviriippa: niistä naisista ei tahdo päästä oikein millään eroon.
Toisinsanoen, nusase aina kun siltä tuntuu ja on tilaisuus, mutta älä luota naiseen. Jos haluat kauniisti sanoa että et ole hänestä kiinnostunut, hän loukkaantuu, eikä suostu uskomaan sitä. Silloin ainoa oikea keino on sanoa niin että tuntuu. Toimii
- frei
Mun mielestä ehkä hienovaraisin keino olisi, jos muuten on molemminpuolin ilta mennyt hyvin, lähteä vaikka "saattelemaan" jonkin matkaa seuralaista. Jossain vaiheessa sitten kysyä vaikka kliseisesti teelle, tms. Jos tästä kieltäydytään, niin eipä ole ainakaan kummallakaan vaivautunut olo.
Tietenkin joihinkin naisiin vetoaa alkukantaisempikin lähestymistapa, mutta luulenpa, että herrasmiesmäisyys kannattaa tässä asiassa. - kun JORMA jöpöttää
Viriilinä naisena, hiukan kypsempään ikään ehtineenä,kaipaan miehiä jotka ovat heti valmiita. On aika turhauttavaa tuntea tanssilattialla miehen kova kalu nivuksissa, kun mies on perussuomalainen tuppisuu eikä saa kakistettua suusta sanoja "meille vai teille". Suomipojan pitäisi ottaa mallia tummista, seksikkäistä, kuumista etelän maiden adoniksista, jotka eivät epäröi ehdottaa vaan ovat itsevarmoja ja kiihkeitä. Kokemusta on, kokeilkaa naiset ;) SUOSITTELEN!!!!!!
- Annica
Puhut asiaa! Suomipoika ei puhu eikä pussaa, ainakaan häävisti, jos vertaa etelän maiden hurmureihin. Tietysti ympäristöllä ja kuumuudella on vaikutusta omiin haluihin. Etelän miesten geneettisessä perimässä on jotain, mikä saa naisen kiihottumaan herkemmin. He osaavat luonnostaan kiihottaa, pelkkä katsekkin voi riittää naiselle orgasmiin. Pohjoisenkin viileä neito on Raakkelina liekeissä.
- tosiaan kuumia
Annica kirjoitti:
Puhut asiaa! Suomipoika ei puhu eikä pussaa, ainakaan häävisti, jos vertaa etelän maiden hurmureihin. Tietysti ympäristöllä ja kuumuudella on vaikutusta omiin haluihin. Etelän miesten geneettisessä perimässä on jotain, mikä saa naisen kiihottumaan herkemmin. He osaavat luonnostaan kiihottaa, pelkkä katsekkin voi riittää naiselle orgasmiin. Pohjoisenkin viileä neito on Raakkelina liekeissä.
On kuin kekäleitä ja kyllä pussaavat ja juuri sinua eikä ajatuksissa naapurin Kallea. Siinä on jotenkin tulisempi maku kun espanjatar ui syliin eikä tule kesken kaiken suomenneito ajatuksiin laskemaan jöpöä. Ikävä vaan, että eivät tule suomen naisten kanssa toimeen kun kateus paistaa läpi.
Ja ehdottelu on selkeää. Silmillä jooko vai eikö, vai myöhemmin kun osa uskonnollisia.
- poika
tuo asia on niin yksittäinen että, kyllä sen huomaa sitten
- gogol
ei siinä tarvitse mitään kysellä,koppelo kainaloon ja panolle,suomi-tyttö suorastaan rukoilee että saa antaa,sen takia en juuri heitä enää harrasta,meneväthän ne nyt jonkinlaisena hätävarana.Kokeneena kollina voin suositella välimeren alueen naisia,varsinkin italiaiset naiset,herran tähden mitä pakkauksia sängyssä.Jos löytyy heillä alakerrasta niin yläkerrassakin on jotain,heidän kanssaan pystyy jopa keskustelemaan,muustakin kuin heistä itsestään.Suomi-tytön kanssa keskustelu onsama kuin tuuleen huutaisi,joskus täytyy ihmetellä että omko heillä yläkerrassa ketään kotona,ovatpa niin helposti kusetettavissa,ei siinä mitään,voihan heillä sentäs harjoitella,oikeita naisia varten...
- Puupää
Jos tytön nimi on päivi se antaa pyytämättäkin . Jos tytön äitin nimi on päivi se antaa vaikka ei haluaisi ottaakaan . Jos isän nimi on vielä jorma koko suku on antavaisia .
- Nimetön
vaikea sanoa muuta ku että olet oma ittes niin asia hoituu sillä, niin minut on valloitettu ainankin!!
- Esa
Kuules kaveri..kuuntele sisintäs..ja toimi sen mukaan..mutta älä sää jannu huoli jos ei sieltä se sateenkaarenpää löy-ykkää..kyllä se joskus sullekki löytyy se kulta-löydös..;)
- tytsä
ei ny ennen ku baari menee kiinni, jos ei ole tosi menoa jo baaris...
- Viisas m
Jos tulet tänne tolasia kyseleen,niin jatka tumputtamista hautaan saakka.
- HETI !!!
Mikä mies oot, pehmo pili,,, anelet!!! Mies, HETI sinne minne vietti vetää!! Femakot kyllä varjelee luojaa!! Jotta vääryyttä ei tapahru.....!
- Bianca
Eiköhän se aikalailla niin mene että NÄIN paljon pitää löytyä munaa että voi suoraan kysyä, että lähteekö tyttö mukaan... Jos oot siis vähänkään epävarma siinä tilanteessa niin sit ei kannata alkaa mitään orgioita ehdottelemaan, sillä se vaikuttaa vain siltä että olisit todella epämääräinen limainen idiootti.
Jollekin miehelle sopii suoremmatkin ehdotukset suuhun, mut olettaisin että jos täältä vinkkiä kysyt niin et ehkä ole niin varma itsestäsi kuin tollaseen suoraan ehdotteluun tarvisi.
Voithan sä napata sen tytön vaan kainaloosi ja juosta äkkiä kotiin, niin ei tarvi keksiä mitään vallankumouksellisia iskulauseita... :)
Eiköhän me naiset yksinkertaisesti sytytä siitä kun meitä kehuu maasta taivaaseen, ei siihen muuta tarvita kuin kunnon PELIMIEHEN otetta ;)- tyttönen -84
pillua pakko saada ekana iltana? mä en ole koskaan antanu ekana iltana. mua ei vois vähempää kiinnostaa seksi jonku tuntemattoman kans. vaikka mies sanois tai tekis mitä tahansa. mut kaikki on erilaisia. on niitäki kelle se ei oo mikää ongelma. en kuitenkaa usko et yhen illan jutun jälkee vois kehittyy kunno suhde. yleensä miehiä ei kiinnosta nainen tämän jälkee muuta kuin ehkä vara panona jos ei löydä myöhemmin uutta.
- masa
tyttönen -84 kirjoitti:
pillua pakko saada ekana iltana? mä en ole koskaan antanu ekana iltana. mua ei vois vähempää kiinnostaa seksi jonku tuntemattoman kans. vaikka mies sanois tai tekis mitä tahansa. mut kaikki on erilaisia. on niitäki kelle se ei oo mikää ongelma. en kuitenkaa usko et yhen illan jutun jälkee vois kehittyy kunno suhde. yleensä miehiä ei kiinnosta nainen tämän jälkee muuta kuin ehkä vara panona jos ei löydä myöhemmin uutta.
Näinkin on käynyt: pikkukännissä huomasin tanssilattialla tilaa ja kaksi mukavannäköistä tyttöä siinä vieressä tanssimassa. Noh, vähän vauhtia ja eikun roiskaus, ilmava voltti selälleen tyttöjen viereen. Äkkiä ylös, leveä hymy ja tokaisu: no nih.. terve!
En olisi uskonut, vaan toimi kuitenkin. Toisen kanssa hitaille ja huulille.
Toinen: Anna tytön iskeä sinut. Vanhinhan on se "onks me nähty jossain?" , vastaat vain että ei olla, mutta mennäänkö terassille? sitten tyttö maistaa aikanaan sinun drinkkiäsi, jos hyvin käy niin huulikiilto on hyvänmakuista. Totta kai se pitää muistaa sanoa...tyttö siihen että no annapas..ja alkaa suutelemaan ja kohta suuteleekin KIIHKEÄSTI. Siitä kotiin aikanaan ja hommiin, ei kehdannut puiston penkillä alkaa. - ninniliinu
tyttönen -84 kirjoitti:
...oikeessa, kun vain voi olla.Ihmettelen kans tätä nykymenoa, että vois ottaa tuolta vaan netistäkin jonkun ja hypätä sänkyyn. Sellasen naisen jos ottaa mieskin, niin tietäätä jo jatkossakin - jos sellasta tulee - että eipä voi luottaa kavereiden kanssa kappakkiin, kun se käy jo vieraissa. Ehdotteleeko miehet tosiaan sellaiselle tytölle, joka tosiaan kiinnostaa muussakin mielessä ?
- kovis5sh
masa kirjoitti:
Näinkin on käynyt: pikkukännissä huomasin tanssilattialla tilaa ja kaksi mukavannäköistä tyttöä siinä vieressä tanssimassa. Noh, vähän vauhtia ja eikun roiskaus, ilmava voltti selälleen tyttöjen viereen. Äkkiä ylös, leveä hymy ja tokaisu: no nih.. terve!
En olisi uskonut, vaan toimi kuitenkin. Toisen kanssa hitaille ja huulille.
Toinen: Anna tytön iskeä sinut. Vanhinhan on se "onks me nähty jossain?" , vastaat vain että ei olla, mutta mennäänkö terassille? sitten tyttö maistaa aikanaan sinun drinkkiäsi, jos hyvin käy niin huulikiilto on hyvänmakuista. Totta kai se pitää muistaa sanoa...tyttö siihen että no annapas..ja alkaa suutelemaan ja kohta suuteleekin KIIHKEÄSTI. Siitä kotiin aikanaan ja hommiin, ei kehdannut puiston penkillä alkaa....niin kauan kunnes se mahdollinen oma rakas lähtee seuraavan voltinheittäjän mukaan ! Niinhän se yleensä on, että nämä mielestään hyvät iskumiehet kärsivät tuon selkärangattomuuden sitten jossain vaiheessa omassa nahassaan (lue: sydämessään).
- asiantuntija
... kun huomaat että naisella on pikkarit kostuneet! silloin pitää painaa ankarasti päälle!!
- eräs kokenut
Entä milloin miehelle voi ehdottaa ao. asiaa, pitääkö varmistaa ensin jollain tapaa ja miten, kertokaapa miehet kommentteja.. miten miehiä lähestytään.. pitääkö olla vakavissaan vai ei..
- *taku*
Riippuu ihan siitä mitä haluat...jos pelkkää panoa,niin "tanssitaanko ensin?" on ihan hyvä,hyvänä kakkosena tulee taksijonon humalaisin muija,mutta jos susta oikeasti löytyy miestä enemmän kuin se 15cm,johon 95% äo:sta tuntuu sijoittuneen,homma menee haasteelliseksi,pitäisi saada nainen kiinnostumaan myös seuraavana päivänä ja siihen ei mitkään neuvot auta...mulkku on mulkku,niin kuvainnollisesti kuin kirjaimellisesti ja toisille olet just se mitä he haluaa,kirjaimellisesti,toisille kuvainnollisesti,jota ne ei todellakaan halua...siinäpä sulle poju haastetta,koita pitää ittes miehenä...tosin epäilen suuresti,joten ei kannata kovin uhmakkaasti suhtautua äiteen komenteluun,luulenpa että tulet olemaan rintaruokinnassa vielä aika pitkään....
- 30+N
En jaksa lukea noita edeltäviä viestejä eli vastaan niitä kommentoimatta.
Omasta puolestani voin todeta, että kaikki tuollaiset pikalähdöt ovat tapahtuneet puolivahingossa eli olen jostain syystä ajautunut miehen matkaan. Mies on ollut mukavaa ja mielenkiintoista seuraa ja sitten hänen luoksensa on ollut helpompi mennä nukkumaan (asuu lähempänä tai hänelle saa paremminkyydin jne.) Herkästi en ole mukaan lähtenyt vaan miehen on pitänyt oikein mainostaa kuinka helposti pääsen nukkumaan. Jos houkuttelu olisi ollut "mennään naimaan" niin en olisi lähtenyt.
Niin ja tuossa vaiheessa aamuyötä olen kyllä niin väsynyt että tosiaankin menen nukkumaan.
Aamu on sitten eri asia, varsinkin jos mies on edelleen mukava ja miellyttävän näköinen. Aamulla halut muutenkin heräävät eli ei kannata luovuttaa jos yöllä ei väsymyksen ja humalatilan vuoksi kiinnosta. - Nimetön
Pari perustelua mitkä EIVÄT ole hyviä SYITÄ äänestää Halosta:
1) Nainen (Ei siksi, että olisi mikään haittakaan)
2) No kun se on hoitanu hommansa niin hyvin (ilman HYVIÄ perusteluita)
3) No kun se on..öö..niin kansanläheinen ja tavanomainen (Tarkotuksena on valita tämän tasavallan arvovaltaisin henkilö, joka hoitaa Suomen suhteita ulkovaltoihin. Ei sun henkilökohtasta kalakaveria.)
4) "Halonen, eikä tarvitse edes miettiä."
5) Halonen = demari
Mun mielipiteeni, minkä takia Sauli Niinistö on näistä kahdesta selkeästi se parempi vaihtoehto. Nää ei oo mitenkään kattavia listoja, eikä asiat missään tärkeysjärjestyksessä, mutta pientä yhteenvetoa mitä mielessä on pyörinyt:
Niinistö(Pelimies!)
karismaattinen ja edustava
realisti
talousasiantuntija
* yritysten markkinointi muualla
* investointien hankinta Suomeen
ajaa vain ja ainoastaan Suomen etuja. Ei kehitysmaiden tai muiden.
vaaliteesit
* Suomi on keksittävä uudestaan (Tästä on keskusteltava, ympäristö muuttuu.)
* Uutta työtä Suomeen (Avainasemassa menestykseen myös tulevaisuudessa.)
* Vastakkain asettelun aika on ohi (Toimittava yhdessä Suomen hyväksi.)
* Viisas katsoo myös kauemmas (Presidentin tärkeä omaisuus huolehtia suurista linjoista, tulevaisuuden strategia, herätellä tuleviin ongelmiin.)
* Hyvinvointi asuu lähellä (Niinistö kunnioittaa myös pehmeitä arvoja.)
tuo tasapainoa poliittiseen ilmapiiriin (Hallituksessa SDP ja Keskusta)
Halosta parempi arvosana johtajuustestissä
kielitaito
ainoa ehdokas, jolla myös duunaritausta (Ymmärtää myös sitä puolta. Realismi.)
julkistaisi Stasi-listat (Avoimuus historiasta.)
korostaa presidentin ns. unilukkarin roolia
Halonen(Muumimamma vai telaketjufeministi SETAlainen?)
- ulkonäkö (Jopa Conan pilkkaa tätä. Ei, se ei todellakaan ole imartelevaa eikä Suomen etu.)
- populisti
- havittelee YK virkaa -> Suomen etujen ajaminen vs. oman edun / kehitysmaiden suosiminen
- ei konkreettista strategiaa/visioita hyvinvointiyhteiskunnan säilyttämiseksi
- edellisestä huolimatta kuitenkin vahva hyvinvointiyhteiskunnan puolustaja -> populismi
- liikkeellä samalla paketilla kuin 6 vuotta sitten
- ei juurikaan duunarihommia(korostaa silti työväentaustaansa)
- salailee STASI-listoja
- salailee mitä tapahtui Koiviston konklaaveissa
- salailee mm. SSP-sopimusta, Aktiv-Hansa-kauppaa
- huono johtaja(kuuluu alimpaan 10%:iin)
- äkkipikäinen, kiukuttelee
- maamiinojen kielto
- näkyvä EEC-vapaakauppasopimuksen vastustaminen
- rajottaa yritysten mukaanpääsyä vienninedistämismatkoille.(Vanhat aatteet painaa)
- aktiivinen rooli DDR:n tunnustamiskomiteassa
- edelliset presidentit Ahtisaari(SDP) ja Koivisto(SDP) EIVÄT tue kamppanjaa(LOL)
- vanhan valtaus 1968. Sillonhan vasemmistoradikaalit, joihin Halonen kuului koitti avata Suomessa tietä vallankumoukselle. LOL.
- edusti joitain vuosia sitten Suomea Chilessä pidettyssä toverijuhlassa. Samalla loistaen poissaolollaan Suomessa pidetyssä suuressa sotaveteraanien tapahtumassa. (Isänmaallisuus? Suomi-kuva?)
- sanonut mm. että miehet eivät kykene lastenhoitoon yhtä hyvin kuin naiset(tasa-arvo?)
- 1) "Koko kansan presidentti" - millä eväillä? (Populismi ja Kansan tietämättömyys ei tässä kohtaa riitä)
- 1) Vasemmiston ehdokas(Heillä ei siis omaa ehdokasta, Halonen hoitaa heidän asiansa niin hyvin)
- > 1 1 = Halonen ei oikein mitään mieltä mistään
- kertoo paljon kun vasemmistoliitto sanoo äänestävänsä Halosta henkilönä, ei niinkään tue SDP:tä.
- muumimammaimago vs. todellisuus (Halosen peräänkuuluttama kuluttajansuoja presidentinvaaleissa!)
- ei osannut sanoa merkittävintä ulkopoliittista saavutustaan 6 vuoden presidenttikauden aikana YLE:n haastattelussa. Eikä tosiaan johtunu siitä, että olis niin monta hyvää josta valita..
- nimitykset ja niiden perustelut (Sinikka Salo Suomen pankin johtokuntaan, Erkki Liikanen Suomen pankin pääjohtajaksi ja Pauliine Koskelo korkeimman oikeuden presidentiksi)
- Yhdysvaltojen kritisoiminen Irakin sodasta, mutta ei kuitenkaan julkista lausuntoa Venäjän ihmisoikeusloukkauksista Tshetsheniassa(johdonmukaisuus?)
- 85% yritysten edustajista ei ole tyytyväisiä vienninedistäjä Halosen vienninedistämiseen (lähde Taloussanomat)
- vastusti varallisuusveronpoistoa (jälkikäteen(kun oli sen itse allekirjoittanut -> populismi(välttämätön toimi niin Hallituksen kuin eduskunnankin mielestä, kuitenkin tietämätön kansa vastustaa ja Halonen kalastelee pisteitä. Mielipidejohtajuus?)
- ylipäällikkyyden korostaminen(EI käynyt armeijaa. EI tunne edes natsoja. Tempperamentti!)
Koska kyse on virassa olevasta presidentistä, jolla on 6 vuotta takanaan, tulisi Halosen pystyä perustelemaan saavutuksensa toimensa tämän kauden aikana. Itse hän ei siihen ole pystynyt vaan vetoaa galluppeihin. Tähän on yksinkertainen selitys. Ei tee paljon mitään. Ei mokaa paljon mitään. Ei sano mitään. Ei loukkaa ketään. Ja kuitenkin vaaliohjelma on sama.
Gallupit tukee myös tätä. Suosio ei johdu hyvästä viranhoitamisesta(vain 10% arvelee suosion johtuvan hyvästä ulkopolitiikasta! (vain presidentin TÄRKEIN tehtävä!) ) Joten naurettavaa vedota kansansuosioon, miten on hommansa hoitanut. Ja edelleen linjanvedot jatkuu samalla hyväksi todetulla linjalla. Ei uudistuksia kampanjan aikana.
Toinen juttu Suomen kuvasta maailmalla. Puoluetoveri presidentti Martti Ahtisaari on kulissien takana sanonut Halosen kansansuosiosta näin: "Se ei kerro tipan tippaa miten asianomaisen aikana Suomi nähdään maailmalla." Ja vaikka tämä tuli julkisuuteen, Ahtisaari ei suostu asiaa kommentoimaan, joten pitää varmasti myös paikkansa. Ainakaan ei hirveästi haittaa, että tällainen lausunto hänen oletetaan antaneen. Joten se siitä Halosen Suomen imagon kohottamisesta.
Tosta kansansuosiosta vielä, että a) Useimmat eivät seuraa politiikkaa kovin tarkasti. b) Unohtavat presidentin valtaoikeudet/tehtävät. Se, että sanoo puolustavansa köyhiä ja hyvinvointivaltiota uppoaa moniin, vaikka ei muuta teekään kun toistaa tätä samaa jokapaikassa. Jopa politiikkaan perehtynyt kuljetusala perusteli Halosen valintaa lyhyesti ja ytimekkäästi näin: Halonen=Demari.
Käytännön toimista ja puheista suurin osa menee kehitysmaiden suuntaan / ihmisoikeuksien puolustamiseen maailmalla. Tässä maailmassa riittää tulevaisuudessa kehitysmaita ja selkkauksia mitä kommentoida. Se on eri asia miten kannattavaa se on tällaisen pienen maan edustalta.
Kun kuuntelee Halosen puheenvuoroja niin siellä tulee AINA sellasta ympäripyöreetä puppua, että oikein naurattaa. Joku kummastelee Niinistön NATO-kantojen sekavuutta, niin ne on kristallinkirkaat Halosen vastauksiin verrattuna. Kattelin tässä huvikseni vanhoja vaalitenttejä netissä ja ei siltä Haloselta saa suoraa vastausta sitten yhtään mihinkään.
Mielistelee joka suuntaan. Kysytään vaikka hyvinvointivaltion turvaamisesta niin tulee litaniat miten vähäosasia, opiskelijoita ym. tulee auttaa. Huolehdittava sosiaalisesta oikeudenmukaisuudesta. Tarvitaan lisää yrityksiä. On vastattava globaalisaation haasteisiin. Diipadaapaa. Kaikille jotakin. -> Ei kenellekään mitään.
Ihan pari esimerkkiä tästä:
Kun kysyttiin ketä Suomen presidenteistä erityisesti kunnioittaa, niin siihenkin piti luetella pitkä lista ja lopuks lisätä, että kyllä mä ottaisin kaikista parhaat puolet. "Vähän vaikee päättää". Niin tuntuu kyllä olevan, ettei vaan loukkaa ketään. On siinä meillä mielipidevaikuttaja. Jumalauta.
Verotusta on laskettu jo 3 hallituksen aikana ja kokonaisverotulot ovat samalla kasvaneet. Tänä vuonna ne on ennätyssuuret. Halonen kommentoi tähän kysymykseen, että onko hyvä linja, pitäiskö veroja nostaa, suurinpiirtein niin, että ensin määritteli mihin veroja yleensä tarvitaan ja sitten jatko, että hyvä niitä kuitenkin olis olla(niinkö tosiaan?), ja kyllä käyttökohteita vielä riittäis. Painotti tasapainoa, että köyhillä hyvä olla ja, että rahaa riittäis investointeihin...
Tässä punasille esimerkki "aatetovereilta" ketä presidentinvaaleissa tulisi äänestää:
lähde Sauli Niinistön blogi http://www.niinisto.net/index.php?op...=111&Itemid=26
(Tapaaminen linnanjuhlissa.)
Quote:
Keskusteluja käytiin. Jännin minun osaltani erään tervehtimään tulleen vakaan mieshenkilön kanssa.
- Hyvää iltaa, olen kommunisti, hän aloitti, - oikein aito kommunisti olenkin.
Tapailin jo jotain selaista, että sehän on hyvä, että sitten tiedetään molemmat mitä ollaan ja että kommunistin kanssa onkin mielenkiintoista jutella, kun hän saman tien jatkoi.
- Mutta äänestän Sinua.
En ennättänyt edes sanoa ulos naamastani näkynyttä kysymysmerkkiä, kun hän jo selvitti.
- Juuri siksi, että tiedän mikä olet, vaikken juurikaan ole kanssasi samaa mieltä asioista.
Totesimme yhdessä, noin yleisellä tasolla, että niin se on. On helpompi luottaa ihmiseen, jonka kanssa on samaa mieltä vain kolmasosasta asioista mutta josta näkyy, että tosissaan se on, kuin ihmiseen, joka on kaikesta samaa mieltä, muttei vakuuttavasti mitään mieltä.
Täytyy kyllä myöntää, että jälkeen mieleen vilahti, että luurasiko piilokamera jossakin.
Loppujen lopuks tää kiteytyy kahteen asiaan. Presidentin tärkeimpiin tehtäviin: Ulko- ja turvallisuuspolitiikan hoitamiseen sekä kansan mielipidevaikuttajana toimimiseen.
Ensimmäiseen Niinistön kanta on selvä. Jopa Nato kantakin on jo kohtuu selvä. Se on optiona sellaiseen Natoon, jossa Eurooppa ottaa suurempaa roolia. Ja tähän ollaan asiantuntijoiden mukaan menossa, koska Yhdysvallat vähentää vaikutustaan Euroopassa ja keskittyy häslään muualla. Ulkopolitiikassa Niinistön number one priority on Suomen etu. Yksinkertasesti niin kun pitää ollakin. Etujen ajaminen sopimuksissa sekä toimiminen vienninedistäjänä. Yrittää parhaansa, jotta Suomi vaikuttaisi kiinnostavana investointikohteena maailmalla. Jo pelkästään Niinistön oma imago on suuri plussa tässä.
Mielipidevaikuttamisessa Niinistö korostaa kansan herättelyä. Kansakunnan kokonaisstrategian pitämistä mielessä ja katsomista pitkälle tulevaisuuteen. Eduskuntavaalikausien yli. Niistä kansallekin vaikeista asioista on puhuttava ja pyrittävä vaikuttaan yleiseen ilmapiiriin niin, että tulevaisuuden haasteet ymmärretään paremmin.
Halosen vastaavat meriitit ulko- ja turvallisuuspolitiikan kohdalta on vähintään yhtä epäselvä Nato-kanta. Suomen etuja Halonen on ajanut aina sillon kun on kehitysmaiden asioilta kerinnyt. 85% yrityksistä EI ole tyytyväisiä. Itse Tarja ei kuitenkaan osaa määrittää merkittävintä saavutustaan. Monet kuitenkin pitää sellasena välien tulehduttamista Yhdysvaltojen(erittäin tärkeä tekijä globaalissa taloudessa, ainoa supervalta)kanssa, maailmanparannusinnossaan.
Mielipidevaikuttamisessa Halonen on lähinnä loistanut populistisilla kommenteillaan. Populisti presidenttinä on huonoin mahdollinen vaihtoehto. Presidentti ei päätä verotuksesta eikä sisäpolitiikasta, joten siinä virassa ainakin pitäisi olla joku joka uskaltaa sanoa niin kun asiat on. Piti kansa siitä tai ei.- Tarja on numero YKSI! (siis...
Niinistökö ajaa Suomen etuja. HAH HAH HAH ja vielä kerran HAH. Jos joku asuisi vaikkapa Rovaniemellä niin pitäisi muuttaa Helsinkiin asumaan jos siellä olisi töitä. Onko tuo muka hyvä ajatus??
Niinistö saisi mennä niin kauan kuin pippuri kasvaa =) - Tarja on numero YKSI! (siis...
Tarja on numero YKSI! (siis... kirjoitti:
Niinistökö ajaa Suomen etuja. HAH HAH HAH ja vielä kerran HAH. Jos joku asuisi vaikkapa Rovaniemellä niin pitäisi muuttaa Helsinkiin asumaan jos siellä olisi töitä. Onko tuo muka hyvä ajatus??
Niinistö saisi mennä niin kauan kuin pippuri kasvaa =)Jäi tuo nimimerkin loppuosa pois. Siis se meni oikeasti näin:
Tarja on numero YKSI! (siis ysi, jos käytte äänestämässä)
- Rami Pussinen
2 sinkusta niin eikös silloin mielluummin kannata kysyä: mulle vai sulle?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1454705- 1061688
- 901539
- 1061035
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka26983- 50947
- 74864
- 47773
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?43759Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?113753