hei kaikki vihamieheni,mulle tulee 2pv sisällä opit,ja rupean sheriffiksi.anteeksi ihmisille joita olen mollannut,ja noin 2pv menee niin alkaa homma suttaantumaan,joku myös minun accollani fakettanut.eli mulla on noi ip osoittet noilta pelleiltä,niitä ketkä kiinnostaa ottaa yhteyttä,että mitä moisille tehdään.myös koti osoitteet on.joten se toinen .!.o,o.!. en ole ollut minä
eli alkaa tapahtumaan kun uo opit tulee 2pv sisällä ja kaikkien spammaaja homojen osoitteet yms on tiedossa.pahoittele accountini väärikäyttöä.joo ja te homot ku spammaatte,niin kannattaapi muuttaa paikkakuntaa,2pv armon aikaa,KAIKKI KETKÄ HALUAA ASIALLE JOTAIN TEHDÄ NIIN [email protected] niin sovitaan privana.olen samaa mieltä että sovelletaan kenttäoikeittua moisille kaikki ketä haluaa asialle jotain tehdä niin ottakaa yhteyttä kys,e-mail osoitteeseen 1 tyyppi erityisesti,voin sulle kaveri kertoa et olisit antanu olla,tästä et puheella selviä.ja luulen että aika moni muu samaa mieltä,EN ole .!.o,o.!. vaan .!.O.o.!.joten spammailu loppu anteeksi accountini väärinkäyttö yritys 2pv ni homma claarassa,oisivat vaan uskonu ku sanottiin et lopettakaa LOPETTAKAA.no nyt alkaa tapahtumaan anteeks kaikille aiheutunutta vaivaa spoofatusta accosta
minä
7
826
Vastaukset
- .!.o,o.!.
Apina.
- .!.O.O.!.
vitun apina oot ite molemmat noi on mun accoja,kuhan pistin kaikkien vitun idioottien kiusaksi moisen tarinan,mutta eipä näytä uusia feikki lainnamojuttuja tullut,hahahah hyvä uskoset nuijat.vittu et ootte säälittäviä.sain taas päivän naurut.
- .!.O'o.!.
.!.O.O.!. kirjoitti:
vitun apina oot ite molemmat noi on mun accoja,kuhan pistin kaikkien vitun idioottien kiusaksi moisen tarinan,mutta eipä näytä uusia feikki lainnamojuttuja tullut,hahahah hyvä uskoset nuijat.vittu et ootte säälittäviä.sain taas päivän naurut.
Eiköhän tosta sun tekstin sisällöstä käynny jo ilmi et joku apina siellä on ollu kirjottelemassa ku joka toinen sana on "homo"/"v*ttu" ja välimerkit päin PEETÄ. Varmaan oot helvetin ylpeä ittestäs...
- .!.O.O.!.
.!.O'o.!. kirjoitti:
Eiköhän tosta sun tekstin sisällöstä käynny jo ilmi et joku apina siellä on ollu kirjottelemassa ku joka toinen sana on "homo"/"v*ttu" ja välimerkit päin PEETÄ. Varmaan oot helvetin ylpeä ittestäs...
vippikierrehuora hiljaa :)
- Petri.K
.!.O.O.!. kirjoitti:
vippikierrehuora hiljaa :)
Jokohan olisi aika hävitä täältä apina
- .!.o.o.!.
Petri.K kirjoitti:
Jokohan olisi aika hävitä täältä apina
häviät vitun pedofiili huoranpenikka
- huoranpenikka
.!.o.o.!. kirjoitti:
häviät vitun pedofiili huoranpenikka
Voi vittu tää alkaa olemaan jo tyhmintä, mitä olen koskaan missään keskustelupalstalla nähnyt.. Nyt olen jo 100%, että edellisen huoranpenikka kirjoittaja on enintään 15-vuotias lapsi, jolla ei ole kavereita, syrjäytynyt ja viettää 24/7 tietokoneella, koska ei ole muuta tekemistä.. Kuitenkin aika säälittävää alkaa kirjoittelemaan alaotsikon PIKAVIPIT alla huoranpenikkaa yms. Tekisit ääliö otsikon, johon alaotsikkoon "osaan olla tyhmä ja osaan haukkua toisia" Ja sinne otsikon, että "haukkumanimiä"... Tämä ei tosiaankaan taida olla sinun paikkasi, mutta kyllähän sen ymmärtää, että kun ihmiset vippailee rahaa ja puhuu siitä keskustelupalstoilla, niin alkaa vituttamaan vaan, kun itsellä ei ole tarpeeksi ikää, että voisi edes vippailla.. Kyllä minuakin vituttaa se, että en ole vielä 21-vuotias, kun silloin olisi saanut vielä monesta muustakin paikasta otettua... Ja onhan se ehdottamasti vittuilemisen arvoinen asia, että kun sinä jonakin päivänä tulet täyttämään 18 vuotta, niin kaikki vippipaikat ovat suljettuja meidän tämän hetkisten vippaajien takia, mutta sinä et vain voi asialle yhtään mitään.. Toivotaan että silloin olisi vielä jokin paikka auki, niin sinäkin saisit menettää luottotietosi tai sitten olet jo keksinyt uuden keinon miten voisi hankkia nopeaa rahaa.. Toivottavasti paremman, mutta kasva kuitenkin ensin ainakin se muutama vuosi, todennäköisesti sekään ei taida riittää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh761954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481240
- 215694
- 59688
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 55581
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako193557- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472