urbaani legendako?

Portimot

Onko kukaan todella nähnyt suomalaista "kiellettyä" leffaa nimeltä Portimot vai onko se vain urbaani legenda?

12

4038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hattu van Zak

      En ole nähnyt, mutta tämä oli Cityn keskusteluryhmässä:

      Olen nähnyt portimot sivarikurssilla (tuhannennen polven vhs-kopiona, elokuva kun on kai jostain syystä kielletty - ilmeisesti parin aika rohkean seksikohtauksen takia). Oli hauska. Aika Tarantino-henkistä läpänheittoa ja aivan käsittämätöntä seksiä. Ei saanut selvää, onko joku dokumentti vai käsikirjoitettu juttu. Näyttelijät täysin tuntemattomia ja esiintyvät salanimillä.

      Juoni: 3 miestä yrittävät kai järjestää koekuvausta johonkin seksielokuvaan (ehkä). Asuntoon tulee koekuvattavaksi nuori nainen ja nelikko alkaakin ryypätä yhdessä ja puhua seksikokemuksistaan. Naisesta alkaa paljastua TODELLA pöyristyttäviä asioita ja koko homma menee aika huvittavaksi irstailuksi. Vähän samaa henkeä kuin Pasolinilla tai italialaisissa leffoissa yleensäkin.

      Hauskin kohta on ensimmäinen penetraation yritys, jota häiritsevät kaikki mahdolliset asiat naisen äidin kännykästä lähtien. Lopussa on huikea haastattelujakso, jossa nainen yrittää antaa haastattelua samaan aikaan kun miehet antavat suuseksiä.

      Joka tapauksessa parhaita suomalaisia elokuvia, mitä olen nähnyt.

      "Kaveri olis vähän tulossa..."

    • näädät

      Leffa on Speden ohjaama tosin salanimella Gay Solomon. Herran kuoleman vuoksi ensi-iltaa on lykätty ilmeisesti vuosilla. Ei kai se sen kummemmin kielletty ole.

      • asioista perillä

        ohjaaja on aleksi bardy


    • katujen kuukkeli

      Olen nähnyt kyseisen elokuvan, se ei ole urbaani legenda. Kopioita ei taida vaan varsinaisesti olla levityksessä. Kim Finnillä varmaan on jotain kopioita hihassa.

      • katujen kuukkeli

        KAVERI OIS VÄHÄN NIINKU TULOSSA!


    • Josef Kay

      Oikein. Viestiketju aloitettu vuonna 2002, joten kysymys: minä vuonna moinen elokuva on ilmestynyt? En ole kuullutkaan. Minkä nimisiä näyttelijöitä siinä on?

    • Josef Kay

      Sekin on siis vain amatöörielokuva, ja liittyy Riot-E-porukkaan.

    • Anonyymi

      Ei ole legenda. Uniikki teos. Itselläni teos on osana isompaa teoskokonaisuutta.

    • Anonyymi

      Maa On Syntinen Laulu -elokuva oli mielestäni shokeeraava, koska siinä kohdeltiin eläimiä kaltoin ja esim. poro tapettiin katsojan silmien edessä. Mielenkiintoista olisi nähdä muitakin epämielyttäviä elokuvia eläinrakkaalle SUOMEN saralla, sillä niitä kyllä riittää pienikalloisten valtioissa.

    • Anonyymi

      Löytyy dvd missä Portimotkin on mukana. Onhan tuo Sanna ihan pantavassa kuosissa. Tiedä sitten tänäpäivänä. Ei tainnut leffaura ottaa tuulta purjeisiin kun en ainakaan itse ole missään muussa leffassa tyttöä nähnyt.

    • Anonyymi

      Oliko se tämä sama portimo joka tykkää lapsista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe