Yhdestä laulusta olisi kyse!!!

Salla

Onko tämä mielestänne huono laulu kirkossa esitettäväksi häiden aikana?? Kaipaisin kipeästi mielipiteitänne!!!

Paljon sanomatta jää

Paljon sanomatta jää, kun harvoin tavataan,
mitä kaikkea mä yksin mietinkään.
Kiire on, me tuskin katsein toista kosketaan,
voi jos ajan saisi kerran riittämään.
Liian nopeasti kaikki aina ohi on,
sinä lähdet, yksin jään, onneton.

Yhden päivän kokonaan sinun kanssasi jos saan,
mitään muuta niin toivo mä en.
Sanat hellät kaikki nuo takaisin mä kutsun luo,
kaikki nuo joita toistan kaivaten.

Sua ajattelen usein, kun en unta saa,
mitä kaikkea sun kanssas tekisin.
Vaan kun saavut, eroa jo pelkään tulevaa,
osaa olla en mä niin kuin halusin.
Tuskin tuntea sut hetken ehdin lähelläin,
kun jo poissa olet taas, ystäväin.

Milloin sanoin sulle, että sua rakastan,
liian kauan siitä taas vaikenin.
Milloin viimeksi mä kerroin kuinka odotan
kerta kerran jälkeen sua takaisin.
Milloin puhuin sulle siitä, miten tärkeää
sinun kanssasi on elää elämää.

Yhden koko elämän tämän toivon kestävän,
Sanat hellät kaikki nuo aina tulla voisi luo,
sanat nuo, sanat rakkauden.

Kiitos jos jaksat kommentoida! Asia olisi kovin tärkeä!!

8

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipi

Mielestäni sopii ihan hyvin kirkossa esitettäväksi, jos sävel ei ole liian rokkaava. Sanat ovat ainakin hyvät.

• =:o)

Sopii täydellisesti! Itse pidän tuosta kappaleesta. Kauniit sanat ja todella kaunis melodia.

• Tee

Mulla on puhelimessa mun miehen soittoäänenä toi kertosäkeen melodia eli kun kuulen puhelimen soivan ajattelen että... yhden koko elämän...
        ja kun me mennään naimisiin niin varmannkin toi on yksi niistä kappaleista mitkä siellä kuullaan. :) Todella hyvä kappale!!!! Ja todella hyvä valinta sinulta!!!!! Antaa palaa!

• nasuinen
        Tee kirjoitti:

Mulla on puhelimessa mun miehen soittoäänenä toi kertosäkeen melodia eli kun kuulen puhelimen soivan ajattelen että... yhden koko elämän...
        ja kun me mennään naimisiin niin varmannkin toi on yksi niistä kappaleista mitkä siellä kuullaan. :) Todella hyvä kappale!!!! Ja todella hyvä valinta sinulta!!!!! Antaa palaa!

ko. soittoäänen?

• julie

vielä sitä, olisiko parempi paikka tälle kappaleelle vihkimisen jälkeisessä juhlassa. Omana mielipiteenäni sanoisin kappaleen olevan liian iskelmällinen kirkkoon ja toisaalta sanatkin ovat liian surulliset, niin ja se on liian pitkä!
      Eikö kyseessä ole sinun ja tulevan miehesi suurin ja iloisin juhla!?
      Tiedän, että esim. kanttori voi opastaa teitä laulun valinnassa.

• ei sovi

on ainakin soinut mun korviin viimeksi hautajaisissa.....että onko ihan fiksu juttu? ? .omapa on päätöksesi =))surullista musiikkia

• hym*

Kyllä kiva kappale eikä mitenkää liian rokahtava!Mut miettisin kuitenkin siitä vain paria viimestä säkeistöö!Koska on aluks surullinen ja sitten tosiaan liian pitkäkin!

• mie

Mikä ettei vois jos tykkää. Jos mun pitäis omiin häihin valita niin en vois millään ottaa tollasta laulua sinne esitettäväksi.
      Ennemmin joku "nää nuoret yhtyvät pyhään liittoon, oi Herra siunaa nyt liitto tää..." tai joku muu sellanen ihana... Kihloissa kohta ja tällaset hääjutut koko ajan vaan ajankohtasempia:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      91
      2650
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      52
      2597
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2559
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      74
      2453
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      42
      1966
    6. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      60
      1917
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      134
      1831
    8. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      28
      1363
    9. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      1343
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      18
      1194
    Aihe