AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / Hirviö-kortit
16 Vastausta 7 261 Lukukertaa

Hirviö-kortit

Tietääkö joku firman nimen/osoitteen mistä voi tilata hirviökortteja. Kotiin tuli mainos, mutta se on nyt hukkunut jonnekin mappi-ö paikkaan.

Löysin

eli www.impnordic.fi olin myöskin hukannu mainokset ja yritin katsella joka paikasta mut hyvä keino googlettaa niin löytyy kaikki..

Hirviökortit, pelin säännöt?

Hirviökorttien mukana tulee pelikortteja. Poika haluaisi pelata niillä mutta mitään ohjeita ei ole. Kovasti puhutaan loitsuista, elinpisteistä ym korteissa mutta eipä paljoa säännöistä.

hirviö korttien tilaus

mene osoiteeseen www.impnordic.fi

muula on

mä oon saanu 8 pakkausta niintä ja makso yhteensä noin 240e heh 20e per pakkaus pakkaus

kortteja

mulla on jotain 52 semmosta korttia.heh ja tais olla se taistelu taso 4.onkos kenelläkään muulla kahta suistokrokotiili korttia? no mulla on.heh
mullapa on niitä kolme laatikkoa ja niitä on pieniä noin155 isoja 145 ja suisto kortteja 6kpl revi siitä

hirviökortit

ON TULLUT KORTTEJA PARI KUUKAUTTA JOS ET OLE SAANUT TIETOJA VOIN ANTAA NE SINULLE

Idiootten

OStin läjän hirviökortteja. Olen 43vuotias mies!
Olen kehiITYSVAmmainen.

hhggff

Mulla onkin ne kaikki isot ja pelikortit
Niitä ei enää myydä
eikö niitä enää myydä!?!?!?!?!?!
ne on jo lopuneet
mä en löytäny mitään mistä vois tilata näitä hirviö korteja.
moi! Mulla on hirviö kortteja paljon ja myyn 5 e pakka. Jos joku haluaa ostaa mene tälle sivustolle http://www.huuto.net/kohteet/hirvio-kortteja-1-pakka-5e/211962832

Sanokaa jos olette kiinnostuneita.
Moi mulla on myynnissä hirviö kortteja 4 e pakka katso linkki jos kiinnostaa.
Olisi kiva päässä eroon korteista mutta jos en pääse kortit joutuvat roskiin. Katso tämä linkki jos kiinnostaa : http://www.huuto.net/kohteet/hirvio-kortteja/212420800?published

Toivottavasti ees jotakin kiinnostais :)
Ja yhessä pakassa on 57 pelikorttia ja jokaiselle pelikortille on oma tietokortti.

Ja tosiaan yksi pakka maksaa 4 e.
 /   /  / Hirviö-kortit

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua