modi sivuja!?

Silviax

Mä tarvisin apua modi sivujen suhteen.
Mä oon huomannu et on olemassa monia modaus sivuja mutta ainakun yritän kysellä kaikilta niin kukaan ei haluu vastata mulle :(
Oon ettiny googlestakin mutta ei löydy yhtikäs mitään! etin yleensä sanoilla: irc-galleria modauksia, modeja ja irc-gallerian modaus sivuja. ei onnistu. Käyn ite www.sootihq:is , jihaa.net:is ja xalee.be:ssä mutta ne samat vanhat sivut alkaa jo tympiä. Mä haluisin niinku sellasii erikoisia ja värikkäitä modeja. nii voisitteko kertoo jotain hyviä modi sivuja mulle? Ooon ennenki kyselly tätä mutta on vaan tullu haukkuja mulle et "tee ite" mut vähänkö vaikeeta tehä ite ku ei tiedä asiasta mitään!! Et jos tekee mieli haukkuu mua nii ei tarvii kommentoida!! mä vaan yritän pyytää apua! >:(
(Vastatkaa jooko olisin ikuisesti kiitollinen!!)

72

121483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      ootko harkinnu kyseleväs vaikka ircissä kanavalla #irc-galleria-modaajat
      ni sieltä apua

      • kiviäkin_kiinnostaa

      • hojsogsjgs

        sieltä vois noi noobit ottaa modeja :D ei tartte sit varastaa muilta ;P


      • sfsdf
        hojsogsjgs kirjoitti:

        sieltä vois noi noobit ottaa modeja :D ei tartte sit varastaa muilta ;P

        pää kii nörö :D


      • jasjoomoi:

        Mulla ei ykskää noist sivuist toiminu.. :o


      • novoiheh

        Missää noista ei ollu modeja ne ei toiminu ja mulla ei oo huono kone... ?


      • kerliä-
        jasjoomoi: kirjoitti:

        Mulla ei ykskää noist sivuist toiminu.. :o

        Juu samatt, !!!


      • mieoonbest
        jasjoomoi: kirjoitti:

        Mulla ei ykskää noist sivuist toiminu.. :o

        sama!


    • Lauraass

      No jos haluat jotain valmis modeja osotteita ja niitten laittamiseen ohjeita on esimerkiksi: www.jihaa.net ja www.sootihq.com :) siel on modausrobotterja ja kaikkia :D

    • Ellu :>
    • Panostaja

      tee ite!

      • ^janmppa^

        En oikee osaa käyttää modaamist


    • mävaataaas

      www.sootihq.com

    • diia

      käy kattoo ranteetauki.org

    • hheenn

      www.sampo.name

    • modi1111

      Hei. Jotkut ovat kyselleet näitä irc-gallerian modeja/modauksia minulta, että mistä niitä löytyy. No menet vain googleen ja haku sanaksi: ranteetauki sitten ensimmäinen pykälä, ja sieltä löydät modauksia irc-galleriaan. Tiedän että se on erikoinen nimi modauksille, mutta ei hätää on se oikea paikka, ja korkea tasoisiakin modauksia löytyy. Sitten on tietysti www.sootihq.com sieltähän löytyy, mutta jos on kyllästynyt niihin, niin ei se mitään. Voit myös klikata galleriassa "satunnainen" ja etsiä heiltä modauksia. Ylä- tai alakulmassa lukee aina osoite tai nick mistä modaus on peräisin. www.sootihq.com :ssa on myös modausrobotti jolla voit tehdä omia modauksia. Iloisia modaus hetkiä!

      • irkkipelle

      • eii

        toimi mitkään modit, mitkä oon hakenu ranteetauki.org:ista. tulee pelkkä valkoinen tausta aina. :( sieltä oon kuitenkin löytäny ehkä hienoimmat modit, mutta kun ei toimi, niin ei vaa toimi.


      • mckh

    • kareinen
    • kakkapöksy

      mä haluan mun seppo taalasmaa modauksen takas! noi kaikki muut on nyt aivan hanurista

    • Ella-pella

      Mullakin on sama ongelma, en tiiä mistä niitä sais ja kukaan ei haluu kertoo mulle! Mä yritän ettii paikoja mistä niitä sais!

    • helme`

      No mäkään en tiiä yhtään mitään:ss .. ittekkin käyn aina pyytämässä niitä,mutta kukaan ei suostu antaa!
      Itse käyn aina sootihq.com:issa. :ss

      • MODEJA TÄÄLTÄ

      • kerliä
        MODEJA TÄÄLTÄ kirjoitti:

        http://teemu.us/keskustelu/index.php?topic=10

        pitää rekisteröityä tonne ni pääsee :)

        EI TUOLTA SAA MITÄÄNN !!
        REKISTERÖIDYIN JA ETTISIN VITTU VARMAAN PUOLISEN TUNTIA MUT EI KYL OO TUOL MITÄÄ !


    • Patuuuu
    • -mmiiA

      sampo.name ois yks minkä mä tiiän 8)?

      • ranndoomm.

        Ymmärtäkää nyt, että sootihq.com, sampo.name, ja modi.bileet ON LOPETTANU!!
        sootihq.comin modaukset sitte lagaa,
        sampo.namen viel toimii. Tääki osote on varmaa jo sanottu, mut irc-modaukset.net:ist löytyy jotain.


      • randomimpi
        ranndoomm. kirjoitti:

        Ymmärtäkää nyt, että sootihq.com, sampo.name, ja modi.bileet ON LOPETTANU!!
        sootihq.comin modaukset sitte lagaa,
        sampo.namen viel toimii. Tääki osote on varmaa jo sanottu, mut irc-modaukset.net:ist löytyy jotain.

        ymmärrä ite, modi.bileet oo lopettanu. hyvin näyttää toimivan vaikka modit uusiksi mennykin osittain. lisää on kuulemma piakkoin tulossa heti kun kareisella aikaa.


    • suosittelen lämpimästi = )

      http://kotisivuni.org/sites/jjosefiinamo/index.php?pid= 1

      Tuolta ! Ei oo niin suosittu (vielä) = )

      Kokoajan tulee lisää modeja , ja toivomuksia otetaan vastaan galleriaan nickille `iinäw.

      Jos aikoo muokata modauksia, niin muistakaa kysyä lupa samaiselta nickiltä ! = )

      kittoos .

    • saaar
    • hheidd`

      sampo.name

      • sdöksafads

        sampo.name on kuules lopettanu aikoi sitte :D


    • hihihihhihihiiii
    • katzaaaa
      • fgdgfg

        miks te älypäät laitatte koko ajan noita samoja sivuja? KAIKKI ON NÄHNY JO ETTÄ JOO tuol ja tuol ja tuol on. kerta riittää.


    • joku

      joo mul on ihan sama ongelma ärsyttävää... aarghh

    • jesssssica

      Vaikee sanoo, koska etin niit itekki. Varsinki nyt, ku sampo.name on poistettu, eikä sootihq:akaan enää ole.Ne jotka tietää ne paikat ,ei kerro niitä , ja se ärsyttää.

      Eli vastaukseni on: En tiedä. Silti tulin tänne laittaa tän. joo tyhmää :pp

    • salllaaallalllalallalllaall...

      mä ainakin voin kertoo yhes ainaki ku en musit muita:D se on joku www.IG.pas2.org tai joku tolane en oikee muist enää :D

      • lissut[DAA

        nii et eiks ii2 saa modei jos ei oon ii2-plus auttakaa


    • suiC

      Ootko käyny:

      www.igmods.pas2.org ??

      Ei sielkää mitää parhaita ole mutta joo...

    • moi!

      hyvä modi sivu http://www.irc-modaukset.net

    • lafhi

      ww.galleriamodit.fi

    • *.*

      modeja löytyy esim. täältä : www.sienimetsä.com
      www.irc-galleria modit.com
      www.galleriamodit.com siellä ne modit on ! (:

    • tinzu90

      www.galleriamodit.fi

    • grauuuh

      galleriamodit.fi ja kaikkii tollasii kyl sä löydät!!!!!!!!!!!

    • sofiahelena
    • Jutatsu
      • jutatsu

        Haluisin jotai uusii sivustoja, ei mitn, sienimetsää, shootiqii, samponettii, galleriamodei tai tälläst, jos joku tietää jonku uuden jos on hyvii modei nii kyl kuulisin mielellää.


      • 15+1
        jutatsu kirjoitti:

        Haluisin jotai uusii sivustoja, ei mitn, sienimetsää, shootiqii, samponettii, galleriamodei tai tälläst, jos joku tietää jonku uuden jos on hyvii modei nii kyl kuulisin mielellää.

        http://modaukset.net


    • ShuGo
    • jup4t0n
    • EwsQ

      www.modaukset.net

      • 123lkhga5q25

        mistä saisi leopardimodeja ? (=(==


      • modejj?

    • Evemo^
      • modimies

        täää on ihana modi tälläta oon ettiny jo kauvvan


      • emmmininjA

        snif, ku yritin laittaa ni tuli vaa et sivu on pakko sulkea. ;s


      • kiitollline

        ! kiitos, oon just tätä ettiny ;) !


      • kerliä-

        kiitos, oon ettiny tätä ihan sairaan kauan ! (:
        ihanaa et sain tän nyt !!


    • Evemo^
    • Evemo^
    • sarajou
    • :)

      tietääks joku mistä sais perinteisen pienikuvioisen leopardi modin? ku ei mistää löydy

    • IGmods

      www.IGmods.Arkku.net on sivusto jota päivitetään viellä tänäpäivänäkin, ja modit toimii.

    • nidjuskd

      www.jorutti.fi tuolt pytyy tekee ite (;(;

    • niduskjjusjuj

      tai (com) enmuista

    • zfghjklö

      www.jogurtti.com siel pystyyy tekee ite (: && IGmods : ista siel löytyy jne & modaukset.net

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      233
      1980
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1218
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1024
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1022
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      113
      778
    7. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      94
      763
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      122
      698
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      681
    Aihe