Kuka pöljä

MrNobody

tämä Antikana on? Joku demari?

43

10579

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikaansaama

avohoitopotilas, jolla on todellisia ongelmia.

• tehnyt uuden

elokuvan:

Antikanan karvainen kosto

• Veljeskylä

poisti oman kommenttinsa ja samalla lähti melkein koko ketju. Kyllä minuakin hävettäisi tuollainen pohjaton typeryys.

Raukkahan se on, kun ei kestänyt totuutta. :))

• Veljeskylä

Älkää vastatko Antikanalle mitään, koska hän todennäköisesti jäädessään pahasti tappiolle poistaa oman kommenttinsa ja samalla häipyy kaikki muutkin.
      Niin tämä raukkamainen reuhuaja teki äskenkin.

Kirjoittakaa kaikki kommentit vastauksena avaukseen tai vastauksena muille kuin ÄäliöAntiKanan kommentin perään.

• mä vaan

katsokaas hänen vastauksensa kirjoitukseen "antikana" lähettäjänä "mä vaan"

• MrNobody

Eilen tämän avauksen alla käytiin varsin värikästä keskustelua, jossa oli useita kymmeniä viestejä. Koko ajan keskustelun edetessä Antikanan otsasuoni pullistui ja puna kohosi pulleille kasvoille.

Miksi?

Koska keskustelun edetessä Antikanan tyhmyys tuli entistä selvemmin esille. Antikana riehui tietyissä kommenteissaan tavalla, johon kukaan sivistynyt ihminen ei syyllisty. Edelleen Antikana kirjoitti kommentin verran toisen kirjoittajan tekemästä yhden kirjaimen kirjoitusvirheestä syyttäen kirjoittajaa vaikka miksi. Seuraavassa kommentissaan Antikana teki itse samanlaisen kirjoitusvirheen. Vain totaalinen ääliö alkaa pauhata toisen kirjoittajan tekemästä kirjoitusvirheestä.

Tämän kaiken lopputuloksena Antikanan hermo petti lopullisesti. Hän poisti keskustelun alussa olleen oman kommenttinsa (rekisteröity nimimerkki voi poistaa oman kommenttinsa). Samalla poistui poistetun kommentin perässä ollut koko värikäs keskustelu.

Antikana esittää tällä palstalla jonkinlaista "fiksua" tyyppiä. Tämän avauksen eilisillä tempuillaan Antikana osoitti olevansa:

- luuseri
      - keskustelussa häviölle jäävä hölmö
      - reppana, joka ei kestä tappiota
      - kaikkien naureskelun ansaitseva hyypiö

Annan ohjeen Antikanalle:

Unohda itsesi. Palaa keskustelemaan sen jälkeen, kun kestät keskustelun.

• MrNobody

• MrNobody
        MrNobody kirjoitti:

Eli olet äärimmäisen epäluotettava tyyppi, jollaisia jokaisen kannattaa kiertää kaukaa elävässä elämässä.

Kirjoitan tämän kommentin uudelleen, koska KanaAnti todennäköisesti tyylilleen uskollisena poistaa oman kommenttinsa, jonka perässä on tämä sama viesti. Silloin myös minun viesti häipyy. Mutta tästä paikasta se ei häivy.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000000241&posting=22000000014827957

"Keskenkasvuista...
        Kirjoittanut: Antikana 14.3.2006 klo 08.12

...porukkaa oli täällä eilen ihan pilvin ja pimein:)Tuo teidän suremanne keskustelu, joka poistui, oli aivan p*rseestä - todellakin. Kyllä kestän hyvinkin itsekritiikkiä. Pidänkin siitä, että minua kritisoidaan. Tykkään keskustella järkevien, haastetta antavien ihmisten kanssa, en keskenkasvuisen lapsilauman, joka toistaa joka viestissä itseään. Myönnän kyllä, että poistossa meni muutama hyväkin viesti ihan hukkaan - olen niistä pahoillani:D

En tiedä miksi surette noita "torilla kanahattu päässä", "uusi elokuva", "äitini on Frankestainin hirviö" -tyylisiä kommentteja. Niissä ei ole mitään järkeä. Ymmärtäisin jopa senkin hyvin, että nuo edellä mainitut asiat esiintyisivät vain yhden kerran keskusteluissa, mutta en sitä, että noita samoja jaksetaan jatkaa ja jankata useiden kymmenien viestien ajan. Sitä paisi kielenkäyttö oli kaikkea muuta kuin järkevää. Ei ollut siis kokonaisuudessaankaan mitään kirjallisuuden Nobel-palkinnon arvoista huippua... Tai edes sanomalehdessä puolittainkaan painokelpoista löpinää. Katsoin tehneenikin kaikille tuolla poistamisella ison palvelun...:))

Hermoni siis eivät pettäneet, vaan makuaistini ei enää pitänyt tuosta... Mitä hermoihin tulee, niin eipä taida MrNobodyn hermotkaan olla mitään terästä. Meni pojalla profilointini luettuaan pupu pöksyyn. Mutta tässä alla olevassa linkissä on sinulle ehkä jotakin todella kivaa ja mukavaa. Käypä katsastamassa...:D Ja mitä keskenkasvuisuuteen tulee, niin siihenkin voit löytää suuria vastauksia tuosta linkistä. Eikö se kuva kerro enemmän kuin tuhat sanaa:)?"

"Katsoin tehneenikin kaikille tuolla poistamisella ison palvelun...:))"

Tässä Antikana myöntää poistaneensa lähes koko eilisen ketjun. Illalla hän VALEHTELI, että ei ole poistanut mitään.

Kopioin Antikanan oheisen viestin omaksi kommentiksi. Jos hän poistaa viestinsä, joka todistaa hänet VALEHTELIJAKSI, niin tämä kommentti jää palstalle näytöksi Antikanan petollisesta valehtelijan luonteesta.

• MrNobody
        MrNobody kirjoitti:

"Keskenkasvuista...
        Kirjoittanut: Antikana 14.3.2006 klo 08.12

...porukkaa oli täällä eilen ihan pilvin ja pimein:)Tuo teidän suremanne keskustelu, joka poistui, oli aivan p*rseestä - todellakin. Kyllä kestän hyvinkin itsekritiikkiä. Pidänkin siitä, että minua kritisoidaan. Tykkään keskustella järkevien, haastetta antavien ihmisten kanssa, en keskenkasvuisen lapsilauman, joka toistaa joka viestissä itseään. Myönnän kyllä, että poistossa meni muutama hyväkin viesti ihan hukkaan - olen niistä pahoillani:D

En tiedä miksi surette noita "torilla kanahattu päässä", "uusi elokuva", "äitini on Frankestainin hirviö" -tyylisiä kommentteja. Niissä ei ole mitään järkeä. Ymmärtäisin jopa senkin hyvin, että nuo edellä mainitut asiat esiintyisivät vain yhden kerran keskusteluissa, mutta en sitä, että noita samoja jaksetaan jatkaa ja jankata useiden kymmenien viestien ajan. Sitä paisi kielenkäyttö oli kaikkea muuta kuin järkevää. Ei ollut siis kokonaisuudessaankaan mitään kirjallisuuden Nobel-palkinnon arvoista huippua... Tai edes sanomalehdessä puolittainkaan painokelpoista löpinää. Katsoin tehneenikin kaikille tuolla poistamisella ison palvelun...:))

Hermoni siis eivät pettäneet, vaan makuaistini ei enää pitänyt tuosta... Mitä hermoihin tulee, niin eipä taida MrNobodyn hermotkaan olla mitään terästä. Meni pojalla profilointini luettuaan pupu pöksyyn. Mutta tässä alla olevassa linkissä on sinulle ehkä jotakin todella kivaa ja mukavaa. Käypä katsastamassa...:D Ja mitä keskenkasvuisuuteen tulee, niin siihenkin voit löytää suuria vastauksia tuosta linkistä. Eikö se kuva kerro enemmän kuin tuhat sanaa:)?"

"Katsoin tehneenikin kaikille tuolla poistamisella ison palvelun...:))"

Tässä Antikana myöntää poistaneensa lähes koko eilisen ketjun. Illalla hän VALEHTELI, että ei ole poistanut mitään.

Kopioin Antikanan oheisen viestin omaksi kommentiksi. Jos hän poistaa viestinsä, joka todistaa hänet VALEHTELIJAKSI, niin tämä kommentti jää palstalle näytöksi Antikanan petollisesta valehtelijan luonteesta.

"Ei pidä paikkaansa...
        Kirjoittanut: Antikana 13.3.2006 klo 22.18

... älä nyt mussuta mitään. Minä en ole sentään noin hullu, että poistaisin teidänkin typeriä viestejänne - sekä omia järkeviä... Nyt haukut kyllä väärää puuta, Veljeskylä!"

Myös tämä Antikanan kommentti varmuuden vuoksi kopioituna, jos hän poistaa omansa. Tässä Antikana kiisti eilen poistaneensa mitään palstalta. Nyt aamulla hän joutui selkä seinää vasten ja oli pakotettu myöntämään VALEHTELUNSA ja tekemänsä poistot.

Varokaa tätä ihmistä!

• MrNobody
        MrNobody kirjoitti:

"Ei pidä paikkaansa...
        Kirjoittanut: Antikana 13.3.2006 klo 22.18

... älä nyt mussuta mitään. Minä en ole sentään noin hullu, että poistaisin teidänkin typeriä viestejänne - sekä omia järkeviä... Nyt haukut kyllä väärää puuta, Veljeskylä!"

Myös tämä Antikanan kommentti varmuuden vuoksi kopioituna, jos hän poistaa omansa. Tässä Antikana kiisti eilen poistaneensa mitään palstalta. Nyt aamulla hän joutui selkä seinää vasten ja oli pakotettu myöntämään VALEHTELUNSA ja tekemänsä poistot.

Varokaa tätä ihmistä!

"En kyllä...
        Kirjoittanut: Antikana 13.3.2006 klo 22.15

... varpisti poistanut omia viestejäni. Joku muu kyllä nyt pelleilee kanssamme! Ei ole yhtään hauskaa, koska meni Antikanan kirjoitusurakasta monta tuntia hukkaan..."

ja esittää viatonta.

Kaksijalkainen käärme.

• Totuuden ystävä

haisevat housuun? :))

• Peksu

"Hermoni siis eivät pettäneet, vaan makuaistini ei enää pitänyt tuosta... Mitä hermoihin tulee, niin eipä taida MrNobodyn hermotkaan olla mitään terästä. Meni pojalla profilointini luettuaan pupu pöksyyn."

tolle sun jutulle nauraa?

Buahahahhahahhahhahahhaaaaaaaaaaaaaaaa...

• Heinolan Kanankynijät ry

vaikenit? Ota vaan rohkeasti kantaa tänään tähän ketjuun tulleisiin kommentteihin.

Odotamme mielenkiinnolla...

• Virallinen tiedottaja

Tästä ketjusta lähti eilen illalla pois 60-70 kommenttia. Antikana poisti mielenkiintoisen keskustelun sen jälkeen, kun hän oli kärsinyt keskustelussa todellisen murskatappion.

• Jyrki

on näköjään poistanut kaikki kommenttinsa tästä ketjusta. Samalla lähti monta muuta viestiä.
      Antikana ansaitsee ilman muuta arvonimen:

HEINOLAN HÖLMÖ.

• kyllä

on kyse.

• Jyrki
        kyllä kirjoitti:

on kyse.

tiedät?

• taannoin
        Jyrki kirjoitti:

tiedät?

puhisi, että uimahallin saunalla oli liian kovat löylyt ja hulluja löylynheittäjiä. Naisten saunalla ei tarvi liian kovista löylyistä kitistä. Miesten puolellahan ne harjoittelee ne löylykisaajat, lehdessäkin tannoin oli juttua. Taisi olla vieläpä heti Antikanan jupinan jälkeen.

Ja jos ihan totta puhutaan, niin en saata uskoa, että yhdelläkään naisella olisi ,mielenkiintoa narista semmoisista asioista kuin se... ;)

• HK:n sininen
        taannoin kirjoitti:

puhisi, että uimahallin saunalla oli liian kovat löylyt ja hulluja löylynheittäjiä. Naisten saunalla ei tarvi liian kovista löylyistä kitistä. Miesten puolellahan ne harjoittelee ne löylykisaajat, lehdessäkin tannoin oli juttua. Taisi olla vieläpä heti Antikanan jupinan jälkeen.

Ja jos ihan totta puhutaan, niin en saata uskoa, että yhdelläkään naisella olisi ,mielenkiintoa narista semmoisista asioista kuin se... ;)

Onko sulla munat (rinssinnakki) vai pimpero?

• Antikana
        HK:n sininen kirjoitti:

Onko sulla munat (rinssinnakki) vai pimpero?

... viestittäjälle vastaus yhdellä kertaa. Sinä, joka sanoit minun olevani mies, niin miten sinä tiedät kummankin puolen asiat uimahallissa(sekä miesten että naisten)?

Muille uteliaille: osa teistä noin viikon aikana vastanneista, on arvannut sukupuoleni oikein...:) Eli oikein vastanneet väittivät sitä toista niistä kahdesta sukupuolesta minun edustavan. Eli en olekaan kaksineuvoinen, vaan ... Se jääköön sanomatta ja salaiseksi...:))

• Syökää kanaa!
        Antikana kirjoitti:

... viestittäjälle vastaus yhdellä kertaa. Sinä, joka sanoit minun olevani mies, niin miten sinä tiedät kummankin puolen asiat uimahallissa(sekä miesten että naisten)?

Muille uteliaille: osa teistä noin viikon aikana vastanneista, on arvannut sukupuoleni oikein...:) Eli oikein vastanneet väittivät sitä toista niistä kahdesta sukupuolesta minun edustavan. Eli en olekaan kaksineuvoinen, vaan ... Se jääköön sanomatta ja salaiseksi...:))

sinä sittenkin Antikana noin pösilö?
        Jos tietää, ettei naisten puolella ole kovia löylyttelijöitä, niin kuinka monta puolta jää jäljelle?? Tuo päättely ei kummempaa logiikkaa vaadi. Ja toisekseen lehdissä on ollut vastikään ja aiemminkin juttu uimahallin miestenpuolen hurjista löylymiehistä.

• Antikana
        Syökää kanaa! kirjoitti:

sinä sittenkin Antikana noin pösilö?
        Jos tietää, ettei naisten puolella ole kovia löylyttelijöitä, niin kuinka monta puolta jää jäljelle?? Tuo päättely ei kummempaa logiikkaa vaadi. Ja toisekseen lehdissä on ollut vastikään ja aiemminkin juttu uimahallin miestenpuolen hurjista löylymiehistä.

... sentään ystäväni! Tulithan sinäkin taas henkeviin keskusteluihin mukaan. Missä lienetkin aikaasi viettänyt!

Mietipä uudelleen! Mietipä oikein ankarasti ja tarkkaan! Onko tuo päättely sittenkään noin helppoa ja yksinkertaista kuin sanoit?

Kaikesta huolimatta liki puolet ihmisistä on sitä mieltä, että olisin nainen. Ja liki puolet, että olen mies. Joten eipä tuo ehkä olekaan niin helppoa, päättelyä siis tarkoitan. Ehkäpä asiasta täytyisi tehdä kansanäänestys?! Enemmän kannatusta saanut voittaa...:)) Tai sitten ei!

• Rentun ruusu

Olet kaksi kertaa tyhjentänyt tämän avauksen alta omat kommenttisi. Samalla on lähtenyt pois monen kirjoitukset, jotka ovat vaatineet aikaa ja vaivaa.

Miksi pelleilet tuolla tavalla? Luuletko, että tämä palsta on joku sinun ikioma hiekkalaatikko, jossa voit temppuilla kuten haluat?

Kerro, miksi toimit kuvatulla tavalla? Selitykseksi ei riitä se, että muiden kommentit eivät miellyttäneet sinua.

• Antikana

Katso vastaus kysymykseesi Antikanan viestistä "Oikeutta ja anarkiaa!" tai AntiPastin viestistä "Heinolan uskomaton munailu". Varmasti löydät niistä perustellun vastauksen mieltäsi askarruttaviin kysymyksiisi:)

Sen verran sanon, että ei tämä ole minun oma hiekkalaatikkoni. On toivottavaa, että kaikki kirjoittavat mielipiteitään täällä sulassa sovussa:) Sopu sijaa antaa! Kävisi muuten hieman yksitotiseksi tämä palsta. Nyt ei ole ollut kysymys pelkästään siitä, miellyttävätkö muiden kommentit minua vaiko ei. On kyse yleisestä viihtyvyydestä sekä tämän
        keskustelupalstan "järjestyssäännöistä". Vielä olisi noiden puitteissa poistamista, mutta antaa olla:))

En siis tarkoittanut mitään pahaa kenellekään:) Kaikkea hyvää sinulle :)

T. Antikana

• Luukkonen

että et poistanut tästä ketjusta lainkaan kommentteja ja yritit siten hämätä lukijoita? Turvaudutko aina silloin valehteluun, kun jäät häviölle jossain elämäntilanteessa?

• Antikana

Kyseenähän oli vastaisku asiattomiin viesteihin. Koska Heinola osiolla ei ole sheriffiä, katsoin, että voisin sitä tässä tapauksessa ehkä hieman leikkiä tai tuurata...:D Tuo keskustelu oli todella mauton, eikä siinä ollut enää mitään oikean keskustelun vaatimia tunnusmerkkejä. Sorruin ikävä kyllä mukaan tuohon lapsellisuuteen - tämä ei ole kyllä minun tapaistani. Tiedän toisien kiittävän minua ainakin hiljaa mielessään, että poistin tuon luokattoman viestiketjun.

Uskoitko sinä aluksi, että minä en poistanut sitä? Olen pahoillani, tarkoitukseni oli vain herättää, ei valehdella. En siis yrittänyt hämätä lukijoita, vaan säästää heitä tuolta sonnalta. Tuo MrNobody oli aivan ulkopuolinen, toisia pilkkaava henkilö, joka ei asu Heinolassa. Selvitelmieni mukaan kyseinen henkilö liikkuu netissä useilla chat- ja keskustelupalstoilla aukomassa toisille päätään. Hänen kanssaan harva kykenee keskustelemaan edes puolittain asiallisesti.

Aion kuitenkin edelleen Antikanasena kirjoitella tällä palstalla paljon, koska tämä on oikeastaan ihan mukavaa. Miellytin ihmisiä tai en. Kohta avaan uuden ajankohtaisen keskustelun jälleen tälle palstalle. Tuo keskusteluni sivuuttaa jo aiemminkin käsittelemääni aihetta, mutta nyt hieman erinäkökulmasta :D

• räppäri
        Antikana kirjoitti:

Kyseenähän oli vastaisku asiattomiin viesteihin. Koska Heinola osiolla ei ole sheriffiä, katsoin, että voisin sitä tässä tapauksessa ehkä hieman leikkiä tai tuurata...:D Tuo keskustelu oli todella mauton, eikä siinä ollut enää mitään oikean keskustelun vaatimia tunnusmerkkejä. Sorruin ikävä kyllä mukaan tuohon lapsellisuuteen - tämä ei ole kyllä minun tapaistani. Tiedän toisien kiittävän minua ainakin hiljaa mielessään, että poistin tuon luokattoman viestiketjun.

Uskoitko sinä aluksi, että minä en poistanut sitä? Olen pahoillani, tarkoitukseni oli vain herättää, ei valehdella. En siis yrittänyt hämätä lukijoita, vaan säästää heitä tuolta sonnalta. Tuo MrNobody oli aivan ulkopuolinen, toisia pilkkaava henkilö, joka ei asu Heinolassa. Selvitelmieni mukaan kyseinen henkilö liikkuu netissä useilla chat- ja keskustelupalstoilla aukomassa toisille päätään. Hänen kanssaan harva kykenee keskustelemaan edes puolittain asiallisesti.

Aion kuitenkin edelleen Antikanasena kirjoitella tällä palstalla paljon, koska tämä on oikeastaan ihan mukavaa. Miellytin ihmisiä tai en. Kohta avaan uuden ajankohtaisen keskustelun jälleen tälle palstalle. Tuo keskusteluni sivuuttaa jo aiemminkin käsittelemääni aihetta, mutta nyt hieman erinäkökulmasta :D

jaksa.

• MrNobody

mestari. Mihinkäs kana valhesulistaan pääsisi. Hän on osoittanut tässä ketjussa aiemmin suuret valehtelijan taitonsa. Sama jatkuu nyt.

Kerran valehtelija - aina valehtelija.

" En turvaudu!
      Kirjoittanut: Antikana 15.3.2006 klo 09.28

Aion kuitenkin edelleen Antikanasena kirjoitella tällä palstalla paljon, koska tämä on oikeastaan ihan mukavaa. Miellytin ihmisiä tai en. Kohta avaan uuden ajankohtaisen keskustelun jälleen tälle palstalle. Tuo keskusteluni sivuuttaa jo aiemminkin käsittelemääni aihetta, mutta nyt hieman erinäkökulmasta :D"

EMÄVALHE:

"Tuo MrNobody oli aivan ulkopuolinen, toisia pilkkaava henkilö, joka ei asu Heinolassa. Selvitelmieni mukaan kyseinen henkilö liikkuu netissä useilla chat- ja keskustelupalstoilla aukomassa toisille päätään. Hänen kanssaan harva kykenee keskustelemaan edes puolittain asiallisesti."

• MrNobody

yhdessä tästä ketjusta poistamassasi kommentissa ns. varmana tietona, että minä olen savolainen ja Kuopiosta.
      En ole kumpaakaan.

Mitähän yrittäisit seuraavaksi?

• Antikana

...aika järjetöntä puhetta ja tuomitsemista uskovaiselta ihmiseltä kaiken kaikkiaan...

• mä vaan

hän on elämäänsä turhautunut kaiken tietävä keittiöanalyytikko jolla ei ole muuta elämää/kavereita kuin tämä netti. Kyseisen henkilön ajatusmaailma on kuitenkin niin suppea ja lapsellinen, ettei hänen vastauksiaan viitsi edes lukea. monta hyvää keskusteluketjua jää väliin kun tämä kana poikii muniaan joka asiaan. Olisi edes joku asioista tietävä besserwisser, mutta kun ei..

• Antikana

... yrittää arvuutella minua koko ajan. Millainen minä olen, kuka minä olen? Tuo on jokseenkin lapsellista. Suurin osa, mutta ei onneksi kaikki, tällä palstalla on sellaista porukkaa, että ei haluaisi antaa minun kirjoittaa tänne ja kirjoittaa itse kuitenkin koko ajan Antikana-vastaisia viestejä. Edelleen ihmetyttää, että samat ihmiset alati rutisevat, että täällä pitäisi kaikkien saada kirjoittaa. Enkö minäkin myös noihin kaikkiin lukeudu? Haluatko sinä omia keskustelupalsatan itsellesi?

Sinä tunnut noin kovasti haluavan arvostella vierasta ihmistä, joten annahan tulla arvosteluillesi perusteet. Miten niin olen keittiöanalyytikko? Miten niin olen elämääni turhautunut? Miten niin minulla ei ole elämää/kavereita? Miten niin ajatusmaailmani on SUPPEA JA LAPSELLINEN? Miten niin monta hyvää keskusteluketjua on jäänyt lukematta minun takiani? JA KAIKEN LISÄKSI MITEN NIIN EN TIEDÄ ASIOISTA, JOISTA KIRJOITAN? Mitähän sellaista olen kirjoittanut, josta en tiedä yhtään mitää? Kerronpa sinulle sellaisen uuden asian, että asiasta, josta ei tiedä yhtään mitää, on pirun vaikea kirjoittaa eteenkin pitkää tekstiä.

En ymmärrä mikä sinua nyppii noin paljon. Sekö, että et kykene samaan kuin minä? Sekö, että olen onnistunut avamaan monta hyvää keskustelua? Olet kyllä aika säälittävä tapaus, koska näet vain toisissa ihmisissä huonoa ja pahaa, mutta itsessäsi et ollenkaan. Et ole sinäkään täydellinen. Jos et sitä muuten muista/ ymmärrä, niin vilkaise peiliin ja mieti...:)

• Kylmä tosi
        Antikana kirjoitti:

... yrittää arvuutella minua koko ajan. Millainen minä olen, kuka minä olen? Tuo on jokseenkin lapsellista. Suurin osa, mutta ei onneksi kaikki, tällä palstalla on sellaista porukkaa, että ei haluaisi antaa minun kirjoittaa tänne ja kirjoittaa itse kuitenkin koko ajan Antikana-vastaisia viestejä. Edelleen ihmetyttää, että samat ihmiset alati rutisevat, että täällä pitäisi kaikkien saada kirjoittaa. Enkö minäkin myös noihin kaikkiin lukeudu? Haluatko sinä omia keskustelupalsatan itsellesi?

Sinä tunnut noin kovasti haluavan arvostella vierasta ihmistä, joten annahan tulla arvosteluillesi perusteet. Miten niin olen keittiöanalyytikko? Miten niin olen elämääni turhautunut? Miten niin minulla ei ole elämää/kavereita? Miten niin ajatusmaailmani on SUPPEA JA LAPSELLINEN? Miten niin monta hyvää keskusteluketjua on jäänyt lukematta minun takiani? JA KAIKEN LISÄKSI MITEN NIIN EN TIEDÄ ASIOISTA, JOISTA KIRJOITAN? Mitähän sellaista olen kirjoittanut, josta en tiedä yhtään mitää? Kerronpa sinulle sellaisen uuden asian, että asiasta, josta ei tiedä yhtään mitää, on pirun vaikea kirjoittaa eteenkin pitkää tekstiä.

En ymmärrä mikä sinua nyppii noin paljon. Sekö, että et kykene samaan kuin minä? Sekö, että olen onnistunut avamaan monta hyvää keskustelua? Olet kyllä aika säälittävä tapaus, koska näet vain toisissa ihmisissä huonoa ja pahaa, mutta itsessäsi et ollenkaan. Et ole sinäkään täydellinen. Jos et sitä muuten muista/ ymmärrä, niin vilkaise peiliin ja mieti...:)

poistaa viestejään jäätyään tappiolle keskustelussa. Tällainen henkilö on luuseri.

Sinä olet poistanut tästä ketjusta kommenttejasi useaan otteeseen ja samalla on poistunut kymmeniä muitakin kommentteja.

Etkö kestä keskustelua?

• Antikana
        Kylmä tosi kirjoitti:

poistaa viestejään jäätyään tappiolle keskustelussa. Tällainen henkilö on luuseri.

Sinä olet poistanut tästä ketjusta kommenttejasi useaan otteeseen ja samalla on poistunut kymmeniä muitakin kommentteja.

Etkö kestä keskustelua?

... vaikka minkälaista keskustelua ja kritiikkiä. Otetaanpa esimerkkinä "Kiihkeät tuulet" -otsakkeen alla oleva keskustelu. Se on aika törkeätä minua kohtaan haistatteluineen, nimittelyineen ja uhkailujeen päivineen. Siellä sätitään minua ja minä vastaan. Mutta en ole poistanut, joten hyvinpä tunnun kritiikkiä kestävän ja osaavani keskustella.

Miksi sitten olen poistanut esim. "Kuka pöljä" -keskustelun alta lukuisia kommentteja, niin omia kuin muidenkin?! Olisin poistanut vastalauseena vain omat kommenttini, jos se olisi ollut mahdollista. Tuo käymämme "keskustelu" ei ollut enää edes keskustelua. Väitätkö sinä muka niin? Onko keskustelua se, että joku heittää "Antikana Heinolan torilla laulamassa Hopeeta kuuta kanahattu päässään". Siihen annoin oman vastaukseni. Siihen tuli vastaukseksi jälleen "Antikana Heinolan torilla laulamassa Hopeeta kuuta kanahattu päässään". Taas vastasin ja sain vastaukseksi taas tuon saman. Tai sitten että joku ehdottaa koko ajan "Uusi elokuva..." Tuota hän sitten toitotta ainakin 20 viestiä. Ei tuossa "keskustelussa voi olla päätä eikä häntää". Jossakin vaiheessa sanoin jotakin keskustelusta vastauksessani, tätä taasen vastapuoli kopioi suoraan minulle vastaukseksi. Yritin sanoa jotakin typerästä kopioinnista, mutta vastapuoli kopioi samaa tekstiäni yhä uudelleen. Sitten rupesimmekin vuorotellen kopioimaan tuota samaa lausetta. Onko se keskustelua? Jaksaako sitä kukaan lukea?

Jos sinä tuota kaipaat, olet kyllä todella kananaivoinen ja typerä luuseri, jolla ei ole älyä sen vertaa pääkopassaan, että kykenisi keskustelemaan saatika ymmärtämään keskustelua. Olet kaiketikin tuota typerää keskustelua itsekin kirjoittanut eli ollut tuon keskustelun vastapuoli. Vai miksi itket tuon poistamani keskustelun perään koko ajan?

• antiantikana

Eipä tolla tipusella tunnu tosiaankaan olevan muuta elämää kuin tää netti. Melkoinen kana tunkiolla ja herkkä kritiikin suhteen. Nyt voisi jo pyytää valvojaa puuttumaan asiaan ja estämään moisen kanan viestit ihan siistä syystä, että hän haluaa kontrolloida jokaikistä keskustelua ja on aikansa elänyt ja käyttänyt nimimerkki. Tarkoituksenaan on vain ja ainoastaan provosoida ihmisiä.
        Antikanan vastauksia joka asiaan ei tosiaankaan enää moni edes viitsi lukea, siinä nim "mä vaan" on oikeassa.

• Antikana
        antiantikana kirjoitti:

Eipä tolla tipusella tunnu tosiaankaan olevan muuta elämää kuin tää netti. Melkoinen kana tunkiolla ja herkkä kritiikin suhteen. Nyt voisi jo pyytää valvojaa puuttumaan asiaan ja estämään moisen kanan viestit ihan siistä syystä, että hän haluaa kontrolloida jokaikistä keskustelua ja on aikansa elänyt ja käyttänyt nimimerkki. Tarkoituksenaan on vain ja ainoastaan provosoida ihmisiä.
        Antikanan vastauksia joka asiaan ei tosiaankaan enää moni edes viitsi lukea, siinä nim "mä vaan" on oikeassa.

... koska tähän aikaan täällä netissä kukut. Sanoinkin jo sinulle tämän juuri, mutta sanon uudelleen: älä lue viestejäni äläkä kommentoi niitä. Jos niin teet, niin olet hiukan väärä henkilö minua arvostelemaan! Hankipa oma elämä! Kyllä heinolalaisista suurin osa on ahdasmielistä porukkaa, koska eivät anna ihmisten sanoa mielipiteitään ja olla sellaisia kuin ovat. "Anna kaikkien kukkien kukkia..."

• sillä varmaan oikeasti
        antiantikana kirjoitti:

ole työpaikkaa, kavereita eikä puolisoa... Nää on vaan sen haaveita ihanneprofiilista, kun netissä kuka tahansa voi sanoa olevansa ihan mitä haluaa vaan olla. Henkilö luultavasti tienaa sossusta juuri sen verran, että saa jonkun kusisen nettiliittymän maksettua ja pääsee nettiin saivartelemaan...

Ja antikanan ei tarvitse kommentoida, tämä oli vain yksi oletus sinun persoonastasi

• Antikana
        sillä varmaan oikeasti kirjoitti:

ole työpaikkaa, kavereita eikä puolisoa... Nää on vaan sen haaveita ihanneprofiilista, kun netissä kuka tahansa voi sanoa olevansa ihan mitä haluaa vaan olla. Henkilö luultavasti tienaa sossusta juuri sen verran, että saa jonkun kusisen nettiliittymän maksettua ja pääsee nettiin saivartelemaan...

Ja antikanan ei tarvitse kommentoida, tämä oli vain yksi oletus sinun persoonastasi

Kaikki löytyy, paitsi kusinen nettiliittymä antiikinajan koneella. Taitaa minulla olla hiukka paremmat laitteet kuin sinulla. Tarvitsee olla jo työnikin puolesta. Ja sekös sinua jurppii!

• vain tuollainen lausahdus
        Antikana kirjoitti:

Kaikki löytyy, paitsi kusinen nettiliittymä antiikinajan koneella. Taitaa minulla olla hiukka paremmat laitteet kuin sinulla. Tarvitsee olla jo työnikin puolesta. Ja sekös sinua jurppii!

mistä sä tiedät millaiset laitteet minulla on?

Viimeksi kun näitä katselin, niin ihan päivän tasalla nämä on, enkä tarvitse näitä edes työn takia vaan sijoitin näihin ihan huvikseen ja se vituttaa sinua vielä enemmän, senkin köyhä savumerkittelijä.

Sinä voisit hakea sen morsetuslaitteen komerosta ja palauttaa sen käyttöön, kun tuo internet-käyttäytyminen ei näytä sujuvan...

• Antikana
        vain tuollainen lausahdus kirjoitti:

mistä sä tiedät millaiset laitteet minulla on?

Viimeksi kun näitä katselin, niin ihan päivän tasalla nämä on, enkä tarvitse näitä edes työn takia vaan sijoitin näihin ihan huvikseen ja se vituttaa sinua vielä enemmän, senkin köyhä savumerkittelijä.

Sinä voisit hakea sen morsetuslaitteen komerosta ja palauttaa sen käyttöön, kun tuo internet-käyttäytyminen ei näytä sujuvan...

...sujuu nettikäyttäytyminen? En ainakaan ole huomannut että niin olisi asian laita.Eikä minua v*tuta, että olet huviksesi ostanut hienot pelit ja vehkeet. Elämä ja kehitys kulkee eteenpäin myös sinulla näköjään. Köyhät kyykkyyn siis! Voisinhan minä morsetuslaitteetkin ottaa käyttöön, mutta en satu vaan niitä omistamaan. Pärjään näillä nykyisilläkin hyvin:)

• ..sadw3q
        Antikana kirjoitti:

...sujuu nettikäyttäytyminen? En ainakaan ole huomannut että niin olisi asian laita.Eikä minua v*tuta, että olet huviksesi ostanut hienot pelit ja vehkeet. Elämä ja kehitys kulkee eteenpäin myös sinulla näköjään. Köyhät kyykkyyn siis! Voisinhan minä morsetuslaitteetkin ottaa käyttöön, mutta en satu vaan niitä omistamaan. Pärjään näillä nykyisilläkin hyvin:)

että antikana on köyhiltä varasteleva vantteranpuoleinen nainen joka pitää riisipuurosta

• Antikana
        ..sadw3q kirjoitti:

että antikana on köyhiltä varasteleva vantteranpuoleinen nainen joka pitää riisipuurosta

... että en ole sinulle mitään. Ja vielä vähemmän voit nimittää minua vantteraksi varkaaksi! Millä oikeudella, kysyn vaan?

• Niinpä Niin
        Antikana kirjoitti:

... koska tähän aikaan täällä netissä kukut. Sanoinkin jo sinulle tämän juuri, mutta sanon uudelleen: älä lue viestejäni äläkä kommentoi niitä. Jos niin teet, niin olet hiukan väärä henkilö minua arvostelemaan! Hankipa oma elämä! Kyllä heinolalaisista suurin osa on ahdasmielistä porukkaa, koska eivät anna ihmisten sanoa mielipiteitään ja olla sellaisia kuin ovat. "Anna kaikkien kukkien kukkia..."

On ihan pakko puuttua ja kysyä että jos on yöllä netissä niin silloin ei ole elämää? Eli siis minullakaan ei ole elämää? Olen pahoillani että joudun sinulle kertomaan että toiset tekevät töitä öisin ja sattuvat viettämään taukoja netissä. Jos et tätä asiaa tiennyt niin on sinulla sivistyksessä aika suuri aukko. Mutta eihän sille mahda mitään että et kaikkea tiedä. Pakko myöntää että luokittelet ihmisiä aika raa'asti, omasta mielestäni minulla esimerkiksi on elämä mutta sinun tekstiisi luottaen, minulla ei ole. Pitäiskö sinun katsoa peiliin ja miettiä hetki että missä meni vikaan?

Ketjusta on poistettu 108 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      13
      2817
    2. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      223
      2658
    3. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      17
      2074
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      26
      2028
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      59
      1881
    6. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      71
      1652
    7. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      14
      1259
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      99
      1245
    9. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      23
      1192
    10. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      90
      1082
    Aihe