teinpä testimaassa inhetero- testin.. olen 35% inhetero. vaan mikä se sellainen on? ^o)
mikä on inhetero?
55
37212
Vastaukset
- Nevahööd
Testissä se kerrottiin. Testimaan omakeksimä termi. Tarkoittaa ei-heteroa.
- 13%
mä oon 13%inhetero eli mä en oo homo :D
13% kirjoitti:
mä oon 13%inhetero eli mä en oo homo :D
Ite oon 19% inhetero (eli 81% hetero) :)
- Jannu
Tarkoittaa kuten sanottu kaikkea mikä ei ole heteroa.
- jaajaajaa
mikä on metroseksuaali?
- moiuahdgshigdhs
ihmettelen itte ihan samaa :o :D:DD
- täälläkin
hahha x)
- mango-banaani
itse olin 50% 0.o hihi
- loah
se on semmonen gay miäs ja 35% pyöristtään 100%... !GAY! Children Of Bodom on paras
- Tämmönen Biseksuali
Children Of Bodom on PARASSSH!!!
- hellogoodbye
Mulla tuli siinä 73 % inhetero :)
Metroseksuaali ei tarkoita homoa, vaan ennemminkin miestä joka huolehtii ulkonäöstään hieman muita miehiä enemmän. Vastaa MELKEIN samaa, kuin fruittari.- et34ffefr
kyseessä on HETEROmies, joka huolehtii ulkonäöstään yhtälailla kuin homot. Ja nyt puhutaan stereotypioista,
- 69.
Niin... En ole varma itekkää, mut olin 69% inhetero...
- 17% in hetero
SE TARKOITTAA ETTÄ OOT 35% HOMO
- minätässäväin
sain tulokseks 27% inhetero vaikken oo hetero :'>
- joku
minä olen 56% enkä minäkään tiedä mitä se tarkoittaa
- tarja9
mää sain 27% inheterotuloksen..tiä si mitä meinaa.Miehist kyl tykkään ja naisia en tunne sellasii jokka mua miellyttäs.
- ...
mä sain 47%inhetero eli oon niinku 47% lesbo ja 53% hetero. eikös se näin ole? ;o
- nenu81
minä olen 88% inhetero
- .
ja oo bii... ;3
- ggggggggggccccccc
19% homo olen :D
- samurai123
Elkää jaksako Mulla tuo inhetero testi 3% ja tiedän jo että olen Bi seksuaali useat kammoksuu ajatusta samaa sukupuolta olevan kanssa sängyyn menemistä mutta What ever! Ja sitä inhetero tarkoitaa heteroa. Se on vaan hienompi sana
- jfjgioehjojhk
mä sain siin testissä 4%
- Rami Pussinen
Tavallinnen heterosinkku.
- jomppasssaaassassaas
inhereto=sisähetereo!!:D outhetero=pihahetero, ingay=sisähomo(kaappihomo) outgay=pihahomoXD. kertä huvittaa??:D
- N3rd g1rl 13
jomppasssaaassassaas kirjoitti:
inhereto=sisähetereo!!:D outhetero=pihahetero, ingay=sisähomo(kaappihomo) outgay=pihahomoXD. kertä huvittaa??:D
Hehheh! Minusta tuo on hauskaa, mutta olenkin kakara, joka nauraa tyhmille asioille... :-)
- Chhheeeeetahhh.
ei-hetero.
hmmmm. sain itse sen 58 % eli olen tämän mukaan bi ?
propably. - hun<3
mie sain testistä 42% :P
- Jokuvaan123
Olen lesbo ja sain 45%
- fghghhgghgh
Jokuvaan123 kirjoitti:
Olen lesbo ja sain 45%
Olen 4% inhetero. een oo gay
- nai ejqmehag
fghghhgghgh kirjoitti:
Olen 4% inhetero. een oo gay
mulle tuli sama =)
- inhetero
mä sain 91 % enkä oo homo ? mitäs ihmettä
- try it ur self noobs
itel oli 0%
- sculptress
Sama täällä, eli pitänee mennä tunnustamaan huonetoverille että olin ihastunut häneen ; ) ties mitä siitä seuraisi
- iiduzkaja
mä olin 40% inhetero. :)
- Part
4% Inhetero olen.
- dvdfbg
9% inhetero
- ebin5/5
13%
- en hypi naisten pääle
Yäh
Hemmetti oon inhetero mä oon 4% lesbo:( - oon homo
en hypi naisten pääle kirjoitti:
Yäh
Hemmetti oon inhetero mä oon 4% lesbo:(Mä oonkin 2% homo:'(
- >Me<
en hypi naisten pääle kirjoitti:
Yäh
Hemmetti oon inhetero mä oon 4% lesbo:(no mutta eiks se oo nii että jokane on vähän homo
- Karvainen Penis
Olin 4% inhetero
Oon poika,niin kuin nimestä huomaa. - mudkip
Mie olin 65% inhetero... Eli kumpaa siis oon enemmän??
- katarinaa
oon 50 % meinaaks se bi:tä? :o
tunnen kyl olevani bi (:- yääääägh
katarinaa, mäki sain 50%
- jaa-a
sain 50 ja oon oikeestikin bi :DD
- lol8
Mä sain 45 inhetero ja oon lesbo
- hihi
oon hetero (tai no en näköjää..) ja 95%
- asdfgjjk
Inhetero tarkoittaa heteroa. Nimensä mukaisesti sisäisesti hetero ...
- Sophie+
HOMO??? Siellähän lukee että testi on tehty vain naisille :)
- olen poika
olen 4% inhetero eli siis olenko nyt 4% homo vai 4% hetero? :D
- Heh heh! xD
Hmh... 50% :D Heh heh...
- Gee gee
Oon poika ja tein testin kummallaki huvi vuoks. :D Miesten testissä 4%inhetero ja naisten testissä 65% inhetero x3 Kysymykset eros joissaki kohtii aika paljon :)
- jullejee
39%
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1257949Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1526683Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834795Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2473260Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012754Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1152299- 1501935
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari131913Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa411734Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971624