ARARAT! siellä saa hyvää pizzaa ja kebabia:)
hyvä pizzeria
47
4543
Vastaukset
- kuullut juttua....
joo ja kuullut,että räkäisevät pizzaan, kun vievät sen asiakkaalle.Chilit noukkivat asiakkaan lautaselta takaisin purkkiin jos asiakas ei näitä syö.Nussivat pikku h.....a takahuoneessa, kun kotiinsa ei voi näitä viedä,kun omat vaimot kotona.Ties mitä mälliä seiniltä löytyy.Tämä kuulo puhetta.Joku joka ollut siellä joskus töissä,on kertonut.
- wgefipgep
mun puolesta saa nussia niitä H*O*IA, minä en kyllä mitään räkä ole piazzastani löytänyt enkä tule löytämään, sen verran rehellistä porukkaa siellä duunissa on..ja jos tommoset huhut pitäis paikkansa niin ei siellä enää asiakkaita oliskaan..
- olla
wgefipgep kirjoitti:
mun puolesta saa nussia niitä H*O*IA, minä en kyllä mitään räkä ole piazzastani löytänyt enkä tule löytämään, sen verran rehellistä porukkaa siellä duunissa on..ja jos tommoset huhut pitäis paikkansa niin ei siellä enää asiakkaita oliskaan..
maaaainooos! En minäkä mitä räkä löytä pizza, kaikki tosi hyvä ruoka.
- kassakone
olla kirjoitti:
maaaainooos! En minäkä mitä räkä löytä pizza, kaikki tosi hyvä ruoka.
toimis eikä olis aina "rikki" niin vois kuvitella, että joku veromarkka tulis takaisin...
- kyllä
kassakone kirjoitti:
toimis eikä olis aina "rikki" niin vois kuvitella, että joku veromarkka tulis takaisin...
aina toiminut kun mä oon siellä asionnu!
- ei jumarra
kassakone kirjoitti:
minä turkki, ei jummarta soomi pohoo, kirjotta nimi alle, kuitti
- kjgkhk
ei jumarra kirjoitti:
minä turkki, ei jummarta soomi pohoo, kirjotta nimi alle, kuitti
sä oot aika lapsenmielinen
- avais kassaa
kassakone kirjoitti:
jos tommoset huligaanit sinne tulee
- sen summan
avais kassaa kirjoitti:
jos tommoset huligaanit sinne tulee
kuitenkin lyödy. Varmaan muuten ihan "sattumalta" tämä Kotipizzan kampanja, jossa saa pizzan ilmaiseksi, jos myyjä ei tarjoa kuittia..
- kamppulaslangin
sen summan kirjoitti:
kuitenkin lyödy. Varmaan muuten ihan "sattumalta" tämä Kotipizzan kampanja, jossa saa pizzan ilmaiseksi, jos myyjä ei tarjoa kuittia..
suomeksi..
"voisihan sen summan kuitenkin lyödy"?
mitä yrität kertoa?
eiköhän se kotipizzan kampanja ole ihan sen takia että saisivat enemmän asiakkaita (asiakkaat tulevat sinne syömään ja toivovat että eivät tarjoa kuittia) - ei tule oikoluettua
kamppulaslangin kirjoitti:
suomeksi..
"voisihan sen summan kuitenkin lyödy"?
mitä yrität kertoa?
eiköhän se kotipizzan kampanja ole ihan sen takia että saisivat enemmän asiakkaita (asiakkaat tulevat sinne syömään ja toivovat että eivät tarjoa kuittia)ja poistettua noita näppisvirheitä, siis lyödä. Totta kai kyseessä on mainoskampanja. Kotipizzan omistaja on vaan aika tiheästi peräänkuuluttanut ALV:n, sotu-ym. maksujen maksamista. Pizzoja kun myydään "melko" halvalla. Mutta tälläkin kolikolla on varmasti kääntöpuolensa.
- ____
wgefipgep kirjoitti:
Paras pizzeria on VIKING PIZZA!!!!!
- Pitsaaja.
____ kirjoitti:
Paras pizzeria on VIKING PIZZA!!!!!
Seiska kantoon ja röyh!
- että ne peräänkuulutaa
ei tule oikoluettua kirjoitti:
ja poistettua noita näppisvirheitä, siis lyödä. Totta kai kyseessä on mainoskampanja. Kotipizzan omistaja on vaan aika tiheästi peräänkuuluttanut ALV:n, sotu-ym. maksujen maksamista. Pizzoja kun myydään "melko" halvalla. Mutta tälläkin kolikolla on varmasti kääntöpuolensa.
ALV:n ja sotu maksujen maksamista..
mutta en kyllä sitä ole huomannut, muuta että yrittävät saada lisää asiakkaita tarjouksilla - ei kuulu
että ne peräänkuulutaa kirjoitti:
ALV:n ja sotu maksujen maksamista..
mutta en kyllä sitä ole huomannut, muuta että yrittävät saada lisää asiakkaita tarjouksillakaikesta huolimatta mun suosikkeihin.
- niin..
ei kuulu kirjoitti:
kaikesta huolimatta mun suosikkeihin.
ei kannata välittää noista kebab keisareiden touhuista.=)
- muita
hyviä huonoja kokemuksia?
- ehdottomasti
paras pizzeria, ennen se oli aika pieni ja ahdas paikka, mutta nyt kun ne laajensivat ja siitä tuli savuton tila asiakkaat viihtyvät paremmin siellä.Pizza on todella hyvää=)
- olla monta
mieltä. Mun mielest tommone pieni ahdas paikka sopii tommosille maahanmuuttajapizzeriaomistajille. Se jotenki niiku vaikuttaa ilmapiiriin....Nyt ku se on SIISTI ne muistuttaa liikaa suomalaista pizzeriaa
- IQ 46???
olla monta kirjoitti:
mieltä. Mun mielest tommone pieni ahdas paikka sopii tommosille maahanmuuttajapizzeriaomistajille. Se jotenki niiku vaikuttaa ilmapiiriin....Nyt ku se on SIISTI ne muistuttaa liikaa suomalaista pizzeriaa
tietenkin asiasta voi olla monta mieltä, tää on keskustelupalsta täällä tuodaan omat mielipiteet esiin!!Jos Ararat on ahdas niin mikä sitten olisi tilava?Se ei muistuta vieläkään suomalaista pizzeriaa..mielummin siisti ja suomalainen kuin turkkilainen räkälä.
- föomjhg
olla monta kirjoitti:
noi sun lässytykset ei oikein ollu mistää kotoisin...
- varmasti
olla monta kirjoitti:
kamppulasta, koska sulla ei oo mitään järkeviä mielipiteitä ja aiheita
- voivoivoivoi
föomjhg kirjoitti:
noi sun lässytykset ei oikein ollu mistää kotoisin...
kas kun olen tämmönen torvelo kamppulalainen enkä käy koskaan kaupungissa, niin enhän minä tiedä asiasta mitään. Tyhmä kun olen! Eipä sun lässytykset ollu parempia muuten by the way
- jo paljon..
voivoivoivoi kirjoitti:
kas kun olen tämmönen torvelo kamppulalainen enkä käy koskaan kaupungissa, niin enhän minä tiedä asiasta mitään. Tyhmä kun olen! Eipä sun lässytykset ollu parempia muuten by the way
no sitte mä ymmärrän..mä en lässytä, mulla on oikea mielipide asiasta, heti kun vastasin sun ekaan viestiin niin nyt alat syytellä kamppulalaisuutta, sää oot varmaan joku torvelo porvoosta joka on niin säälittävä et sanoo olevansa kamppulasta, koska sulla ei näytä olevan mielipiteitä joita pystyisit puolustamaan syyttämättä kamppulaa!Jos et kerran tiedä niin mitä alat väittelemään "by the way"
- mistä
jo paljon.. kirjoitti:
no sitte mä ymmärrän..mä en lässytä, mulla on oikea mielipide asiasta, heti kun vastasin sun ekaan viestiin niin nyt alat syytellä kamppulalaisuutta, sää oot varmaan joku torvelo porvoosta joka on niin säälittävä et sanoo olevansa kamppulasta, koska sulla ei näytä olevan mielipiteitä joita pystyisit puolustamaan syyttämättä kamppulaa!Jos et kerran tiedä niin mitä alat väittelemään "by the way"
itse oot. Ei kyl varmaan muuten Itä-Suomesta kuule, sieltä Savosta missä tommoset mulkerot kasvaa isukin ja äipän hoidossa 26 vuotiaaksi. Sun olis ehkä parempi mennä takasin sinne imee sitä äipän tissiä niin tulis sentään jotain lohtua
- niiden
mistä kirjoitti:
itse oot. Ei kyl varmaan muuten Itä-Suomesta kuule, sieltä Savosta missä tommoset mulkerot kasvaa isukin ja äipän hoidossa 26 vuotiaaksi. Sun olis ehkä parempi mennä takasin sinne imee sitä äipän tissiä niin tulis sentään jotain lohtua
touhuista sitten paljon tiiät..jospa poika on nyt eksynyt IHAN väärän keskustelu kaupunkiin.Savolaisten keskustelu palstat ei oo täällä päin, sori!(Tai sitten sä oot joku erikoisluokasta jolla on ensimmäinen tietokone tunti menossa..) mutta nyt nää sun jutut menee vähän liian pitkälle niin lopetetaan tää tämmöne
- jjojojo
niiden kirjoitti:
touhuista sitten paljon tiiät..jospa poika on nyt eksynyt IHAN väärän keskustelu kaupunkiin.Savolaisten keskustelu palstat ei oo täällä päin, sori!(Tai sitten sä oot joku erikoisluokasta jolla on ensimmäinen tietokone tunti menossa..) mutta nyt nää sun jutut menee vähän liian pitkälle niin lopetetaan tää tämmöne
ararat hyvä
- ARARAT!
ARARAT ARARAT ARARAT
- on kyllä
Porvoon parhaat pizzat. Viking pizzeria on kans hyvä.
- pizzamaan postikuski
Viking pizza kammo paikka, ei oo ikinä siivottu, likaiset haarukat ja veitset, lasit vaan huuhdellaan.
kebabin kans vaan kuivaa kinkkikaalia.
axel kallis ja surkean pienet täytteet mutta muuten mainio paikka - pizzat
onko ne minkä hintaisia?en ole kyllä ikinä siellä käynyt mutta pitäisi joskus käydä maistamassa.
Viking pizzeriassa on kyllä montaa hyvää pizzaa, mutta siellä ei ikinä voi olla varma täytteistä koska taulun pizza sisällöt ovat eri kuin siinä A4:sen kokoisessa listassa, riippu ihan myyjästä minkä mukaan se ne laittaa, ja niiden alkupala salaatti ei kyllä ole houkuttelevan näköistä.muuten kyllä yksi parhaimmista paikoista.:) - kevari
pizzat kirjoitti:
onko ne minkä hintaisia?en ole kyllä ikinä siellä käynyt mutta pitäisi joskus käydä maistamassa.
Viking pizzeriassa on kyllä montaa hyvää pizzaa, mutta siellä ei ikinä voi olla varma täytteistä koska taulun pizza sisällöt ovat eri kuin siinä A4:sen kokoisessa listassa, riippu ihan myyjästä minkä mukaan se ne laittaa, ja niiden alkupala salaatti ei kyllä ole houkuttelevan näköistä.muuten kyllä yksi parhaimmista paikoista.:)axelissa ihan ok pitsat.tosin ei kannata mennä jos on kiire koska siellä saa odottaa todella kauan kun yks ja sama hoitaa keittiön ja baaritiskin.
- myös halpaa
kevari kirjoitti:
axelissa ihan ok pitsat.tosin ei kannata mennä jos on kiire koska siellä saa odottaa todella kauan kun yks ja sama hoitaa keittiön ja baaritiskin.
Ravintola sivuraiteessa hintaan sisältyy myös litran tuoppi olutta. Ja pitsat on todella isoja ja todella herkullisia. Njam...
- Esko Mörkö
pizzamaan postikuski kirjoitti:
Viking pizza kammo paikka, ei oo ikinä siivottu, likaiset haarukat ja veitset, lasit vaan huuhdellaan.
kebabin kans vaan kuivaa kinkkikaalia.
axel kallis ja surkean pienet täytteet mutta muuten mainio paikkaAxelissa on peruspizzassa täytettä, kuten normipannupizzassa taikinaa... Hintakin on linjassa veronsa maksavien firmojen kanssa, jopa hieman edullisempi (vrt. Rosso ym.)
- semmonen.
myös halpaa kirjoitti:
Ravintola sivuraiteessa hintaan sisältyy myös litran tuoppi olutta. Ja pitsat on todella isoja ja todella herkullisia. Njam...
paikka sijaitse? olis kiva käydä kokeilemassa
- tuo on
semmonen. kirjoitti:
paikka sijaitse? olis kiva käydä kokeilemassa
Välillä on kiva ottaa auto alle ja lähteä stadiin syömään. Saa vähän vaihtelua näihin jo niin liiaksikin tutuiksi muodostuneisiin paikkoihin. Ja kun lähtee ajoissa, niin voi samalla reissulla käydä vaikkapa shoppailemassa. Lenkkeilyn ystävillekin löytyy kivoja ulkoilumaastoja, kuten vaikkapa Seurasaari. Meillä on hyvä, kun tuo Helsinki sijaitsee niin lähellä ja hyvien yhteyksien päässä. Vain puoli tuntia ja kaikki palvelut ovat käytössä. Ensi talveksi tulee motarille ihan valastuskin Helsinkiin saakka, joten sinne suuntaan on mukava körötellä pimeälläkin.
- Jep jep
tuo on kirjoitti:
Välillä on kiva ottaa auto alle ja lähteä stadiin syömään. Saa vähän vaihtelua näihin jo niin liiaksikin tutuiksi muodostuneisiin paikkoihin. Ja kun lähtee ajoissa, niin voi samalla reissulla käydä vaikkapa shoppailemassa. Lenkkeilyn ystävillekin löytyy kivoja ulkoilumaastoja, kuten vaikkapa Seurasaari. Meillä on hyvä, kun tuo Helsinki sijaitsee niin lähellä ja hyvien yhteyksien päässä. Vain puoli tuntia ja kaikki palvelut ovat käytössä. Ensi talveksi tulee motarille ihan valastuskin Helsinkiin saakka, joten sinne suuntaan on mukava körötellä pimeälläkin.
Sähän oot ihan hauska veikkonen. Että pitäis lähteä tuonne läntiselle esikaupunkialueelle pitsalle? Ei jaksa, Porvoon Pitseriassa on parhaat lätyt.
- turkkilaiset
Jep jep kirjoitti:
Sähän oot ihan hauska veikkonen. Että pitäis lähteä tuonne läntiselle esikaupunkialueelle pitsalle? Ei jaksa, Porvoon Pitseriassa on parhaat lätyt.
vääntävät kädet paskassa.
- :-P
turkkilaiset kirjoitti:
vääntävät kädet paskassa.
yhtä paskassa ne on suomalaisten pizan vääntäjien kädet
- joo kyllä
:-P kirjoitti:
yhtä paskassa ne on suomalaisten pizan vääntäjien kädet
Jätetään kädet pesemättä kusella käynnin jälkeen, eikä desinfioida käsiä sen varsinaisen bakteeripesän, naisten vaipan käpäilyn jälkeen.
- Maire
Itse tykkään kovasti porvoossa viking pizzeriassa käydä pizzalla ja porvoon pizza on ihan ehdoton suosikki...nam =o)
- 10
VIIKINGIN MI-LA-NO THE BESTT !!!
- EiHyvä!
Pitsojen ja kebabien taso on laskenut huomattavasti viimeaikoina ja annoskoot pienentyneet...
- Slaissinaama
Ilmeisesti taistelu markkinaosuuksista on ohi, reviirit jaettu ja kartellit muodostettu.
- roskaruuan ystävä
Olet oikeassa ainakin annoskokojen pienenemisen suhteen. Sen takia lopetin käynnitDrenicassa. Voisivat nosta annoksen hintaa 50 sentillä mieluummin kuin pienentämällä.
- 30
roskaruuan ystävä kirjoitti:
Olet oikeassa ainakin annoskokojen pienenemisen suhteen. Sen takia lopetin käynnitDrenicassa. Voisivat nosta annoksen hintaa 50 sentillä mieluummin kuin pienentämällä.
Drinissä kävi ihan samoin. Eka hiton hyvää ja reilut annokset, nyt maku pahempi ja annokset pienempiä :(
- Ex-asiakas.....
Kohtalaisen hyvää kebuu, lopetin siellä käymisen sen jälkee kun annokset pieneni ja hinnat suureni, btw aika paska asiakaspalvelu niillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1381796- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550