Moi...Kaipaisin nyt hyviä neuvoja..Olen deitin kautta tapaillut erästä ihanaa miestä..mutta aikaisempien kokemusten myötä luottoni miehiiin on mennyt, joten mistähän tietä onko mies sitten tosissaaan? Kun ei hyvä yksinkään olla :(
Ihastunut onneton :)
5
768
Vastaukset
- kundi hki
No sitä sun pitää kysyä henk.koht. siltä mieheltä!
- Kysyjä23
Millä tavalla menetit luottamuksesi miehiin?
- marjukka-30
Niin siten että olen monet kerrat joutunut petetyksi ja olen siis ollut liian sinisilmäinen..uskollista kaveria ei tunnu löytyvän..
marjukka-30 kirjoitti:
Niin siten että olen monet kerrat joutunut petetyksi ja olen siis ollut liian sinisilmäinen..uskollista kaveria ei tunnu löytyvän..
Näin varmasti selviää onko mies todella tosissaan kanssasi. Selvitä mitä mies haluaa sinulta ja kerro myös mitä itse odotat häneltä. Otatte pieniä, mutta varmoja askeleita eteenpäin. Taas nähdään miten muutama mätämuna pilaa kunon miesten maineen.
- nainen*81*
marjukka-30 kirjoitti:
Oli todella vaikea luottaa kun nykyiseni tuli kohdalle. Hän kesti mahdottomuuteni ja hiljalleen tuntuu että voin luottaa. Paljon toki teki se että molemmilla lapsia entuudestaan.. kun kuukausi oltu yhdessä näin miehen lapset ja vanhemmat... sen jälkeen on helpompi uskoa että toinen on tosissaan.
Tosin epäilyistäni huolimatta ensikohtaaminen livenä netti kirjoittelun jälkeen, olin lähes varma että nytlöysin sen miehen joka on minulle tarkoitettu. Ei tarvittu aina edes sanoja. Joten pettymyksistä huolimatta, yritä luottaa. Jos toinen on oikea, kestää myös epäilykset kun kerrot entisestä elämästäsi. Näin ainakin meillä.
Vasta sitten olet vapa entisistä suhteistasi kun, uskallat olla miettimättä onko toisessa samoja piirteitä kun exässä. Toimiiko hämärästi yms... uskollisuudesta ei tietenkään voi olla ikinä 100% varma. Mutta jos et täysin heittäydy ja anna itseäsi niin et myöskään saa mitään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve583183Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama62957Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä422926Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi932826On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732638Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972610Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132317Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl542056Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661941