Minkä arvonen kk-setti (kirjoitus pöytä) Mahtaa olla
sillä vaihtaisin sillaisen pläsiin saisinko tietää että monta pläsää semmonen maksaa??
Kk setistä kysymys!
8
455
Vastaukset
- L337 H0TT1Z MUZZUKK4
Hmph, siitä itse pyydän (HUOM. Mjoon leet, ja kun tarvitsen pläsiä, myyn halvalla..) 3 pun. pläsää.
Normaalisti, ne, ketkä ovat tarkkoja arvoista, tarjoavat 4-6 pun. pläsää.
Muun väriset pläsät ovat niin vihattuja, että niillähän ei mitään tee.
SUOMENNS:
5 punaista pläsää kehtaat pyytää, ja saat hyvällä tuurilla kaupaksi. - L337
Heitä vessanpönttöön, ei sellaisella mitään tee.
Polta vaikka siitä se pöytä, ja tee siitä kirjoitus-kone, jolla sitten jo saakin pari lewaa..
Kirjoituskone-setti on ihan täysiqaqqa. Kauppaa se jollekin itseäsi nuubimmalle ja väitä että sen arvo on 100 pläsää... - bejbe3
sellaset on niin vanhanajkasii hej ihq daa, kuka sellasii nyt jaqsaa kattella?!! niis ei oo itää sexyy. niiq oox vähä noob.
- Hubu..
Siks vaihanki sen koska se on Kamalaa krääsää..
Vaihan sen jollekkin Huonolle ukolle ja sanon et sen arvo on jottai 50 pläsää :PPPP - sain
Hubu.. kirjoitti:
Siks vaihanki sen koska se on Kamalaa krääsää..
Vaihan sen jollekkin Huonolle ukolle ja sanon et sen arvo on jottai 50 pläsää :PPPPsiitä 12pläsää mutta yleensä kaikki antaa 2,3tai jopa 4 se ei oo kovinkaan arvokas
- Poronen
Runkkasin sitä pöytää mun äidin kanssa dildolla ja siitä päydästä irtos k-kone!
JEE! OSAAN IRROTTAA KK-SETISTÄ K-KONEEN IRTI!
painaa vaan f5 ja alt ja f4
- Aipa
Nii Mulki on se se on täys P***A se Myy Se jollekki Noobille 100 pläsäl Tai sit leval tai Yks Habbolainen sano Ku kysyin Kumpi On arvokkaampi Kk-setti vai same-sohva Se vastas Kk-setti koska siks se sano niin koska se on hc-kamojen vika kama vähän se oli noob!
- soldier112
noh jos oisit OIKEEN tarkka pyytäsit siitä yli 8 pläsää! arvo on 9pläsää ja voit mennä kk setin kaa kerisvaihtolaanki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701