Laitetaas kyssäri tännekin. Eli onko teistä tavallista että penis luiskahtelee ulos kesken yhdynnän useamman kerran? Mulla on keskimittanen vehje ja seksiä en ole kovin montaa kertaa harrastanut. Eli onko kyse pituuden- vai kokemuksen puutteesta?
Luiskahtaa ulos
6
1730
Vastaukset
- Minna
kun olen ollut yhdynnässä,kaverillani on "joskus"
luiskahtanut penis ulos ,mutta ei se ole vakavaa,ja tämäkin juttu on ns:tekniikkalaji.
tsemppiä sulle. - lentsu
Kokemuksen :-)
- N23
ei se ainakaan pituudesta ole kiinni. Ja kyllä kokeneemmillakin se välillä luiskahtelee. Riippuu vähän tytönkin kosteudesta...
harjoitus tekee mestarin :) - TiiEm
Ei johdu välttämättä kummastakaan. Meilläkin käy joskus niin kun on vähän kovempi vauhti.. ;) eikä kyse ole pituuden puutteesta tai kokemattomuudesta. Ja varsinkin jos tyttö on todella kostea, niin käy helpommin, ainakin tuntuu siltä.
- minnu
ei siinä oo mitään kauheaa eikä se oo kokemuksen puutetta mä oon seurustellu 1,5vuotta ja pojan vehje luiskahtaa monta kertaa. se johtuu varmaan naisen liiallisesta kostumisesta.
- Mr.Wizard
Eikös tuo teoriassa ole hyvä juttu jos ukko saa naisen kuumaksi ja kosteaksi kunnolla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1544816On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole182105Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi341982Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä161849- 1091805
- 931668
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma441305- 651157
- 1141123
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka271073