leuanveto helpommaksi...

apua!!

ostin tuossa leuanvetotangon kotiini muuan viikko sitten ja luulin olevani kovassa kunnossa kunnes huomasin että kas vain, yksi leuka menee(olen 21v tyttö)olen harrastanut kaikenlaista urheilua lähes aina ja aina myös kuntosalia ym. lihakset on hyvässä kunnossa ja isoilla painoilla treenaan, mutta miksi leukojen veto on niin ylivomaista kun mikään muu ei ole? ja miten sitä vois kehittää? Esim. muilla liikkeillä, on turhauttavaa aina käydä vetään yksi leuka kun ei se siitä parane..

3

6642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdkfö

leuanveto vaatii koko kropan toimintaa ja siksi on erittäin raskas liike etenkin jos sitä ei ole aiemmin tehty eikä siinä aina muskelit auta. leuanveto on niitä liikkeitä joka ei parane ylätaljalla eikä selänojennuksilla vaan leuanvedoilla. tee nyt ensialkuun niitä ykkösiä ahkeraan, 3 kertaa viikossa vaikka 3-5 kertaa päivässä jotta opit liikkeen.

• ......

Hyppää roikkumaan ja nykäse yksi aina kun kävelet ali... niin mää teen ja tulokset paranee =)

• tytterö on täällä

ennenkin saman asian ympärillä narissut. Totuushan on se, ettei se ole raskaita painoja nähnytkään. En vaan ymmärrä mitä se hakee..no onhan se kaikkien huulilla näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe