Mistä paikoista saa rahaa yöllä?
onko mitkään auki 7/24
15
2269
Vastaukset
- loltz
ainalaina.fi varmaa ainoa
- kulkija11
Kattelin toimitusehtoja ja niissä sanottiin:
Suoravippiä voi hakea mihin vuorokaudenaikaan tahansa. Hakemuksia käsitellään joka päivä 24 h vuorokaudessa paitsi maanantaisin kello 05-07, jolloin palvelussa on huoltokatko- Hanska
että siitä paska puljusta ei saa mitään!!!!
- loltz
suoravippi on melkee ainut mistä tulee rahat heti eikä hetke päästä.. ite koitin eilen ja oli tilil noin min jälkee..
- Hanska
Koetin ensin 80 ja sit 50, mut eipä onnistunu, vaik luottotiedot on kyllä kunnossa... Tuli vaan jotain, että "Arvioiden hakemustasi kokonaisuutena, emme voi myöntää jne.. Reissuluottoa olen koettanu varmaan 7 kertaa niin ei sieltä mitään saa...
- Prooman
Hanska kirjoitti:
Koetin ensin 80 ja sit 50, mut eipä onnistunu, vaik luottotiedot on kyllä kunnossa... Tuli vaan jotain, että "Arvioiden hakemustasi kokonaisuutena, emme voi myöntää jne.. Reissuluottoa olen koettanu varmaan 7 kertaa niin ei sieltä mitään saa...
Itsessähän ei tietenkään koskaan ole vikaa...
- loltz
ainalaina ja reissuluotto on paskimmat... varmaan kukaan koskaan saanut niistä mitään.. aina vaan että emme voi myöntää.. taitaa olla vaan viesteillä rahastavia paskapuljuja!! vittu ne ottaa päähän!
- lainaa
Reissuluotosta oon kyl saanu ihan hyvin paitsi nykysin ku myöhästy sen takas maksu niin paljon ei kuitenkaan perintään menny
- aina saanu rahaa..
sekä 300:n vippi reissuluotolta..
- joonas.ligru
vittu ootte tyhmiä. ettekö tajuu mitä toi kaveri kysy?..!!
Totta kai ovat. Eivät he kai muuten vippaisi itseään velkahelvettiin?
Tässä vielä lainaus Suoravipin sivuilta: "Kello 23.00-7.00 välisenä aikana myönnetyt vipit maksetaan aamulla klo 7.00."
Vastaava Ainalaina.fi:n sivuilta: "Meillä sinua palvellaan 24/7 sekä puhelimitse, että sähköpostitse ja lainahakemuksia käsittelemme klo 07.00 - 23.00."
Eli ei, edes Suoravipiltä tai Ainalainasta ei saa rahaa yöaikaan.
- 1+15
Taidatte molemmat olla aika daijuja, kun kerran 6vuotta vanhaan viestiin vastaatte.
- KTRVÄTTT
HAHAHAHAHAA
- luk1toukka
Kuten tiedetään niin vippejä saa myöntää vain rajattujen kellonaikojen puitteissa. Hakemuksen saa kuitenkin tehtyä 24/7 ja se käsitellään heti seuraavana aamuna.
Vipit ja lainat kannattaa verrata puolueettomasti ennen hakemusta. Voi säästää sievoisen summan. Yksi puolueeton paikka on www.nettipankkiiri.fi - tarkkavippaaja
luk1toukka kirjoitti:
Kuten tiedetään niin vippejä saa myöntää vain rajattujen kellonaikojen puitteissa. Hakemuksen saa kuitenkin tehtyä 24/7 ja se käsitellään heti seuraavana aamuna.
Vipit ja lainat kannattaa verrata puolueettomasti ennen hakemusta. Voi säästää sievoisen summan. Yksi puolueeton paikka on www.nettipankkiiri.fiitse olen käyttänyt www.pikavipitvertailu.net sivustoa. Helppo ja nopea käyttää ja löytää halvimman vipin varmasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462