onko mitkään auki 7/24

Yökyöpeli1

Mistä paikoista saa rahaa yöllä?

15

2269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loltz

ainalaina.fi varmaa ainoa

• kulkija11

Kattelin toimitusehtoja ja niissä sanottiin:
      Suoravippiä voi hakea mihin vuorokaudenaikaan tahansa. Hakemuksia käsitellään joka päivä 24 h vuorokaudessa paitsi maanantaisin kello 05-07, jolloin palvelussa on huoltokatko

• Hanska

että siitä paska puljusta ei saa mitään!!!!

• loltz

suoravippi on melkee ainut mistä tulee rahat heti eikä hetke päästä.. ite koitin eilen ja oli tilil noin min jälkee..

• Hanska

Koetin ensin 80 ja sit 50, mut eipä onnistunu, vaik luottotiedot on kyllä kunnossa... Tuli vaan jotain, että "Arvioiden hakemustasi kokonaisuutena, emme voi myöntää jne.. Reissuluottoa olen koettanu varmaan 7 kertaa niin ei sieltä mitään saa...

• Prooman
        Hanska kirjoitti:

Koetin ensin 80 ja sit 50, mut eipä onnistunu, vaik luottotiedot on kyllä kunnossa... Tuli vaan jotain, että "Arvioiden hakemustasi kokonaisuutena, emme voi myöntää jne.. Reissuluottoa olen koettanu varmaan 7 kertaa niin ei sieltä mitään saa...

Itsessähän ei tietenkään koskaan ole vikaa...

• loltz

ainalaina ja reissuluotto on paskimmat... varmaan kukaan koskaan saanut niistä mitään.. aina vaan että emme voi myöntää.. taitaa olla vaan viesteillä rahastavia paskapuljuja!! vittu ne ottaa päähän!

• lainaa

Reissuluotosta oon kyl saanu ihan hyvin paitsi nykysin ku myöhästy sen takas maksu niin paljon ei kuitenkaan perintään menny

• aina saanu rahaa..

sekä 300:n vippi reissuluotolta..

• joonas.ligru

vittu ootte tyhmiä. ettekö tajuu mitä toi kaveri kysy?..!!

• Totta kai ovat. Eivät he kai muuten vippaisi itseään velkahelvettiin?

Tässä vielä lainaus Suoravipin sivuilta: "Kello 23.00-7.00 välisenä aikana myönnetyt vipit maksetaan aamulla klo 7.00."

Vastaava Ainalaina.fi:n sivuilta: "Meillä sinua palvellaan 24/7 sekä puhelimitse, että sähköpostitse ja lainahakemuksia käsittelemme klo 07.00 - 23.00."

Eli ei, edes Suoravipiltä tai Ainalainasta ei saa rahaa yöaikaan.

• 1+15

Taidatte molemmat olla aika daijuja, kun kerran 6vuotta vanhaan viestiin vastaatte.

• KTRVÄTTT

HAHAHAHAHAA

• luk1toukka

Kuten tiedetään niin vippejä saa myöntää vain rajattujen kellonaikojen puitteissa. Hakemuksen saa kuitenkin tehtyä 24/7 ja se käsitellään heti seuraavana aamuna.

Vipit ja lainat kannattaa verrata puolueettomasti ennen hakemusta. Voi säästää sievoisen summan. Yksi puolueeton paikka on www.nettipankkiiri.fi

• tarkkavippaaja
        luk1toukka kirjoitti:

Kuten tiedetään niin vippejä saa myöntää vain rajattujen kellonaikojen puitteissa. Hakemuksen saa kuitenkin tehtyä 24/7 ja se käsitellään heti seuraavana aamuna.

Vipit ja lainat kannattaa verrata puolueettomasti ennen hakemusta. Voi säästää sievoisen summan. Yksi puolueeton paikka on www.nettipankkiiri.fi

itse olen käyttänyt www.pikavipitvertailu.net sivustoa. Helppo ja nopea käyttää ja löytää halvimman vipin varmasti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe