Tuleepi tutunmoista asiaa, saas nähdä onko joku mennyt sinne esiintymään omalla naamallaan?
Katotaanpa tänään A-talk
14
3125
Vastaukset
- pojat...
säikähti ehkä ja jäi pois. Eivät tainneet haluta selitellä tilinpäätöstä suorassa lähetyksessä.
Grillissä kuitenkin tänään OPR-vakuuden uusi toimitusjohtaja ja viestivipin hallituksen puheenjohtaja.
Tämän pitäisi olla hauskaa katsottavaa, tai ainakin mielenkiintoista. - tuon
Päivärinta hyökkää ja pikavipin edustajat puolustelevat pikavippejä.
- EI pikavipeille
Oikea aihe ainakin tänään.....
- ihan asiallinen
keskustelu, sähköinen tunnistautuminen siis pikavipille tulossa.
Nuo ohjelmassa esiintyneet vipparit ei oikein vakuuttanut, toinen sokea ja toinen rikollinen.- kurttu
Niinpä:D
ois ehkä kannattanu haastatella vähän fiksumpia vippaajia...
- Proman
Diakoni hiippari leimasi mukavasti kaikki vipparit mieleltään köyhiksi ja tyhmiksi.
- lasse -74
Eli näin se valitettavasti tosielämässä on. Kuka idiootti lainaa rahaa noilla koroilla?
Äärimmäisessä hätätapauksessa tuon ymmärrän, mutta vanhan velan fiksaukseen en sitten millään.
Tyhmyydestä sakotetaan - kauheeta sentään
lasse -74 kirjoitti:
Eli näin se valitettavasti tosielämässä on. Kuka idiootti lainaa rahaa noilla koroilla?
Äärimmäisessä hätätapauksessa tuon ymmärrän, mutta vanhan velan fiksaukseen en sitten millään.
Tyhmyydestä sakotetaankun on isot korot!! joku hikinen 20€ ja rahan saa heti.. ei kaikki vipparit ole sellasia että ei maksa niitä takas etc.. itse otan joskus jos tarvii todella. mutta ekaks kysyn kamuilta ja niin edellee.. ja kyllä itse voin maksaa sen 20€ ylimäärästä että saan nopeesti rahaa.sulla ei vissii oikeen leikkaa.. kauheat korot.. ettei asuntolaina tai muu laina ni niissä ei muka ole isot korot? itse otin 2v sitten 10000€ ku ostin auton ja takas maksoin joku 13000€ 3v laina ajalla.. mielestäni tuossa on jo iso korko.. laskepa huvikses ja tuu sitten itkemään. rasittavia tuollaiset ku puhuu paskaa ku ei mitää tajua.. toinen esim: osta talo joka maksaa 100k ja maksat sitä 20v ni loppupeleissä olet varmaan maksanu siitä talosta sellaset 200k eli mieti onko vipeissä nyt sitten "niin" iso korko.. joka lainassa on aina korko.. se pitää vaan hyväksyä.. ja ei luulis sua haittaavan jos joku vippailee jokapaikasta.. oma on asia!
- Tunteeton tuonela
kauheeta sentään kirjoitti:
kun on isot korot!! joku hikinen 20€ ja rahan saa heti.. ei kaikki vipparit ole sellasia että ei maksa niitä takas etc.. itse otan joskus jos tarvii todella. mutta ekaks kysyn kamuilta ja niin edellee.. ja kyllä itse voin maksaa sen 20€ ylimäärästä että saan nopeesti rahaa.sulla ei vissii oikeen leikkaa.. kauheat korot.. ettei asuntolaina tai muu laina ni niissä ei muka ole isot korot? itse otin 2v sitten 10000€ ku ostin auton ja takas maksoin joku 13000€ 3v laina ajalla.. mielestäni tuossa on jo iso korko.. laskepa huvikses ja tuu sitten itkemään. rasittavia tuollaiset ku puhuu paskaa ku ei mitää tajua.. toinen esim: osta talo joka maksaa 100k ja maksat sitä 20v ni loppupeleissä olet varmaan maksanu siitä talosta sellaset 200k eli mieti onko vipeissä nyt sitten "niin" iso korko.. joka lainassa on aina korko.. se pitää vaan hyväksyä.. ja ei luulis sua haittaavan jos joku vippailee jokapaikasta.. oma on asia!
Sinulle siis kaksikymppiä on sellainen pikkuraha, että sen voi heittää pois, että saa satasen kahdeksi viikoksi käteen. Noin rikkaalle kaverille luulisi olevan helppoa pitää vaikka tyynyn alla satasen verran rahaa, niin saa sen tarvitessaan sieltä ihan ilmaiseksi ja heti. Nöyristelemättä.
- ja sillä selvä
olis tuo viestiluoton äijä voinut mainita että heillä on myös sata kertaa enennän teknisiä ongelmia kuin esim.Pikavipin edustajalla.
- jooooooooo!!!
se viestiluoton äijä ei oikein olli asiantuntevan oloinen..hehkutti vaan lapsellisesti sitä koleem sekunttiinsa!i´han niinku sillä oikeesti ois jotain vitun väliä kestääkö siinä kolme sekkaa vai viis minsaa!!
Se pikavipin tyyppi olikin jo paljon luotettavamman ja asiallisemman oloinen.Sitäpaisti;onhan pikavippi selkeesti parempi firam kyu esim viestiluotto,joka vaikuttaa niinku jotkut opiskelijat pyörittäis sitä toimintaa harrastuksena
- Jepper
Oli kaikin puolin mukavaa kuunneltavaa kyseinen ohjelma, vaikka Susannehan se siellä taas koitti provosoimalla saada ohjelmansa lööppeihin. Onneks ei vippipojilla hermot menneet.
- Päivärinta rules
mitä alunperin halusivat. Ja tämä Treen yöelämän entinen valiokukkanen Päivärinta, joka varmaan on ryypännyt opiskelukavreiden ( ja kaikkien muidenkin pöytäkavereiden)rahat moneen kertaan oli oikea irvikuva ko. asiasta jeesustelemaan.
Itse en Susannea koskaan edes yrittänyt pokailla, kun ei tuo ulkonäkö ja rahapussi ollut neidin suosimassa kunnossa...;). Kyllähän tuo A-talk kaipaa oikeaa toimittajaa, jolla on asiantuntemusta, oma-aloitteesuutta ja ennekaikkea järkeä enemmänkin kuin tapa inttää kimittäen toisen puhujan päälle taustatoimittajan mikkien kautta antamia kysymyksiä- pelkkä nätteys ei saisi olla valtakunnanverkossa pätevyystodistus.
- lapinjorma
https://pikavippikone.fi/a-talk-keskustelu-pikavipeista-osa-1/ Kiinnostava blogikirjoitus koskien viimeisintä A-talk keskustelua pikavipeistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550