Tyttö syntyi, ja nyt pitäs tytölle nimi keksiä. Tytöllä isoveljet Daniel Alexander ja Dylan William.
Nimi saa olla brittiperäinen. Miehenu on englannista kotoisin, ja sinne olemme parin vuoden sisään muuttamassa. Joten olisi hyvä, jos nimi on sellainen joka on helppo lausua myös englannissa. Toiseksi nimeksi olemme tytölle ajateleet nimiä Christina tai Amanda. Ehdotelkaa hyviä nimikokonaisuuksia:)
D-nimiä tytölle
17
923
Vastaukset
- nimiä teillä:)
Daisy Amanda
Dora Christina
Diana/Diane Christina
Darlene Amanda
Deborah Amanda
Denise Christina (oma suosikki :) )
Doris Amanda - ...
siinähän se jo oli..
- enkkumiehenavokki
Dora
Doreen
Dolly
Debbie
Demi
Denise
Dalia
Dakota
Dalya
Danette
Daniella
Danni
Daphne
Darby
Darcey
Daria
Darla
Darleen
Davina
Dayna
Deana
Deanna
Debra
Dee
Deeann
Deena
Deitra
Delaney
Delicia
Della
Delores
Delta
Dena
Destiny
Dixie
Dominica
Donna
Doris
Dorothy
Drea
Drew
Kaikki mainistemani nimet löytyy www.behindthename.com kannattaa katsella sieltä!
Oliko mikään nimistä mieleen? - Anna-Iisa
Donna
- Nimetön
DESIREE
- puupääpuupää
diana
- vaikkapa
Noista toisista nimistä en oikein perusta, ovat joka toisella. Oma ehdotus olisi Dina Vanessa
- Emma
Oon kans miettimäs nimee tyttärelleni/pojalleni mun suosikki nimi on Dara.
Myös Dina on ihan kiva mut Darasta tykkään tosi paljon.. Daran voi myös kirjottaa Darrah.:)
Esim.
Dara Eleonora
Dara Christina
Darrah Alicia
ps. Myös Dora on ihana nimi! - Täti
Danita ja Daniela ovat kai
liian samanlaisia Danielin kanssa,
mutta entäs Denise ja Dina? - Lendeca
DAKOTA! Se on hyvä! Tiiätkö sen lapsinäyttelijän,Dakota Fanningin joka on nykyää hollywoodin suosituimpia näyttelijöitä?
Nimi on myös IHANA :D- Lendeca
Siis...siis... Unoha noi äskeiset.
Siis tässä pari: Dakota Christina tai Dara Amanda
- Liisa- Maria
Dagny, Daisy, Daria, Dina, Disa, Domna, Donna, Dora, Doris, Dorothea, Dorothy, Dorrit.
- PIARI
...AINOA D- ALKUINEN JOKA MIELLYTTÄÄ MINUA- ON REIPAS JA ESIKUVA DEMI MOORE OLI AIKOINAAN TODELLINEN KAUNOTAR,, JOLLA LUONNETTA ROOLEISSAAN.
- Liisa-Maria
Donata!
- -Nikcy-
Deidre Annabel
- frrr
Daniela tai Danielle ehdottomasti parhaita.. Diana, Diane, Dara, Dakota, Dana, Denise. Siis ois jotain..
- Germanotta 1
Danisa ois tosi kiva. Just joku Danisa Charlotte.... tai Danisa Alexandra jne. jne. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701