Idols suosikki SEKSI kuvissa

pekka pouta & hattu

194

99223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki on suunniteltua!!

      Jonen kommentitkin suunnitellaan etukäteen KRP:n ylimmän johdon keskuudesa yhteistyösä Aatos Erkon kans!! Kaikki on tarkkaan suunniteltua!! Nina Tapion äiti suunnitteli miehens kans tyttärensä aikanaan tätä ohjelmaa varten!!

      • höpö,

      • ulkomaalainen joka ei osaa ...

        Ei se edes pääse kilpailemaan .. opettelis eka suomea edes


      • lauloi uudelleen siellä
        ulkomaalainen joka ei osaa ... kirjoitti:

        Ei se edes pääse kilpailemaan .. opettelis eka suomea edes

        Ruslanashan meni Turkuun ja lauloi siellä uudelleen ja pääsi jatkoon.
        Oletkos nyt seurannut tätä juttua ollenkaan?


      • kukaan ei...

        Eikö Suomesta löydy yhtään kunnon ELVIS-kloonia, tai sellasta esittävää? ELVIS oli ihan kunkku. Asenne, joraus, ja lauluääni. Ei oo vaikeeta.

        Suomen nuorista ei o löytyny kolmeen tuotantokauteen kun samoja "laula Uniklubii ja lennä kisasta" klooneja. No, ainakin Hanna ja Antti saa nukkua rauhassa. Ei noista tän kevään kokelaista ole uhkaa.

        ELVISTÄ kehään. Daameista Suomen Sakira. Siinä olis jotain.


      • kuvia
        lauloi uudelleen siellä kirjoitti:

        Ruslanashan meni Turkuun ja lauloi siellä uudelleen ja pääsi jatkoon.
        Oletkos nyt seurannut tätä juttua ollenkaan?

        http://dem07rt1ars7juk.usercash.com


    • Lööpeissä jo

      Pitihän se arvata, että Iltalahden kaltainen pas... eiku
      laatulehti on ensimmäisenä mässäilemässä tällä jutulla.
      Seiskan roskisdyykkarijouurnalistit kiehuvat varmasti kateudesta,
      kun eivät ehtineet ensimmäisenä.

      • zdorr221

        herra limainen gigolo meni itse iltalehdelle kertomaan seksi taustoistaan


      • raztui
        zdorr221 kirjoitti:

        herra limainen gigolo meni itse iltalehdelle kertomaan seksi taustoistaan

        Kuka linkkaa kuvat ekana tänne?


      • jo tällä sivulla
        raztui kirjoitti:

        Kuka linkkaa kuvat ekana tänne?

        tossa muutama rivi alaspäin.


      • kanssa..
        jo tällä sivulla kirjoitti:

        tossa muutama rivi alaspäin.

        ..ne löytyvät, seuraavassa numerossa..

        Ja jotta voimme paheksua syvästi tätä liettualaisen laulajan suomalaiselle idols-kansallisinstituutiolle aiheuttamaa häpeää, meidän täytyy nähdä itse jokikinen seksikuva jossa hän poseeraa, sillä me suomalaisethan turvaudumme AINA arvosteluissa faktoihin emmekä ennakkoluuloihin.


      • ole hyvä

      • pinokkiotar

      • ole hyvä
        pinokkiotar kirjoitti:

        Mitä sitten???? itsekullakin elämässä historia. kaveri laulaa upeasti, keskitytään siihen.

        Siksi vain,minustakin kaveri laulaa hyvin.


      • gtgjhgjg

      • kun Jone
        ole hyvä kirjoitti:

        Siksi vain,minustakin kaveri laulaa hyvin.

        "Siksi vain,minustakin kaveri laulaa hyvin."

        Hmm, täytyy kyllä sanoa, että repesin totaalisesti, ku Nikulan Jones matki sen laulua "sudamestain".. =)

        Sinänsä hattua tarvii nostaa, että oppi suomenkielisen laulun sanat, vaikka itse suomen kieli on vielä hakusessa.

        ______________________________
        http://911inmemoriam.blogspot.com


      • sisse

      • miehessä
        gtgjhgjg kirjoitti:

        Ei kiitos tuollaista idolia Suomeen!!! Kuvat oli karmeet!!

        asuu pieni homppeli, so what?


      • ole hyvä
        sisse kirjoitti:

        kaikki ihmiset on tehny virheitä. eiköhän tääki kaveri voi saada mahiksen.

        Mun puolesta kaikki pääsee taivaaseen.


      • anskutti
        pinokkiotar kirjoitti:

        Mitä sitten???? itsekullakin elämässä historia. kaveri laulaa upeasti, keskitytään siihen.

        onpa kauheaa, kuka jaksaa 2000-luvulla vielä kauhistella alastonkuvia? ei voi käsittää.


      • hehe.
        pinokkiotar kirjoitti:

        Mitä sitten???? itsekullakin elämässä historia. kaveri laulaa upeasti, keskitytään siihen.

        no joo...on historiaa ja sitten historiaa...


      • ei juma
        miehessä kirjoitti:

        asuu pieni homppeli, so what?

        Enpä tiennytkään että täällä noin irstasta porukkaa liikenteessä :D


      • ...
        ole hyvä kirjoitti:

        Mun puolesta kaikki pääsee taivaaseen.

        ...


      • ole hyvä
        ... kirjoitti:

        ...

        Niin että tasoissa ollaan.


      • että silleen
        ole hyvä kirjoitti:

        Niin että tasoissa ollaan.

        Ole hyvä.


      • juuuh
        anskutti kirjoitti:

        onpa kauheaa, kuka jaksaa 2000-luvulla vielä kauhistella alastonkuvia? ei voi käsittää.

        niimpä aivan samaa mieltä!en voi ymmärtää teitä ihmiset,hirvee haukkuminen toisesta.kyllä rupesi harmittamaan. kaikilla on menneisyyttensä.ruslanas on paras laulaja idolssissa tähän mennessä ja vaikuttaa erittäin mukavalta tyypiltä! voittoon!


      • mutta oli
        ei juma kirjoitti:

        Enpä tiennytkään että täällä noin irstasta porukkaa liikenteessä :D

        naisen mielipide...Ketkään muut yleensä ei ole pahimpia homofobikoita kuin heteromiehet, häh häh hää, maistuis varmaan sullekin.


      • timanttimies

        päästelee viimeisiä höyryjään t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


      • venäjän
        miehessä kirjoitti:

        asuu pieni homppeli, so what?

        vankein hoidon hoidettavaksi kaikki peräreijän poraajat. sanokaa mitä sanotte suvaitsevaisuuden teeskentelijät. sinne vaan kaikki pään silittelijätkin. sairaita koko porukka. mihin on moraali maailmasta kadonnut. satanismi ja homoilu vaan lisääntyy ja yllyttää nuorison tommoiseen sairaaseen irstailuun, mikään ei enää riitä. miksei pedofiilien anneta olla rauhassa nekinhän vaan rakastaa lapsia. missä on suvaitsevaisuus kun pedofiilejä viedään putkaan ja mollataan...


      • pinokkiotar
        hehe. kirjoitti:

        no joo...on historiaa ja sitten historiaa...

        niinpä!! ja tiedätkö tämäkin joskus historiaa..lisänä siihen kaikkeen muuhun historiaan...elämää...sitä vaan...että silleen :-)


      • HeteroForEver
        miehessä kirjoitti:

        asuu pieni homppeli, so what?

        homolta, joka pönkittää omaatuntoaan ja morkkistaan ajattelemalla: Että kaikkihan miehet näin tekee, Kuule! Ei varmasti asu. Homppelit on seksuaalisesti kieroa porukkaa!Ei todellakaan kiinnosta. Tuollanen on sairasta!


      • HETERON
        ole hyvä kirjoitti:

        http://www.blueboys.org/modelspage05.html

        Aiva... Noh, tuolla kun on kinnasteltu jostain, et kun joku jari on potkittu idolsista pornovideoitten takia pois,Niin tämmöset kuvat missä ottaa toiselta äijältä poskeen, ni on kyllä yhtä paha asia, jos ei pahempikin! Tuskin on tätäkään limanuljaskaa pakotettu näihin kuviin ja turha itkee vaikka onkin ollut nuori, täysikänen kuitenki...Okei, jokainen tekee virheitä,mutta silti...

        Ja pitäis sen idolin muutenki olla suomalainen ja kaiken lisäksi, ikäraja pitäis olla ainakin 18!!!


      • HELEVETTI
        kanssa.. kirjoitti:

        ..ne löytyvät, seuraavassa numerossa..

        Ja jotta voimme paheksua syvästi tätä liettualaisen laulajan suomalaiselle idols-kansallisinstituutiolle aiheuttamaa häpeää, meidän täytyy nähdä itse jokikinen seksikuva jossa hän poseeraa, sillä me suomalaisethan turvaudumme AINA arvosteluissa faktoihin emmekä ennakkoluuloihin.

        yRJÖ LENTÄÄ KUN NOITA KUVIA KATSOO..



        JÄÄ MEIKÄLÄISEN IDOLSSIT KATSOMATTA!!!!!!!!


      • kalleanka
        venäjän kirjoitti:

        vankein hoidon hoidettavaksi kaikki peräreijän poraajat. sanokaa mitä sanotte suvaitsevaisuuden teeskentelijät. sinne vaan kaikki pään silittelijätkin. sairaita koko porukka. mihin on moraali maailmasta kadonnut. satanismi ja homoilu vaan lisääntyy ja yllyttää nuorison tommoiseen sairaaseen irstailuun, mikään ei enää riitä. miksei pedofiilien anneta olla rauhassa nekinhän vaan rakastaa lapsia. missä on suvaitsevaisuus kun pedofiilejä viedään putkaan ja mollataan...

        Satanismi, pedofilia ja homoseksuaalisuus on täysin eri asioita.. ota selvää!


      • mitäs mitäs
        HeteroForEver kirjoitti:

        homolta, joka pönkittää omaatuntoaan ja morkkistaan ajattelemalla: Että kaikkihan miehet näin tekee, Kuule! Ei varmasti asu. Homppelit on seksuaalisesti kieroa porukkaa!Ei todellakaan kiinnosta. Tuollanen on sairasta!

        Mitähän mieltä miehet sitten on naisista jotka poseeraa ja rakastelee toistensa kanssa??? Sehän on tietenkin älyttömän kiihottavaa eikä ollenkaan kieroa...


      • Homopornokin
        HELEVETTI kirjoitti:

        yRJÖ LENTÄÄ KUN NOITA KUVIA KATSOO..



        JÄÄ MEIKÄLÄISEN IDOLSSIT KATSOMATTA!!!!!!!!

        Pornografia on naisen alistamista, rikos naisen ihmisoikeuksia kohtaan ja aina naisen ihmisarvoa alentavaa. Myös homoporno, sillä siinä jäljitellään miehen ja naisen alistussuhdetta.

        Olen jo ottanut yhteyttä kansanedustajaani Susanna Rahkoseen, ja pyytänyt häntä puuttumaan MTV3 toimilupaan, jos tämä naisten tasa-arvoa loukkaava pornoskandaali päästetään uudeksi hyväksyttäväksi normiksi nuoriso-ohjelmiin.


    • Miu

      Tyyppihän on ollut poptähti jo kotimaassaan, joten tietää varmasti, miten saadaan julkisuutta. Kyseessä mielestäni pelkkä mediatemppu...

    • make

      mokoma pelle menemään takaisin sinne mistä Suomeen ajautunut.

      • ???

        tuollaisella ylipäätään on Suomen idolssissa? onko tyyppi suomen kansalainen edes? ja miten kuvittelee pärjäävänsä jatkossa,järjestetäänkö hälle tulkki paikalle että ymmärtää mitä kisassa puhutaan,siis erityiskohteluko? vois painua takas kotimaahansa,siellähän jo on "poptähti" ,saako tuollainen oikeasti edes ottaa osaa moiseen kilpailuun,missä etsitään UUSIA kykyjä?


      • ...tuomitko
        ??? kirjoitti:

        tuollaisella ylipäätään on Suomen idolssissa? onko tyyppi suomen kansalainen edes? ja miten kuvittelee pärjäävänsä jatkossa,järjestetäänkö hälle tulkki paikalle että ymmärtää mitä kisassa puhutaan,siis erityiskohteluko? vois painua takas kotimaahansa,siellähän jo on "poptähti" ,saako tuollainen oikeasti edes ottaa osaa moiseen kilpailuun,missä etsitään UUSIA kykyjä?

        Mielestäni viimevuotinen Agnes oli aika lailla samanlainen tapaus, saman tyyppisestä maasta ja samanlainen tausta. Kuten varmaan moniu tietää, hän oli työskennellyt Puolassa stripparina (ehkä jopa myös prostituoituna), mitä kautta oli tavannut suomalaisen miehensä. Agnes sai kuitenkin paljon anteeksi, koska lauloi todella kauniisti ja oli lisäksi kohtalaisen nöyrä ja kiitollinen tilaisuudestaan. Käyköhän tässä nyt taas samoin? Onko strippari/prostituoitu nyt oikeasti kamalan kaukana pornotähdestä? Ja Ruslanas ainakin sanoo katuvansa syvästi tuota "hairahdustaan" ja oli rehellinen asian suhteen, eikä yritellyt peitellä sitä. Älkää heti tuomitko, antakaa edes tilaisuus... toivoisin, että Ruslanasia nyt ei tämän takia heti diskattaisi, koska viimevuonnakaan ei Agnesia diskattu. Se olisi sukupuolista epätasa-arvoa, vai mitä...


      • teppo eräs
        ...tuomitko kirjoitti:

        Mielestäni viimevuotinen Agnes oli aika lailla samanlainen tapaus, saman tyyppisestä maasta ja samanlainen tausta. Kuten varmaan moniu tietää, hän oli työskennellyt Puolassa stripparina (ehkä jopa myös prostituoituna), mitä kautta oli tavannut suomalaisen miehensä. Agnes sai kuitenkin paljon anteeksi, koska lauloi todella kauniisti ja oli lisäksi kohtalaisen nöyrä ja kiitollinen tilaisuudestaan. Käyköhän tässä nyt taas samoin? Onko strippari/prostituoitu nyt oikeasti kamalan kaukana pornotähdestä? Ja Ruslanas ainakin sanoo katuvansa syvästi tuota "hairahdustaan" ja oli rehellinen asian suhteen, eikä yritellyt peitellä sitä. Älkää heti tuomitko, antakaa edes tilaisuus... toivoisin, että Ruslanasia nyt ei tämän takia heti diskattaisi, koska viimevuonnakaan ei Agnesia diskattu. Se olisi sukupuolista epätasa-arvoa, vai mitä...

        Kuka tässä tarinassa on se pornotähti???


      • tähtiä..
        teppo eräs kirjoitti:

        Kuka tässä tarinassa on se pornotähti???

        "Kuka tässä tarinassa on se pornotähti???"

        Nikula ja Asko. :D
        ______________________________
        http://911inmemoriam.blogspot.com


      • kuuluu tähän asiaan?
        tähtiä.. kirjoitti:

        "Kuka tässä tarinassa on se pornotähti???"

        Nikula ja Asko. :D
        ______________________________
        http://911inmemoriam.blogspot.com

        Siis mitä tahdot viestittää laittamalla koko ajan joka juttuus tuon 11/9 tapahtuneen tornien hävittämissepityksen?


      • PALJONKIN
        ??? kirjoitti:

        tuollaisella ylipäätään on Suomen idolssissa? onko tyyppi suomen kansalainen edes? ja miten kuvittelee pärjäävänsä jatkossa,järjestetäänkö hälle tulkki paikalle että ymmärtää mitä kisassa puhutaan,siis erityiskohteluko? vois painua takas kotimaahansa,siellähän jo on "poptähti" ,saako tuollainen oikeasti edes ottaa osaa moiseen kilpailuun,missä etsitään UUSIA kykyjä?

        tekemistä,ei tarvii takas kotimaahan mennä,osaa laulaa ja on ilo silmälle,,hjuva Ruslanas!!


    • ääntä vie

      Ruslanas laulaa todella upeasti.
      Onhan se Sillanpääkin homo, ja kuitenkin hän laulaa oikein hyvin, ehkäpä näistä kahdesta tuleekin vielä pari?

      • missä, missä

        Jos vertaillaan tätä Ruslanaa ja Jari Sillanpäätä, pitäisi löytää muutakin yhteistä kuin homous (eihän heteroitakaan samaisteta toisiinsa ja pidetä toistensa kaltaisina sen takia, että ovat heteroita).

        Ruslana tuo homoutensa esiin tavalla, joka ei ole IDOLILLE suotavaa (homopornokuvat kaikkien katseltavana). Ruslana hakee kyseenalaista julkisuutta keinoilla millä hyvänsä (laulutaitonsa lisäksi). Sillanpää laulaa.


      • onnettaren ottopoika
        missä, missä kirjoitti:

        Jos vertaillaan tätä Ruslanaa ja Jari Sillanpäätä, pitäisi löytää muutakin yhteistä kuin homous (eihän heteroitakaan samaisteta toisiinsa ja pidetä toistensa kaltaisina sen takia, että ovat heteroita).

        Ruslana tuo homoutensa esiin tavalla, joka ei ole IDOLILLE suotavaa (homopornokuvat kaikkien katseltavana). Ruslana hakee kyseenalaista julkisuutta keinoilla millä hyvänsä (laulutaitonsa lisäksi). Sillanpää laulaa.

        No eikös laulaminen ja musiikki ole heille myös yhteistä homouden lisäksi?
        Ruslana ei tuo homouttaan mitenkään itse julki, vaan hän tiesi että tuo nuoruuden virhe- seksikuvajuttu- tulee ilmi joka tapauksessa, koska hän oli julkkis jo Liettuassakin, Omega-nimisen pop-yhtyeen solisti.


      • tuo julki
        onnettaren ottopoika kirjoitti:

        No eikös laulaminen ja musiikki ole heille myös yhteistä homouden lisäksi?
        Ruslana ei tuo homouttaan mitenkään itse julki, vaan hän tiesi että tuo nuoruuden virhe- seksikuvajuttu- tulee ilmi joka tapauksessa, koska hän oli julkkis jo Liettuassakin, Omega-nimisen pop-yhtyeen solisti.

        Homoudessa ei sinänsä ole mitään moitittavaa ja oman homoutensa voi tuoda julki, muttei noin räikeästi kuin Ruslanas.

        Vai pitäisikö kaikkien heterojulkimoidenkin ja idolsiksi pyrkivien tuoda heteroutensa julki vastaavalla tavalla erilaisissa pornokuvissa.

        Pornotähdestä ei ole nuorten (eikä vanhempienkaan) idoliksi!


      • onnettaren ottopoika
        tuo julki kirjoitti:

        Homoudessa ei sinänsä ole mitään moitittavaa ja oman homoutensa voi tuoda julki, muttei noin räikeästi kuin Ruslanas.

        Vai pitäisikö kaikkien heterojulkimoidenkin ja idolsiksi pyrkivien tuoda heteroutensa julki vastaavalla tavalla erilaisissa pornokuvissa.

        Pornotähdestä ei ole nuorten (eikä vanhempienkaan) idoliksi!

        Hänhän on vain tunnustanut virheeksi sen että on 18 vuotiaana toiminut homoeroottisten kuvien mallina, ei muuta.
        Ei mitenkään esilletuonut sopimattomalla tavalla homouttaan.


      • moraalinvartija.
        onnettaren ottopoika kirjoitti:

        Hänhän on vain tunnustanut virheeksi sen että on 18 vuotiaana toiminut homoeroottisten kuvien mallina, ei muuta.
        Ei mitenkään esilletuonut sopimattomalla tavalla homouttaan.

        No nimenomaan. On moraalitonta olla pornokuvissa, sehän juuri on sopimattomalla tavalla homoutensa esiintuomista, vaikka sitten katuisikin tekoaan.

        Kyllä aikuisen miehen olisi pitänyt kuviin mennessään ymmärtää, että ne ovat hänellä taakkana lopun ikäänsä.

        Toisaalta; mitä sitten, vaikka onkin ollut kyseisenlaisissa kuvissa, mitä se meille kuuluu!

        Meille kuuluu kylläkin se, että samainen mies hinkuaa esikuvaksemme, nuorisomme esikuvaksi! Esikuvaksi, joka kertoo, että voit tehdä kuinka moraalittomia juttuja tahansa, loukata yleisiä siveyskäsityksiä kuinka tahansa ja sitten vain katua ja pyrkiä idoliksi ja ihailun kohteeksi.


      • onnettaren ottopoika
        moraalinvartija. kirjoitti:

        No nimenomaan. On moraalitonta olla pornokuvissa, sehän juuri on sopimattomalla tavalla homoutensa esiintuomista, vaikka sitten katuisikin tekoaan.

        Kyllä aikuisen miehen olisi pitänyt kuviin mennessään ymmärtää, että ne ovat hänellä taakkana lopun ikäänsä.

        Toisaalta; mitä sitten, vaikka onkin ollut kyseisenlaisissa kuvissa, mitä se meille kuuluu!

        Meille kuuluu kylläkin se, että samainen mies hinkuaa esikuvaksemme, nuorisomme esikuvaksi! Esikuvaksi, joka kertoo, että voit tehdä kuinka moraalittomia juttuja tahansa, loukata yleisiä siveyskäsityksiä kuinka tahansa ja sitten vain katua ja pyrkiä idoliksi ja ihailun kohteeksi.

        Ei 18-vuotias ole vielä niin kypsä "mies" kuin oletit tuossa viestissäsi.
        En minä ainakaan vielä 18-vuotiaana ollut yhtään mitään muuta kuin penikka.


      • Jorez
        onnettaren ottopoika kirjoitti:

        Ei 18-vuotias ole vielä niin kypsä "mies" kuin oletit tuossa viestissäsi.
        En minä ainakaan vielä 18-vuotiaana ollut yhtään mitään muuta kuin penikka.

        Vaikkei rahaa ollutkaan, ei käynyt mielessäkään myydä pebaa äijille.


      • Suomessa ei ole sama asia
        Jorez kirjoitti:

        Vaikkei rahaa ollutkaan, ei käynyt mielessäkään myydä pebaa äijille.

        Köyhyys ja kurjuus on hieman eritasoista eri maissa.


      • keskiköyhälistöä
        Suomessa ei ole sama asia kirjoitti:

        Köyhyys ja kurjuus on hieman eritasoista eri maissa.

        Eihän missään väitetty, että Ruslanas olisi mennyt homopornokuviin rahan puutteen takia. Hänhän itse kertoi lehdessä menneensä kuviin, koska tunsi itsensä imarrelluksi, kun häntä pyydettiin kuvauksiin.

        Ei hän muutenkaan ole maininnut mitään köyhyydestään (ellei sitä, että vanhemmat ovat jättäneet lapsen mummon hoidettavaksi pidetä köyhyytenä). Ja mistä me tiedämme, vaikka mummo olisi miljonääri, eivät kaikki mummot ole puutteessa kituuttavia raukkoja.


      • onnettaren ottopoika
        keskiköyhälistöä kirjoitti:

        Eihän missään väitetty, että Ruslanas olisi mennyt homopornokuviin rahan puutteen takia. Hänhän itse kertoi lehdessä menneensä kuviin, koska tunsi itsensä imarrelluksi, kun häntä pyydettiin kuvauksiin.

        Ei hän muutenkaan ole maininnut mitään köyhyydestään (ellei sitä, että vanhemmat ovat jättäneet lapsen mummon hoidettavaksi pidetä köyhyytenä). Ja mistä me tiedämme, vaikka mummo olisi miljonääri, eivät kaikki mummot ole puutteessa kituuttavia raukkoja.

        Kyllä varmaankin myös köyhyys liittyi näihin seksijuttuihin mukaan.
        Aloittelevat laulajat ovat yleensäkin köyhiä, myös muissakin maissa, ja varmasti noissa Baltian maissa.
        Taiteilijat ja taiteilijoiksi pyrkivät elävät aina köyhyydessä, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.
        Enkä todellakaan uskoisi, että mummo oli miljonääri.


      • linjoilla..
        onnettaren ottopoika kirjoitti:

        Kyllä varmaankin myös köyhyys liittyi näihin seksijuttuihin mukaan.
        Aloittelevat laulajat ovat yleensäkin köyhiä, myös muissakin maissa, ja varmasti noissa Baltian maissa.
        Taiteilijat ja taiteilijoiksi pyrkivät elävät aina köyhyydessä, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.
        Enkä todellakaan uskoisi, että mummo oli miljonääri.

        "Kyllä varmaankin myös köyhyys liittyi näihin seksijuttuihin mukaan."

        Joo, sama tuli vähän mieleen. Helpon rahan toivossa nuoret eivät ehkä aina ymmärrä täysin mitä tulee tehtyä. Tehty mikä tehty.
        ______________________________
        http://911inmemoriam.blogspot.com


      • hehheh..

        "Onhan se Sillanpääkin homo, ja kuitenkin hän laulaa oikein hyvin, ehkäpä näistä kahdesta tuleekin vielä pari?"

        Joo, saadaan vihdoin Suomeen kunnon "kuningaspari.." :D

        ______________________________
        http://911inmemoriam.blogspot.com


      • ojalan make
        Jorez kirjoitti:

        Vaikkei rahaa ollutkaan, ei käynyt mielessäkään myydä pebaa äijille.

        suomalaiseen menttaliteettiin ei sovi antaa pebaa rahasta. kiitos luterilaisen kirkon. mutta esim säkkijärvellä, 10km suomesta,peban anto rahasta on norm. kato ei oo sossua. syödäki täytyy. eikä niin tee vain suomen peräkammaripojat. neuvostokulttuuriin kuuluu maksullinen rakkaus.oon kokeillu. paljon parempi kuin humalainen itteensä tyrkyttävä suomi-vozu!


      • Minja.
        missä, missä kirjoitti:

        Jos vertaillaan tätä Ruslanaa ja Jari Sillanpäätä, pitäisi löytää muutakin yhteistä kuin homous (eihän heteroitakaan samaisteta toisiinsa ja pidetä toistensa kaltaisina sen takia, että ovat heteroita).

        Ruslana tuo homoutensa esiin tavalla, joka ei ole IDOLILLE suotavaa (homopornokuvat kaikkien katseltavana). Ruslana hakee kyseenalaista julkisuutta keinoilla millä hyvänsä (laulutaitonsa lisäksi). Sillanpää laulaa.

        Pitää kuitenkin muistaa, että näistä on 5v. aikaa ja kummallakin miehellä täysin eri lähtökohdat ja menneisyydet.
        Mielestäni tuo asia pitäisi unohtaa, täysin mitätöntä.


    • malliin

      Paris Hilton jne.

    • ------------

      Mitään ei anneta anteeksi. Se on se suomalainen kateus(ko)?

      Lyödään lyötyä. Koska pojalla on ollut kurja lapsuus, niin joutaa olla kurja aikuisuuskin, eikö vaan.

      Kaikkihan me haluamme loppuelämämme maksaa 18-vuotiaana tehdyistä virheistä, eikö vain?

      Siitä vaan, tunnustakaa kaikki syntinne, niin podetaan niitä sitten oikein porukalla. Lisää riistaa!

      Lynkatkaa, lynkatkaa!

      • eivät ole toisiinsa sidoksissa

        Lapsella ja nuorella voi olla vaikeaa tai hankalaa, mutta siitä huolimatta hyvin harva alentaa itsensä esiintymällä pornokuvissa.
        Ei elämän vaikeudet tai tehdyt tyhmyydet ole tosiinsa sidoksissa, päinvastoin. Moni vaikeista oloista tuleva päättää mielessään, että ei tästä ainakaan huonompaa suuntaan mennä.


      • onnettaren ottopoika
        eivät ole toisiinsa sidoksissa kirjoitti:

        Lapsella ja nuorella voi olla vaikeaa tai hankalaa, mutta siitä huolimatta hyvin harva alentaa itsensä esiintymällä pornokuvissa.
        Ei elämän vaikeudet tai tehdyt tyhmyydet ole tosiinsa sidoksissa, päinvastoin. Moni vaikeista oloista tuleva päättää mielessään, että ei tästä ainakaan huonompaa suuntaan mennä.

        Ruslanashan kertoi, että hän tunsi itsensä imarrelluksi, kun kuvaaja pyysi häntä malliksi eroottisiin alastonkuviin.
        Usein hylätty lapsi juuri kaipaa huomiota ja tykätyksi tulemisen tunnetta.
        Näin se vain on, ei sille mitään voi.


      • 18-vuotias on täysipäinen
        onnettaren ottopoika kirjoitti:

        Ruslanashan kertoi, että hän tunsi itsensä imarrelluksi, kun kuvaaja pyysi häntä malliksi eroottisiin alastonkuviin.
        Usein hylätty lapsi juuri kaipaa huomiota ja tykätyksi tulemisen tunnetta.
        Näin se vain on, ei sille mitään voi.

        18-vuotias ei ole lapsi. Vai saako maassamme lapsi ajaa autoa, saako lapsi äänestää eduskunta- ym. vaaleissa, saako lapsi solmia avioliiton...

        Kyllä 18-vuotias (perustapaus, en puhu nyt esim. kehitysvammaisista tms) on käytökseltään ja tavoiltaan aikuinen. Ja ennenkaikkea 18-vuotias ymmärtää vastuunsa (erityisesti itsestään, mutta myös muista ihmisistä). Eri asia on, jos itse haluaa vetäytyä tyhmyyden taakse ja väittää, ettei ollut vielä aikuistunut, eikä tullut ajatelleeksi, eikä tiennyt yleistä tapaa, eikä...


      • onnettaren ottolapsi
        18-vuotias on täysipäinen kirjoitti:

        18-vuotias ei ole lapsi. Vai saako maassamme lapsi ajaa autoa, saako lapsi äänestää eduskunta- ym. vaaleissa, saako lapsi solmia avioliiton...

        Kyllä 18-vuotias (perustapaus, en puhu nyt esim. kehitysvammaisista tms) on käytökseltään ja tavoiltaan aikuinen. Ja ennenkaikkea 18-vuotias ymmärtää vastuunsa (erityisesti itsestään, mutta myös muista ihmisistä). Eri asia on, jos itse haluaa vetäytyä tyhmyyden taakse ja väittää, ettei ollut vielä aikuistunut, eikä tullut ajatelleeksi, eikä tiennyt yleistä tapaa, eikä...

        Enhän minä sanonutkaan, että 18-vuotias on lapsi mutta hän voi olla epäkypsä ja lapsellinen.
        Ja se että tuntee itsensä hylätyksi lapsena saa aikaan suurta vahvistamisen kaipuuta myöhemminkin ehkä koko elämän ajan.
        Hylätyn ihmisen itsetunto ei ole niitä parhaita ja hän joutuu helposti saalistajien kynsiin.


      • mitä tekee
        onnettaren ottolapsi kirjoitti:

        Enhän minä sanonutkaan, että 18-vuotias on lapsi mutta hän voi olla epäkypsä ja lapsellinen.
        Ja se että tuntee itsensä hylätyksi lapsena saa aikaan suurta vahvistamisen kaipuuta myöhemminkin ehkä koko elämän ajan.
        Hylätyn ihmisen itsetunto ei ole niitä parhaita ja hän joutuu helposti saalistajien kynsiin.

        Sekö, että on ollut vaikeaa, oikeuttaa käyttäytymään miten tahansa? Sekö, että 18-vuotiaana kaikki ovat epäkysiä ja lapsellisia oikeuttaa myös siihen?
        Kyllä taas menee jesustelun puolelle koko homma.
        Eikö muka 18-vuotias tajua, mitä tekee, jos menee homo- tai pornokuviin poseeraamaan? Eikö hän teinnyt, mistä siinä on kyse? Luuliko hän, että kuvataan partiopoikien kesäretkeä?
        Minkäköhän takia jätkä tuli Suomeen ja jätti uransa liettulaiasn bändin solistina? Ettei vaan olisi maa polttanut jalkojen alla?
        Suomessa ja koko maailmassa on paljon ihmisiä, joilla lähtökohdat ei ole kaikkein parhaimpia, mutta niinpä vaan sieltä on noustu tekemättä hölmöyksiä.
        Yököttää tuo alituinen "ymmärtämisen" kerjääminen.


      • onnettaren ottopoika
        mitä tekee kirjoitti:

        Sekö, että on ollut vaikeaa, oikeuttaa käyttäytymään miten tahansa? Sekö, että 18-vuotiaana kaikki ovat epäkysiä ja lapsellisia oikeuttaa myös siihen?
        Kyllä taas menee jesustelun puolelle koko homma.
        Eikö muka 18-vuotias tajua, mitä tekee, jos menee homo- tai pornokuviin poseeraamaan? Eikö hän teinnyt, mistä siinä on kyse? Luuliko hän, että kuvataan partiopoikien kesäretkeä?
        Minkäköhän takia jätkä tuli Suomeen ja jätti uransa liettulaiasn bändin solistina? Ettei vaan olisi maa polttanut jalkojen alla?
        Suomessa ja koko maailmassa on paljon ihmisiä, joilla lähtökohdat ei ole kaikkein parhaimpia, mutta niinpä vaan sieltä on noustu tekemättä hölmöyksiä.
        Yököttää tuo alituinen "ymmärtämisen" kerjääminen.

        Ei saa olla noin kova heikko-osaisia kohtaan, ja jos onkin, niin pitää ymmärtää niitä jotka ymmärtävät, eikö?


      • Säälittävä tapaus
        18-vuotias on täysipäinen kirjoitti:

        18-vuotias ei ole lapsi. Vai saako maassamme lapsi ajaa autoa, saako lapsi äänestää eduskunta- ym. vaaleissa, saako lapsi solmia avioliiton...

        Kyllä 18-vuotias (perustapaus, en puhu nyt esim. kehitysvammaisista tms) on käytökseltään ja tavoiltaan aikuinen. Ja ennenkaikkea 18-vuotias ymmärtää vastuunsa (erityisesti itsestään, mutta myös muista ihmisistä). Eri asia on, jos itse haluaa vetäytyä tyhmyyden taakse ja väittää, ettei ollut vielä aikuistunut, eikä tullut ajatelleeksi, eikä tiennyt yleistä tapaa, eikä...

        Olihan Agneskin 18-vuotias - eli aikuinen - hylätessään lapsensa. Olitte te mitä miletä hyvänsä, niin minun mielestäni se, että AIKUINEN nainen hylkää oman lapsensa on paljon kamalampi teko kuin esiintyminen pornokuvissa (jälkimmäinenkin on toki tuomittavaa). Mutta oikeasti, itselleenhän siinä vain tekee pahaa, jos häpäisee itseään jossain kauheissa kuvissa, vai mitä? Ainakaan ei tee pahaa viattomalle lapselle. Tämän perusteella Ruslanas ei ole yhtään huomonpi idoliksi/roolimalliksi kuin Agnes. Minun mielestäni hän sen vuoksi ansaitsee tilaisuuden, kuten Agneskin. Yleisö sitten päättää, miten hänelle käy kisassa, ja niin olkoon.

        Ja ottakaa huomioon, että ei Ruslanas välttämättä ole homo, vaikka esiintyykin homoeroottisissa kuvissa. Ehkä hän oli pilvessä tms. kuvauksissa tai häntä painostettiin tai oli pakko saada rahaa keinolla millä hyvänsä, onhan heteronaisiakin esiintynyt lesbopornossa.


      • Tämä ei ole mikään leikin asia
        18-vuotias on täysipäinen kirjoitti:

        18-vuotias ei ole lapsi. Vai saako maassamme lapsi ajaa autoa, saako lapsi äänestää eduskunta- ym. vaaleissa, saako lapsi solmia avioliiton...

        Kyllä 18-vuotias (perustapaus, en puhu nyt esim. kehitysvammaisista tms) on käytökseltään ja tavoiltaan aikuinen. Ja ennenkaikkea 18-vuotias ymmärtää vastuunsa (erityisesti itsestään, mutta myös muista ihmisistä). Eri asia on, jos itse haluaa vetäytyä tyhmyyden taakse ja väittää, ettei ollut vielä aikuistunut, eikä tullut ajatelleeksi, eikä tiennyt yleistä tapaa, eikä...

        Laki sanoo, mitä laki sanoo. Monissa valtioissa täysi-ikäisyyden raja on aivan syystä 21 vuotta.

        On tiettyjä asioita, mihin moraalisessa mielessä hyvin moni 18-vuotias on vielä liian nuori. Eettisesti asiaa katsottaessa näyttää vahvasti siltä, että Ruslanas oli moraalittoman teon uhri, halusi sitä tai ei. Oli sitten lipevä tai ei. Totuus ei miksikään muutu, eikä tämä ole mitään jeesustelua. Tässä valossa tämän luuranko ei saisi millään tavalla vaikuttaa hänen tulevaisuuteensa.

        Mikäli edelleenkään et pidä 18-vuotiaan ehdottelemista homopornokuviin moraalittomana, katso peiliin. Tekisitkö itse niin, ole rehellinen. Hyväksyisitkö että noin tehtäisiin pojallesi ?


      • on eri kuin täällä
        Säälittävä tapaus kirjoitti:

        Olihan Agneskin 18-vuotias - eli aikuinen - hylätessään lapsensa. Olitte te mitä miletä hyvänsä, niin minun mielestäni se, että AIKUINEN nainen hylkää oman lapsensa on paljon kamalampi teko kuin esiintyminen pornokuvissa (jälkimmäinenkin on toki tuomittavaa). Mutta oikeasti, itselleenhän siinä vain tekee pahaa, jos häpäisee itseään jossain kauheissa kuvissa, vai mitä? Ainakaan ei tee pahaa viattomalle lapselle. Tämän perusteella Ruslanas ei ole yhtään huomonpi idoliksi/roolimalliksi kuin Agnes. Minun mielestäni hän sen vuoksi ansaitsee tilaisuuden, kuten Agneskin. Yleisö sitten päättää, miten hänelle käy kisassa, ja niin olkoon.

        Ja ottakaa huomioon, että ei Ruslanas välttämättä ole homo, vaikka esiintyykin homoeroottisissa kuvissa. Ehkä hän oli pilvessä tms. kuvauksissa tai häntä painostettiin tai oli pakko saada rahaa keinolla millä hyvänsä, onhan heteronaisiakin esiintynyt lesbopornossa.

        Liettuan ja muiden sen alueen maiden elintaso on ihan eri asia kuin esimerkiksi täällä Suomessa. Siellä ei ole sosiaaliturvaa juuri ollenkaan, eli jos ei ole töitä, et tule saamaan mistään rahaa. Et yhtään mistään.

        Kuvittelehan se, että Liettuassa on normaalia saada 100 euroa kuussa palkkaa. Hinnatkin ovat tietenkin halvemmat, mutta rahaa ei todellakaan jää mihinkään ylimääräiseen.

        Korruptin ja köyhyyden alla eläminen eläminen altistaa myös helpommin rikollisuudelle sekä huume- ja muille ongelmille. Siksi näissä maissa esiintyykin kyseisiä ongelmia enemmän.

        Aina ei siis ole vaihtoehtoja, mitä tekisi. Ja kun on ikänsä elänyt kurjuudessa, niin kyllä se raha houkuttaa.

        Ruslania tai Agnesia en halua tuomita kumpaakaan, vaikka en myöskään puollusta heidän tekojaan. Ymmärrän ainoastaan sen, että heillä ei ole ollut niin paljon vaihtoehtoja kuin meillä täällä sosiaaliturvan paratiisissa, jossa joskus saattaa tienata enemmän työttömänä kuin töissä.

        Eli toivoisinkin että Suomen rakas pullasorsakansa lakkaisi syyllistämästä täällä ketään, jos ei kerran ole tietoa asioista.


      • hippehiiri
        Tämä ei ole mikään leikin asia kirjoitti:

        Laki sanoo, mitä laki sanoo. Monissa valtioissa täysi-ikäisyyden raja on aivan syystä 21 vuotta.

        On tiettyjä asioita, mihin moraalisessa mielessä hyvin moni 18-vuotias on vielä liian nuori. Eettisesti asiaa katsottaessa näyttää vahvasti siltä, että Ruslanas oli moraalittoman teon uhri, halusi sitä tai ei. Oli sitten lipevä tai ei. Totuus ei miksikään muutu, eikä tämä ole mitään jeesustelua. Tässä valossa tämän luuranko ei saisi millään tavalla vaikuttaa hänen tulevaisuuteensa.

        Mikäli edelleenkään et pidä 18-vuotiaan ehdottelemista homopornokuviin moraalittomana, katso peiliin. Tekisitkö itse niin, ole rehellinen. Hyväksyisitkö että noin tehtäisiin pojallesi ?

        Ei tietenkään ole hyväksyttävää edes pyytää ihmistä pornokuviin. Ei olisi mukavaa, jos joku pyytäisi poikaani kyseisenlaisiin kuviin. Ratkaisevaa on mielestäni kuitenkin se, mitä poikani vastaisi tuollaiseen pyyntöön. Uskon, että jokainen JÄRKEVÄ 18-vuotias osaa kieltäytyä moisesta pyynnötä. EI JOKAISEEN PYYNTÖÖN TARVITSE VASTATA MYÖNTÄVÄSTI!

        Jos joku omasta halustaan menee po. kaltaisiin kuviin, on se henkilön oma asia. Mutta siitäkin on kannettava vastuunsa ja tiedostettava, etteivät kuvat nykypäivänä katoa täysin koskaan (siitä tämä armas netti pitää huolen). Eihän Ruslanaakaan pakotettu (ainakaan hänen itsensä kertoman mukaan) kuviin, vaan hän meni niihin innokkaasti, koska katsoi olevansa imarreltu ja ajatteli, että niistä on hänelle hyötyä. Nyt se "hyöty" on nähty.


      • syyllistäjä minäkin
        on eri kuin täällä kirjoitti:

        Liettuan ja muiden sen alueen maiden elintaso on ihan eri asia kuin esimerkiksi täällä Suomessa. Siellä ei ole sosiaaliturvaa juuri ollenkaan, eli jos ei ole töitä, et tule saamaan mistään rahaa. Et yhtään mistään.

        Kuvittelehan se, että Liettuassa on normaalia saada 100 euroa kuussa palkkaa. Hinnatkin ovat tietenkin halvemmat, mutta rahaa ei todellakaan jää mihinkään ylimääräiseen.

        Korruptin ja köyhyyden alla eläminen eläminen altistaa myös helpommin rikollisuudelle sekä huume- ja muille ongelmille. Siksi näissä maissa esiintyykin kyseisiä ongelmia enemmän.

        Aina ei siis ole vaihtoehtoja, mitä tekisi. Ja kun on ikänsä elänyt kurjuudessa, niin kyllä se raha houkuttaa.

        Ruslania tai Agnesia en halua tuomita kumpaakaan, vaikka en myöskään puollusta heidän tekojaan. Ymmärrän ainoastaan sen, että heillä ei ole ollut niin paljon vaihtoehtoja kuin meillä täällä sosiaaliturvan paratiisissa, jossa joskus saattaa tienata enemmän työttömänä kuin töissä.

        Eli toivoisinkin että Suomen rakas pullasorsakansa lakkaisi syyllistämästä täällä ketään, jos ei kerran ole tietoa asioista.

        Väärinhän se syyllistämien on. Mutta kuinka moni meistä olisi syyllistänyt kyseistä henkilöä, mikäli hän ei niin innokkaasti olisi tuonut itseään julkisuuteen. Ja millaiseen julkisuuteen: hän haluaa Suomen kansan ihanteeksi, henkilöksi, jota me ihailemme ja arvostamme (sitähän idolina oleminen on). Minulla ainakin tökkäisee juuri tuo, että epämääräisen pornotaustan omaava henkilö haluaa olla meidän esikuvamme!

        Voisihan hän muutenkin menestyä laulajana, olematta nimenomaan idoliksi haettu idoli. Hän oli laulajatähti kotimaassaan, miksei ole enää?


      • oikaisija
        hippehiiri kirjoitti:

        Ei tietenkään ole hyväksyttävää edes pyytää ihmistä pornokuviin. Ei olisi mukavaa, jos joku pyytäisi poikaani kyseisenlaisiin kuviin. Ratkaisevaa on mielestäni kuitenkin se, mitä poikani vastaisi tuollaiseen pyyntöön. Uskon, että jokainen JÄRKEVÄ 18-vuotias osaa kieltäytyä moisesta pyynnötä. EI JOKAISEEN PYYNTÖÖN TARVITSE VASTATA MYÖNTÄVÄSTI!

        Jos joku omasta halustaan menee po. kaltaisiin kuviin, on se henkilön oma asia. Mutta siitäkin on kannettava vastuunsa ja tiedostettava, etteivät kuvat nykypäivänä katoa täysin koskaan (siitä tämä armas netti pitää huolen). Eihän Ruslanaakaan pakotettu (ainakaan hänen itsensä kertoman mukaan) kuviin, vaan hän meni niihin innokkaasti, koska katsoi olevansa imarreltu ja ajatteli, että niistä on hänelle hyötyä. Nyt se "hyöty" on nähty.

        Ruslanas oli hyvin kielteisellä kannalla noihin kuvauksiin, vaikka tunsikin itsensä imarrelluksi.
        Meni kuitenkin ja katui heti kun oli nähnyt kuvat valmiina ja harkitsi jopa itsemurhaa.


      • olla....
        on eri kuin täällä kirjoitti:

        Liettuan ja muiden sen alueen maiden elintaso on ihan eri asia kuin esimerkiksi täällä Suomessa. Siellä ei ole sosiaaliturvaa juuri ollenkaan, eli jos ei ole töitä, et tule saamaan mistään rahaa. Et yhtään mistään.

        Kuvittelehan se, että Liettuassa on normaalia saada 100 euroa kuussa palkkaa. Hinnatkin ovat tietenkin halvemmat, mutta rahaa ei todellakaan jää mihinkään ylimääräiseen.

        Korruptin ja köyhyyden alla eläminen eläminen altistaa myös helpommin rikollisuudelle sekä huume- ja muille ongelmille. Siksi näissä maissa esiintyykin kyseisiä ongelmia enemmän.

        Aina ei siis ole vaihtoehtoja, mitä tekisi. Ja kun on ikänsä elänyt kurjuudessa, niin kyllä se raha houkuttaa.

        Ruslania tai Agnesia en halua tuomita kumpaakaan, vaikka en myöskään puollusta heidän tekojaan. Ymmärrän ainoastaan sen, että heillä ei ole ollut niin paljon vaihtoehtoja kuin meillä täällä sosiaaliturvan paratiisissa, jossa joskus saattaa tienata enemmän työttömänä kuin töissä.

        Eli toivoisinkin että Suomen rakas pullasorsakansa lakkaisi syyllistämästä täällä ketään, jos ei kerran ole tietoa asioista.

        "Ruslania tai Agnesia en halua tuomita kumpaakaan, vaikka en myöskään puollusta heidän tekojaan. Ymmärrän ainoastaan sen, että heillä ei ole ollut niin paljon vaihtoehtoja kuin meillä täällä sosiaaliturvan paratiisissa, jossa joskus saattaa tienata enemmän työttömänä kuin töissä."

        Hyvin sanottu, sanoisinkin että erittäin hyvin ja fiksusti sanottu.

        "Eli toivoisinkin että Suomen rakas pullasorsakansa lakkaisi syyllistämästä täällä ketään, jos ei kerran ole tietoa asioista."

        Niinpä, aina pitäisi ottaa asioista selvää, ennen kuin alkaa hirveästi melua pitämään.

        ______________________________
        http://911inmemoriam.blogspot.com


      • onnettaren ottopoika
        syyllistäjä minäkin kirjoitti:

        Väärinhän se syyllistämien on. Mutta kuinka moni meistä olisi syyllistänyt kyseistä henkilöä, mikäli hän ei niin innokkaasti olisi tuonut itseään julkisuuteen. Ja millaiseen julkisuuteen: hän haluaa Suomen kansan ihanteeksi, henkilöksi, jota me ihailemme ja arvostamme (sitähän idolina oleminen on). Minulla ainakin tökkäisee juuri tuo, että epämääräisen pornotaustan omaava henkilö haluaa olla meidän esikuvamme!

        Voisihan hän muutenkin menestyä laulajana, olematta nimenomaan idoliksi haettu idoli. Hän oli laulajatähti kotimaassaan, miksei ole enää?

        Hän ei jaksanut varmaankaan selitellä tuota pornojupakkaa loputtomiin ihmisille ja medialle, vaan vaihtoi maata.
        Meni Idols-kilpailuun, jotta saisi uuden alun Suomessa laulajana ja mitä tapahtuikaan- jälleen sama pornokuvamylly pääsi käyntiin.
        Kyllä nyt jo sääliksi käy tätä urheaa, lahjakasta ja määrätietoisen itsepäistä ihmistä.
        Annetaan hänelle mahdollisuus keikkailla ja elättää itsensä laulamisella, jooko?

        Tiedä vaikka voittais vielä Euroviisut Suomen piikkiin.


      • ------------------------
        oikaisija kirjoitti:

        Ruslanas oli hyvin kielteisellä kannalla noihin kuvauksiin, vaikka tunsikin itsensä imarrelluksi.
        Meni kuitenkin ja katui heti kun oli nähnyt kuvat valmiina ja harkitsi jopa itsemurhaa.

        Mietti ja meni tai meni välittömästi; mitä väliä; lopputulos kuitenkin ihan sama = ei kelpaa idoliksi.


      • onnettaren ottopoika
        ------------------------ kirjoitti:

        Mietti ja meni tai meni välittömästi; mitä väliä; lopputulos kuitenkin ihan sama = ei kelpaa idoliksi.

        Joka iikalla on äänestysmahdollisuus, joten tulee aika vaikeaksi estää Ruslanasin menestys jos kansa niin päättää.


      • laulujen lunnaat
        onnettaren ottopoika kirjoitti:

        Hän ei jaksanut varmaankaan selitellä tuota pornojupakkaa loputtomiin ihmisille ja medialle, vaan vaihtoi maata.
        Meni Idols-kilpailuun, jotta saisi uuden alun Suomessa laulajana ja mitä tapahtuikaan- jälleen sama pornokuvamylly pääsi käyntiin.
        Kyllä nyt jo sääliksi käy tätä urheaa, lahjakasta ja määrätietoisen itsepäistä ihmistä.
        Annetaan hänelle mahdollisuus keikkailla ja elättää itsensä laulamisella, jooko?

        Tiedä vaikka voittais vielä Euroviisut Suomen piikkiin.

        Minkä ikäinen tämä Ruslanas on? On ehtinyt tehdä niin paljon kotimaassaan; ollut pop-tähti, osallistunut pornokuvauksiin, kyllästynyt kotimaahansa jne.

        Oliko hän pop-tähti ennen pornokuvauksiaan (siis alle 18-vuotias), niin kuin voisi ymmärtää ainakin lehtijutuista, joissa kerrotaan, että pornokuvat katkaisivat laulu-uran.

        Jos oli tunnettu ja suosittu tähti, sai hän kai siitä jonkinlaista korvaustakin, joten käsitys siitä, että meni köyhyytensä takia pornokuviin, ei voi olla ihan oikea.


      • onnettaren ottopoika
        laulujen lunnaat kirjoitti:

        Minkä ikäinen tämä Ruslanas on? On ehtinyt tehdä niin paljon kotimaassaan; ollut pop-tähti, osallistunut pornokuvauksiin, kyllästynyt kotimaahansa jne.

        Oliko hän pop-tähti ennen pornokuvauksiaan (siis alle 18-vuotias), niin kuin voisi ymmärtää ainakin lehtijutuista, joissa kerrotaan, että pornokuvat katkaisivat laulu-uran.

        Jos oli tunnettu ja suosittu tähti, sai hän kai siitä jonkinlaista korvaustakin, joten käsitys siitä, että meni köyhyytensä takia pornokuviin, ei voi olla ihan oikea.

        Ruslanas on 22 vuotias nyt.
        Ei hän tietenkään ennen pornokuvia ollut mikään menestyvä tähti, vaan sen jälkeen joskus myöhemmin ja sitten kun nämä pornokuvat tulivat julki, niin tähteys himmeni ja hän vaihtoi maata väsyneenä tästä jutusta.
        Ja mitäs täällä odottikaan?
        Joo sama alusta.
        Voi Ruslanas parkaa.

        Kyllä hän nyt tarvitsee rauhaa ja lepoa ja lupaa elättää itsensä laulamalla meille.


      • Tämä ei ole mikään leikin asia
        hippehiiri kirjoitti:

        Ei tietenkään ole hyväksyttävää edes pyytää ihmistä pornokuviin. Ei olisi mukavaa, jos joku pyytäisi poikaani kyseisenlaisiin kuviin. Ratkaisevaa on mielestäni kuitenkin se, mitä poikani vastaisi tuollaiseen pyyntöön. Uskon, että jokainen JÄRKEVÄ 18-vuotias osaa kieltäytyä moisesta pyynnötä. EI JOKAISEEN PYYNTÖÖN TARVITSE VASTATA MYÖNTÄVÄSTI!

        Jos joku omasta halustaan menee po. kaltaisiin kuviin, on se henkilön oma asia. Mutta siitäkin on kannettava vastuunsa ja tiedostettava, etteivät kuvat nykypäivänä katoa täysin koskaan (siitä tämä armas netti pitää huolen). Eihän Ruslanaakaan pakotettu (ainakaan hänen itsensä kertoman mukaan) kuviin, vaan hän meni niihin innokkaasti, koska katsoi olevansa imarreltu ja ajatteli, että niistä on hänelle hyötyä. Nyt se "hyöty" on nähty.

        viitisen vuotta. Melkoinen kivitaakka nuoren miehen harteilla, mistä ei pääse eroon, eikä tule eroon pääsemään, halusi sitä tai ei. Sen Ruslanas varmasti tietää harvinaisen hyvin, paremmin kuin moni muu meistä osaa edes kuvitella. Tästä ylöspääseminen vaatii todellista taistelijan luonnetta, helppoheikki olisi jo luovuttanut ja ajautunut mullan alle aikoja sitten. Tosiasia on että monet parikymppisetkin tekevät ja tulevat tekemään tyhmyyksiä, joita sitten vanhempana ja viisaampana katuu. Onneksi noin rajuihin juttuihin vain harva ajautuu.

        Valtaosa meistä suomalaisista ei kykene edes hahmottamaan, kuinka kovia toiset ovat nuoruudessaan joutuneet kokemaan. Koska emme mitenkään voi tietää asiaa kokonaisuudessaan, emme myöskään voida toimia minään tuomareina.

        Mitä Suomen Idolssiin tulee, ei tyyppi mielestäni niihin karkeloihin sovi. Syynä kansalaisuus ja huono suomen kielen taito yhdistettynä siihen, että hän on jo ollut pop-tähti. Toisaalta, mikäli hän jatkossa kykenee elämään nuhteettomasti ja säilyttää erinomaisen laulutaitonsa, jonkinasteiseksi idoliksi hänestä voi hyvinkin olla. Mutta jos rehellinen ollaan, pahalta näyttää.


      • ja hah
        Säälittävä tapaus kirjoitti:

        Olihan Agneskin 18-vuotias - eli aikuinen - hylätessään lapsensa. Olitte te mitä miletä hyvänsä, niin minun mielestäni se, että AIKUINEN nainen hylkää oman lapsensa on paljon kamalampi teko kuin esiintyminen pornokuvissa (jälkimmäinenkin on toki tuomittavaa). Mutta oikeasti, itselleenhän siinä vain tekee pahaa, jos häpäisee itseään jossain kauheissa kuvissa, vai mitä? Ainakaan ei tee pahaa viattomalle lapselle. Tämän perusteella Ruslanas ei ole yhtään huomonpi idoliksi/roolimalliksi kuin Agnes. Minun mielestäni hän sen vuoksi ansaitsee tilaisuuden, kuten Agneskin. Yleisö sitten päättää, miten hänelle käy kisassa, ja niin olkoon.

        Ja ottakaa huomioon, että ei Ruslanas välttämättä ole homo, vaikka esiintyykin homoeroottisissa kuvissa. Ehkä hän oli pilvessä tms. kuvauksissa tai häntä painostettiin tai oli pakko saada rahaa keinolla millä hyvänsä, onhan heteronaisiakin esiintynyt lesbopornossa.

        "...jälkimmäinenkin on toki tuomittavaa" hah hah! Mitä VITUN tuomittavaa on siinä, että joku on pornokuvissa? Mitä VITUN haittaa siitä on muka muille??? Esim. sinulle?


      • psssst
        mitä tekee kirjoitti:

        Sekö, että on ollut vaikeaa, oikeuttaa käyttäytymään miten tahansa? Sekö, että 18-vuotiaana kaikki ovat epäkysiä ja lapsellisia oikeuttaa myös siihen?
        Kyllä taas menee jesustelun puolelle koko homma.
        Eikö muka 18-vuotias tajua, mitä tekee, jos menee homo- tai pornokuviin poseeraamaan? Eikö hän teinnyt, mistä siinä on kyse? Luuliko hän, että kuvataan partiopoikien kesäretkeä?
        Minkäköhän takia jätkä tuli Suomeen ja jätti uransa liettulaiasn bändin solistina? Ettei vaan olisi maa polttanut jalkojen alla?
        Suomessa ja koko maailmassa on paljon ihmisiä, joilla lähtökohdat ei ole kaikkein parhaimpia, mutta niinpä vaan sieltä on noustu tekemättä hölmöyksiä.
        Yököttää tuo alituinen "ymmärtämisen" kerjääminen.

        "Sekö, että on ollut vaikeaa, oikeuttaa käyttäytymään miten tahansa?" Ei tietenkään, mutta tämä on asia, jolle ei tarvitse edes hakea mitään oikeutusta - kaikilla (aikuisilla) on oikeus esiintyä pornokuvissa.


      • Ruslanasin ikä
        onnettaren ottopoika kirjoitti:

        Ruslanas on 22 vuotias nyt.
        Ei hän tietenkään ennen pornokuvia ollut mikään menestyvä tähti, vaan sen jälkeen joskus myöhemmin ja sitten kun nämä pornokuvat tulivat julki, niin tähteys himmeni ja hän vaihtoi maata väsyneenä tästä jutusta.
        Ja mitäs täällä odottikaan?
        Joo sama alusta.
        Voi Ruslanas parkaa.

        Kyllä hän nyt tarvitsee rauhaa ja lepoa ja lupaa elättää itsensä laulamalla meille.

        Oikaisen edellisen, jossa sanoin hänet vuotta nuoremmaksi.


      • tarkista faktat
        onnettaren ottopoika kirjoitti:

        Hän ei jaksanut varmaankaan selitellä tuota pornojupakkaa loputtomiin ihmisille ja medialle, vaan vaihtoi maata.
        Meni Idols-kilpailuun, jotta saisi uuden alun Suomessa laulajana ja mitä tapahtuikaan- jälleen sama pornokuvamylly pääsi käyntiin.
        Kyllä nyt jo sääliksi käy tätä urheaa, lahjakasta ja määrätietoisen itsepäistä ihmistä.
        Annetaan hänelle mahdollisuus keikkailla ja elättää itsensä laulamisella, jooko?

        Tiedä vaikka voittais vielä Euroviisut Suomen piikkiin.

        Hän itse kertoi lehdille pornotaustastaan, ai uusi alku? pakenee menneisyyttään muuta heti tyrkyttämässä itseään suomessa joka mediaan. Ei kaikki nyt ihan täsmää...ja vasta muutama kuukausi suomessa... täällä ihminen saa hyvän elämän myös myymättä itseään saatanalle.


    • Blue boy

      Toivottavasti hän ei saa langatonta mikkiä, ettei vahingossa nielase sitä.

    • että tällainen idoli

      ei jumalauta! suomen idoliks liettuanlatvianvenäjää puhuva homopornokeisari.....ko???

      • LouraMaria

        Suomen Idols on mielestäni kilpailu, jossa etsitään nuoria Suomalaisia laulajia, jotka ovat olleet piilossa.. Sehän idea siinä on, mun mielestä tuommoset jutut pitäis pistää pois koko kilpailusta... Ja muutenki kaikki jotka on jo keikkaillut ja jolla on jo jotain matskua ulkona niin pois sieltä!!!


      • näin on
        LouraMaria kirjoitti:

        Suomen Idols on mielestäni kilpailu, jossa etsitään nuoria Suomalaisia laulajia, jotka ovat olleet piilossa.. Sehän idea siinä on, mun mielestä tuommoset jutut pitäis pistää pois koko kilpailusta... Ja muutenki kaikki jotka on jo keikkaillut ja jolla on jo jotain matskua ulkona niin pois sieltä!!!

        No tee sinä vaan niitä omia sääntöjäsi niin paljon kuin keksit, tosiasiassa riittää kylläkin että asuu vakituisesti Suomessa ja minusta se on hyvä sääntö.
        Eikös se olisi vähän omituista, että vaikka asuisi vakituisesti maassa, niin ei saisi ottaa osaa kilpailuihin?


      • nimitutkaelma
        näin on kirjoitti:

        No tee sinä vaan niitä omia sääntöjäsi niin paljon kuin keksit, tosiasiassa riittää kylläkin että asuu vakituisesti Suomessa ja minusta se on hyvä sääntö.
        Eikös se olisi vähän omituista, että vaikka asuisi vakituisesti maassa, niin ei saisi ottaa osaa kilpailuihin?

        Väestörekisteritieton mukaan Suomessa ei asu vakinaisesti yhtään Ruslanas-nimistä henkilöä. Onko kaverin nimi väärä vai eikö hän sittenkään asu Suomessa!


      • sukunimellä
        nimitutkaelma kirjoitti:

        Väestörekisteritieton mukaan Suomessa ei asu vakinaisesti yhtään Ruslanas-nimistä henkilöä. Onko kaverin nimi väärä vai eikö hän sittenkään asu Suomessa!

        Ruslanas on etunimi.


      • nimitutkaelma
        sukunimellä kirjoitti:

        Ruslanas on etunimi.

        Nimenomaan katsoin, ettei ole yhtään henkilöä, jonka etunimi olisi Ruslanas (Ruslana-nimisiä kyllä löytyy, ovat kaikki naisia; Ruslan-nimisiä miehiä on runsaasti).

        Kaverin sukunimeä en äsken muistanut, mutta nyt tarkistin: ei ole ainoatakaan henkilöä, jonka sukunimi olisi Kirilkinas.


      • onnettaren ottopoika
        nimitutkaelma kirjoitti:

        Nimenomaan katsoin, ettei ole yhtään henkilöä, jonka etunimi olisi Ruslanas (Ruslana-nimisiä kyllä löytyy, ovat kaikki naisia; Ruslan-nimisiä miehiä on runsaasti).

        Kaverin sukunimeä en äsken muistanut, mutta nyt tarkistin: ei ole ainoatakaan henkilöä, jonka sukunimi olisi Kirilkinas.

        Ehkä kirjottaakin nimensä Ruslan?
        Tai on vasta muuttanut?
        Tai käyttää virallisesti eri nimeä?


      • nim.merkk.
        onnettaren ottopoika kirjoitti:

        Ehkä kirjottaakin nimensä Ruslan?
        Tai on vasta muuttanut?
        Tai käyttää virallisesti eri nimeä?

        Jos sukunimeäkään ei löydy rekisteristä (Suomessa siis ei ainoatakaan, jonka sukunimi olisi Kirilkinas), on kai yksi hailee, kuinka hän etunimensä kirjoittaa.

        Kaikki on mahdollista. Epäilykset vain aina heräävät, jos ihminen ei voi käyttää omaa nimeään julkisuuteen pyrkiessään. Varsinkin kun iltalehtien sivuilla toitottaa haluaan olla rehellinen ja oma itsensä.

        Lehtitietojen mukaan hän oli kilpailujen alkaessa (joskus syksyllä) asunut Suomessa vasta muutaman kuukauden ajan = pitäisi nyt jo näkyä vrk:ssa.


      • jos toisenkin..
        onnettaren ottopoika kirjoitti:

        Ehkä kirjottaakin nimensä Ruslan?
        Tai on vasta muuttanut?
        Tai käyttää virallisesti eri nimeä?

        Oli nimi rekisterissä tai ei, kyllä kaikki pian "Ruslanin" tuntee. Veikkaanpa, että on lööpeissä vielä useammankin kerran.
        ______________________________
        http://911inmemoriam.blogspot.com


      • onnettaren ottopoika
        nim.merkk. kirjoitti:

        Jos sukunimeäkään ei löydy rekisteristä (Suomessa siis ei ainoatakaan, jonka sukunimi olisi Kirilkinas), on kai yksi hailee, kuinka hän etunimensä kirjoittaa.

        Kaikki on mahdollista. Epäilykset vain aina heräävät, jos ihminen ei voi käyttää omaa nimeään julkisuuteen pyrkiessään. Varsinkin kun iltalehtien sivuilla toitottaa haluaan olla rehellinen ja oma itsensä.

        Lehtitietojen mukaan hän oli kilpailujen alkaessa (joskus syksyllä) asunut Suomessa vasta muutaman kuukauden ajan = pitäisi nyt jo näkyä vrk:ssa.

        Eihän väestörekisteri anna tietoja jos on kieltänyt niiden antamisen.


      • nimitietoja yksittäisistä n...
        onnettaren ottopoika kirjoitti:

        Eihän väestörekisteri anna tietoja jos on kieltänyt niiden antamisen.

        Väestörekisterikeskuksella on nimitilasto, jossa on mainittuna etunimet (yksittäiset etunimet, ei esim. kenenkään koko etunimilitaniaa) esim. Mariikka 60 naista, Hristo 18 miestä jne.

        Samoin on tilasto sukunimistä.

        Näissä tilastoissa on mainittu kaikki Suomessa olevat (Suomen kansalaiset ja täällä vakituisesti asuvat), mutta vain tilastoina: ei siis koko niminä, esim. ei voi katsoa, montako Ville Mikkosta maassamme asuu, mutta voi katsoa, montako Villeä on ja vastaavasti montako Mikkosta on.

        Näihin nimitilastoihin tilastoidaan kaikki (kysymättä heidän haluaan, koska näistä tilastoista ei voi yksilöidä ketään, paitsi ehkä uniikkinimet).

        Etunimitilasto näyttää, ettei Suomessa ole ainoatakaan Ruslania ja sukunimitilasto näyttää, ettei Suomessa ole ainoatakaan Kirilkinasia.

        Väestörekisterin muut tiedot ovatkin asia erikseen.

        Käypäs itsekin tsekkaamassa väestorekisterin nimipalvelusta, montako Ottopoikaa löytyy. (Voin kai paljastaa, ettei yhtään Ottopoikaa, mutta kylläkin 24638 Otto-nimistä miestä ja 6 Otto-nimistä naista).


      • onnettaren ottopoika
        nimitietoja yksittäisistä n... kirjoitti:

        Väestörekisterikeskuksella on nimitilasto, jossa on mainittuna etunimet (yksittäiset etunimet, ei esim. kenenkään koko etunimilitaniaa) esim. Mariikka 60 naista, Hristo 18 miestä jne.

        Samoin on tilasto sukunimistä.

        Näissä tilastoissa on mainittu kaikki Suomessa olevat (Suomen kansalaiset ja täällä vakituisesti asuvat), mutta vain tilastoina: ei siis koko niminä, esim. ei voi katsoa, montako Ville Mikkosta maassamme asuu, mutta voi katsoa, montako Villeä on ja vastaavasti montako Mikkosta on.

        Näihin nimitilastoihin tilastoidaan kaikki (kysymättä heidän haluaan, koska näistä tilastoista ei voi yksilöidä ketään, paitsi ehkä uniikkinimet).

        Etunimitilasto näyttää, ettei Suomessa ole ainoatakaan Ruslania ja sukunimitilasto näyttää, ettei Suomessa ole ainoatakaan Kirilkinasia.

        Väestörekisterin muut tiedot ovatkin asia erikseen.

        Käypäs itsekin tsekkaamassa väestorekisterin nimipalvelusta, montako Ottopoikaa löytyy. (Voin kai paljastaa, ettei yhtään Ottopoikaa, mutta kylläkin 24638 Otto-nimistä miestä ja 6 Otto-nimistä naista).

        Me vain ei tiedätä sitä selitystä juuri tällä hetkellä.


      • ----------------
        onnettaren ottopoika kirjoitti:

        Me vain ei tiedätä sitä selitystä juuri tällä hetkellä.

        Ilmeisesti Ruslanas ei varsinaisesti asu Suomessa, vaan on esim. pitemmällä "lomamatkalla" täällä (käy välillä kotimaassaan ja palaa taas "lomailemaan" tänne).

        Eli vaikka käytännössä asuukin täällä, on teoriassa vain käymässä.


      • löytyy
        nimitietoja yksittäisistä n... kirjoitti:

        Väestörekisterikeskuksella on nimitilasto, jossa on mainittuna etunimet (yksittäiset etunimet, ei esim. kenenkään koko etunimilitaniaa) esim. Mariikka 60 naista, Hristo 18 miestä jne.

        Samoin on tilasto sukunimistä.

        Näissä tilastoissa on mainittu kaikki Suomessa olevat (Suomen kansalaiset ja täällä vakituisesti asuvat), mutta vain tilastoina: ei siis koko niminä, esim. ei voi katsoa, montako Ville Mikkosta maassamme asuu, mutta voi katsoa, montako Villeä on ja vastaavasti montako Mikkosta on.

        Näihin nimitilastoihin tilastoidaan kaikki (kysymättä heidän haluaan, koska näistä tilastoista ei voi yksilöidä ketään, paitsi ehkä uniikkinimet).

        Etunimitilasto näyttää, ettei Suomessa ole ainoatakaan Ruslania ja sukunimitilasto näyttää, ettei Suomessa ole ainoatakaan Kirilkinasia.

        Väestörekisterin muut tiedot ovatkin asia erikseen.

        Käypäs itsekin tsekkaamassa väestorekisterin nimipalvelusta, montako Ottopoikaa löytyy. (Voin kai paljastaa, ettei yhtään Ottopoikaa, mutta kylläkin 24638 Otto-nimistä miestä ja 6 Otto-nimistä naista).

        44 kpl vuosina 1980-1999 syntyneitä miehiä suomesta.


      • mutta mitä merkitystä
        löytyy kirjoitti:

        44 kpl vuosina 1980-1999 syntyneitä miehiä suomesta.

        Juu ja Viviana nimisiä löytyy yhteensä 53, mutta ei edelleenkään ainoatakaan, jonka sukunimi olisi Kirilkinas.


      • mikään ihme
        mutta mitä merkitystä kirjoitti:

        Juu ja Viviana nimisiä löytyy yhteensä 53, mutta ei edelleenkään ainoatakaan, jonka sukunimi olisi Kirilkinas.

        jos mediassa joku toimittaja on kirjoittanut nimen väärin...


      • onnettaren ottopoika
        mutta mitä merkitystä kirjoitti:

        Juu ja Viviana nimisiä löytyy yhteensä 53, mutta ei edelleenkään ainoatakaan, jonka sukunimi olisi Kirilkinas.

        Katsotkohan oikeasta kohdasta?


      • --------
        onnettaren ottopoika kirjoitti:

        Katsotkohan oikeasta kohdasta?

        Viviana liittyi viestiin ihan saman verran kuin nimi Ruslan. Eli Ruslan-nimen ja Viviana-nimen tilastollinen esiintyminen ei vaikuta mitenkaan nimeen Ruslanas (vaikkakin Ruslan ja Ruslanas näyttävät äkkiä katsoen samanlaisilta, ovat ne eri nimet ja kirjataan erikseen tilastoihin).

        Vaikka Suomessa olisi Ruslan-nimisiä niin, että päät yhteen kolisee, ei se muuta sitä tosiasiaa, ettei vrk:n tilastoissa ole yhtään Ruslanas-nimeä. Ja vertaus Viviana nimeen: Vaikka Suomessa olisi Viviana-nimisiä niin, että päät yhteen kolisee, ei se muuta sitä tosiasiaa, ettei vrk:n tilastoissa ole yhtään Ruslanas nimistä.

        Jos kaveri itse sanoo nimekseen Ruslanas, on se Ruslanas, eikä Ruslan tai Matti. Kaverihan sanoo olevansa rehellinen ja haluaa olla oma itsensä (käsittääkseni nimeä myöten).


      • onnettaren ottopoika
        -------- kirjoitti:

        Viviana liittyi viestiin ihan saman verran kuin nimi Ruslan. Eli Ruslan-nimen ja Viviana-nimen tilastollinen esiintyminen ei vaikuta mitenkaan nimeen Ruslanas (vaikkakin Ruslan ja Ruslanas näyttävät äkkiä katsoen samanlaisilta, ovat ne eri nimet ja kirjataan erikseen tilastoihin).

        Vaikka Suomessa olisi Ruslan-nimisiä niin, että päät yhteen kolisee, ei se muuta sitä tosiasiaa, ettei vrk:n tilastoissa ole yhtään Ruslanas-nimeä. Ja vertaus Viviana nimeen: Vaikka Suomessa olisi Viviana-nimisiä niin, että päät yhteen kolisee, ei se muuta sitä tosiasiaa, ettei vrk:n tilastoissa ole yhtään Ruslanas nimistä.

        Jos kaveri itse sanoo nimekseen Ruslanas, on se Ruslanas, eikä Ruslan tai Matti. Kaverihan sanoo olevansa rehellinen ja haluaa olla oma itsensä (käsittääkseni nimeä myöten).

        Olisikohan mitenkäänn mahdollista, että hieman yksinkertaisemmallakin logiikalla voisi olla jatkossa käyttöä?
        Katos kun mä oon ihan liian tyhmä noin älykkäisiin haasteisiin.


      • kriikku
        nimitutkaelma kirjoitti:

        Väestörekisteritieton mukaan Suomessa ei asu vakinaisesti yhtään Ruslanas-nimistä henkilöä. Onko kaverin nimi väärä vai eikö hän sittenkään asu Suomessa!

        Taas uteliaat pikkuvirkamieht tonkivat asiattomassti vrk:n henkilötietoja ilman minkäänlaista aihetta.


      • kummeliina
        kriikku kirjoitti:

        Taas uteliaat pikkuvirkamieht tonkivat asiattomassti vrk:n henkilötietoja ilman minkäänlaista aihetta.

        Kyttääjät.


      • nimestäjä
        kriikku kirjoitti:

        Taas uteliaat pikkuvirkamieht tonkivat asiattomassti vrk:n henkilötietoja ilman minkäänlaista aihetta.

        Omalta osaltani voin kertoa, että nimistön harrastajana tutkin eri nimien yleisyyttä eri vuosina. Aina, kun havaitsen nimen, jota en ole aiemmin kuullut, tsekkaan sen yleisyyden Suomessa.

        Ei pikkuvirkamiehet (jotka eivät nimiä harrasta) varmaankaan jaksa jonkin idols-ehdokkaan nimeä kyyläämismielessä miettiä.

        Nimet ovat mielenkiintoinen osa ihmisten elämää. Niiden vaihtelevuus ja erilaisuus on hämmästyttävän avartavaa seurattavaa (suositut nimet, uniikkinimet, eri maista Suomeen muuttaneiden nimet, nimien merkitys jne.) Minä kuvittelin esim. Ruslanan olevan uniikkinimi Suomessa, näin ei ollut, tilastoissa ei ollut ainoatakaan Ruslania, ei siinä sen ihmeellisempää ole. Puhun siis kaiken aikaa etunimistä.

        Suomessa on muuten käytössä ainakin 70000 eri etunimeä. Vrk:ta ei voi löytää (ainakaan maksutta, eikä kaikkia maksustakaan) ihmisten koko nimiä. Nytkin on siis jotkut minun lisäkseni katsoneet yksittäistä etunimeä ja todennut, ettei sellainen ole Suomessa käytössä kenelläkään. Varsinaisesta henkilötietojen urkinnasta tällaisessa "nimestämisessä" ei todellakaan ole kyse.


      • hoh hoi
        onnettaren ottopoika kirjoitti:

        Olisikohan mitenkäänn mahdollista, että hieman yksinkertaisemmallakin logiikalla voisi olla jatkossa käyttöä?
        Katos kun mä oon ihan liian tyhmä noin älykkäisiin haasteisiin.

        Eiköhän tässä ole yksinkertaisesti kyse siitä, että hänellä EI ole suomen kansalaisuutta eikä hän asu pysyvästi Suomessa. Hän on täällä töissä tai opiskelee, mutta ei asu pysyvästi.

        Onhan noita Suomessa tuhansia jotka tekevät samoin. Tuskin heidänkään nimi tilastosta löytyy. Tuskin teidänkään nimi löytyy tilastoista, jos menette vaikka Italiaan töihin puoleksi vuodeksi.

        En suuntaa tätä kirkoitusta onnettaren ottopojalle, sillä hänellä näyttää olevan järki päässä :) Vaan niille tyhmille, jotka vääntävät täällä rautalankaa tosissaan.


    • JCHolmes

      Meillähän on jo ollut kaikkea, mutta ei tällaista!

    • hyi.

      pakkohan niiden on tuo ruslanas heivata pois kisasta, eikös jo aiemmin ollut juttua suomalais miehestä joka hylättiin sen takia että oli esiintynyt pornoleffassa...??

      • Britney Spears

        Johan noita vitunvilauttelijoitakin on harva se päivä jossakin lehden etusivulla.


    • Ruslanas

      Ruslanaksesta tuli ainakin minun idols-suosikkini kerta heitolla!

    • sävelkorvaton

      Olishan se aikamoista vaihtelua, uskovaisen ja kunnon pojan perikuvan I. Jääskeläisen jälkeen mennään toiseen äärilaitaan. Epäilen, että R on ollut nuorena narkkari, sen takia on pitänyt suostua kuviin.

      • tuomaritorni

        vanhempien hylkäämä ja kova lapsuus. Tottatoki narkkari ja narkkari lienee vieläkin kun haluaa idoliks.


    • jo päältä

      että kaveri on "alan" miehiä. Noh, eiköhän tosiasia kuitenkin ole se, että kaveri on nyt onnistunut saamaan kipeästi tarvitsemaansa julkisuutta. Jäädään katsomaan mihinkä asti veikkonen pääsee.
      ______________________________
      http://911inmemoriam.blogspot.com

    • Puliveivaaja

      "Asian muisteleminen saa Ruslanaksen vieläkin itkemään.
      - Kun näin kuvat, halusin tappaa itseni."

      Heh, äijä on kuvissa muna kourassa, ja ties missä ja sitten kuvien näkemisen jälkeen halus tappaa ittesä...joopa joo, eihän sitä olis arvannu että noi kuvat on ihan homo-kuvia kun lutkutti kaverin pamppua, vastahan se tajuu kun näkee kuvat :D
      Vittu mitä selitystä!

      Bye bye hinttari!

      • ymmärrä oikein

        Ehkäpä tuo oli ajattelematon ja huumeessa tehty juttu ja Ruslanas joutui kamalaan moraaliseen krapulaan sitten kun sai nähdä kuvat.
        Näin minä asian ymmärrän.


    • naisen näkökulma

      VOIKO OLLA RUMEMPAA MIESTÄ???!! x) ihan kauheen näköinen!!

    • Säälivä

      no tuota noin... siitähän voi saada käsityksen että on homppeli. mutta kuitenkin säälitti ku se kertoi että vanhempansa oli hylännyt sen.

    • hyi yök

      Idols-suosikki? Mutta pitää kai toimittajan saada mahdollisimman vetävä otsikko, jotta lehti myy.
      Eipä kuulu minun suosikikseni tämä Ruslan-poju.

    • ihmettelijä75

      Asko oli oikeassa "limaisin kilpailija" mielipiteessään. Onkohan Asko itse nähnyt kuvat joskus vuosia sitten? Tulee mieleen, millaisilla sivuilla Asko itse käy vapaalla ajallaan. Ja vielä mukamas Isä...Limainen äijä itsekkin!

      • ihquuuuuuuu

        Se ruslana on ihana, söpö ja komee! ja laulaa niin ihanasti. ja kävin myös kattoamassa sen pornoblogin ja iso meisseliki näytti olevan =)

        Tollasen ku sais omax, ni nam! oikee herkkä ihana venäläinen adonis! Toivottavasti pääsee pitkälle ni saa ainaki minun ääneni=)


      • ihanaaaaaaa...
        ihquuuuuuuu kirjoitti:

        Se ruslana on ihana, söpö ja komee! ja laulaa niin ihanasti. ja kävin myös kattoamassa sen pornoblogin ja iso meisseliki näytti olevan =)

        Tollasen ku sais omax, ni nam! oikee herkkä ihana venäläinen adonis! Toivottavasti pääsee pitkälle ni saa ainaki minun ääneni=)

        Onhan se reilua, että nyt on pornosta kiinnostuneille homoillekin oma suosikki, jota voi ihquttaa (mitä se sitten onkin...toivottavasti ei mitään äärimmäisen iljettävää) ihan täysillä.

        Jännä nähdä kilpailun kuluessa keitä maassamme on eniten (äänien perusteella); uskiksia, homopornoilijoita vai ihan pelkkistaviksia...jäikö jokin ryhmä puuttumaan?


      • Annu85
        ihquuuuuuuu kirjoitti:

        Se ruslana on ihana, söpö ja komee! ja laulaa niin ihanasti. ja kävin myös kattoamassa sen pornoblogin ja iso meisseliki näytti olevan =)

        Tollasen ku sais omax, ni nam! oikee herkkä ihana venäläinen adonis! Toivottavasti pääsee pitkälle ni saa ainaki minun ääneni=)

        Pistäpä kuva missä Ruslanin ISO MEISSELI näkyy..? Tavallinen 14-senttinen sillä näyttäisi olevan!


    • Aziantuntija

      se jätkä oli aivan selvä homo jo niissä tampereen koelauluissa, sen näkee siitä jo kilometrien päähän. asko oli oikeessä kun sanoin et se on niljakas jätkä. likanen homo oikeen, hyi helvetti!

    • aatteiden kaksintaistelu

      Viime vuonna uskovainen Jääskeläinen vei voiton uskovaisten kolehdeilla. Tänä vuonna voisi käydä samoin Oulusta jatkoon päässeen uskovaisen kanssa. Hyvä että nyt saatiin mukaan pornokeisari niin ateistit voivat pitää Ruslanaksen puolta.

      • keleen

        uskis siellä taas hoilottaa?


      • kitarapoju
        keleen kirjoitti:

        uskis siellä taas hoilottaa?

        Vaaleahko kaveri, Jone sitä jo vähän "läksyttikin", että uskonnon varjolla ratsastetaan. Taitaa olla monen suosikki kuitenkin.

        ______________________________
        http://911inmemoriam.blogspot.com


    • Idolsia seurannut

      Minun mielestäni tasapuolisuuden nimissä Ruslanalle pitää antaa mahdollisuus, koska hän kuitenkin osaa laulaa. Yleisö sitten äänestämällä päättää haluaako hänet idolikseen. Tuskin haluavat, koska Agneskin putosi viimevuonna yleisöäänestyksessä, kun hänen epämääräinen taustansa tuli julki. Ruslanalla on kuitenkin mahdollisuus päästä levyttämään vaikkei hän voitakkaan, kuten Agneskin pääsi, mikäli hänen annetaan jatkaa kisassa ja osoittaa lahjakkutensa. Vai onko teidän mielestä niin, että menneisyyden virheistä on pakko maksaa koko ikänsä? Ruslanalle on annettu laulun lahja, ja hänen suotakoon sitä käyttää ja hankkia siitä itselleen ammatin (eikä mistään iljettävästä pornosta).

      • onnettaren ottopoika

        Juuri noin on, juuri noin.
        Voi vielä vaikka tuoda Suomeen Euroviisuvoiton tulevaisuudessa.
        Antaa pojan elättää ittensä laulamalla kaikki nuo leukojenlouskuttajat suohon.


      • hui kauhiaa...
        onnettaren ottopoika kirjoitti:

        Juuri noin on, juuri noin.
        Voi vielä vaikka tuoda Suomeen Euroviisuvoiton tulevaisuudessa.
        Antaa pojan elättää ittensä laulamalla kaikki nuo leukojenlouskuttajat suohon.

        Mitäs sitte vaikka on ollu pornokuvissa?

        Esim.Henry Saari on yksi julkku kansan lemmikki vaikka on pornostara? entäs agnes joka on ex-strippari? niin tai strippari mäki-kotka nykänen?

        taikka kaunotar&nörtti ohjelman prostituoitu henriikka(irc-nic.lipolyysi) ja onhan näitä susanna penttilöitä ja outi alasia peput ja pimpsat levällään vähän väliä ja kansa tykkää.

        mikä helvetin haloo kun nuori ja komea venäläinen adonis on käynyt poseeraamassa ja haluaa vielä laulajaksi niin ja osaa myös laulaa??!! annetaan myös hälle mahollisuus!!!


    • idoliksi???

      just näitä tämä kansa vaalii ja säälii ja ymmärtää ja puolustaa: puolalaisia agneseita jotka hylkää lapsensa ja liettualaisia ruslanoita, jotka horoilee säälittävissä pornokuvissa.

    • tyhjästä on nyhjästy

      Ja kaiken kukkuraksi tällä homoksi luullulla poikasella onkin TYTTÖYSTÄVÄ, jonka luo hän Suomeen muutti.

      • sekin vielä

        Limainen homo se on. No, onneksi kansa tietää, eli taas äänestetään tämmöinen epämääräinen tapaus tähdeksi. Tässä maassa todella rakastetaan luusereita.


      • sitä

      • kirkuvia teinejä

    • SEKSIÄ...

      JA KAS SITTEN KUN SITÄ ON , NIIN SE ONKIN PAHASTA..VAIKKAKIN POJAN KANSSA..

      • Munaa.. :D

      • tässä totuus
        Munaa.. :D kirjoitti:

        Se sanonta. :D

        ______________________________
        http://911inmemoriam.blogspot.com

        Idolsissa etsitään laulajaa ja persoonaa. Ei siellä munanpituuksia mittailla. Sitä paitsi Asko voittais.


      • silmä kovana
        tässä totuus kirjoitti:

        Idolsissa etsitään laulajaa ja persoonaa. Ei siellä munanpituuksia mittailla. Sitä paitsi Asko voittais.

        Et kait sentään ja missä tilanteessa siinä tapauksessa?
        Tämä on jo ison luokan skandaali, Ruslan jää toiseksi armottomasti.


      • muukin kovana
        silmä kovana kirjoitti:

        Et kait sentään ja missä tilanteessa siinä tapauksessa?
        Tämä on jo ison luokan skandaali, Ruslan jää toiseksi armottomasti.

        että silleen...

        Elämä on kovaa, ja ilman kovaa ei ole kovaa...


      • niiden selitykset
        muukin kovana kirjoitti:

        että silleen...

        Elämä on kovaa, ja ilman kovaa ei ole kovaa...

        tarkoitit kai, että ilman kovaa ei ole elämää...


      • sitä
        niiden selitykset kirjoitti:

        tarkoitit kai, että ilman kovaa ei ole elämää...

        tarkoitin että "Elämä on kovaa, ja ilman kovaa ei ole kovaa.."

        vähän niinkuin "Jos ei heilaa helluntaina, niin ei sitte"


      • luulotautinen
        sitä kirjoitti:

        tarkoitin että "Elämä on kovaa, ja ilman kovaa ei ole kovaa.."

        vähän niinkuin "Jos ei heilaa helluntaina, niin ei sitte"

        Ja minä kun luulin, että tarkoitit, että "paksu jää vappuna miehen kantaa, heikko ei juuri ollenkaan".


    • Onkin

      Hyvä laulaja, pitäisi mun mielestä hyllyttää ohjelmasta. Aiemmin jo teatteriviikonlopusta jatkoon päässyt henkilöhän vedettiin pois ohjelmasta, koska oli esiintynyt kotitekoisissa pornoelokuvissa. Tässä on mielestäni sama tilanne. Näin ollen siis sama kohtelu.

      • Mariina

        Olen samaa mieltä.
        Ei tuommosesta miehessä ole idoliksi,jota kaikki nuoret ja lapset ihailis...
        Poika halusi vaan julkisuutta ja päätti heittää pienen "pommin".
        En kyllä olisi edes uskonut,että tuo juttu olisi tullut ilmi myöhemmin,koska tosi epätodennäköistä,että hän edes pääsisi teatteri viikonlopusta läpi eli pelkkää huomionhakuista touhua..
        Ei ulkomaalaisesta,joka ei osaa suomea ole meidän idoliksi,vaikka laulais kuinka hyvin.
        Lipevä veikko:)


      • Mariina
        Mariina kirjoitti:

        Olen samaa mieltä.
        Ei tuommosesta miehessä ole idoliksi,jota kaikki nuoret ja lapset ihailis...
        Poika halusi vaan julkisuutta ja päätti heittää pienen "pommin".
        En kyllä olisi edes uskonut,että tuo juttu olisi tullut ilmi myöhemmin,koska tosi epätodennäköistä,että hän edes pääsisi teatteri viikonlopusta läpi eli pelkkää huomionhakuista touhua..
        Ei ulkomaalaisesta,joka ei osaa suomea ole meidän idoliksi,vaikka laulais kuinka hyvin.
        Lipevä veikko:)

        Elikkä hyllyttää pitäs. Sama kohtelu kaikille.


      • sama kuin kuukausi sitten

        Erohan on valtava.
        Ruslanashan ei enää ole 5 vuoteen ollut kuvattvana.
        Tuo toinen oli aktiivinen laulukilpailuun asti ja ehkä senkin jälkeen, ei ole tutkittu.


    • jonsson

      henry saaren seuraksi laittakaa se laulamaan johonkin pornoleffaan...

    • madame mikko

      Uusi gay-juontaja ja Ruslanas alkavat seurustella. Kiihkeät pusukuvat vain seiskassa.

      • toteen..

        "Uusi gay-juontaja ja Ruslanas alkavat seurustella. Kiihkeät pusukuvat vain seiskassa."

        Ai niin, siellä oli sekin. Tuolla ylempänä povattiin Ruslanasta Sillanpäälle paria. Mahtaakohan tulla kinaa..

        ______________________________
        http://911inmemoriam.blogspot.com


      • idoliksi
        toteen.. kirjoitti:

        "Uusi gay-juontaja ja Ruslanas alkavat seurustella. Kiihkeät pusukuvat vain seiskassa."

        Ai niin, siellä oli sekin. Tuolla ylempänä povattiin Ruslanasta Sillanpäälle paria. Mahtaakohan tulla kinaa..

        ______________________________
        http://911inmemoriam.blogspot.com

        älkää aukasko! tuossa linkissa pesii virus!


    • jooho5656556
      • kuis meinaat

        Tämä ketjuhan käsittelee vain Ruslansta.


      • TÄÄLLÄ

    • vielä kerran
      • kaksi sanaa

        HYI SAATANA.

        joo, tommonen vaan suomen idoliksi, sitten vähän takahuonetapaamisia pienten fanilasten kanssa jee!

        "sanoin itselleni että älä mene sinne. kun näin kuvat, halusin tappaa itseni"... voi helvetti mikä ääliö, vaikee arvata minkä näkösiä kuvia tulee kun poseeraa toisen alastoman miehen kanssa tämän elin kädessään.

        täältä suunnalta jyrkkä EI tämän henkilön idols-tien jatkumiselle.


      • kuin sinä
        kaksi sanaa kirjoitti:

        HYI SAATANA.

        joo, tommonen vaan suomen idoliksi, sitten vähän takahuonetapaamisia pienten fanilasten kanssa jee!

        "sanoin itselleni että älä mene sinne. kun näin kuvat, halusin tappaa itseni"... voi helvetti mikä ääliö, vaikee arvata minkä näkösiä kuvia tulee kun poseeraa toisen alastoman miehen kanssa tämän elin kädessään.

        täältä suunnalta jyrkkä EI tämän henkilön idols-tien jatkumiselle.

        Onneksi olkoon, sinä olet ilmeisesti se henkilö, joka ei koskaa tee mitään typerää elämänsä aikana.


      • rispektii
        kaksi sanaa kirjoitti:

        HYI SAATANA.

        joo, tommonen vaan suomen idoliksi, sitten vähän takahuonetapaamisia pienten fanilasten kanssa jee!

        "sanoin itselleni että älä mene sinne. kun näin kuvat, halusin tappaa itseni"... voi helvetti mikä ääliö, vaikee arvata minkä näkösiä kuvia tulee kun poseeraa toisen alastoman miehen kanssa tämän elin kädessään.

        täältä suunnalta jyrkkä EI tämän henkilön idols-tien jatkumiselle.

        Mitä sitten että on mennyt kuviin mukaan? ruslanas on paras idolssissa ja mitä vittuu sitte et on joskus vuonna nakki ja muussi menny tommosii kuviin mukaan!tuo meni vähän yli " takahuonetapaamisia pienten fanilasten kaa"!!! huh huh..rispektiä ruslanakselle!!!!


      • vanhempi homo
        kaksi sanaa kirjoitti:

        HYI SAATANA.

        joo, tommonen vaan suomen idoliksi, sitten vähän takahuonetapaamisia pienten fanilasten kanssa jee!

        "sanoin itselleni että älä mene sinne. kun näin kuvat, halusin tappaa itseni"... voi helvetti mikä ääliö, vaikee arvata minkä näkösiä kuvia tulee kun poseeraa toisen alastoman miehen kanssa tämän elin kädessään.

        täältä suunnalta jyrkkä EI tämän henkilön idols-tien jatkumiselle.

        Namupala näin vanhemman miehen silmin.Herätti mun kiinostukseni idolsiin, aion äänestää häntä monta kertaa.


    • keijo.k

      Onko Rusalna oikeasti "korkattu" ?

      • ruskeareijo

        entinen manageri liettuassa kuulemma korkkasi ekan kerran, saivat tästä syystä omega pändin kanssa levydiilin vaikka mitään ei osannetkaan.


      • *repsreps*
        ruskeareijo kirjoitti:

        entinen manageri liettuassa kuulemma korkkasi ekan kerran, saivat tästä syystä omega pändin kanssa levydiilin vaikka mitään ei osannetkaan.

        Täten lyön Ruskeanreijon ritariksi. Yksi kaikkien ja kaikki yksien haileitten puolesta. Parmpi voi perseessä, kuin paska leivän päällä. Piste.


      • Kylläpäs sitä nyt on...
        ruskeareijo kirjoitti:

        entinen manageri liettuassa kuulemma korkkasi ekan kerran, saivat tästä syystä omega pändin kanssa levydiilin vaikka mitään ei osannetkaan.

        mukavaa,ku saa oikeen kunnolla mässäillä tällä aiheella..
        eikö tosiaan ole parempaa tekemistä!
        Itse olen sitä mieltä,että Ruslanasta ei ole suomen idoliksi sillä ei osaa kieltämme mutta tommonen haukkuminen on jo naurettavaa.
        Pientä kunnioitusta kuitenki:)


      • Voi voi..
        *repsreps* kirjoitti:

        Täten lyön Ruskeanreijon ritariksi. Yksi kaikkien ja kaikki yksien haileitten puolesta. Parmpi voi perseessä, kuin paska leivän päällä. Piste.

        "Parempi voi perseessä, kuin paska leivän päällä. Piste."

        Vähänkö repesin. :D Joka päivä sitä oppii uutta. :)

        ______________________________
        http://911inmemoriam.blogspot.com


    • Alma Naakka

      Nyt punnitaan nykynuorten suvaitsevaisuus ja länsimainen kaksinaismoralismi ;D

      • ois

        pitäny keskittyä vaan noitten hinttien polttamiseen ja jättää värilliset ja juutalaiset rauhaan. niin ois saanu ainakin yhen homman hoidettua loppuun. häh häh häää. kyllä taas suvaitsevaisia kirvelee


    • zoke

      Järkyttävää, kyseessä on vasta Idols-kilpailija, eikä suosikki ja kyseessä on siis homokuvat ja vielä ulkomaalainen äijä. Huh huh. Eiköhän tuo potkita pihalle kilpailusta !

    • lukenut aika ...

      ...paljon, niin alkaa jo tuntua siltä, että vähän liikaa yhden ihmisen morkkausta. (On positiivistakin kyllä)

      On sitä sen verran täällä jo ruodittu, että alkaa sympatiat olla aika vahvasti hänen puolellaan.

      Noin. 50 000 kertaa avattu tämä viestiketju 12 tunnin aikana. Heti kärkeen viikon suosikiksi.

      Kyllähän se kiinnostaa ilmeisesti.

      • tyttö^^

        miettikää miltä ruslanasista ja sen tutuistu tuntuu ku kaikki haukkuu sitä täällä..on positiivista tullu
        joo mut..minä olen ainakii ruslanin kannalla 100%.ja kaikilla on menneisyytensä.


      • Kimmo Siitin
        tyttö^^ kirjoitti:

        miettikää miltä ruslanasista ja sen tutuistu tuntuu ku kaikki haukkuu sitä täällä..on positiivista tullu
        joo mut..minä olen ainakii ruslanin kannalla 100%.ja kaikilla on menneisyytensä.

        Miltäkö tuntuu? Olis miettiny tuota ennen kun meni nettiin poseeraamaan toisen jätkän kanssa lerssit kädessä!


    • Sukkula Venukseen

      Nyt edes Jone Nikula ei pääse väittämään, etteikö poijjalla olis tarpeeksi munaa! "Elinvoimainen" Ruslanas voittaa vielä koko dildos-mittelön!

      Great balls on fire, Jiihaa!

    • Idolssiksi!

      Ruslanas ei ole sopiva esikuva nuorille!

    • no on tosi kauheetako?

      Vaikuttas viesteistä päätellen, että ootte aika pikkusielusia ihmisiä. Mitä se auttaa taivastella täällä jonkun tekemisiä. Se oli hänen hairahduksensa. Miksi siitä tehdään noin iso numero? Nyt tuntuisi, että Ruslanasia aletaan vähintään kivittää hengiltä.

      Olen kyllä tullu siihen tulokseen, että jotkut ihmiset on ihan täysiä idiootteja. Mitä se auttaa vouhottaa? Ei ollu kummosia kuvia... Tollasia alastomia miehiä näkee uimahallissa, jos viitsitte edes käydä ulkona. Ei luulisi olevan ongelmaa.

      Näinhän se on, että suomalaiset on näennäisesti suvaitsevaisia, mutta kun jokin tulee omalle kohdalle, niin ei osatakaan olla vaan tyydytään siihen mitä mummo sanoo!

      • pinokkiotar

        Systeemi etenee kuin juna.Suomessa helppoa tulla julkimoksi, sen kertoo tämä Ruslanas kohu. Poitsulla hyvä ääni ,mutta viisaana otta hiukkasen boonusta kilteillä alaston kuvilla. Suomalaiset kauhuissaan...miten voi olla tuollaista!!! Ja ovat entistä kiinostuneempia, kohta salit täynnä kirkuvia pikkulikkoja, suosio taattu.
        Hyvä laulaja ,erittäin hyvä


      • upeaa!
        pinokkiotar kirjoitti:

        Systeemi etenee kuin juna.Suomessa helppoa tulla julkimoksi, sen kertoo tämä Ruslanas kohu. Poitsulla hyvä ääni ,mutta viisaana otta hiukkasen boonusta kilteillä alaston kuvilla. Suomalaiset kauhuissaan...miten voi olla tuollaista!!! Ja ovat entistä kiinostuneempia, kohta salit täynnä kirkuvia pikkulikkoja, suosio taattu.
        Hyvä laulaja ,erittäin hyvä

        Tosi hyvä ääni!!ja vaikuttaa erittäin ystävälliseltä
        kaverilta!luin nämä kaikki mitä olitte ruslanaksesta kirjottaneet!VITUN IDIOOTIT!!! ja mitä vittuu te niitä kuvia katotte jos ne on niin hirveitä..!ruslanaksen kannalla olen minä!


      • vaakalaudalla
        upeaa! kirjoitti:

        Tosi hyvä ääni!!ja vaikuttaa erittäin ystävälliseltä
        kaverilta!luin nämä kaikki mitä olitte ruslanaksesta kirjottaneet!VITUN IDIOOTIT!!! ja mitä vittuu te niitä kuvia katotte jos ne on niin hirveitä..!ruslanaksen kannalla olen minä!

        "Tosi hyvä ääni!!ja vaikuttaa erittäin ystävälliseltä kaverilta!"

        Niin, mutta se ei paljon auta jos kaverin jatko on vaakalaudalla. (Tämän päivän lehdet) Noh, katotaan miten kaverin käy.

        _______________________________
        http://911inmemoriam.blogspot.com


      • Tampereen Timo
        vaakalaudalla kirjoitti:

        "Tosi hyvä ääni!!ja vaikuttaa erittäin ystävälliseltä kaverilta!"

        Niin, mutta se ei paljon auta jos kaverin jatko on vaakalaudalla. (Tämän päivän lehdet) Noh, katotaan miten kaverin käy.

        _______________________________
        http://911inmemoriam.blogspot.com

        Vai asustaa se Ruslanas täällä Tampereella..Hmm...toivottavasti ei tuu vastaan?


    • eduskuntaan

      Voiko tota ruveta jo jossain äänestämään voittajaksi? Ja jos ei idoliks meille, niin sitten eduskuntaan jne.

      • MIES 2

        oikea mies paikallaan. Ei mitään finninaamoja vaan kunnon mies. Kyllähän sitä nyt vähän miesten välistä seksiä jokainen mies on jossain vaiheessa elämää harrastanut. Paitsi ne itsensä kieltäjät jotka harrastavat vain lähetyssaarnaajaa peiton alla.


    • ronjashka

      Mitä väliä vaikka olisikin ollut jossain seksikuvissa, mutta silleen vaan lasten idoliksi? Ööhhh....

    • sipex

      Ruslanas vetää hanuriin toista gay-miestä ja on myös välillä ottavana puolena. Kuvat löytyy googlettamalla. Oksettava meininki. Ja sitten pistetään poskeen.

      Kyllä normaalin heteroseksin ymmärtäisi, mutten homopornoa.

      • ....

        Miten ihmeessä homo voisi olla idoli lapsille ja nuorille?


      • Toisinaan täälläkin
        .... kirjoitti:

        Miten ihmeessä homo voisi olla idoli lapsille ja nuorille?

        tarvitsisi tämän maan lapset ja nuoriso. Kun seuraa tämän ja muutaman muunkin keskustelupalstan kirjoituksia, mikä tyhmyys, ilkeys tai rivous ei ole vierasta. On tosi ala-arvoista kirjoittelua, loukkaamista ja solvaamista. Mutta ei se nyt yhdestä Ruslanasista mene. Hänellä se kuviin meno oli lapsellisen tyhmä vahinko.


      • kuin..
        .... kirjoitti:

        Miten ihmeessä homo voisi olla idoli lapsille ja nuorille?

        ...esimerkiksi antti tuisku tai george michael tai prince ;)
        Ja mistä sitä tietää olisko darinkin homo :)
        Eli ihan yhtä yvin kuin kuka tahansa muukin.


    • T-PAITA!!!

      ... mutta sillä jätkällä on sairaan ruma nenä! Roviolle poltettavaksi koko kiekuja! NAHKI PISHA KÖI!!!!!!!!!!!

    • jupepi

      Vähän mukavampia kuvia katseltavaksi
      http://hauskatkuvat.com

      Myös K-18 huumorikuvat.

      Sivustolle voi myös itse lisätä kuvia, ilman registöröitymistä.

    • mä itte

      idolisiin pitäisi saada oma kilpailuluokka limaisille homoille

    • leffa ois

      Voisko toi olla se?

    • ResKers

      Kyllä taas saadaan kyseinen ohjelma täyteen syöttöön.Näin se homma toimii ja on puheenaiheena koko ajan,se joko ihastuttaa tai ärsyttää.

    • suomalainen nainen

      Kyllä on taas sitten aiheet ja lööpeissä etusivut ym,ym..

      Eiköhän täällä jokaisella ihmisellä ole MENNEISYYS?? toisilla se varmasti on täydellinen,mutta pitää muistaa että kaikilla EI!!
      Ja se mitä seiskassa oli..moni tekee kuulkaa rahasta mitä vaan!!!
      mitä sen on väliä jos osaa laulaa ja on itse elänyt JO MENNEISYYTENSÄ ja elää UUTTA ELÄMÄÄ!!!

      • idoliksi aito idoli

        voivoivoi sinuakin suomalainen? nainen! Jos irstas homopornolla itseään myyvä kielitaidoton maastaan häädetty limanuljasta on idolisi niin sääliksi käy.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe